Fans Love 38

حب المعجبين البارت ال38



كيوهيون:تتجوزينى
سلمى1:كيوهيون
كيوهيون:تتجوزينى
سلمى1:مش فاهمه حاجه فهمنى الاول
كيوهيون:ببساطه بحبك وعايز اتجوزك ها تتجوزينى
سلمى1:ومنيرة والبنات
كيوهيون:انتى عايزانى
سلمى1:اه طبعا
(واترمت فى حضنه)
كيوهيون:يا منيرة
(دخلت منيرة ودينا الاوضة و منيرة ماسكه بوكيه ورد وعماله تعيط  ولابسين فساتين)



منيرة:انا مش مصدقة بنتى هتتجوز
دينا:يلا بره يا كيوهيون
سلمى1:بره اية مش فاهمه
دينا:هتفهمى حالا فرقه الانقاذ جايه
سلمى1:انقاذ ايه
(دخلت سدين الاوضة)
سدين:ماذر
سلمى1:اية الى جاب دى هنا
سدين:هسافر تانى على طول بس ما اقدرش افوت فرحك
سلمى1:فرح مين
منيرة:فرحك انتى
(خرج كيوهيون بره الاوضة..ودخلت اسراء وهى معاها فستان وبعد نص ساعه بالظبط البنات خرجوا ومنيرة ماسكه ايد سلمى1 )

منيرة:كيوهيون دى اخر مرة انا ممكن اديك فيها  ايد اختى
كيوهيون:مش هسيب ايديها ابدا
سلمى1:ها اية الى حصل
كيوهيون:يلا هنتأخر
سلمى1:هنتأخر على ايه
دونغهى:بطلى رغى شوية
(وطى كيوهيون وعمل نفسه بيعدل جذمته وفجأه قرب من سلمى1 وشالها على ايده )
سلمى1:ها
كيوهيون:يلا
منيرة:استنوا ازغرط علشان خاطرى
كيوهيون:زغرطى
(زغرطت منيرة والبنات بعديها وسلمى1 بصلاهم ببلاها)
سلمى1:حد يفهمنى بس
(محدش رد عليها ونزلوا كلهم وكيوهيون حط سلمى1 فى العربيه ونط قعد جنبها ولى تووك قعد قدام وتغريد جنبه بتعيط ومشى بالعربيه)
سلمى1:طاه بس  حد يفهمنى ..طاه اكونش بحلم حد يقولى حاجه بقى
(بصلها كيوهيون وهو فطسان على نفسه من الضحك ومردش وصلوا لفندق ودخلوا جوه ..لما دلخوا لقت سلمى1 البنات كلهم واعضاء سوبر جونيور وكل بنت واقفه مع حبيبها وااقفين بصف على جنبين ..سلمى1 وقفت تنحت مكانها وبقت عماله تبص لكيو شوية و للبنات شوية وفى الاخر انفجرت و قعدت  على الارض تعيط)
سلمى3:مكياااااجك يا سلمى
سلمى2:احييييه ماجبتش معايا احتياطى
(كيوهيون حضن سلمى 1 بحب )
كيوهيون:طيب بتعيطى ليه دلوقتى بس فهمينى

سلمى1:هو انا ما بحلمش صح
كيوهيون:هههههههههه لأ
سلمى1:بجد
كيوهيون:بجد بجد
منيرة:ما تخلصوا بقى يا عيال نكد وتتجوزوا وريحوا امى
سلمى1:عنيفه اوى منيرة دى -_-
كيوهيون:اوى هههههه
(جيه ييسونغ من ورا كيوهيون وخبط على كتفه..ساب كيوهيون سلمى1 وادى ايديها لييسونغ)
ييسونغ:انا النهارده اخو العروسه الى هيوديها لعريسها
(سلمى1 بصت بقلق وعنيها عماله تبص لكيوهيون ولييسونغ..ابتسم ييسونغ )
ييسونغ:اية فى اعتراض
سلمى(بصوت واطى):انا اسفه
ييسونغ:ههههههه ايه مش عايزة تتجوزى كيو
سلمى1:لا بس
ييسونغ:طيب يلا ..روح ادخل جو  يا كيو
(سابهم كيو وكانوا الباقيين دخلوا سبقوهم فى القاعه)
ييسونغ:ها جاهزة
سلمى1(بدموع):اوبا بجد انا مش عارفه اقولك ايه
(حط ييسونغ ايدة على وشها ومسح دموعها)
ييسونغ:مش عايزك تقولى اي حاجه وبس اضحكى بقى النهاردة يوم فرحك من كيوهيون
سلمى1:انا عارفه انى غبيه بس انا بحبه
ييسونغ:ههههه طيب كويس انك عارفه كدة..انتى اهم حاجه تاخدى بالك من كيو كويس
سلمى1:حاضر
(ابتسم ييسونغ ومسك اديها ودخلوا للقاعه بصت سلمى1 لقت البنات فى الجنب عمالين يبتسموا ببلاها ومنيرة عنيها عماله تدمع وكيوهيون واقف منشكح..قرب ييسونغ وادى سلمى1 لكيوهيون)
ييسونغ:خد بالك منها يا كيو لانى بتعلم مصارعه الايام دى
(لمس كيوهيون وشه)
كيوهيون:واضح يا هيونغ
ييسونغ:ههههههه
(مشى ييسونغ وقف مع الباقى ..بعد اما قال كيوهيون وسلمى1 نذور الجواز ..منيرة ودينا جريوا واخدوا سلمى1 فى حضنهم)
منيرة:مش مصدقه ان بنتى كبرت واتجوزت وهتجبلى عيال
سلمى1:فى ايه يا مونى ما تهدى كدة يا حوب انا لسه متجوزة من ساعتين عيال ايه بس
منيرة:يختى اسكتى عايزة احس بقى انى جدة كدة والعيال يملوا عليا البيت
دينا:احم واضح ان منيرة زودت الجرعه تعالوا يا عيال ابعدوها
منيرة:بصى بقى وهتجيبى بنت اسمها منيرة وبنت تانيه هتسميها مونى والتالته ابقى ادهالى هسميها على راحتى
(جيه سونغمين من وراهم وسحب منيرة من دراعها)
منيرة(صرخت ):لااااااااا خليكى مليش فيه تتجوزيش
(سلمى1 بقت واقفه متنحه وهى شايفه منيرة كدة)

كيوهيون:هى منيرة اتجنتت
(البنات كلهم بنفس الصدمه قعدوا يهزوا دماغهم ..جيه شيون حضن كيو )
شيون:هقولك على مفاجأه بس بعدين
كيوهيون:ايه
شيون:خليها  وانت مسافر
كيوهيون:بطل بواخه  بقى يا شيون
شيون:يابنى بقولك خليها فى المطار دى كلها خمس دقايق ونروح عليه
كيوهيون:طيب -_-
سلمى1:طيب هتقولى انا
شيون:سكتى اختك
ساره1:كخ يا ماما
سلمى1:ماشى يا عوانس نيهاهااهاهاهاهاهاها انا اتجوزت نياهاهاهاهااها
تغريد:يعينى عليا اخواتى الاتنين اتهطلوا
(قرب كيوهيون منها Kiss سلمى1 تنحت )
البنات:وووووه
[نسمه هتتجلط ككككككك]
لى تووك:يااااه
كيوهيون:بووة مراتى
لى تووك:الصراحه الواد لاول مرة يبقى عنده حق
سونغمين:مش اختها من شويه كانت متجننه برضه
(بصوا على منيرة لقوها واقفه فى اخر القاعه وحاضنه الشجره وبتعيط)
منيرة:لاااااا سلمى ما تتجوزش امال مين الى هيضايقنى لا
(فطس البنات من كتر الضحك)
ريووك:واضح اننا متدبسين
نسمه:قصدك ايه يا ريووك
ريووك:هو انا اقدر يا حوب حياتى
نسمه:بحسب..اتعدل كدة
ريووك:خلاص اتعدلت اهو
كيوهيون:افضلوا بقى اتدلعوا لغايه اما الطياره تفوتنى وساعتها مش هرحم حد
(سلمى1 ببوز بوبى )
سلمى1:وانا
كيوهيون:دة انتى الى ليا
سلمى1:احيييييه *.*
(دخلت سلمى1 ولبست طقم  وخرجت)



كيوهيون:ماى وايف *.*
سلمى1:سؤال هو هنعدى ازاى فى المطار يعنى افرض حد شافنا ولا لمحنا
كيوهيون:ميهمش  هنتصرف اى حاجه بس هنروح سوا وهنركب الطياره سوا
(اترمت سلمى1 ف حضنه ..وكل واحدة فى حضن اوباتها  ...راحوا ركبوا عربياتهم واتجهوا للمطار)
كيوهيون:ايه بقى مش هتقلى ايه  المفاجأه
شيون:استنى بس زمانها جايه
كيوهيون:-_- اخلص بقى
شيون(بفرح):خلاص وصلت اهييه بص ناحيه الباب
(بص كيوهيون ناحيه الباب لقى باباه ومامته واخته داخلين)
كيوهيون(بقلق):ايه الى جابهم
(شيون ضربه على دماغه )
شيون:يا غبى المفروض تروح تحضنهم كدة مش تقول ايه الى جابهم وكمان انت غبى تانى لو الموضوع من الاساس ان فى مشروع كنت تقولى اخلى بابا يشاركه بدل الشخص المتخلف دة انا ورحت لابوك يوم فرح سدين وعملنا اتفاقنا
كيوهيون:ها
(قرب ابو وام كيوهيون منهم ..اول لما شافتهم سلمى1 ابتسمت ابتسامه خفيفة وسابت ايد كيوهيون..بصلها كيوهيون وهى ابتسمت وهزت راسها..راح كيوهيون حضنهم)
ابو كيوهيون:انت غبى
كيوهيون:عارف بس انا بجد بحبها وماكنتش هقدر اعيش من غيرها يا بابا انا اسف
(راحت ام كيوهيون ومسكت ايد سلمى1)
ام كيوهيون:انا اسفه على كل الى عملته ليكى انا قبل ما اكون ام كيوهيون انا زوجه وبحب جوزى وانتى عارفه يعنى اية حب صح
(هزت سلمى1 راسها بخفه...حضنتها ام كيوهيون)
ام كيوهيون:صدقينى من اول مرة شفتك فيها حسيتك هتبقى فعلا مرات ابن كويسه بس تعب ابو كيو كان عامينى عن اى حاجه وشكرا انك فضلتى جنب ابنى
(عيطت سلمى1 )
سلمى1:انا اسفه انى سببتلكم مشاكل
ابو كيوهيون:احنا الى اسفين اننا مساعدناكوش من الاول  بس ابو سانى كان هيدمر كل حاجه انا كنت ببنيها ..انا تعبت علشان كيو وارا فمكنتش هقدر اضيع تعبى على الفاضى
ام كيوهيون:ارجوكى اهتمى بكيوهيون انتى دلوقتى اهله
سلمى1:ماتوصنيش عليه
(ونظرت لكيوهيون وابتسمت بحب )
شيندونغ(بيعيط):يلا بقى اركبوا الطياره احسن المشهد مؤثر وانا جعت اوى
سلمى1:-_- ادينى هسبهالك مخضره
شيون:يلا الطياره هتفوتكم اتكلوا على الله
(مسك كيوهيون ايد سلمى1 وودعوهم وركبوا الطياره لما خرجوا من المطار لقى منيرة واقفه باصه للسما وعماله بتعمل باى باى)
سونغمين:فى اية يا منيرة
منيرة:بعمل باى باى لسلمى1
سونغمين:احم منيرة سلمى1 طيارتها لسه ما اتحركتش اصلا وكمان احنا مانعرفش هى رايحه فين
منيرة:احلف
سونغمين:اه والله
منيرة:امال انا اوفر ليه من الصبح
سونغمين :طيب فكى فكى
منيرة:اه والله افك يلا يا عيال نتحفل لولولولولى
سدين:-_- انا هسافر بكره انا واوبا جزيرة جيجو
منيرة:انتى جيتى امتى
دينا:احم نعتذر للبث الخاطئ بس منيرة اتجننت حبتين
جومى:ما تقعديش معاها كتير
دينا:انت تؤمر
منيرة:اخرتها عمود نور يؤمرنا
دينا:كش عاجبك عمود النور يا بت
منيرة:لا عاجبنى
لى تووك:هموت وافهم ليه دايما بتحبوا تنشروا غسيلكم القذر فى الشارع ما احنا ممكن نروح  البيت ونخلى شيون يعزمنا على بيتزا ونعمل الى انتوا عايزينه
كانغ ان:خطه فى منتهى الذكاء دبس شيون من غير ما حد يحس انه دبسه
شيون:محفظتى حست
(فى المطار جوة ..كيوهيون حط قماش على عين سلمى1 )
سلمى1:ها نعم
كيوهيون:علشان ما تشوفيش احنا هنروح فين
سلمى1:وربنا اصوت واقول انك خاطفنى
كيوهيون:ههههههه يااااه يلا نمشى
سلمى1:اندويه قول رايحين فين
كيوهيون:هتعرفى فى الطياره
سلمى1:حاضر
(مشيت سلمى1 وراه)
المضيفة:هو فى ايه
سلمى1:هههههه اصل احنا فى شهر عسلنا وهو مش عايز يورينى رايحين فين
كيوهيون:سورى سورى بس سامحينى
(ضحكت المضيفة على تصرفات كيوهيون بعد اما اتأكدت من جواز السفر والتذكره نادت زميلتها)
المضيفة:دخليهم لكراسيهم ومتقوليش اسم المكان المتوجه اليه الطياره علشان دة سر
زميلتها:ها
المضيفه:اسمعى الكلام بس هههههه واهتمى بيهم دول متجوزين جديد
زميلتها:حاضر
(وصلتهم لمكان كراسيهم فى الدرجه الاولى..شال كيوهيون قطعه القماش)
سلمى1:مش هتقول رايحين فين بقى
كيوهيون:دلوقتى الطيار يقول
سلمى1:اووف طيب
كيوهيون:بس ما قولتليش انتى محلوة اوى كدة
(سلمى1وشها احمروبصت فى الارض...مسك كيوهيون دقنها ورفع راسها وبقى وشها فى وشه وقرب باسها على راسها)
كيوهيون:بحب خدودك وهى حمرا اوى رغم انى مش متعود
سلمى1:ياااه
كيوهيون:هههههههه
الطيار:اهلا بيكم فى خطوط طيران انشتون  الرحله رقم 1203 المتوجه للقاهره
(مسمتعش سلمى1 لبقيت الكلام وبصت لكيوهيون ووشها كله اتقلب احمر)
سلمى1:ها
كيوهيون:ايه مش لازم اروح اخد اذن حمايا وحماتى وكمان اخويا 
(حضنته سلمى1 جامد)
سلمى1:كيوهيون انا بحبك اوى بحبك اكتر مما تتصور بجد
كيوهيون:وانا بعشقك مش بحبك بس
(بعدها كيوهيون عن حضنه ونعكش شعرها وبصلها بخبث)
كيوهيون:احلى حاجه السويت الى انا حاجزه فى اسوان هنقعد اسبوع كامل فى الاوضه
سلمى1(ببراءه):ايه مش هنتفسح L
كيوهيون(بشر):فكرك ان انا هسيبك تنامى اصلا علشان تنزلى تتفسحى
سلمى1(مش مستوعبه):ها
(قرب كيوهيون منها Kiss )
كيوهيون:دة من ضمن الى هيحصل
(خبطته سلمى1 وشهقت)
سلمى1:يااه هينتاى
كيوهيون:ايوة انا هينتاى مع مراتى انا حر  ههههههههههههه
(فى البيت عند البنات كانوا كلهم قاعدين بياكلوا بيتزا ومنيرة ماسكه صور سلمى1 وهى صغيرة)
منيرة:بنتى بنتى
دينا:هو حد ادى منيرة دوا غلط
سلمى2:والله ما انا
دينا:والله ما انا..-_- انتوا ادتوها ايه يا عيال
سلمى3:بصى يا ستى هما برشامتين بنادول والغبيه بدل ما تشرب بوق ميه كان بوق سوجو ومن ساعتها بقى وهى كدة
نسمه:منكم لله
سونغمين:يعنى هى كدة دلوقتى مسطوله تماما ومش حاسه بحاجه وكدة
دينا:عايز اية يا سونغ
سونغمين:لا يعنى هى بكرة هتستفسر على الى حصل
دينا:لا بس حاليا منيرة  مسطوله هههههههههه
(لمعت عنين سونغمين بشر وابتسم)
ريووك:اوووف عنيه مخيفة
سونغمين:بووة انا قولت حاجه
لى تووك:صحيح محدش قالى كيوهيون اخد سلمى1 وراحوا فين
انهيوك:شيون الى حجز التذاكر
دونغهى:راحوا فين يا شيون
شيون:وانت مالك
جومى:كدة يا هيونج
شيون:اه
(قربت ساره1 منه وحطت ايديها على كتفه)
ساره1:هما راحوا فين يا اوبا
(شيون بصلها ببلاها وعنيه ابتدت تطلع قلوب)
شيون:حجزتلهم وراحوا مصر
البنات:مصر
شيون:ايوة حجزتلهم فى فندق فى القاهرة يوم وبعديها هيركبوا تانى الطياره ويرحوا اسوان
البنات:اشمعنى يوم فى القاهره
شيون:حقيقى دة الى معرفهوش ريلى ريلى يعنى
ديما:الله ممكن ياخدها تزور قبر طنط وعمو وبومى
كانغ ان:لا كيوهيون معندهوش مخيله لكدة
ساره2:ششششششششش البت دى بركه
ديما:ها
نسمه:حقيقى فعلا بتقول حاجات تحس انها غبيه شبها بس بتحصل حقيقى
ديما:بجد
دينا:بغض النظر يعنى
تغريد:ايوة هبله بس ما بيبانش عليها
ديما:يختااى اول مرة تشكروا فيا انا هموت صح لا لا
لى تووك:هو انتوا مش ناوين تجوزوا البت دى
تغريد:مش لما اتجوز انا وانت -_-  يا خويا بلا وكسه
(لى تووك والبنات بصولها بصدمه وهى ولا عندها ريحه الدم)
شيون:عنيف اوى تغريد دى
تغريد:ما هو من الى انا شيفاه يا سى شيون حالتى بقت تصعب على السمك
دونغهى:حد نده عليا
تغريد:بره ياض
دونغهى:لا بجد عنيفه اوى
(بلع لى تووك ريقة ببطء)
دينا:لا هى اليفه والله ما تخافش يا عم لما تاخدها هنديلك ضمان يوم علشان لو اتحولت
لى تووك:طيب لو اتحولت تانى يوم
دينا:البضاعه المتجوزة لا ترجع ولا تستبدل
جومى:اهدى يا دينا على هيونغ شوية
دينا:الله بديله نصايح والله وخبره علشان يعرف هو داخل على ايه
لى تووك:داخل على ايه
دينا:ايام سوده بعون الله اه والله زى ما بقولك كدة اخترت عيله صح الصح يعنى
لى تووك:يااه
ساره1:انا بقترح ننيم دينا
سونغمين:منيرة نامت
(بصوا لقوا منيرة متكومه فى الارض زى الجنين وحاضنه المخده وخدودها لونها حمرا وجنبها ازازة سوجو تانيه )
دينا:ههههههههه هى شربت الازازة دى كلها هههههههه
سلمى3:هفطس وربنا
(هوبا سلمى2 قامت ومسكت الموبايل وقعدت تصورها)
سلمى2:يختى كميله حلوة
انهيوك:اهدى يا سلمى
سلمى2:اهدى ايه يا عم دى فرصتى وفرصه سلمى1 بقالنا سنين نفسنا نمسكها فى موضع مثل هذا وكل مرة احنا الى بنام قبلها والى اتصورنا نياهاهاهاهاها
اسراء:استنى استنى هجيب الكاميرا بتاعتى من جوة
سونغمين:انتوا واخدين بالكوا انتوا بتتكلموا عن مين
سلمى3:هتكون مين يعنى انشلينا شولى
اسراء:دى مين دى
سلم31:يا بت انشلينا شولى دى مشهورة اوى
اسراء:احلفى
سلمى3:اه والله
هنرى:يكونش قصدك انجلينا جولى
سلمى3:ايوة انشلينا شولى
اسرتء:حسبى الله ونعم الوكيل
سونغمين:ايا كان يعنى انشلينا شولى دى تيجى جنب منيرة ايه منيرة احلى طبعا
ساره2:القرد فى عين امه غزال
سلمى2:بت اتلمى ابيه هيوك هنا
ساره2:سورى
لى تووك:تلخيصا للوقت روحوا ناموا يا فاشله بقى الوقت اتأخر وورانا شغل
ميرنا:كابتن كابتن
لى تووك:نعم نعم
ميرنا:احم سلمى1 هى الليدر خاصتنا فاحنا بكرة لما هنروح هنقول ايه لما لى سومان ما يلاقيش كيو وسلمى1
لى تووك:احم للأسف بكره هنقول للى سومان كل حاجه
البنات:ها
لى تووك:اينعم علشان اى مصيبه تحصل يبقى عارفها ويقدر يغطى عليها
ميرنا:احييه احييه احيييه
سلمى2:الحمد الله انى مش فى الفرقه الحمد الله
(تانى يوم فى الشركه لى تووك دخل للى سومان مكتبه)
لى سومان:نعم جاي ليه
لى تووك:عندى خبر
لى سومان:ايه هتتجوز
لى تووك:هو اه بس لسه يعنى مش دلوقتى كمان شهرين ولا حاجه وكمان ما انت عارف اننا وتغريد مرتبطين
لى سومان:امال ايه
لى تووك:الموضوع بخصوص كيوهيون
لى سومان:ايه هيتجوز سانى
لى تووك:مش بالظبط
لى سومان:نعم
لى تووك:كيوهيون فشكل مع سانى من فترة وكدة ورجع لسلمى1
لى سومان:طيب عايز اية يعنى نعلن خبر انفصالهم
لى تووك:هو بص كيوهيون اتجوز سلمى1 امبارح وسافروا مصر يقضوا شهر العسل بغض النظر انهم راحوا اسبوع يعنى
لى سومان:نعم
لى  تووك:احم ماقولتش حاجه
لى سومان:مين الى اتجوز
لى تووك:كيوهيون
لى سومان:وماقولتش ليه ومعرفتونيش ليه انه ساب سانى دلوقتى سلمى1 هتتعرض للأنتقاد من الجانبين السوان والالف ومن فانزهم
لى تووك:هو انا فكرت كتير فى الموضوع دة ملقتش غير حل واحد وحيد ومناسب
لى سومان:ههههههه بتعملوا المصيبه وجايين تحلوها عندى
لى تووك:انا ممكن اسيبك تحلها لوحدك على فكره -_- واقعد فكر بقى مع نفسك
لى سومان:قول
لى تووك:حاجه بسيطه الفرح احنا كنا عاملينه على الضيق ومحدش عرف بيه
لى سومان:ها وبعدين
لى تووك:وطبعا ملحقناش نروح نسجل عقد الجواز فالحل السليم دلوقتى ايه
لى سومان:اتفضل
لى تووك:طلع خبر ان كيوهيون وسانى انفصلوا وان  مشاعر الحب ما كنتش قوية ما تخليش جدول اعمالهم والكلام دة لاننا احنا الاتنين مرزوعين فى الشركه مفيش شغل ولا مشغله
لى سومان:-_- كمل
لى تووك:وابعت خد اذن دلوقتى حالا ان فريق تصوير يروح مصر ويعملوا فوتو سيشن لسلمى1 وكيوهيون وبدل اسبوع اسبوعين
لى سومان:ها
لى تووك:بعد اما يرجعوا من مصر هيفضلوا فى نفس العمارة وهنتصرف ليهم فى شقه وكدة وبعد خمس شهور نعلن خبر مواعدتهم وبعدها بفتره نعملهم فرح كبير ووقتها نسجل عقد الجواز وسبب انهم حبوا بعض لما كانوا فى مصر سوا وقربوا لبعض  لما كانوا فى مصر ولما حد يسألك ليه صورتوا فى مصر قولهم دعايه وكدة للفرقه وحتى لما ييجوا من مصر خليهم يتصورا صورتين فى كوريا ماكنى سوبر جونيور وليدر شاينى ستارز وبكدة تبقى قربت  العلاقات بين مصر وكوريا وكدة كله هيستفيد وماتنساش تنزل خبر جوازى بقى من تغريد احم take care  باى
(وخرج لى تووك جرى من الاوضة وساب لى سومان قاعد على مكتبه بيلطم اول لما خرج لى تووك لقى البنات فى وشه)
لى تووك:قولتله الخطه وواضح انه اقتنع نياهاهاها
هيتشول:قائدنا الجميل
لى تووك:انت كنت  فين بعد الفرح امبارح يا عره انت وياسمين
هيتشول:كنت بتفسح ياض
لى تووك:طيب خدوا بالكوا بقى الايام دى لان العين هتبقى كبير اوى علينا


بعد خمس سنين......

الشابتر خلص ^^

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة