انت من احب 23
انت من احب الشابتر الخاص الجزء الثانى
فساتين الى هتلبسها سلمى وهيونا فى فرح تغريد
الفساتين الى هتلبسها تغريد وسلمى فى فرح هيونا
كيونا:عجبوكى يا قلبى
سلمى:ااااااااه اوى يا حياتى
كيونا:انا هدفع الحساب عقبال ما تكونوا غيرتوا
سلمى:ماشى
(خرجوا كلهم ووتغريد اشيلة 3 فساتين وهيونا 3 وسلمى شايلة 6 كيونا جية جرى وشال الفساتين من سلمى)
سلمى:تسلملى يا ابو كريس
كيونا:بطلى الاسم دة لغاية اما اتعود -_-
سلمى:من عنيا يا قلبى(بعدين سلمى بصت للبنات)
سلمى:كيونا هو الى جاب الفساتين هدية يا كلاب
تغريد :طيب ولية الغلط طاه
سلمى:عبو شكلك
هيونا:متشكرين يا استاذ كيونا هنردها فى النونو
تغريد:ااااااه يا سيدى كل هدوم النونو علينا
كيوهيون:لا شكرا لما شفت اختياركم فى الفساتين دة هخاف على ابنى من اللبس الى هتختاروة دة انتم زوقكم زبالة
تغريد وهيونا:ههههههههه
سلمى:بس اية الاحترام الى نزل عليكى دة هيونا استاذ وهنردها لية يا حبيبتى اول مرة
هيونا:بحاول اليق بتوكى
سلمى:يلا يا هبلة
(فى البيت بتاع سلمى وكيوهيون قرروا انهم يعزموا كل الفرقة علشان يحتفلوا بجواز انهيوك ولى تووك الى ورا بعض)
سلمى:اعمل اكل اية
كيوهيون:هطلب جاهز
سلمى:ههههههههه احسن
(بليل لما الفرقة كلها جت)
لى تووك:يا جماعة انا وانهيوك قررنا قرار
(بصوا لية كلهم)
لى تووك: انا هبقى الاشبين بتاع انهيوك وانهيوك هيبقى الاشبين بتاعى
(انهيوك قام وقف)
انهيوك:ودونغهى هيبقى اشبين مشترك
(سلمى بصت لدونغهى وبعدين صرخت فى لى تووك)
سلمى:اوبا انت مش هتخلى كيونا الاشبين يعنى انا همشى جنب مين انا ناو
لى تووك:ههههههههه هتبقى مع دونغهى
سلمى:يااااااه
دونغهى:اية انا مش عاجبك
سلمى:لأ طبعا عاجبنى
كيوهيون:اقوم اجيب شجرة واتنين لمون
سلمى:ههههههههه بس ياض
كيوهيون:كل يوم بتقولى كلام مش بفهمة حسبى الله
(ضحكوا كلهم على الكوبل الاهبل دة وقضوا وقت ممتع مع بعض تانى يوم سلمى صحيت بنشاط ونزلت الشركة راحت تستأذن على انها هتاخد اجازة بسبب الحمل وهى خارجة قابلت كريس كريس شافها وابتسم لها)
سلمى :اوبا ازيك
كريس:انا تمام وانتى
سلمى:حامل
كريس:واو بجد مبروك
سلمى:الله يبارك فيك ان شاء الله هيبقى كريس صغنون
كريس:هههههههههه ليا الفخر هتبقى اشبينة هيونا وتغريد برضة
سلمى:اه ومتفكرنيش بأى فرح علشان بضايق لما بفتكر انك ما جتش
كريس:والله اسف كنت مسافر تبع الشركة كان نفسى اجى اشوفك بالفستان اصلا
سلمى:خلاص تعالى زورنا وهوريك الفيديو بتاع الفرح والتلات فساتين
كريس:انتى كنتى لابسة تلاتة
سلمى:اها كريس:وتغريد وهيونا؟
سلمى:ههههههههههه قلدونى
كريس:بجد انتوا فاضييين يعنى بتجيبوا تلاتة
سلمى:ذائد ان المصور بيجيب كمان اتنين علشان صور الفرح
كريس:اوووووة
سلمى:يلا بعد اذنك هروح انا
كريس:انتى اية الى جابك اصلا
سلمى:باخد اجازة بوقف نشاطاتى علشان الحمل
كريس:هههههههه طيب يلا اوصلك
سلمى:اراسو
وخرجوا مع بعض ووصلها كريس ووعدها انه ييجى يزورها بعد فرح انهيوك ولى تووك
(تسريع للأحداث) يوم فرح تغريد
تغريد :لابسة الفستان الاول وكانت متوترة
تغريد:انا هاهرب مش عايزة اتجوز انا
(سلمى وهيونا فضلوا يضحكوا عليها )
سلمى:اهدى دة الواد واقف برة هادى مش زى عوايدة
فى اوضة الشباب
انهيوك:انا هاهرب
كيوهيون:هههههه يابنى دى البت ارجل منك وواقفه هادية *مايعرفوش حاجة *
والفرقة كلها واقفة جنبها وبتهدية لغاية وقت المراسم كانوا كلهم واقفين
جية وقت المراسم خرجت سلمى وهى ماسكة دونغهى وهيونا مع انهيوك ووراهم تغريد ووالد انهيوك
سلمى ابتدت تحس انها دايخة راحت مسكة فى دونغهى جامد
دونغهى:انتى كويسة
سلمى:اه اه مش تقلق
دونغهى:امسكينى كويس
سلمى :حاضر
ومسكت فى ايدة جامد وباين من ماشيتها ان فى حاجة غلط طبعا كيوهيون بيتابع المشهد دة وحاسس بقلق وطبعا غيران على سلمى لأنة عارف مشاعر دونغهى ناحية سلمى اية بعد انتهاء المراسم والمفروض وقت الاحتفال سلمى راحت جنب كيوهيون وهيونا راحت جنب توكى لى تووك:هى سلمى كويسة
هيونا:اصلها حامل
لى تووك:واو والله هفضحهم
هيونا:ههههههههههه اهدى بس افضحهم فى فرحنا علشان سلمى كانت كدة كدة هتقول بس بعد الفرحين علشان ماحدش يقلق
لى تووك:طيب ماشى
هيونا:بحبك وانت مؤذى يا حبيبى
لى تووك:وانا كمان
كيوهيون:عصفورين الحب فى ناس هنا
لى تووك:انت عيل رخم
هيتشول:تربيتى
سلمى:بطلوا رخامة انتوا الاتنين
كيوهيون وهيتشول بصوا لسلمى بصدمة مش مصدقين انها هى الى بتقول كدة ووقعول على الارض من الصدمة سلمى بتكمل كلامها وطنشتهم
سلمى:فى اية يا حبيبى مالك
كيونا:انتى مش سلمى
سلمى:لأ يا روح امك انا شبحها
هيتشول وكيوهيون فاقوا من الصدمة وراح هيتشول حضنها ورفعها فوق
هيتشول:هييييييييح الحمد الله تعبى ما رحش
كيوهيون:نزل البت ياض -_-
هيتشول:مش هنزلها :p
كيوهيون:نزلها
هيتشول:لأ
كيوهيون:طب احدفها
سلمى:وبالنسبة للعبة الى فوق دى نظامها اية
جت عيلة صغيرة خبطت رجل هيتشول فقد توازنة وسلمى طارت من ايدةجية دونغهى ولحقها على اخر لحظة
لى تووك:حارس مرمى رائع
قومها دونى وبعدين سلمى بصت للأتنين بشر
سلمى:ياااااااااااااااااااه هقتلكم
وانتهى فرح تغريد بدون اى اصابات بالنسبة للمعزومين لكن هيتشول وكيونا كانوا متشوهين 3:)
فى فرح هيونا بعدها ب3 ايام بالظبط
كانت هيونا عكس تغريد تماما كانت واثقة من نفسها ومش قلقانة خالص وكانت هادية هدؤ غريب جدا ومهما حاولت سلمى وتغريد يضحكوها هى ساكتة ومش بتتكلم خالص
اما لى تووك كان بيلف حوالين نفسة فى الاوضة ومش ثابت فى حتة خالص
دخلت سلمى علية الاوضة
سلمى:اوبا
لى تووك:انتى جيتى
سلمى:اااه
لى تووك:هيونا كويسة
سلمى:فى اية اوبا بالظبط فهمنى انا ابتديت اقلق
لى تووك:بصى يورا
سلمى:مالها
لى تووك:امبارح كانت بتكلمنى وهى سكرانة وفضلت تقولى بحبك وماتتجوزش وهيونا جنبى وباين افتكرت ان فى حاجة ما بينا
سلمى:امممم علشان كدة
لى تووك:علشان كدة اية هيونا عايزة تلغى الفرح ولا اية
سلمى:لأ بس ساكته خالص اوبا اهدى انت خالص وبما ان لسة فى وقت روح ليها وفهمها ان مفيش حد خالص فى حياتك غيرها
لى تووك:انتى شايفة كده
سلمى:احسن اما تقتلك بعدين يا حبيبى روح يلا
لى تووك خرج وسابها وسلمى كانت تعبانة جدا فأغمى عليها
عدى حوالى ربع ساعة لغاية اما سلمى صحيت على صوت دونغهى
سلمى:انا فين
دونغهى:احنا فى القاعة وهتصل بالأسعاف حالا ييجوا ينقولكى المستشفى
سلمى:مسكت ايدة اوبا ارجوك بلاش مش عايزة الفرح يبوظ بسببى ارجوك اوبا
دخل كيوهيون الاوضة ولقى سلمى تقريبا فى حضن دونغهى وهى على الارض
كيوهيون:اية الى بيحصل هنا
دونغهى:كيوهون كويس انك جيت حاول تقنع سلمى انها تروح المستشفى
كيوهيون:انت مش ناوى تبعد عنها هيونغ
دونغهى:اه اسف
قام دونغهى من على الارض ووقف جنب سلمى كيوهيون قرب من سلمى وزق دونغهى
كيوهيون:يلا هنروح المستشفى
سلمى:اوبا قولت لأ انا هاحضر فرح هيونا
كيوهيون:ماتعصبنيش عليكى
سلمى:اوبا مالك فى اية
دونغهى:اهدى كيوهيون
كيوهيون زعق فية وضربة فى وشة
كيوهيون:دونغهى ابعد عنها احسن دى مراتى انا
سلمى قامت ومسكت كيوهيون من ياقتة
سلمى:اوبا انت مالك فيك اية
كيوهيون:لو بتفكرى تخونينى يبقى ما كنتيش تتجوزينى او استنى حتى لغاية اما اخد الطفل
سلمى جريت علية
سلمى:اوبا ما تمشيش
وخرج من الاوضة وساب سلمى فى حالة ذهول
لى تووك:دخل الاوضة فى اية
دونغهى:كيوهيون يا هيونغ ...
سلمى مسكت ايدة بترجى ودموعها فى عنيها وهى بتقول لأ
دونغهى:شكلة تعبان وسلمى قلقانة علية بس شوية
لى تووك:المفروض مش يقلق واحدة حامل
سلمى:انت عرفت
لى تووك:انتى كويسة وشك مخطوف
سلمى: صالحت هيونا
لى تووك:ااه بعد كدة هستشيرك
سلمى:ههههه ماشى
وهما داخلين جوة سلمى كانت بتحاول تبتسم غصب عنها ولما دخلت ما لقتش كيوهيون وحتى بعد المراسم ماكنش موجود دونغهى فضل جنبها طول الفرح وبعدين وصلوا تغريد وانهيوك وهيونا ولى تووك للمطار علشان يقضوا شعر العسل
دونغهى وصل سلمى للبيت
سلمى:كوماو اوبا
دخلت البيت لقت كيوهيون قاعد بيشرب خمرة
سلمى مسكت الازازة ورمتها فى الارض
كيوهيون بصلها بنرفزة انتى مش هتبطلى
سلمى:انت ازاى تفتكر فى يوم انى اخونك انت بجد حيوان علشان فكرت تفكير زى دة لو انا كنت بحبة ماكنتش اخترتك انت من الاول ماكنتش ضحيت بحياتى علشان شهرتك تستمر يا غبى
كيوهيون ابتدى يحس بالندم
سلمى:بجد انت انسان متخلف ازاى تشك فى صاحبك واخوك حتى لو انت حبيت تشك تشك فيا انا اما ازاى هو انا متأكدة ان هوعمرة ماهيبصلى تانى بعد اما بقيت مراتك مهما حاولت انا اعمل هو هيصدنى بجد غبى
ودخلت الاوضه وسابتة برة بتلم هدومها
كيوهيون حس بالندم ومرة واحدة لقى سلمى خارجة بشنطة الهدوم
كيونا جرى عليها وحضنها
كيونا:ماتمشيش معلش انا ماكنتش فى وعى
سلمى:اوبا بجد غيرتك دى هتتعبنى
كيونا وقع على الارض من كتر
سلمى لفت وحضنته وحاولت تنقلة على السرير
تانى يوم جية كريس البيت عندهم وفضل قاعد معاهم وسلمى وكيوهيون حاولوا مايبينوش الخناقة بتاعت امبارح بعدين سمعوا صوت الجرس
كيوهيون:دة دونغهى اتصلت اعزمة على الغدا بما ان الاتنين الى بيقرفهم مش موجودين
سلمى:اها ينور
بعد الاكل سلمى جابت صور الفرح علشان توريها لكريس ..ودونغهى وكيوهيون خرجوا فى الجنينة يتكلموا مع بعض
كيوهيون:هيونغ انا اسف بجد بس انا خايف ان سلمى تضيع وانا عارف انت بتحبها ازاى
دونغهى:كيوهيون لمفروض تعرف ان الموضوع دة انتهى تماما بعد اما سلمى ما انتوا الاتنبن اتجوزتوا وانا عمرى ما فكرت فيها تانى الوقت الى فعلا انا فكرت فية بسلمى لما هى سابتك بس لما رجعتوا لبعض انا مفكرتش ابصلها تانى
كيوهيون:انا عارف وعلشان كدة بعتذرلك على الى حصل امبارح
دخلوا جوة تانى
سلمى:اوبا انا هسمى كريس
كيوهيون:لأ
كريس:علشان خاطرى انا
كيوهيون:ما هو علشان كدة لأ
دونغهى:سموا ابنكم نيمو
سلمى:-_- طيب قول دونغهى حتى يا عم
كيوهيون:هسمى لى تووك
سلمى:كريس
كيوهيون:سيون
سلمى:قولت كريس وابعد عن وشى
كيوهيون:انا قولت انى مش هسمى كريس
عدت الليله طبعا على مشكلة هبلة وكريس ودونغهى هربوا من البيت
بعد سنتين كانت هيونا فى مستشفى ****بتجيب البيبى بتاعها ولى تووك واقف زى الاهبل مش عارف يعمل اية
وسلمى شايلة بيبى صغنون وتغريد برضة
سلمى:حبيبى
كيوهيون:نعم
سلمى:بقول لكريس
دونغهى:تيكى هتسمى ابنك دونغهى
لى تووك بصلة بصة شريرة
انهيوك:مش كفاية انا يا حبيبى
دونغهى:يلا علشان لما سلمى تجيب بيبى كمان يبقى 3 دونغهى
هيتشول:علشان البشرية تنقرض ولا علشان يقولوا ايفى
دونغهى:لية بتتريق على اسم الالف انت جاهل مش بتعرف تقول
هيتشول:هههههههههه شوف مين الى بيتكلم
ييسونغ:دة دونغهى
شيندونغ:انت عيل اهبل والنعمة
لى تووك:اطلعوا برة كتكم الاقرف
خرجوا كلهم
لى تووك:سلمى وتغريد تعالوا وسيبوا الاطفال سلمى سابت كريس لسيون وتغريد سايت دونغهى لكانغ ان
كيوهيون وانهيوك:احنا ابهاتهم
سلمى وتغريد:انتوا مفيش منكوا فايدة
دخلوا الاتنين يطمنوا الليدر
لى تووك:انا خايف عليها
تغريد:اوعى تقلق على هيونا دى شخصية برضة
مرة واحد الدكتور خرج
الدكتور:مبروك جبت بنت
لى تووك:هيييييييييييه
الدكتور:بس المدام تعبانة اوى ربنا يستر عليها
لى تووك وقع من الصدمة
سلمى:انت بتقول اية
الدكتور:احنا هنعملها عمليه ربنا يستر
عدى دلوقتى 5 سنين
لى تووك وقف فى جنينة
لى تووك:هيونا
جريت علية بنت صغنونة شعرها اصفر وطويل بشرتها بيضة وعنيها زرقة زى مامتها
لى تووك:كل لما بشوفك بفتكر مامتك بالظبط هتبقى نسخه منها
سلمى:اوبا نفسى اعرف ليه سمتها هيونا
لى تووك:علشان خاطر مامتها علشان تبقى واخدها اسمها وشكلها
سلمى:ههههههههههه ربنا يخلهالك
لى تووك(عيط)
سلمى:اوبا ارجوك ما تعيطش
لى تووك:بجد باضيق اوى كل لما افتكر اليوم دة
جت هيونا الكبيرة من وراه
هيونا:مش هتبطل بقى يا حبيبى وتنسى اليوم الوحش دة ادينى معاك اهو
لى تووك(حضنها ):الحمد الله انك معايا علشان لو كان حصلك حاجة انا كان ممكن اموت يا قلبى
كيوهيون:يلا بقى نتصور
لى تووك:يلا
وقفت سلمى جنب كيونا وكريس بينهم وهى شايلة شين الصغنونة
وانهيوك شايل جيجونغ وتيمى(تؤام)وتغريد شايلة دونغهى
ولى تووك ماسك ايد هيونا الغنونة وحاضن هيونا الكبيرة
بأدية التانية وشيندونغ واقف مع نارى
وسونغمين مع سايون ومعاهم بيبى صغنون والاعضاء ككلهم موجودين بيتصورا مع بعض
شيون واقف عند الكاميرا
شيون:1 2 3 كيمتشى
الكل: كيمتشى
انتهت كدة اخيرا قصة انت من احب تمنى يكون عجبكم البارتين الخاصين ^^
عاااااااااااااااااااااااااااااااااا بجد الروايا تحفه يا سلمى بجد ابدعتى كنت هعيط فىالجزء بتاع ليتوك وهيونا تتشكى يابت بجد روووووووووووووووووووووووووووووووووووووعه بالتوفيق ليكى فى كتاباتك التانيه يارب فى انتظارها بفارغ الصبر ^_^ بالتوفيق فايتينغ
ردحذفكمساميدا اونى ...قدام كنتى هتعيطى يبقى انا نجحت هييييييييه لولولولى واخيرا
حذف
ردحذفهييييييييييييييييح يابت تحفففه بجددد انتي فسيييعه حوه قصصك جدااا مبدعه 😍😍😍
بعيدا عن دونغهي اللي مبهدلاه 😠😠😠😠
ههههههههههههههه القصة الجاية هو الى هيبهدلنى ماتقلقيش كككككككككككك
حذف