انت من احب 6

انت من احب البارت السادس






هيتشول:قومى غيرى علشان انا هاورى بنات السنسد ازاى يتكلموا معاكى كد هوديكى مكانى السحرى الخاص


سلمى:هييييييييييه يلا
ودخلت جهزت نفسها علشان تنزل مع هيتشول
هيتشول:اول حاجة انا هشتريلك هدوم جديدة
سلمى:مفيش داعى اوبا
هيتشول :بصراحة انا عايز اغظهم بأى طريقة وانتى قدامى وفى فكرة فى دماغى حلاوة يلا بينا
سلمى:ماشى يلا بينا
هيتشول:فايتينغ
وبعد ربع ساعة سلمى تلاقى نفسها قدام مول كبير جدا 
هيتشول:هاه عجبك
سلمى:احنا هنا ليه
هيتشول:هنشترى هدوم 
ويقوم ساحبها على جوة
سلمى تقف قدام محل هدوم للولاد
سلمى:هاه هتشترى من هنا فى عند حاجات حلوة ليك جدا اوبا 
هيتشول:ومين الى قال ان انا هشترى لنفسى انا هشتريلك انتى بصراحة فى محل هنا قولت انى اول ما الاقى واحدة حلوة كدة وعسولة زيك  هشتريلها منه
سلمى بصدمة وشوية:ايييييييية 
هيتشول :مالك .....بصراحة انتى اجمل بنت شوفتها هنا بس مش احلى منى
سلمى:هههههههههه ماشى
فى المحل كل البنات اتصدموا لما لقوا هيتشول دخل المحل مع سلمى
صاحبة المحل:اخيرااا لقيت البنت الجميلة
هيتشول:ديييييييييه  بس دى مش حبيبتى دى حبيبة صاحبى
سلمى اتصدمت من الكلمه دية جدا 
وصاحبة المحل :مين هو 
هيتشول:دة سرررررر
سلمى:اوبا كفاية بقا
هيتشول:طيب يلا شوفى الى هيعجبك
سلمى:انا مش بعرف انقى واستايلى مش حلو 
هيتشول:انتى اى حاجة هتبقى حلوة عليكى
سلمى بخجل:كمساميدا اوبا
صاحبة المحل:انتى فعلا جميله يلا بنات ساعدوها
كل بنااات الى فى المحل يساعدوها علشان تغير هدومها وبعدين سلمى تخرج تورى هدومها لهيتشول
سلمى :اية رأيك
هيتشول مأخوذ بجمالها: روع....... احم احم  قربتى توصلى لجمالى
سلمى كانت لبسة التالى فستان ابيض ستان قصير فى شريطة سودة من الدانتيل فى الوسط
سلمى:عجبك
هيتشول :اووووووووى .....يلا شوفى حاجات زى كدة كتير علشان نعرف نحرق دمهم بقا
هيتشول وقف مع صاحبة المحل علشان يحاسبها
صاحبة المحل:انت بتحبها 
هيتشول:انا ممكن اعجب بيها علشان جمالها وشخصيتها بس فى واحد من عندنا فى الفرقة ينفع يبقا معاها احسن منى لأنها معجبة بيه جدا وكمان شخصيتها قريبة اوى من شخصيتة وانا هساعدها من غير ما تعرف علشان تبقى معاه
صاحبة المحل:اوعى تعمل حاجة وتندم عليها بعدين
هيتشول:انا مش هندم انى هاقدم لصاحبى هدية ولا اية(وفى سرة)انا هخليك سعيد يا  كيو علشان انت دايما كنت تعبان فى حياتك دلوقتى جة الوقت الى هساعدك بية بأنى اديك ملاك
فلاش باك 
لليوم الى صحيت فية سلمى مفزوعة من قطة هيتشول
لما هيتشول خرج ورا كيونا وهو شايل هيبوم

 سمع كيونا بيقول
كيونا:انا حاسس ان فى حاجة غريبة انا ممكن اكون غيران عليها من لى تووك هيونغ بس لية اغير عليها هى مش حبيبتى انا لية اتفزعت لما سمعت صوت صرختها انا مش هينفع احبها غير لما اعرف هى بتحبنى ولا لأ وكمان انا اخاف انى اعذبها معايا بموضوع الحادثة انا لغاية دلوقتى......لا لازم احاول ابعد عنها رغم انى حاسس انى قلبى متعلق بيها رغم انى معرفهاش بقالى كتير بس من اول ماشوفتها وعنيها جت فى عينى بجد حسيت بحاجة غريبة جاجة حركت قلبى الى بقالة كتير ساكن
وتانى يوم بعد لما رجعوا من التمرين ودخلوا يناموا 
هيتشول دخل اوضه كيونا يسأله على حاجة سمع كيونا عمال بيتكلم وهو نايم قرب منه 
كيونا:سلمى انا انا اسف  الحادثة هى هى هى السبب هى الى خلتنى كدة
ودة كله وكيونا بيعيط هيتشول اتأثر اوى وعينة دمعت 
نهاية الفلاش باك
هيتشول:بجد بتمنالكم السعادة
بعد اما هيشتول يحاسب يلتفت لسلمى
هيتشول:يلا هنروح لمكانى الخاص
سلمى:اية هو
هيتشول:سر لحد اما نوصل بس اوعى تقولى لحد من الفرقة
سلمى:اراسو
هيتشول:شاطرة
وهما فى طريقهم للمكان الخاص
سلمى:اوبا مين هو حبيبى الى فى الفرقة
هيتشول:مين حبيبك دة
سلمى:الى انت قولت علية
هيتشول:كيونا
سلمى وشها بيحمر
سلمى:احم احم وانا قصدى كيونا مش هو الاوبا تبعى
هيتشول:كدابة
سلمى:انا مش كدابة
هيتشول:لا كدابة انتى ماشفتيش منظرك لما سيوهيون قربت منة ولا اول يوم لما قابلتينا فى المطار تنحتى انا بعمل دة كله معاكى علشان حاجتين 
سلمى (بفضول):ايه هما
هيتشول:اول حاجة هحرق دم الساحرات تانى حاجة انا متأكد انك بتحبى كيونا مش زى اى معجبة عادية وهتقدرى تساعدية
سلمى:اساعدة ازاى يعنى
هيتشول:طبعا انتى عارفة موضوع الحادثة الى اتعرضلها كيونا
سلمى:اها وقت انا نفسى مريت بفترة عصيبة علشان كنت قلقانة علية
هيتشول:وقتها ابتدا يجيلنا رسايل من الانتيز زى كان الافضل انك تموت وفى كمان الالف كانوا معترضين دخول كيونا فبرضوا كانوا  بيكتبوا حاجات من دى كتير فوقتها كيونا جاتله حاجة زى الصدمة ونساها بالعروض
سلمى:بجد
هيتشول:اه وانا حاسس انك انتى الوحيده الى هتقدرى تساعدية
سلمى:هحاول اكون عند حسن ظنك
هيتشول:حاولى ما تجرحهوش
سلمى:عمرى ما هقدر اجرحة
هيتشول:خلاص وصلنا 
سلمى:دة منتجع 
هيتشول:مظبوط يلا بينا
بيدخلوا هناك وبيظهر ان كل العاملين هناك عارفين هيتشول كويس اوى وبعدين هيتشول يروح عند مكتب الاستقبال يتكبم شوية معاهم وبعدين يشاور على سلمى مرة واحدة بيجى بنات بياخدوا سلمى من ايديها ويدخلوها اوضة فى بخار وبعدين يحطوا حاجات غريبة على وشها وهيتشول يفضل قاعد مستنيها لمدة ساعتين برة ويناول حد من الموظفين الفستان الجديد الى جابوه وتخرج سلمى لهيتشول لابسة الفستان وشكلها مز اوووى يعنى

هيتشول(فى سرة):يا ابنن المحظوظة يا كيو البت مزة اوووى
سلمى:اوبا اية رأيك
هيتشول:خلاص بقيتى خلفتى السندريلا التانية
سلمى:بجد هييييييه
هيتشول:انا فعلا متأكد انك هتبقى سندريلا روعة بالى عملتية امبارح 
سلمى:مش بحب اتكلم عن نفسى كتير
يخرجوا من المنتجع ويروحوا على الشركة
اول ما تدخل سلمى الشركة يشوفها كريس من اكسو وبعدين يجرى على هيتشول
كريس:هيونغ

هيتشول:ديييه 
كريس:مين العسل الى معاك دى
هيتشول:على اساس انها ماسمعتكش
سلمى:انا اسمى سلمى
كريس :انتى مش كورية صح
سلمى:اها انا مصرية
هيتشول:صاحبتنا
كريس:صاحبة مين
هيتشول:صديقة الفرقة ومعجبة الفرقة المميزة
كريس:يخساره يارتها اكسوال
سلمى:ماتقلقش اوبا بحب اسمع اغانيكم كتييير بس السوبر جونيور هما الى فى القلب
هيتشول :طبعا
كريس:يعنى مش هنشوفك تانى على كدة اكيد السوجو هيخطفوكى
هيتشول:كنا بنفكر فى كدة بما انها اجمل واحدة فى العالم بس للأسف هتقابلوها كتير علشان احتمال تبقا متدربة هنا
كريس:بجد دة خبر روعة
هيتشول:بعد اذنك بقا مش فاضيين نرغى عايزين نروح لبقية الفرقة سلام
كريس:انييو سلام سلمى 
سلمى:انيو
بعد اما بعدوا عن كريس
سلمى:اوبا مش حسيت انك بتبالغ وانت بتقول اجمل واحدة فى العالم
هيتشول:عارف عارف بس كانت يونا واقفة وكنت عايز احرق دمها
سلمى:حراااام عليكم انتوا كلكم بتستغلونى :(
هيتشول:ياااااااا امشى قدامى يلا خلينا نورى كيو المزة دى
سلمى:بس بقا لحسن بؤحرج
يوصلوا عند الاوضة
هيتشول:ثانية واحدة هاقدمك بطريق مناسبة بس استعبطى معايا اراسو
سلمى:اراسو  
يدخلوا الاتنين مع بعض هيتشول يمسك ايد سلمى الكل يوقف ويبص لسلمى الى شكلها متغير وهيتشول يركز مع واحد
هيتشول:انت جيت يا منيل
.....:يعنى انتى عرفت ان انا جيت جبتلى هدية وانت جاى كدة كتير بجد
ستوووووووووووووب الشابتر 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة