انت من احب 22

انت من احب الشابتر الخاص البارت الاول






كيوهيون:بقولك تتجوزينى
سلمى:اية بجد
كيوهيون:خلاص خلاص انسى
سلمى:انسى اية طبعا موافقة
وانهيوك وتغريد بصوا لبعض وابتسموا وهيونا ولى تووك عملوا نفس الموضوع

دة كان اخر جزء فى رواية انت من احب دلوقتى عدى على الوقت دة 3 سنين


بعد مرور 3 سنين فى منزل رائع فى افضل مناطق سيول يطل على شرفة المنزل الضخمة جنينة رائعة بس زى المثل المصرى الى بيقول من (من برة هلاهلا ومن جوه يعلم الله) البيت كان حالة يرثى ليها الهدوم فى كل مكان نص ديكور البيت متكسر التلفزيون مقلوب على الارض وفوق الكنبة صورة سلمى وكيوهيون ليلة الفرح بس الصورة مكسورة ومايلة على جنب دة كان حال البيت فى كل الاوض ما عدا اوضة نوم واحدة الا وهى غرفة النوم الرئيسية الاوضة نضيفة جدا وعلى السرير كان كيونا نايم مش لابس معظم هدومة وتقريبا ثانية واحدة وهيقع على الارض وسلمى لبسة لابس غريب جدا  بتاع حفلة من الحفلات الى بتقدمها يبتعد انه يكون طقم بيت خالص قربت اشعة الشمس على وش سلمى علشان تصحى وهى مكشرة بعدين تيجى تبص جنبها 
سلمى:اععععععععععععععععععععععععععع  
كيوهيون:اعععععععععععع

كيوهيون بيقوم مفزوع 
كيوهيون:اية فى اية لقيتى صرصار
سلمى:انت اية الى جابك هنا جنبى  واية الى  انت نايم بية دة ان شاء الله يا حبيبى
كيوهيون:اية يعنى مش جوزك
سلمى وشها قلب وراحت زقة كيوهيون على الارض
كيوهيون:لية بقى كدة
سلمى:مش انا قلتلك مش تيجى الاوضة دى لمدة شهرين
كيوهيون:ما هو عدى شهر يا حبيبتى
سلمى:اطلع برة انا هعلمك ازاى تشرب خمرة تانى يا طويل يا اهبل
كيوهيون:اصملة يا اوزعة
سلمى:بررررررررررررة 
كيوهيون:مش طالع
سلمى:طيب 
فتقوم من على السرير فيبان الطقم الى هى لابساه الطقم كان كالاتى بنطلون جينز ضيق جداعلية تى شيرت قصير اسود مبين بطنها
كيوهيون:نهار ابوكى اسود
سلمى بتاخد بالها من لابسها فتسمك البطانية وتغطى نفسها
كيوهيون:اية دة يا هانم
سلمى:اية
كيوهيون:اية دة الى انتى  لابساه انتى خلاص 
سلمى:خلاص اية دة كان الطقم بتاع اخر اغنية وكمان انت بتغير لية الموضوع
كيوهيون:وحاطة ميك اب كتير لية بقى ان شاء الله
سلمى:اية دة هو لسة باين
كيوهيون:اه يا اختى لسة باين
سلمى:مالك بتزعق كدة على الصبح
كيوهيون:اصمله
سلمى:بس انا عايزة اعرف حاجة بقى انا واصلة البيت الساعة 1 بعد منتصف الليل 
كيوهيون:على فكرة انتى جاية و الساعة واحدة ونص
سلمى:ايا  كان لية انوار الشقة كلها كانت مطفية وازاى انت جيت هنا انا اتأكدت انى لما دخلت الاوضة انك ماكنتش على السرير
كيوهيون:لا مفيش
سلمى:كطيب اطلع برة يلا عايزة اغير
كيوهيون:مش طالع
سلمى: -_- حسبى الله طيب مش تبص عليا
كيوهيون:حاضر
سلمى التفتت وبعد اما غيرت لقت كيوهيون واقف متنح سلمى وشها احمر وراحت مسكة مخدة ورمتها فى وش كيونا خلتة يقع على الارض
سلمى:انت منحرف على فكرة
كيوهيون:كككككككك
سلمى :اييييييش
ولقاها قربت من باب الاوضة ولسة هتفتح الباب
كيوهيون:ايييييييييه انتى هتروحى فين
سلمى:هروح اشرب 
كيوهيون:خليكى انا هاروح اجبلك
سلمى:شكرا انا هاروح بنفسى
كيوهيون:لا  خليكى انتى يا حبيبتى بلاش تتعبى نفسك
ووقف قدام  الباب
سلمى:سيبنى اخرج
كيوهيون:انا هاخرج
سلمى:بقولك اوعى 
كيوهيون:اندييييه
سلمى بصت على الشباك
سلمى:الحق عصفورة هتدخل الاوضة
كيوهيون جرى يقفل الشباك وطبعا اكتشف ان مفيش عصفورة
كيوهيون(ببصة هبل):انتى بتتضحكى عليا 
وبيبص وراه ملقاش سلمى ولقاها خرجت من الاوضة
سلمى طبعا خارجة فرحانة انها ضحكت علية  وهى عماله تجرى للمطبخ اتكعبلت فحاجة فيدوبك سلمى سندت نفسها وجاية تبص وياريتها ا بصت شافت كل الى عمله كيونا فى الشقة والازجاج الى فى كل حتة هو والهدوم سلمى صرخت
ودخلت الاوضة ملقتش كيونا
سلمى:اطلع ياض 
كيوهيون:مش طالع
سلمى راحت نزلت تحت السرير
سلمى:اية الى انت منيلة دة انا يادوبك سافرت اسبوع 
كيوهيون:اصلى حسيت بفراغ وانتى ماكنتيش موجودة ولما لقيت برشلونة خسرت قعدت العب شوية 
سلمى:فى بنى ادم طبيعى بيلعب كورة فى الشقة امال الجنينة الى تحت دى اية وبالنسبة سيادتك للمنتزة  الى على اول الشارع هنا برضة وحش
كيوهيون:بيانية؛(وعامل بوز بوبى)
سلمى:طيب خلاص يا حبيبى سامحتك
كيوهيون:هيييييه بجد (وطلع من تحت السرير)
وفجأه حس بحد نط علية من ضهرة وعمال يضربة
سلمى:انت ماسبتش حاجة فى البيت سليمة حتى التفزيون ادعى عليك بأية يا شيخ هحلق انضف دة كله امتى ما انت متنيل عارف انى الوصيفة بتاعت تغريد يعنى لازم اروح اباشر فى الموضوع حسبى الله ونعم الوكيل 
كيوهيون:خلاص سيبينى ارجوكى
سلمى نزلت من علية وقعدت على السرير
كيوهيون:سلومتى
سلمى: -_-
كيوهيون:انا جعان
سلمى:انزل جيب طفح عقبال اما انضف
كيوهيون:طيب ما اطلب
سلمى:انزل جيب اكل عقبال اما انضف
كيوهيون قام غير هدومة وسلمى بدأت عملية التنضيف وهى تشيل الهدوم وتدعى
كيوهيون وهو فى السوبر ماركت 
كيوهيون:اجيب اية بقى 
فى الاخر استقر على علبتين راميون ودفع الفلوس ومشى
فى البيت كيوهيون روح لقى البيت بيلمع حتى الصورة متصلحة ومظبوطة ما عدا التلفزيون :(
كيوهيون:اية دة انا متجوز ساحرة ولا اية هار اسود بس اية الهدوء دة هى ناوية تقتلنى
ودخل الاوضة وهو عمال ينادى عليها لقاها فى الارض

كيوهيون:سلمى قومى
سلمى مش بترد راح كيوهيون شايلها وراح بيها على المستشفى 
كيوهيون:دكتور هى مالها هى كويسة
الدكتور:مبروك المدام حامل فى شهرين
كيوهيون:بجد
الدكتور:اااه طبعا بس خد بالك منها بقى علشان طبعا المجهود الى هى بتعمله كان ممكن يسقط البيبى بس الحمد الله ان دة محصلش
كيوهيون:المطلوب يا دكتور
الدكتور:الراحة تامة وياريت بلاش عصبية
كيوهيون:من عنيا 
ودخل لسلمى 
كيوهيون:مبروك يا بطوتى
سلمى:اطلع برة 
كيوهيون:خلاص بقى يا سلومتى
سلمى:ماثى
كيوهيون:ياختى عسل احنا بقى عايزين حد يشوف لتغريد وصيفة شرف تانية هى وهيونا
سلمى:لأ طبعا دول كانوا فى فرحى هما الى عملوا كل حاجة وكفاية اصحابك دول اتأخروا بما فية الكفاية والعيال عايزين يفرحوا بقى
كيوهيون:طيب يلا بينا يا لمضة
وفى البيت سلمى عماله بتختار فساتين واسعة علشان تنزل
كيوهيون:برضة مصرة
سلمى:اه طبعا تغريد هتزعل منى هى وهيونا وانا مش ارضى على زعلهم
كيوهيون:بس البيبى
سلمى:لو مش عايزنى اتعب تعالى وصلنى
كيوهيون:استنى هغير
سلمى:ماشى
فى العربية
سلمى:بجد لى تووك وانهيوك قعدوا فترة طويلة عقبال ماحددوا معاد الفرح لأ واختاروة قريب من بعض علشان يقضوا شهر العسل مع بعض
كيوهيون:اصحابك السبب
سلمى:بس ياض من هنا دول بقالهم كتير مستنين
كيوهيون:بصراحة لى تووك وانهيوك خافوا من المعجبين دول كانوا فى صدمة لما انا اتجوزت حبوا يخلوها بعديها بفترة
سلمى:هههههههههه طيب يلا بسرعة عايزة الحق اروح للعيال اصل بطريقتك دى مش هنوصل غير بكرة الصبح
كيوهيون:وبالنسبة للبيبى
فى المول كانت تغريد وهيونا بيلفوا علشان يختاروا فساتين الفرح جتلهم سلمى وهى ساحبة كيونا من اديه وكيونا لابس نضارة ولابس كاب علشان محدش يعرفة وسلمى منزله شعرها على وشها ولابسة نضارة هى كمان
تغريد:ههههههههههه على اساس ان مفيش حد هيعرفكم وانتوا كدة يعنى
سلمى:دى اخر افكار كيونا يا اختى يلا يا حبيبى روح انت ولما اخلص هتصل بيك
كيوهيون:حاضر 
هيونا:اية الحنية دى كلها
سلمى:اصل انا
تغريد وهيونا:اية اية
سلمى :حامل فى الشهر التانى
تغريد وهيونا:هييييييييه لولولولولى عقبالنا
سلمى:يلا بقى نختار فساتينكم وتنجزوا تتجوزا قبل اما بطنى تكبر ويبقى شكلى زبالة
تغريد:ههههههههه يلا بينا يا كبير
فى المحل تغريد وهيونا وقفوا مذهولين من اشكال الفساتين 
تغريد :هار اسود شكلى هختارهم كلهم
هيونا:هههههههه عيب يا بنت انتى النص وانا النص
سلمى:وانا هاولع فيكم انتوا الاتنين
هيونا وتغريد:مش هنهون عليكى
سلمى:لأ عادى ولعوا بجاز ها هتختاروا كام فستان
هيونا وتغريد بصوا لبعض وبصوت واحد:هنختار 3 زيك
سلمى:ههههههههه ماشى يلا بينا
قعدوا حوالى 8 ساعات وبعدين اخيرا هيونا وتغريد كل واحدة اختارت 3 فساتين 
فساتين تغريد



فساتين هيونا




سلمى بصت فى موبيلها لقت 15 مكالمة فايتة 

سلمى:هار اسود 15 مكالمة من كيو دة هيولع فيا 
مرة واحدة سمعوا صوت خبط على الباب بتاع الاوضة الى بيغيروا فيها
سلمى:مين
....:افتحى الباب دلوقتى حالا
سلمى فتحت الباب لقت كيونا فى وشها 
سلمى :اومو اوبا اية الى جابك
كيونا:انتى كويسة صح مفيش حاجة فيكى
سلمى:اه
راح حضنها جامد
سلمى:مالك انت اتجننت
كيونا:ممكن تردى على موبايلك بعد كدة
سلمى:والله مش اخدت بالى منه اسفة اوبا مش هتكرر
كيونا:ودة كله بتختار فستان
هيونا:3 وانت الصادق
كيونا :اية دة انتوا بتقلدوا حبيبتى
تغريد:سلمى بقى هتشترى 6 علشان كل ما احنا نغير تغير معانا زى ما عملنا فى فرحها
سلمى:انسوا انا مش قادرة اختار حاجة تانى 
كيوهيون:انا هبقى اختار معاكى يا حبيبتى
تغريد:بالنسبة لمسلسل العشق الممنوع دة هيخلص امتى
سلمى:عشق ممنوع فى عينك  يلا يا كيو نمشى علشان العيال دول عنيهم وحشوا
كيوهيون:يلا يا قلبى
سلمى:تعالوا نوصلكم معانا
تغريد وهيونا:هيييييييييييه هنتعشى على حساب كيو
كيوهيون:مراتى ماجبتش سيرة العشا قالت هتوصلكم بس
سلمى:اه انا ماقلتش عشا
تغريد وهيونا ببوز بوبى :علشان النونو
سلمى: -_- حسبى الله يلا
كيوهيون:وبالنسبة للى هيدفع مش لازم يوافق
سلمى قربت منه وحطت اديها على كتفه 
سلمى:ما هو كلة يهون علشان خاطر البيبى يا بيبى
كيوهيون(بابتسامة مختلفة):هههههههه ماشى
راحوا المطعم واكلوا وبعدين كيوهيون وسلمى روحوا تغريد وهيونا وبعدين هما روحوا فى اليوم التانى سلمى صحيت على صوت كيوهيون بيصرخ  سلمى قامت بسرعة لقت كيوهيون واقف عمال بيصرخ
سلمى :اوبا
(خرجت جرى)
سلمى:اوبا مالك
كيوهيون:اتلسعت من الزيت  يا سلومتى
سلمى:طب تعالى يا قلبى 
(ودخلت جابت علبة الاسعافات الاولية وعالجت ايدة)
سلمى:انت كنت بتعمل اية يا قلبى
كيونا:بعملك فطار علشان نفطر وننزل نشترى الفساتين على طول
سلمى:انت هتنزل معايا بجد
كيونا:طبعا يا قلبى
سلمى:يخليك ليا يا ابو كريس
كيونا:كريس مين
سلمى:ابننا
كيونا:هو احنا اتفقنا
سلمىكانا عايزة اسميه كريس
كيونا:مش بمزاجك يا بت انتى ويلا  اخلصى البسى
سلمى: -_- حاضر 
(ودخلت غيرت ونزلت معاه وفاتوا على تغريد وهيونا وهما فى العربية)
سلمى:اوبا انا هختار 6 فساتين
كيوهيون:لية يا حبيبتى
سلمى:كل واحد هتلبس 3 فساتين وانا هبقى وصيفة مرتين يعنى هلبس 6
كيونا:هههههههه يلا
كيونا طبعا هو الى اختار فساتين سلمى

فساتين الى هتلبسها سلمى وهيونا فى فرح تغريد







الفساتين الى هتلبسها تغريد وسلمى فى فرح هيونا

















ستوووووووووووووووووووووب الشابتر خلص

تعليقات

  1. واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو بجد يا سلوكتشى البارت غايه فى الروعه وبالمناسبه موضوع ياض دا لو كنتى فكرتى تقوليها لكيونا حتى والله ياوختشى كنتى اتشعلقتى قبل لما تنطقيها اصلا فاكره كابتشن ومبروك على كريس يا قلبى عقبال جومانا اخته هههههههههههههههههههه مستنيه البارت الجديد بفارغ الصبر يا بوت متتاخريش عاليا بالتوفيق يا قلبى فايتينغ ^_^

    ردحذف
    الردود
    1. هههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يخليك اونيتى تسلميلى كدة كدة هو مش فاهم عربى فهشتمىة براحتى نياهاهاهاها لازم استغل الموضوع وجومانا ميم يا اختى بنتى اسمها شين كمساميدا على تشجيعك اونى :)

      حذف
  2. 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘حوووو خالص ياسلومتي

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة