Fans Love (39) The End

حب المعحبين البارت ال39 والاخير

بعد  خمس سنين
لى تووك:ياااااااااااه ارحموا امى بقى
سام:كدة يا بابا
ساندرا:بابا شرير
لى تووك:يا تغريد انتى كنتى بتتوحمى فى ايه
(خرجت تغريد من المطبخ)
تغريد:قعدت اقولك بلاش تودينى حفله الايونهاى قبل اما اولد واتحايلت عليك ومسمعتش كلامى واول لما تشوكى واه اشتغلت  جالى الطلق وماتزنش كتير بقى عازة الحق اخلص اعملكم الغدا ورايا تصوير بليل
لى تووك:وهتسبينى معاهم
تغريد:لا هوديهم لمنيرة -_- انت نسيت حضرتك ان جلسه التصوير لسوبر جونيور
لى تووك:ههههههههههههههههههههه الى عنده عيال زى دول ينسى اسمه اصل
تغريد:ما هما مؤدبين اهم
(بص على سام وساندرا لقاهم قاعدين على الارض بهدوء وبيتكلموا بصوت واطى)
لى تووك(بصلهم بخوف):هما عندهم كام سنه
تغريد:4 سنين يا حبيبى
لى تووك:احم طيب ممكن اجى اساعدك فى المطبخ احسن انا خايف من طريقتهم
تغريد:ماشى هههههههه
(دخل لى توو وراها المطبخ ومرة واحدة راح شددها لحضنه)
لى تووك:وحشتينى اوى اوى اوى
تغريد(بكسوف):وانت كمان
(قرب لى تووك منهاKiss وفجأه سمعوا صوت ضحك بعد عنها بسرعه..خبطته تغريد على كتفه ضحك لى تووك ومسك البنتين وقعد يلف بيهم وتغريد واقفه عماله تتفرج عليهم وتضحك)
لى تووك:يا اشرار يا صغيرين
سام:لييه بس
ساندرا:ما احنا هاديين اهو
لى تووك:طيب عقابا ليكوا بقى هنروح كلنا الملاهى بكره
البنات:هييييييييييييه
تغريد:الله عاقبهم كل يوم
(نزل لى تووك البنات وراح شال تغريد وقعد يلف بيها)
لى تووك:وماما برضه هتتعاقب معانا علشان نوتى وما بتسمعش الكلام خالص
(نزلها لى تووك على الارض وتغريد عماله تضحك)
لى تووك:النهارده احنا فى مهمه رسميه مفهوم
البنات:تمام
لى تووك:روحوا يلا الاوضة اتفرجوا على التلفزيون
البنات:دييييييييييه
(ودخلوا جرى على الاوضة قرب لى تووك من تغريد واخدها فى حضنه...عند منيرة )
منيرة:يعنى عجبك الوضع الى احنا فيه دة
(سونغمين بملل)
سونغمين وضع ايه
منيرة:انا بقيت عايشه فى دمار يا سونغمين
سونغمين:فى ايه بس
منيرة:طلقنى
سونغمين:ماشى حاضر
منيرة:وبتقولها بسهوله كدة وهتستغنى عنى
سونغمين:هههههههههه منيرة ابوس ايدك يا شيخه  مش كل مرة تدخلى تبصى على ابنك تيجى تقولى نفس الكلمتين دول
منيرة:ما انت مش حاسس
سونغمين:هههه قوليلى بس احس بأيه
منيرة:معرفش بس لازم تحس بيا
سونغمين:اهدى يا حبيبتى اهدى كدة وكل حاجه هتبقى تمام
منيرة:اية الى هيبقى تمام
سونغمين:معرفش بس الى انتى عيزاه هيحصل
منيرة:ايوة بقى انا عايزة ايه
سونغمين:معرفش الحقيقه
 منيرة:يعنى انا مجنونه
سونغمين:لا طبعا يا حبيبتى انتى ست العقلين
منيرة:انا عايزة انام
سونغمين:ادخلى نامى
منيرة:طيب خد بالك منه ولو صحي ابقى شوف البامبرز بتاعه
سونغمين:هو انتى عارفه مين الى هيجيلك بليل
منيرة:مين
سونغمين:ولاد تغريد
منيرة:يالهوى نسيت اعمل الجيلى واعملهم اكلهم الى بيحبوة
سونغمين:مش من خمس دقايق كنتى بتشتكى
منيرة:من ايه
سونغمين:لا مفيش بصى يا منيرة انا جدول اعمالى بكرة وبعده فاضيين تماما
منيرة:ايوة يعنى عايز ايه
سونغمين:بكره هتسيبى هيونغ شيك عند سلمى1 وتعالى نروح كدة مع نتفسح
منيرة:هيونغ شيك ابنى هسيبه هنا
سونغمين:ايوة
منيرة:لوحده
سونغمين:بقولك مع سلمى1
منيرة:اذا كان سلمى1 عايزة الى يقعد معاها
سونغمين:ليه
منيرة(بصوت واطى ):اصلها حامل
(بصلها سونغمين بصدمه)
سونغمين:حامل
منيرة:ايوة هههههههههه وهتولع فى كيو
(فى بيت سلمى1 وكيوهيون..دخل كيوهيون الاوضة وهو شايل الاكل فى صينيه)
كيوهيون:سلومتى قومى يلا علشان تاكلى
سلمى1:ابعد عنى يا كيو
كيوهيون:ليه بس يا حبيبتى مش عايزة تاكلى
سلمى1:بقولك ابعد عنى يا كيو
كيوهيون:طب والى فى بطنك دة ذنبه ايه
سلمى1:بس بقى ما تتعبنيش
كيوهيون:ياااه
سلمى1:انا قولتلك فى اليوم دة بلاش تيجى جنبى يا كيو بلاش وانت الى مسمعتش كلامى
كيوهيون:خلاص بقى الى حصل حصل
سلمى1:لا مش مسمحاك
كيوهيون:يااه فيها ايه
سلمى1:فيها حاجات كتير فيها انى هبطل شغل فيها انى مش هعمل البوم مع الفرقه فيها انى هأجل البومى المنفرد ..البومى الاول هأجله ععععععععععع
(قعدت سلمى1 تعيط وتنتط على السرير زى الاطفال راح كيوهيون حضنها)
كيوهيون:شششششش ما تعيطيش
سلمى1:ععععع مش طيقاك
كيوهيون:ههههه وانا بحبك وكمان بطلى بقى تنطيط علشان الى فى بطنك
سلمى1:وحيات طنط انت خايف على الى فى بطنى ومش خايف عليا لاقع
كيوهيون:ما انا جنبك اهو هتقعى ازاى
سلمى1:ما تغيرش الموضوع يا كيو
كيوهيون:ما بغيرهوش
سلمى1:انا هبقى منفوخه يا كيو زى ديما ومنيرةL
كيوهيون:وفيها ايه ده مفيش احلى من نفخه الحوامل
سلمى1:ما انا بعد كدة مش هعرف اسافر معاك واى واحدة اجنبيه هتاخدك
كيوهيون:ههههههههه لا انا عينى مليانه
سلمى1:لا مش عايزة ابقى منفوخه لا
كيوهيون:بصى للجانب المشرق واننا ممكن نجيب ولد
سلمى1:وهنسميه بومى
كيوهيون:-_- اه
سلمى1:ولا نسميه جونغكوك *.*
(مسكها كيوهيون من ياقى التى شيرت)
كيوهيون:انا سكتلك على بومى علشان برضه اسم اخوكى واسم الكائن اللزج التانى بس جونغ كوك لا
(سلمى1 برئت ووشها احمر لان كيوهيون كان وشه قريب كدة من وشها وقعدت تبربش كتير قرب كيوهيون منها ببطء Kiss)
سلمى1:ياااااه
كيوهيون:بحب استغل الموقف
(فى شركه الاس ام خرجت سلمى3 بملل وحطه ايديها على الكاب الى لبساه 

 فجأه لقت طفله صغيره جايه وادتلها بلونه على شكل قلب

..اخدتها سلمى3 وابتسمت ولقت مكتوب على البلونه بصى على المبنى الى قدامك من فوق..بصت سلمى3 على المبنى الى قدامها لقت بانر كبير اوى عليه صورتها هى وسيهون ومكتوب عليه تتجوزينى فضلت سلمى2 باصة للبانر بصدمه لغايه اما لقت سيهون قدامها وقعد على ركبه ونص ومطلع خاتم)

سيهون:كان نفسى اتقدملك بدرى عن كدة بس  ظروف الشغل الى عطلتنا وكمان جواز دى او هيونغ كان مسبب صدمه كبير فانا قولت ادى خدمتى العسكريه الاول قبل اما اطلب منك الجواز..ها موافقه تتجوزينى
(اترمت سلمى3 فى حضنه)
سلمى3:طبعا موافق طبعا
(فى بيت سدين وشوجا دخلت سدين البيت وهى متعصبه وشوجا كان قاعد شايل بنت صغيرة عندها سنه على رجله)
شوجا:مالك
سدين:مفيش
شوجا:ايوة مالك
سدين:الشغل بقى متعب اوى
شوجا:خلاص سيبى الشغل
سدين:ما انا مش عايزة اسيبه
شوجا: بس البنت فى البيت طول اليوم لوحدها يا سدين والمربيه معاها وبرضه هى لسه صغيرة
سدين:مش عارفه بقى
شوجا:بصى يا سدين انا قولتلك قبل كدة وانتى حامل ومسمعتيش كلامى وبعد تلت شهور من الولاده برضه نزلتى اشتغلتى
سدين:ما البنات بيشتغلوا
شوجا:مش كلهم ما منيرة وسلمى2 قعدوا فى البيت تماما واتفرغوا ونفس الكلام لايثار حتى انتى جيتى مصدومة وقولتى ازاى ايثار يجيلها قلب وترفض الدور الى كان جايلها وتتفرغ للبيت  وعلى الاقل ايثار لسه متجوزة ما بقالهاش سنه ومعندهاش عيال وسابت الشغل لانها عرفه انه هيعطل حياتها
سدين:بس انا مش عايزة اسيب المكان الى كان سبب فى مقابلتنا
(قام شوجا واخد سدين فى حضن فبقت سدين وتالا  فى وش بعض قربت سدين ايديها على وشها وقعدت تلعب فى خدودها)
شوجا:انتى بذمتك مش حساها كبرت وهى بعيده انا لما بغيب يوم بحسها كبرت بجد وبنصدم من حركاتها انتى شغلك واخدك منها وانا شغلى واخدنى منها ومربيه غريبه متعرفش حاجه عننا هى الى بتربيها انا برضه لاخر لحظه يا سدين مش بقولك سيبى الشغل بس بقولك فكرى فى تالا وانتى طول عمرك بتحبى الكتابه ممكن تتفرغى وتجربى تكتبى واهو قديكى قاعده فى البيت وتالا فى حضنك وبرضه لو عايزة المربيه سيبيها
(بصتله سدين وهى وشها احمر وبعدين بصت لتالا)
سدين:لا انا عايزة اقعد مع بنتى انا وهى بس مش محتاجه شخص تانى
شوجا:يعنى انتى هتعملى ايه
(قامت سدين اخدت تالا فى حضنها وقعدت تلف بيها)
سدين:هستقيل وهقعد اكتب قصص لبنتى وبس
شوجا:سدين مش عايزك تعملى حاجه غصب عنك
سدين:بصراحه كنت بفكر فى موضوع الاستقاله دة بقالى فترة بس ماكنتش عارفه هعمل ايه انت اديك قولتلى الفكره اهو ..وحتى نسافر معاك انا وتالا كل حفله بدل ما نفضل قاعدين كدة
شوجا:هههههههه طيب
(فى بيت ديما وكريس..خرجت ديما للصاله وهى  عماله تبرطم)
ديما:يقطع الجواز وسنينه
(وقف كريس عمال يراقبها ويضحك..قعدت ديما على الكرسى   عماله تدلك رقبتها براحه لغايه اما حست بأيد كريس بيدلك ليها رقبتها)
كريس(وهو كاتم صوت ضحكته):مالك
ديما:لما تبقى حامل للمره التالته خلال اربع سنين ابقى أسأل ساعتها مالك
كريس:هههههههه انتى لسه متعصبه
ديما:اه
كريس:حبيبتى احنا فى الشهر ال8 عنى ناقص شهر
ديما:كريس انا مش عايزة عيال تانى كفايه ابوس ايدك
كريس:هههههههه حاضر
ديما:انا بقيت شبه البلونه
كريس:اهو كلها شهر والبلونه دى هتمشى
ديما:ما بهزرش
كريس:هههههههه حاضر
ديما:بس انا عايزة اتفسح
كريس:اصبرى فى خبر هيفرحك النهاردة
ديما:خبر ايه
كريس:هعرف بليل واشوف اذا اتعمل ولا لأ
ديما:كريس احسنلك تقولى الخبر
كريس:انتى ليه بقيتى عنيفه تفتكرى دى بنت
ديما:بجد *.*
كريس:يمكن
ديما:يااااااارب
كريس:يااارب بس هنسميها ايه
ديما:هنسميها سلمى
كريس:لا
ديما:ليييه دى انتيمتى يا عم
كريس:ما هى علشان انتى قصدك تسميها على اسم سلمى1 فعلشان كدة بقول لا
ديما:ويييه
كريس:اول حاجه شريرة تانى حاجه شريرة تالت حاجه بجد بجد شريرة ونكديه هى وجوزها ما شفتلهمش سينغل محترم
ديما:الصراحه فى دى عندك حق
كريس:ويوم ما كتبت لينا اغنيه كانت نكد
ديما:برضه عندك حق
كريس:يبقى مش هنسمى سلمى
ديما:بس مين قالك انى مقتنعه برضه هسميها سلمى
كريس:سميها سلمى -_-
ديما:ايه الخبر بقى
كريس:انتى لسه فاكره
ديما:عيب عليك اوعى تكون فاكر شغل الاشتغاله دة ينفع عليا انا  ها
كريس:هههههه يالهوى
ديما:ها بقى قول
كريس:سيهون هيتقدم لسلمى3 ومنعرفش هتوافق ولا لا
ديما:يا شيخ دى سلمى2 مش بعيد تاخده هى وتتقدمله
كريس:يعنى تفتكرى كدة اصل سيهون خايف
ديما:لا اطمن سلمى3  مش من النوع دة هههههههه
(عند ايثار وجون)
ايثار:اوبا انا حاسه بتعب بطنى بتوجعنى بقالها فتره
جون:طيب تعالى نروح نكشف
ايثار:خلاص بليل لما ترجع
جون:بليل اية بس يلا بينا دلوقتى
ايثا:رانا هشرب حاجه دافيه لو لقيت نفسى تعبانه صدقنى هتصل بيك او بحد من البنات وهروح اكشف
جون:ايثار بلاش تهملى فى نفسك
جون:وعد صدقنى
(قرب منها جون Kiss)
جون:اصل انتى عندى على فكره اهم من اى حاجه فى الدنيا
ايثار:وانت كمان عندى اهم من اى حاجه
(وحضنته...فى بيت سلمى2 وانهيوك)
سلمى2:فى ايه مالك بتدور على ايه
انهيوك:هع لقيتها
سلمى2:ايه
انهيوك:دراع البلاى ستيشن التانيه
سلمى2:ناويت تحن عليا وتعلمنى
انهيوك:ها...(رن الباب راح جرى وسابها...دخل دونغهى وانتصار ومعاهم بنوته صغيرة خالص)
سلمى2:احيييه
دونغهى:انا جبت دراعات جديده بدل الى كسرتهالك المرة الى فاتت
انهيوك:لا دى كانت المرة الى قبلها يا حوب المرة الى فاتت انت ضيعتها وانا لقيتها
دونغهى:لا والله..طيب عموما اهى احتياطى فى حاله انى وقعتها من البلكونه زى الاسبوع الى فات
(بصتله سلمى2 وانتصار باستغراب..لاحظ انهيوك)
انهيوك:كان بيبثتلى نظريه اننا ممكن نقفل  البلكونه ونقدر نلعب برضه فلما معرفش اتنفرز ورماها
دونغهى:ما اتنرفزتش -_-
انهيوك:ماشى انا الى اتنرفزت
سلمى2:طيب افهم انتوا  هتعملو ايه
دونغهى:هنلعب
انتصار:اصل وراهم جلسه تصوير بليل سوا وكدة فانا لما لقيتهم هيقعدوا كدة قولت اجيلك بالمره اهو نقعد مع بعض
سلمى2:يلا يا بنتى  ندخل نقعد جوة كارما فى الاوضة لوحدها
(بصت انتصار بشر ليهم)
انتصار:نهاركم مش هيعدى لو سمعنا صوتكم
سلمى2:زى ما قالت وشوفوا بقى هتباتوا فين
دونغهى:فى شقتى
انتصار:اذا كان انا الى معايا المفتاح -_- ورينى هتروح ازاى بقى يا عنيا
انهيوك:ياعم خلينا نلعب بصوت واطى احنا عندنا عيال عايزين نربيها
دونغهى:كنت لسه هقولك نفس الكلمه يا هيوك يلا بينا يا بنى
(دخل البنتين الاوضة وفضل انهيوك ودونغهى يلعبوا وبعد ساعه دخل انهيوك الاوضة)
انهيوك:انا جعان
سلمى2:وانا مالى انا
انهيوك:اعمليلى اكل (وعمل بوز بوبى )
انتصار:هو دونغهى  الى طلب
انهيوك:لا دونغهى ..بيلعب فى جهاز الفيديو
سلمى2:ليه
انهيوك:عايز يطلع اللعيبه الى فيه يضربهم علشان خسر
سلمى2:هههههههه
انتصار:عرفتى انا عايشة مع ايه
سلمى2:يا بنتى مش احسن ما كل ساعه تقومى تعمليله اكل وياريت بيكفى
انهيوك:قصدك ايه
سلمى2:مش قصدى حاجه يا عم
انتصار:تعالى هقوم اساعدك يا بنتى
سلمى2:انتى مش وراكى شغل
(بصت انتصار لبنتها)
انتصار:ودى هعمل فيها ايه
سلمى2:ما تسيبها عندى
انتصار:لا يا ستى مش دلوقتى لما تبقى سنه ونص على الاقل علشان تقدر تاكل مش كدة
سلمى2:طيب
(وقاموا البنات يعملوا الاكل وانهيوك راح يضرب دونغهى بعد ما كسر جهاز الفيديو.....فى بيت نسمه وريووك)
ريووك:يا نسماااه
نسمه:ايوة ايوة
(وخرجت نسمه من الاوضة وهى لابسه هدوم خروج)

ريووك:ايه رايحه فين
نسمه:المستشفى
ريووك:ها
نسمه:معلش فى عمليه وطالبنى ولازم اروح
ريووك:ها
نسمه:ايه يا ريووك
ريووك:مش شايف ليه لزوم بقى -_-
نسمه:اية الى ليه لزوم
ريووك:الاكل الى بعمله
(بصت نسمه للاكل الى ريووك عامل بحسره)

نسمه:اوبا ميانهاى
ريووك:ولا يهمك
نسمه:هحاول ما اتأخرش
ريووك:انا شوية كدة كدة هنزل اروح جلسه تصوير
نسمه:اوباا ان...
(موبايل نسمه رن)
نسمه:ميانهاى
(خرجت نسمه جرى من البيت..بص ريووك  للأكل ودخل اوضته...عند ساره1 فى الشركه ..كانت ساره1 قاعده فى مكتبها ..دخل شيون وماسك كوبايتين قهوة)
شيون:احم احم
ساره1:اوبا انت جيت
شيون:يااه اخيرا اخدتى بال
ساره1:بقالى كتير واقف
شيون:شوية حلوين ههههه
ساره1:مش هتقعد
شيون:ا جاى اديكى دى بس
ساره1:ها جايبلى قهوة يا شيون
(مسك شيون الكوبايه وحطها قدامها وعلى وشه ابتسامه)
(مسكتها ساره1 بتردد وراحت شربت بوق وبعدين بصت لشيون بقرف)
ساره1:عصير برتقال
شيون:ايه رأيك فى القهوة دى
ساره1:يااه
شيون:ما تعصبنيش نفسك كفايه الشغل الى انتى فيه دة
ساره1:ما انت عارف يا شيون الشركه مابقلاهاش كتير مفتوحه ولازم نظبط كل حاجه
شيون:احم وبالنسبه انك فى الشهر التاسع
ساره1:ما هو علشان كدة عايزة اخلص كل الاوراق المهمه قبل الولاده
شيون:يا ساره المفروض تريحى يا حبيبتى قبلها
ساره1:L طيب اعمل طاه هخلص والله على طول وهروح
شيون:طيب تيجى ننقل كل حاجتك فى البيت احسن
ساره1:لا ما السكرتيره هنا بتساعدنى شوية وهروح معاك
شيون:انا رايح الشركه لأسف علشان وريا تصوير
ساره1:طيب خد بالك من نفسك
شيون:دييه...(قرب منها شيون وادها بوبو)
شيون:انيو
(ومشى شيون  وكملت ساره1 شغلها..عند ساره2 ودى او فى الشركه)
دى او:هنروح فين بقى فى الاجازة بتاعتنا
ساره2:معرفشL
دى او:طيب ايه لازمه بس بوز البوبى ده
ساره2:معرفش L
دى او:تعالى نروح جزيرة جيجو
ساره2:بجد *.*
دى او.دييه  اول لما نروح هحجز تذاكر لينا ونروح بكره
ساره2:ياااااااى ايوة بقى
دى او:ههههههه
ساره2: عايزة اجيب حاجات كتير قبل اما نسافر
دى او:عايزة ايه
ساره2:عايزة اجيب فساتين واجهز الشنطه
دى او:كل الى انتى عيزاه هنجيبه
(حضنته ساره2 )
ساره2:ربنا يخليك ليا ومش يحرمنى منك ابدا
(عند دينا وجومى)
دينا:جوومى
جومى:ياعيون جومى
دينا:عايزة اكل جوافه
جومى:ها
دينا:عايزة اكل جوافه
جومى:دة ليه
دينا:معرفش
جومى:انتى حامل
دينا:لا ما اظنش وكمان اتنيل ازاى يعنى دة انا لسه والده
جومى:سونغكيو حبيب بابى
دينا:هههههههه  خرجنا برة موضوعنا عايزة جوافه
جومى:انتى بتتوحمى بعد الحمل
دينا:-_- اتصدق انت عره
جومى:وييه
دينا:كده مش عايز تجبلى جوافه
جومى:هههههه خلاص يلا قومى البسى وتعالى ننزل سوا
دينا:بجد
جومى:ههههه بجد
دينا:طيب ومين هيعملك الغدا
جومى:لا هناكل بره يلا بينا
(دخلت دينا لبست طقم وخرجت بسرعه)

جومى:يعنى الى يشوفك يفتكر انى خارج مع حبيبتى مش مراتى الى لسه والده من شهرين
(دينا وشها احمر وبصت للأرض بكسوف ..مسك جومى دقنها ورفع وشها ليه وKiss)
جومى:بحبك
دينا:وانا اكتر
(فى اوضه تدريب فى شركه الاس ام )
هنرى:اسراء
اسراء:دييه
هنرى:ماما عايزة تشوفك
اسراء:امتى
هنرى:لما تفضى نسافر سوا
اسراء:متأكد انها عايزة تشوفنى
هنرى:هههههه اه عايزة تشوفك انتى وحفيدتها كلير
اسراء:اممم طيب خاص تعالا نسافر الاسبوع الجاى سوا
هنرى:تعالى بقى كتابه الاغنيه
اسراء:انا مش مصدقه انى هعمل معاك سولو بجد *.*
هنرى:ولا انا فرحان جدا اخيرا بقى لى سومان عنده دم اصلا
اسراء:هو عايز يشوف الاغنيه امتى
هنرى:بعد يومين يعنى نكتب الاغنيه وهقعد الحنها
اسراء:طيب ما تيجى نروح البيت احسن ونقعد نكتبها مع كلير علشان ما تبقاش قاعده فى البيت مع النانى كتير
هنرى:طيب يلا بينا
(وحط ايده على كتفها وخرجوا من الشركه.....بليل فى الفوتو شوت  )
كانغ ان:وحشتونى يا عرر
هيتشول:يا بنى قولتلك اتجوز
كانغ ان:يا عم خليكوا انتوا فى الجواز وخلونى انا سينغل كدة
شيندونغ:يابنى السنجله جنته
كانغ ان:انت مش كنت مرتبط يلا
شيندونغ:فشكلت طلعت ما بتبحش الاكل
ييسونغ:ادعى عليك بأيه يا هيونغ
كيوهيون:اسكتوا بقى سبونى فى الى انا فيه
لى تووك:مالك يا ضنايا
كيوهيون:سلمى خارجه مع بومى يا اخويا
لى تووك:هههه طيب وفيها ايه
كيوهيون:وهى مش طيقانى
(موبايل كيوهيون رن)
كيوهيون:خد رد انت يا هيونغ وحياتى عندك يا شيخ
ييسونغ:ليه
كيوهيون:رد بس
(مسك ييسونغ الموبايل)
ييسونغ:الو
سلمى1:انت حيوان اصلا وعره ععععععععععععععععع
ييسونغ:فى ايه
سلمى1:ها انت مش كيو
ييسونغ:ههههههه لا انا ييسونغ
سلمى1:اوبااا
ييسونغ:مالك
سلمى1:الحيوان الى عمل فيا كدة فين
ييسونغ:عمل فيكى ايه
سلمى1:انا حامل عععععع
ييسونغ:ههههههههههه طيب وفيها ايه
سلمى1:انتوا فين
ييسونغ:فى الشركه
سلمى1:طيب انا جايه
ييسونغ:ماشى تعالى
تغريد:اقعدوا بقى ادلعوا وعطلونى
لى تووك:احم تغريد انا هنا اهو  يا حبيبتى يعنى مفيش حاجه تخليكى تستعجلى
تغريد:المسلسل هيفوتنى -_-
سونغمين:تقريبا  دة كان قصف جبه
شيندونغ:لا مش تقريبا دة اكيد
(دخلت سلمى1 بصت لكيوهيون بقرف وراحت حضنت تغريد)
سلمى1:اووونى ععععع
تغريد:مالك يا حبيبتى
سلمى1:كيو الحيوان..حلو الطقم دة
تغريد:ههههه اختك بقى

هيتشول:احم احم كدة المسلسل هيفوتنى
تغريد:وانا يخصنى فى ايه -_- اتفرج على اليوتيوب
سلمى1:انا هروح
ييسونغ:طيب جيتى ليه
سلمى1:علشان احسس كيو بالذنب واعرفه انى مش هقدر البس الطقم دة تانى L

كيوهيون:دول تسع شهور بس والله
سلمى1:لا L انت  وحش
كيوهيون:وحش هار اسود
سلمى1:مش مسمحاكL  مش مسمحااك يا ابن عم تشو
تغريد:فكك بس واعرفى ان اخر موكوسه هتتجوز
سلمى1:احلفى
تغريد:اه والله اخيرا
سلمى1:الموكوس نطق
تغريد:اينعم لولولولى
كيوهيون:سلومتى
سلمى1:مش طيقاك برضه
تغريد:عايزين نظبط نفسنا علشان دة شهر
(رن موبايل شيون)
شيون:ايوة يا ساره
ساره1:شيون الحقنى اانا بولد
شيون:ساره بتولد
(اول لما سمعوا جرى شيون ومعاه تغريد وسلمى1 والباقى اتصلوا بالبنات...فى المستشفى...دخل شيون معاها اوضه العمليات والباقى واقفين بره)
منيرة:بصوا مبدأئيا كدة مشوا سلمى1 من هنا
سلمى1:وييه
منيرة:اسمع الكلام يا كيو
(اخدا كيوهيون وخرجوا برة)
سلمى1:-_- العيال دول شريره
كيوهيون:لا خايفين عليكى علشان انتى حامل
(بعد فتره اتصلوا بيهم)
كيوهيون:سلمى يلا
(طلعوا فوق )
منيرة:جابت بنت
سلمى1:ياااااااى
(بعد شهر)
سلمى3:انا ههرب
منيرة:يختاااى يا بت اجمدى كدة
سلمى1:سيبيها انا اول مرة اتجوزت زى شكه الدبوس جت بسرعه لما علمتولى فرح كنت هجرى عادى
سلمى3:يعنى اجرى
ساره1:تعرفى تسكتى يا بت
(دخل سيهيون الاوضه وشاف سلمى3)

سيهيون:واو
سلمى3:شكلى حلو
سيهون:اكيد مش محتاجه اجابه
سلمى2:يلا بيتك بيتك يلا يا حوب المفروض اصلا ما تشفهاش بره يلا
ساره1:عنيفه اوى سلمى دى
سلمى1:الله وانا مالى يا لمبى
ساره1:مش انتى
سلمى1:طويب
*لبس البنات*

(بعد شويه خرج البنات وسلمى3 وسطهم ..وبعد ما قالوا نذور الجواز..راح البنات كلهم حضنوا سلمى3)
المصور:يلا اقفوا كلكم وقولوا كيمتشى
البنات:كيمتشى ^.^

تمت ^^

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة