انت من احب 21

انت من احب البارت الواحد والعشرون والاخير





تغريد:سلمى بتموت اوبا دخلت عليها لقيتها غرقانة فى بحيرة دم

كيونا :ايه
حس وقتها انه انهار بس اتشجع وجرى فى الشقة لاقاها ماسكة ورقة وبطلع  فى الروح شالها بسرعة وجرى على المستشفى دخلها اوضة العمليات
كيونا كان ماسك الجواب الى لسة هيتشول ادهوله و ماسك الورقة الى سلمى كانت مساكاها كيونا اترمى على الارض وعيط وكان قميصة كل غرقان دم بسبب سلمى
هيتشول:كيونا انت ما نسيتش هى عملت فيك اية
كيونا:انا لسة بحبها هيونغ حتى لو هى مش بتحبنى انا بحبها
انهيوك واقفل جنب تغريد .تغريد مابطلتش  عياط
تغريد:انا دخلت عليها ولقيتها واقعة على الترابيزة والزجاج كله حواليها
كيوههيون مسك الورقة ولا كأنة سامع تغريد
فلاش باك سلمى قاعدة فى الصاله بعد اما تغريد وهيونا نزلوا سلمى ماسكة قلم وورقة وبتكتب
سلمى:تغريد هيونا انا اسفة بجد انا واللهى ما جرحتش كيونا اوبا انا بس خبيت علية حاجة هو اكيد زمانه عرفها انا عرفته كل حاجة فى الجواب بس قدامكم انا عمرى ما ارتبط بكريس هو بس كان بيساعدنى علشان ما اخليش كيونا اوبا يتعذب انا اسفة بجد وتغريد انا اسفة انى خليتك تيجى هنا وانا الى سيبتك بيانية

نهاية الفلاش باك
تغريد وهيونا بيترموا على الارض وبيعيطوا
انهيوك:العياط مش هيجيب نتيجة
هيتشول: هى كانت بتحميك طب من مين

كيونا ووشة احمر ومش قادر ياخد نفسة مسك جواب سلمى وفتحة لاقى دموع سلمى علي الجواب


فلاش باك على سلمى فى اوضتها اليوم دة الصبح سلمى وهى بتعيط وماسكه الجواب ودموعها نزله علي الجواب
سلمى:اوبا انا اسفة كل الى قولتهولك دة كدب انا بس عملت كدة علشان انت كان ممكن شهرتك تتدمر فاكر السؤال الى انا سألتهولك عن الممثل الى قلتلك دة من مصر دة كان هيبقا حالك لو انا فضلت مرتبطة بيك سيوهيون كانت هتطلع صورتك الى بينك وبينها لما باستك واحنا فى الجزيرة وتبلغ انك  مرتبط بيها هى خلت فانز كتير ينشر الاشاعة دى عموما دلوقتى عمرك ما هتقدر تشوفنى تانى علشان ما اجرحكش بس ارجوك اوعى تساوينى بنفس البنت الى جرحتك واهانتك علشان انا عمرى ما هبقا زيها  لانى مش هاممنى اى حاجة غيرك بيانية اوبا ارجوك  سامحنى علشان اموت من غير ذنبك كفاية انى كنت بتجرح من جوايا لما انت كنت بتشوفنى وبتتجاهلنى واعتذر للباقى انا واللهى كنت خايفة عليك من انك تبقا مكروة بين الكل خفت انى افضل احبك ابقى انانية  واعتذر اكتر لهيتشول اوبا علشان انا اذيتة اكتر من الباقى بيانية اوبا انا دايما بيهمنى مصلحتك فوق اى حاجة تانية علشان كدة اخدت قرارى النهائى انك عمرك ما هتشوفنى تانى غير صورة 
بيانية اوبا سارنهاى

نهاية الفلاش باك
كيونا عيط بحرقة على الى حصل


هيتشول بيعيط هو كمان زية
الدكتور بيخرج من الاوضة العمليات 
الدكتور :انا اسف جدا حاولنا كتير بس هى ممكن تعيش عاجزة دة هيبان لما هى تصحى 
كيوهيون:اية انت بتقول اية انت اكيد بتكدب
لى تووك:الدكتور مالوش ذنب
الدكتور :كمية المنوم الى هى اخدتها تقريبا قضت على جسمها والزجاج الى دخل فيها مش قليل
كيوهيون:زجاج اية بس هى عورت نفسها (وبيبص لتغريد)
الدكتور:لأ واضح ان الزجاج دخل فيها من غير قصدها هى بعد اما اخدت علبة المنوم بدأت تجيب دم من بؤها هى خافت وكانت بتحاول تقوم فحاولت تسند نفسها وقعت على الترابيزة ودة هو السبب
كيوهيون:يعنى اية
كريس بيدخل 
كيونا بيجرى ويضربه
كيونا:انت ماقلتليش لية كان ممكن الحقها كان ممكن ادمر سيوهيون بس انت لية خبيت عنى
كريس:انا وعدتها
كيونا:وعدتها انها تدمر نفسها
وضربة تانى
وجريوا علية ومسكوه
كيونا:هى ممكن تعيش عاجزة وانت السبب انت السبب علشان طاوعتها سلمى لو حصلها حاجة صدقنى انا هاقتلك
كريس(بيعيط):ايوة اقتلنى بس هى ماعرفتنيش ان دة الى هيحصل هى قالتلى انها هترجع بلادها تانى 
كيونا:كداب
كريس:صدقنى هيونغ هى دى الحقيقة
خرجت الممرضة 
الممرضة:المريضة صحيت
كيونا:سلمى 
وبيجرى بسرعة على اوضتها
سلمى بتكون بتحاول بصعوبة تفتح عنيها اول لما تشوفة تبص الناحية التانية
كيونا:ينفع تبطلى كدب عليا انتى كان ممكن تبلغينى بس انتى اخترتى الطريق السهل بالنسبة ليكى
سلمى:ماكنش السهل دة كان الاصعب
كيونا:طيب ليه حبيتى غيرى
سلمى:انت بتقول اية ما فيش غيرك فى قلبى انت الانسان الى بحبة
كيونا:طيب كدبتى لية
سلمى:ماكدبتش
كيونا:طيب  ممكن تعرفينى ليه اخترتى الموت كان ممكن تكملى 
سلمى:الموت كان اسهل عليا انى كنت اشوفك بتتعذب او مكروة اوبا انا فى الشهر الاخير دة حسيت بالى انت ممكن كنت هتحسة من الفانز لو سيوهيون نشرت الاشاعة
كيونا (بياخدها فى حضنة):عارفة لو انتى كنتى موتى كان هيحصلى اية انا كنت بتمنى فى يوم تجيلى وتقوليلى ان دة كله كدب كان نفسى اوى ترجعيلى روحى يعنى لولا ان تغريد دخلت ماكنتش هشوفك تانى
سلمى: بيانية
كيونا:انا عايز اعرف انتى لية اتعورتى بالزجاج
سلمى:بعد اما اخدت المنوم
كيونا حس ان هو  بيشوف كل حاجة كأنة كان موجود
سلمى:افتكرت انى لسة ماشفتكش حاولت اقوم اجيب صورتك احطها جنبى علشان اكون شفتك انت اخر حاجة اول لما حاولت اسند نفسى وسندت على الترابيزة وقعت على الترابيزة
كيونا(ودموعة فى عنية وبيحضنها جامد):اوعى تخلى اى حد يبعدك عنى انتى ناسية  انتى اية 
سلمى:ل
كيونا:مافيش اى مبرر يسمحلك تبعدى عنى دة شرطى وسيوهيون انا عارف هعاقبها ازاى انا بقا هادمرها علشان افهمها انها ما تلعبش بيكى
سلمى:هيتشول اوبا لسة زعلان منى والباقى برضة
كيونا:لأ
سلمى:وصلهم اعتذارى
كيونا:حاضر
فسلمى بتبعد عن حضنة بتلاقى دموعة بتمسحها بأيديها
سلمى:ايجووووو طفلى الكبير
كيونا(بيرسم ابتسامة):ماينفعش تسيبى طفلك تانى اراسو
سلمى:اراسو
الممرضة بتتدخل
الممرضة:لازم تخرج دلوقتى علشان تستريح والدكتور يعرف يعملها الاشعة  
كيونا:اراسو 
ويبوس سلمى من خدها
كيو هيون:هتوحشينى يا عذابى  
وبيخرج من الاوضة
سلمى(فى سرها):كنت واحشنى اوى اوبا 
كيونا بيخرج بيطمن البنات وبيوصل للفرقة اعتذارها ويبص حواليه
كيونا:امال فين هيتشول
لى تووك:مش عارف مشى من شوية
كيونا:انا هاروح مشوار واكيد هلاقية هناك
لى تووك"طيب ما تتأخرش علشان تبقى مع سلمى فى الاشعة والفحوصات
كيونا:حاضر
وبيخرج من المستشفى وبيروح على مسكن السنسد لما بيطلع يلاقى باب شقتهم مفتوح
بيدخل يلاقى هيتشول واقف وقدامه سيوهيون
كيونا:هيونغ انت هنا
هيتشول:اه هنا
سيوهيون:انا مش فاهمة هيتشول اوبا بيقولى اية ممكن تشرحلى انت اوبا
كيونا:يعنى بعدتى سلمى عنى بعد وخلتيها تحاول تقتل نفسها وجاية تتكلمى
سيوهيون (بتنح):اية حاولت تقتل نفسها
هيتشول:دلوقتى هى مرمية فى المستشفى بسببك وممكن ماتقومش تتحرك تانى بسببك دة حلو كدة بقيتى مبسوطة ومرتاحة
سيوهيون:انا ماطلبتش منها كدة
كيونا:انتى طلبتى منها تضحى وهى ضحت بحياتها بتقولى ان دة كان اختيارها الاسهل
مرة واحدة تليفون كيونا رن
كيوهيون:يبسيو
لى تووك:كيوهيون تعالا بسرعة سلمى تعبت اوى وبترجع دم
كيونا:ثانية واحدة واكون عندك
كيونا:هيونغ سلمى تعبت اوى تانى وبترجع دم
هيتشول:يلا بينا بسرعة
سيوهيون(بتعيط):انا ما طلبتش منها كدة
تايون:هى بس نفذت طلبك وعملت الى هيرضيها شافت ان مفيش حياة بعدة 
سيوهيون:مافيش حد كدة
تايون:هى طلعت كدة هى كانت بتفضله على نفسها لدرجة انها اختارت تموت  علشان مش معاها
سيوهيون:يعنى انا المفروض اعمل اية
تايون:تسيبه وتتمنيله السعادة معاها
سيوهيون(بتعيط بحرقة):اراسو اونى
فى المستشفى 
كيونا:اية الى حصلها
ييسونغ:مش عارف بس تعبت اوى وابتدت ترجع دم الدكتور بيقول بسبب كمية البرشام الى اخدتها
هيتشول:امال فين دونغهى
سيون:جوة مع سلمى ماسبهاش لوحدها ادخل انت يا كيو وافضل جنبها انت هى محتجالك انت اكتر من اى واحد فينا
بيدخل الاوضة عليها بيلاقى كل هدومها بقت دم وهى غايبة عن الوعى  ومحاليل كتير متعلقة ودونغهى قاعد جنبها وماسك ايدها
كيونا(فى سرة):لو انت كنت حبيبها هيونغ ماكنش دة كله حصلها صح
وبيروح عليهم دونغهى بيقوم من مكانة
دونغهى:فضلت تجيب دم كتير اخرتها اغمى عليها من التعب افضل جنبها انت وانا هاروح اغير هدومى وارجع 
كيونا:اراسو
دونغهى بعد اما يمشى خطوتين
كيوهيون:هيونغ
دونغهى:ديييه
كيونا:هى لو كانت ملكك كنت حميتها
دونغهى:لأ ماكنتش هاعرف  انا برضة ماكنتش هاعرف اعمل زيك واقف واقول قدام كل العالم انها حبيبتى بس انت قولتها دة بيدل على فرق بينا
كيوهيون:يعنى انت ماكنتش هتعرف تحميها من السنسد
دونغهى:انا هاعرف احميها من العالم بس مش هاعرف احمى نفسى وهى هتكون عايزة تحمينى فوقتها مش هاعرف احميها
كيونان:مش فاهم
دونغهى:اتخيل انى فى معركة وانا وسلمى فى وسط المعركة دى انا بكل قوتى بدافع عن سلمى علشان ما تستعملش سيفها بس من غبائى سايب اعدائى ورايا وبهتم بالاعداء الى محاوطين سلمى فسلمى من النوع الى مش هتشوفنى من غير حماية فهتيجى تحمينى من اعدائى وتتأذى هى يبقا ولا كأنى عملت حاجة اما انت بتحاول بكل قوتك تقضى على اعدائكم انتوا الاتنين مع بعض بمساعدة بعض بس المرة دى سلمى كانت بتحاول تخلصك من اعدائك واعدائها مع بعض فى نفس الوقت هى كانت فى وسط المعركة لوحدها
وبعدين دونغهى بيخرج من الاوضة كيونا بيمسك ايد سلمى
كيونا:اسف انك كنتى لوحدك

تانى يوم سلمى فاقت والدكتور طلب انها تبقى تحت رعاية المستشفى لمدة اسبوع كمان طبعا كيونا وافق علشان يطمن انها مش هتتأثر بأى حاجة بعدها هيونا وتغريد فضلوا مع سلمى فى المستفى كيونا بيجى باليل
سلمى كانت يوميا بتتخانق ومع تغريد وهيونا
سلمى:روحوا الكليه
هيونا وتغريد:لأ
سلمى:ما انا عايزة اعرف انتوا بتخادوا اية علشان اذاكر زيكم الامتحانات قربت
هيونا وتغريد :اسبوع واحد بس وبعدين هنروح
سلمى:ياااااااا 
هيونا وتغريد:مهما حاولتى
سلمى:لما يجى اوباتكم باليل يا مواكيس
هيونا وتغريد:ككككككككك
سلمى:مش احلى من ضحكتى
الممرضة دخلت فى ضيفة عايزة تدخلك
سلمى:خليها تتفضل
تلاقيها سيوهيون ومعاها بوكية ورد سلمى بتحاول تقوم تتعدل تغريد بتساعدها
سيوهيون:ممكن اتكلم معاها على انفراد
هيونا:لية بقا ان شاء الله هتعملى اية تانى
تغريد:هتخليها ترمى نفسها فى البحر
سلمى:بنات خلاص اخرجوا
هيونا وتغريد:اووووف حاضر 
بيقفوا يستنوا على باب الاضوة
سيوهيون:انا اسفة انى طلبت منك كدة وبتمنى انك تسامحينى
سلمى:اسامحك ازاى انا عشت شهر كامل وانابموت علشانه وهو عاش بنفس عذابى
سيوهيون:صدقينى عمرها ما هتكرر ومن هنا ورايح انا دايما هساندكم 
كيونت بيوصل ويلاقى هيونا وتغريد برة
كيوهيون:بتعملوا اية 
الاتنين بيتفزعوا 
هيونا:اصل الحرباية جوة واحنا مش عارفين نسمع حاجة
كيونا:مين
تغريد:سيوهيون جوة واول لما دخلت كانت ماسكة بوكية ورد وبتقولنا انا عايزة اتكلم مع سلمى على انفراد
هيونا:انا وتغريد رفضنا بس سلمى قالت ماشى وخرجتنا
كيونا فتح باب الاوضة ودخل
كيونا:انتى بتعملى اية هنا
سيوهيون: كنت بعتذرلها وهامشى حالا 
بص لسلمى سلمى هزت راسها
كيونا:اراسو
سيوهيون:انيو سلمى وبتمنى اشوفك فى الميوزك بانك
سلمى:ان شاء الله
بتخرج من الاوضة
كيوهيون: كانت بتعتذر بس صح
سلمى:ااه وكمان كانت بعتالى سؤال من لى سو مان اذا كنت هادخل الميوزك بانك السنه دى ولا لأ
كيونا:قلتى اية
سلمى:قلت اه هاغنى اغنيتى الاوله
كيونا:انتى تعبانة والمسابقة الاسبوع الجاى 
سلمى:معايا استاذى
كيونا:استاذ كيم
سلمى:لأ استاذ تشو  اول استاذ ليا
كيونا:تشو فى ايام سودة يا قلبى 
سلمى باستة من خدة
كيونا:مش سوده اوى يعنى 
سلمى:كويس
ودة بقا عادة يوميا كيونا بيجى يمرن سلمى بعد تمرينة زي يوم المسابقة الصبح اخدها من المستفى علشان تروح البيت تستريح شوية وبعدين تطلع معاه على المسابقة 
كان يوم صعب اوى على سلمى لأنها برضة كانت لسة حاسة بتعب وخصوصا انها بقالها اسبوع فى السرير ما اتحكرتش ولا خطوة
بس كان العروض روعة السوبر جونيور كانوا فى المرتبة الاولى والسنسد فى المرتبة التانية وسلمى فى المرتبة التالتة
سيوهيون:واو بالمناسبة لاول مسابقه ومرتبة تالتة ومش بقالك غير سنة حاجة روعة طبعا
سلمى:شكرا ليكى
فى اليوم دة كان فى حفلة فى مسكن البنات
بعد اما اكلوا كيونا ركع على الارض
كيونا:سلمى تتجوزينى
سلمى:اية
كيونا:بقولك تتجوزينى
سلمى:اية بجد
كيونا:خلاص خلاص انسى
سلمى:انسى اية طبعا موافقة انا ماصدقت

وانهيوك وتغريد بصوا لبعض وابتسموا وهيونا ولى تووك عملوا نفس الموضوع

ودى  نهاية قصتى (انت من احب)
بتمنى تكون عجبتكم

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة