انت من احب 13

انت من احب البارت الثالث عشر




سيوهيون بتمشى وبتسيبهم والفرقة كلها واقفة مصدومة من الى حصل وكيوهيون قاعد على الارض واخد سلمى فى حضنة الى مابطلتش عياط

لى تووك:يلا كيو شيل سلمى ووصلها للعربية وانا هاروح اعتذر للأستاذ واحصلكم 
كيونا:ماشى
وبعيدين يشيل سلمى وبيروحوا يركبوا العربيات وسلمى تقريبا نامت فى حضن كيونا فى نفس الوقت لى تووك بيوصل اوضة التمرين وتكون بوا قاعدة بتتكلم مع  كيم ميونغ سو
لى تووك:انيوساهيو
بوا وكيم ميونغ سو:انيوساهيو
ميونغ سو:امال فين سلمى 
لى تووك:هى تعبت اووى واحنا هننقلها للبيت اسفين معلش 
ميونغ سو:طيب هى كويس عاملة ايه دلوقتى 
لى تووك:اه ان شاء الله هتبقا احسن
بوا:محتاجين مساعدة او اى حاجة
لى تووك:لأ شكرا بعد اذنكم انا هانزل علشان الشباب مستنينى فى العربية انيوو
بوا وميونغ سو:انيوووو
بينزل لى تووك ويركب العرببية بيلاقى سلمى نايمة فى حضن كيونا وكيونا حاضنها جامد اوى وقاعد بيبصلها بحزن كأنة بيلوم نفسة راح هيتشول مشاورلة انة ميعملش دوشة بيركب العربية وبيسكت خالص وبعدين يوصلوا البيت وكيونا حاضن سلمى وراح شايلها لغاية الشقة ويدخلها اوضتها ييجى يحاول يخرج يلا قى سلمى بتهمس بصوت ضعيف
سلمى:ماتمشيش خليك جنبى
راح كيونا نام جنبها
لى تووك دخل الاوضة بعفوية
لى تووك:لسة نايمة...(وسكت لى تووك)
كيونا(شورلة ان يخرج برة):شششششششش
خرج لى تووك بسرعة وقفل الباب وقعد قدامه وبعد ساعتين تقريبا كيونا خرج من الاوضة
لى تووك:نمت جنبها لية
كيونا:مارديتش اسيبها لوحدها لغاية اما تنام
وبعدين تانى يوم الصبح دونغهى بيخبط على باب اوضة سلمى علشان تصحى سلمى بتقوم تفتحلة الباب سلمى وبكل بابتسامة مشرقة
سلمى:صباح الخير اوبا
دونغهى(متنح):سلمى انتى كويسة
سلمى :ديييه اوبا انا كويسة انت عارف التمرين بتاعى الساعة كام النهاردة
دونغهى :على ما اظن هو زى امبارح 
سلمى:طيب اوابا ريووك صاحى
دونغهى :لا لسة نايم
سلمى :اراسو هادخل اصحية علشان محتاجة مساعدتة
دونغهى:فى اية
سلمى :هاتعرف 
سلمى بتخل اوضة ريووك وييسونغ
سلمى:ريووك اوبا ممكن تصحى
ريووك:فى حاجة تعبتى ولا حاجة
سلمى:لا ما تقلقش انا بس عايزة مساعدتك علشان حابة اعمل الفطار ومليش خبرة 
ريووك(بيضحك):طيب يلا بينا
وبيخرجوا وبيروحوا على المطبخ
دونغهى:هى دى الخدمة 
سلمى:دييييييه (وبعدين تغمزله)
دونغهى وشة بيحمر:طيب انا هادخل اصحى الباقى
وبيجرى من المطبخ وسلمى واقفة جنب ريووك بتتعلم ازاى تطبخ نفسى اللحظة دونغهى كان وصل الاوضة بتاعتة وقفل الباب
دونغهى مسك قلبة:فى اية انا عمرى ما كنت كدة انا مالى اتلغبطت اووى لية يارب ما تكون لحظت حاجة
لى تووك:يااا دونى يلا تعالا الفطار
دونغهى:حاضر جاى اهو بغير هدومى بس
لى تووك:اراسو
دونغهى بيخرج ويلاقيهم كلهم قاعدين وباصين على سلمى الى عمالة تحط الاكل على الترابيزة وهى بتضحك وكأن مفيش اى حاجة حصلت امبارح خالص
فلاش باك بعد اما كيونا شال سلمى ودخلها وحطها على السرير جية يمشى سلمى مسكت ايدة وبصتلة وعنيها كلها دموع 
سلمى:ماتمشيش
راح طبعا كيونا نام جنبها شوية وهو حاضنها
سلمى(وهى بتعيط):انا بجد اتصدمت منها انا عمر ما حد اهانى كدة
كيوهيون(وهو عمال بيلعب فى شعرها):انتى هتبقة مغنية هنا يعنى هيبقا فى انتيز كتير ضدك اعتبر ان سيوهيون واحدة من الانتيز فلازم تبقى قوية مفهوم وماتلقيش طول ما انا جنبك محدش هيقدر يأذيكى او يقرب منك ابدا
(وقرب منها وطبع على راسها بوبو صغنونة وفضل جنبها لغاية اما نامت)
نهايه الفلاش باك
لى تووك:سلمى انتى كويسة بجد
سلمى:مالكوا كلكم انا كويسة اهو ومافيش حاجة
وبصت لكيونا وابتسمت لية  وكيونا ردلها  باتسامة باين عليها النصر
سلمى:اوة دونغهى اوبا انت خلصت يلا اقعد على الترابيزة علشان تفطر
ريووك:على فكرة سلمى الى عملت كل الاكل دة انا بس كنت بقلها تعمل اية وواقف بس جنبها
شيندونغ وانهيوك:واو اكلك احلى من اكل ريووك هيونغ
ريووك: -_- هسامحكم علشان خاطر سلمى
لى تووك:كدة خلصتوا فطار صح
الكل:دييييه
لى تووك:يلا بقا على العربيات يا حلوين
بيركبوا العربيات واول لما يوصلوا الشركة كريس بيجرى على سلمى
كريس:سلمى انتى كويسة
سلمى :دييه اوبا
كريس:الحمد الله انا قلقت جدا
سلمى:ماتقلقش انا الحمد الله كويسة
كريس :ممكن رقم موبايلك كنت عايز اكلمك امبارح اطمن عليكى بس ماكنش معايا نمرتك 
سلمى :طبعا اوبا النمرة**********
كريس:كمساميدا هشوفك بعدين علشان التمرين هيبدأ دلوقتى
سلمى:اراسو 
بتودع سلمى السوجو وبتروح على اوضتها بتدخل تلاقى بوا بتتمرن على رقصة وتايون قاعدة بتتكلم مع الاستاذ كيم ميونغ سو
سلمى:صباح الخير
بوا:صباح النور انتى كويسة
سلمى:دييييه دخت بس شوية امبارح ولما نمت استريحت
تايون:سلمى انا جاية اعتذرلك على الى حصل ولو اتكرر تانى ياريت تعرفينى علشان بجد سيوهيون ابتدت تتمادى وانا مش بحب كدة
سلمى:ولا يهمك اونى
تايون:لأ يهمنى ولو انتى عايزة تاخدى حقك منها براحتك انا مش هامنعك علشان هى الى ابتدت 
سلمى:لأ طبعا اونى خلاص الموضوع انتهى
تايون:طب بعد اذنك انا هامشى علشان ورايا تمرين
ميونغ سو:سلمى شى انتى كويسة هتقدرى تتمرنى النهاردة 
سلمى:انا جاية علشان مايبقاش ليا غير التمرين وبس
ميونغ سو:ههههههه اراسو يلا نبتدى تمارين الصوت وبعدين نيجى هنا نتمرن على كام حركة
سلمى :اراسو 
وبيقضى يوم طويل ومتعب من التمارين وبعدين سلمى بتقابل السوجو وتروح معاهم وهما طالعين البيت
دونغهى :سلمى انا النهاردة ماشفتكيش فى الكافتريا انتى اتغديتى برة
سلمى:انا ما اتغدتش اصلا فضلت اكمل تمارين مع الاستاذ
دونغهى :يعنى دلوقتى الساعة 12 باليل واخر وجبة اكلتيها كانت سبعة انتى كدة ممكن يجرالك حاجة
يلا ادخلى غيرى هدومك عقبال ما اكون حضرتلك حاجة تكليها
سلمى:لا ما تتعبش نفسك اوبا
دونغهى:مش عايز مناقشة يلا بسرعة بتغير هدومها وتتعشى ويعدى الاسبوع كله على كدة سلمى مش بتاكل كتير ومش بتام برضة كتير عايزة تبين موهبتها وفى الاخر اخير جية يوم التسجيل وعدى على خير الشركة نزلت الاغنية بفيديو كرتونى بعدين الشركة قررت انها كل شوية تنزل معلومة عن سلمى يعنى مثلا انها مش كورية وانها مصرية سنها عملوا حوالين سلمى غموض لدرجة ان الفانز كانوا هيموتوا ويشوفوا مين سلمى دى طبعا الشركة ما قلتش على اسمها قالوا اسمها هيطلع يوم الحفلة نفسها فسموها بأسم sm town new starعلشان لو سلمى ما حققتش نجاح كبير اوى معاهم يقدرو يطلعوها من غير ما حد يكتشف هى مين سلمى حققت نجاح حلو 2 مليون مشاهد فى 3 ايام طبعا بالنسبة انها جديدة حاجة حلوة وفى فانز كتير ابتدوا يتابعوها ويشتروها السى دى بتاعها الى نزل عدى بالظبط اسبوع لحد اما جية يوم وطل فية لى سوم مان لى تووك دخل لى تووك المكتب بابتسامتة
لى تووك:انت طلبتنى 

لى سو مان:ايوه بصراحة الاسبوع الجاى كله فاضى فانا هديك اجازة انت والفرقة علشان تروحوا فيها جزيرة جيجو والتذاكر عليا
لى تووك:وبالنسبة لسلمى اكيد مش هينفع نسيبها لوحدها 
لى سو مان:طبعا طبعا هى كمان ليها اجازة معاكوا واكيد كلكم واخدين اجازة بكرة برضة صح (مع ابتسامة خبيثة)
لى تووك:احنا لية ؟؟
لى سومان:عيد ميلاد سلمى بكرة احنا لسة منزلين المعلومة دى 
لى تووك:اكيد سلمى نسيت تقولنا عموما شكرا انك اديتنا اجازة بكر واسبوع
لى سومان:بس انا ماديتكوش اجازة بكرة
لى تووك(بخبث):يبقا هاقدم ليك ورقة رسمية علشان ناخد اجازة بكرة
لى سومان:-_- خلاص من غير ما تقدم اتفضل يلا من غير مطرود
لى تووك(بصوت شبة مسموع):يعنى بتطردنى من الامله
لى سومان:بتقول حاجة
لى تووك:هههههه بقول هو فى زيك فى كرمك يلا ربنا ياخدك اقصد يخليك انيووو

وبيجرى برو على طول 
لى تووك:بكرة عيد ميلاد سلمى شوفوا هتجبولها اية
دونغهى (فى سرة):اقدملها خاتم
كيوهيون(فى سرة):احسن حاجة هتبقى الخاتم
لى تووك:يلا علشان نلحق نجهز هيتشول خليك هنا بما ان سلمى نسختك هتبقى هنا فخليك علشان توصلها ولما تكونوا مروحين علشان نلحق نجهز الحاجة وانا اكون سرقت مفتاح اوضة سلمى علشان ااقفلة من برة علشان ماتخرجش واحنا بنكون بنجهز وعرفها ان بكرة اجازة
هيتشول:انا عندى فكرة احلى
لى تووك:ايه هى
هيتشول: انا هاقول لكريس على الموضوع ونخليه يجبها الشركة بكرة عقبال ما احنا نكون جهزنا 
لى تووك:خلاص فكرتك هى الى كسبت انت بقا ناوى تجيب اية لسلمى بمناسبة عيد ميلادها
هيتشول:هجبلها انا بكرة يلا روحوا انتوا عقبال ما اعرف كريس
ويروح هيتشول لكريس ويعرفة الموضوع 
كريس:اصلا كدة كدة كنت هنزلها علشان بالصدفة عرفت عيد ميلادها وجبتلها الهدية 
هيتشول:طيب كويس
سلمى :هيتشول اوبا انت هنا
هيتشول:ديييه يلا هنروح استنى هتصل بالليدر اعرفة
سلمى:هما مش هنا
هيتشول:لأ راحوا مشوار
وبعدين يرحوا البيت وهما طلعبن على السلم سلمى لقت التفلون بتاعها بيرن الساعة 12 ودقيقة تيفون سلمى رن
سلمى:يبسيو
والدة سلمى:كل سنة وانتى طيبة يا قلبى
سلمى:ماما انتى عرفتى منين الساعة
والدة سلمى:هى فى غير تغريد اهم حاجة انتى كويسة 
سلمى(بتعيط):وحشتونى اوى نفسى اشوفكم 
والدة سلمى:ماتعيطيش يا قلبى ولو فى يوم اضايقتى سيبى الدنيا كلها وتعالى انا سمعت اغنيتك وكانت جميلة جدا يا حبيبتى ربنا يحميكى 
سلمى:تسلمى يا ماما
والدة سلمى:كلمى ابوكى
والد سلمى:انتى كويسة يا روح قلب بابا
سلمى:اه يا بابا واتعرفت كمان على واحدة اجنبية من امريكا بقينا اصحاب وبكلمها تقريبا كل يوم اسمها هيونا 
والد سلمى:الحمد الله انا هاسيبك تنامى علشان انتى اكيد تعبانة
سلمى:مش تعبانة ولا حاجة
والد سلمى :هو انا مش عارف بنتى يلا نامى واستريحى
سلمى (وهى لسة بتعيط):حاضر يا بابا
هيشتول:مين
سلمى ماما وبابا فضلوا صاحيين ومناموش علشان يهنونى
هيتشول(باستعباط):بأية
سلمى:موضوع كدة(فى سرها)مش لازم اقولهم علشان ما يتعبوش نفسهم
وبعد شوية تلاقى تغريد بتتصل بيها
تغريد:كل سنة وانتى طيبة ابت
سلمى:وانتى طيبة
تغريد:وحيات ابوكى كلمينى كورى علشان اشوف الكورسات دى بتجيب معايا نتيجة ولا لأ
سلمى:اراسو
وبتحكى  سلمى لتغريد كل حاجة حصلت وبتحكيلها هى قد اية وحشها اهلها وتعيط فى نفس الوقت يكون دونغهى قاعد قدام باب اوضتها وسامع كل حاجة 
تانى يوم سلمى بتصحى على صوت موبيلها 
سلمى:يبسيو
كريس :سلمى بسرعة تعالى الشركة فى الاوضة بتاعتنا
سلمى:مالك اوبا صوتك مش عاجبنى
كريس :بسرعة فى مصيبة بس تعالى لوحد يلا بسرعة 
سلمى :حاضر 
وبتقوم تغير هدومها بسرعا وتعرف الليدر وبتجرى تركب تاكسى واول لما تنزل تبتبدى التظيم لحفله العيد ميلاد
هيتشول:انا هانزل بقا اجيب الهدية انيووو
فى نفس الوقت سلمى تكون وصلت الشركة وبتجرى على اوضة الاكسو بتدخل تلاقى الاوضة ضلمة وبعدين مرة واحدة النور بيشتغل والاكسو كلهم واقفين وكريس شايل تورتة وبيهنونها بعيد ميلادها
سلمى:كمساميدا اوبا
كريس:انا لسة شايف ان عيد ميلادك اول امبارح
سلمى:بجد شكرا انك عبرتنى :) ههههه
كريس:ماتتعوديش على كدة
لوهان(قرب من سلمى ومسك خدودها):انتى كيوت اوووووى

سلمى(بأحراج ):كمساميدا
كريس:يلا طفى الشمع بسرعة
سلمى:حاضر
طفت الشمع معاهم والاكسو كلهم جابولها هدايا وخدتها وكريس عرض عليها انه يوصلها بالشيل الى معاها دى كلها سلمى طبعا وافقت علشان ما كنتش قادرة تمشى وهى خارجة قبلت تايون
تايون:كل سنة وانتى طيبة يا سلمى
سلمى:وانتى طيبة اونى
تايون:دول من السوجو
سلمى:من الاكسو واضح ان ليا شعبية كبيرة هنا ههههههههههه
تايون :طبعا انا حتى جبتلك هدية وادتها علبة فيها فستان اسود 

سلمى:كمساميدا اونى(سلمى فى سرها)هههههههههه هار اسود 13 هدية كويس انى مقلتش للسوجو
وبتاخدها منها وراحت ركبت العربية مع كريس ووصلها البيت طلعت الشقة  تلاقى السوجو زى ما سابتهم الى ماسك مجلة والى بيلعب العاب فيديو والى نايم على الارض
لى تووك:اية كل الهدايا الى معاكى دى
سلمى:من الاكسو وتايون اونى
لى تووك:هو النهاردة فى مناسبة معينة 
سلمى:اه المفروض ^_^ 
سونغمين :مناسبة اية بقى
سلمى:سر
سونغمين:علشان خاطرى والنبى هموت واعرف
سلمى:النهاردة عيد ميلادى
لى تووك:بجد كل سنة وانتى طيبة يا شباب النهاردة عيد ميلاد سلمى
وبعدين صمت تام ماحدش عبرها
سلمى : -_-
لى تووك:يا شباب
سلمى:ماتشغلش بالك اوبا ثانية واحد هادخل الحاجة واجى 
بتدخل الاوضة والدنيا ضلمة كحل فيها بترزع الحاجة 
سلمى (فى سرها):يعنى لعبة الفيديو اهم منى يا كيو ماشى واللهى لوريك 
وجت تخرج الصالة لقتها زى الاوضة بالظبط ضلمة سلمى طبعا بتخاف من الضلمة
سلمى:اوباااا هو النور قطع....اوبا انت فين
 ومرة واحدة النور جية والسوجو يغنولها اغنية عيد الميلاد وطبعا سلمى مش قادرة تستحمل من كتر فرحتها  وبعدين تطفى الشموع لتانى مرة بنت المحظوظة وبعدين ييجى وقت فتح الهدايا تفتح هداياهم كلهم الى معادا هيتشول دونغهى وكيوهيون
هيتشول:انا الاول
سلمى بتفتح الهدية تلاقيه فستان ازرق ياقوتى قصير مكتوب علية اسمها ومعاه عقد ابيض 
سلمى:واو اوبا الفستان يجنن
لى تووك:دى هديتك
هيتشول:ايوووة
ووقت فتح هدية دونغهى وكيوهيون الاتنين يركعوا كأنهم بيعملوا طلب الجواز ويفتحوا العلب بتاعتهم يبان فيها خواتم روعة كل واحد احلى من التانى
خاتم دونغهى
خاتم كيونا

 وكأن الاتنين ماشفوش بعض وهما بيركعوا بعدين دونغهى بص لكيوهيون وكيوهيون ردله البصة الاتنين استغربوا وسلمى متنحة وبعدين الاتنين وجهوا نظراتهم لسلمى
سلمى(ف سرها):يعنى انا المفروض  اختار ؟

ستووووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة