انت من احب 8

انت من احب البارت الثامن





السكران1:يلا بينا بسرعة قبل ما حد ياخد بالة

السكران 2:بسرعة بس غطيها بحاجة 
ولسة بيلتفت لقا بوكس فى وشة وقعة على الارض ويبص السكران1 على الى حصل لصاحبة ويجرى كيونا بيجرى على سلمى ويشيلها ويحطها فى العربية ويروح بيها على البيت يكون لى تووك وقتها صاحى ويشوف كيونا داخل وهو شايل سلمى
لى تووك:اية الى حصلها انت تعبتها فى التمرين 
كيونا:ابدا بس سلمى كان فى ناس هيخطفوها 
لى تووك(بفزع):ناس مين
كيونا حكالة الى حصل بالتفصيل
لى تووك:طب تعالى ندخلها الاوضة
كيونا:ماشى
ويدخلوها الاوضة وكيونا يقلع سلمى الجزمة ويغطيها ويجيب كرسى ويقعد جنب السرير
لى تووك:انت بتعمل اية
كيوهيون(بوش حزين وعلامات ندم باينه على وشة):بصراحة انا عمرى ما كنت هسامح نفسى اذا كان حصلها حاجة

لى تووك:بس دة مش ذنبك
كيوهيون:لأ ذنبى انا الى سبتها تخرج برة المطعم لوحدها من غير ما اكون معاها
لى تووك:طيب ادخل نام فى اوضتك وابقى اطمن عليها الصبح
كيونا:لا يا هيونغ انا هافضل معاها لحد ما تفوق وانت ماتقلقش ادخل نام وانا هفضل سهران هنا وهسيب الباب مفتوح
لى تووك:طيب انا هاعرف الشباب انها كانت مجهدة بس مش اكتر
كيونا:ماشى دة احسن برضة وسلمى لما تفوق هبقا اعرفها
لى تووك بيخرج ويسيب الباب بتاع الاوضة مفتوح ويدخل هوه ينام كيونا يقرب من سلمى شوية ويمسك ايدها ويبوسها
كيونا:انا مش قادر اتصور انك كان ممكن تضيعى منى النهاردة عارف انها حاجة غريبة اوووى انى احبك من يومين بس قعدتيهم معانا بس انا حاسس انهم اكتر من كدة كفاية نظرتك ليا اول لما شفتينى فى المطار عنيكى سحرونى بشكل خاص(مسح شعرها بأيدة) شبة الملايكة  وانتى نايمة 

ونام كيونا وهو ماسك ايد سلمى
تصحى سلمى من النوم تلاقى كيونا جنبها تهز راسه وتصحية 
سلمى:اوبا اوبا
كيونا (يقوم ملهوف عليها مع ابتسامة):انتى كويسة صح

سلمى:هما ماعملوش حاجة فيا امبارح صح (وعنيها دمعت)

كيونا قرب منها ويمسح دموعها
كيونا:مفيش حد يقدر يقرب منك طول ما انا جنبك
يصحى دونغهى من النوم فى نفس الوقت ويلاقى باب اوضة سلمى مفتوح ولسة هيدخل علشان يعملها مفاجأة يسمعها هى وكيونا
كيوهيون:الحمد الله جت سليمة
سلمى:انا كنت هموت حسيت انى هضيع ومش هشوفك تانى
كيوهيون(بفرح):بتقولى اية
سلمى(بتوتر):قصدى مش هشوفكم عموما شكرا اوبا على كل الى عملت معايا وشكرا انك سهرت جنبى
كيونا يقوم ويبوسها من راسها ويخرج برة الاوضة دونى يكون سبقة ودخل الحمام
دونغهى:يا ترى اية الى حصل امبارح علشان تحس انها مش هتشوفنا تانى واية الى يخلى كيونا يبات جنبها
كيونا:يا خبر انا نسيت
يرجع تانى على اوضة سلمى ويفتح الباب تكون سلمى وقتها بتغير كيونا يبص على طول الناحية التانية وسلمى تستخبى جو الدولاب
كيونا:لما حد يسألك اية الى حصل عرفية انك كنتى مجهدة امبارح واغمى عليكى لى تووك هيونغ قال كدة
سلمى(من جوة الدولاب):اراسو
كيونا:انيووو
ويجرى من الاوضة ويقفل الباب ونبضات قلبة بتزيد
كيونا:ينهار اسوود ومنيل الحمد الله انها استخبت بسرعة
فى نفس الوقت فى الاوضة
سلمى(تنحت وقعدت تبرطم):احيييييييييييييييييه يا ترى هو شافنى ازاى يدخل الاوضة كدة اعععععععععععع هموت يا ناس حد يلحقنى 

وتلبس هودمها بسرعة وتخرج برة الاوضة يكون الباقى صحى وبيلبس 
لى تووك:سلمى خليكى فى البيت النهاردة وبكرة اتمرنى زى ما انتى عايزه بس علشان ما تتعبيش زى امبارح
سلمى:اه اراسو اوبا
دونغهى:هو اية الى حصل امبارح
لى تووك:امبارح الهانم اجتهدت اوى وشدت حلها وكمان علشان مافطرتش كويس كيونا رجعها مغمى عليها وسخنة شوية ففضل جنبها طول الليل
دونى(فى سرة):كنت ظالمها هى وكيو
كل السوجو:الف سلامة عليكى يا سلمى استريحى انتى هنا وبكرة ابقى اتمرنى
ييسونغ:طيب الحمد الله انى ماكونتش موجود امبارح كان زمان كيو شالنا احنا الاتنين
كيونا:ومين قال انى هشيلك انا كنت هسيبك هناك وهاخد سلمى
لى تووك:يلا بلاش دلع ويلا علشان نفطر وننزل ريووك ودونى ادخلوا اعملوا الفطار
دونى و ريووك:امرك يا كبير
كلهم خلصوا لبس وفطروا وقبل ما ينزلوا دونى راح لسلمى
دونى:سلمى
سلمى:دييه اوبا
دونى:انا عملتلك عصيدة لما تحسى بالجوع ابقى قوليها
سلمى:كمساميدا اوبا
وكلهم نزلوا وسلمى قررت قرار ماكنتش تعرف ان لية عواقب وخيمة جدا قررت انها تنضف البيت فضلت اربع ساعات تنضف فى البيت واكتر اوضة تعبتها اوضة دونغهى وانهيوك بعدين راحت سلمى تريح قدام التلفزيون شوية
سلمى:ياعينى عليكى يا تغريد دة انتى هتتمرمتى من كتر التنضيف .....اما اقوم اجرب اعملهم اكل بس هاعمل بقا اكل مصرى هشوف فى اية فى التلاجة
سلمى بتروح تفتح التلاجة
سلمى(بتشهق):اية التلاجة دى مفيهاش اى حاجة هاعرف اعملها انزل اشوف احسن فى السوبر ماركت واجيب ايس كريم  وتورتة علشان نعرف نسهراوبس (جريت سلمى على الجدول الى متعلق على الحيطة بعدين ابتسامتها بقت من الودن للودن)هييييييييه جدولهم فاضى بكرة يبقى هنسهر براحتنا بالمرة اشترى فيلمين 
بتنزل سلمى تشترى حاجات كتيرة جدا من السوبر ماركت وتطلع تطبخ بيجى السوجو تعبانين ويشموا ريحة الاكل الى عملاه سلمى ويلاقوا الارض بتبرق 
لى تووك:شكلنا دخلنا فى شقة غلط
سيوون:يا حبيبى علشان انا جاى نضفتوا البيت
هيتشول:انت مين اصلا يا بنى علشان نعبرك
سيون:انا الى هجبلك بيتزا بكرة
هيتشول:حبيبى واللهى اتفضل بيتك نور
سيون:ببطن طول عمرك
كيونا:سلمى انتى فين
سلمى:انا هنا فى المطبخ اوبا
كيونا:بتهببى اية فى المطبخ انتى تعبانة
سلمى:بعملكم اكل هو انا غلطت يعنى 
وبتخرج سلمى من المطبخ وشكلها كالاتى لابسة مريلة المطبخ والمريله ووشها سبحان الله كله بقا ابيض من الدقيق ومرة واحدة تتفتح وصلة ضحك من السوجو كلهم
سلمى (بسذاجة):مالكم فيكم اية
سيون:انتوا جايين تورونى الشبح دة يعنى انا هروح احسن
لى تووك:والله يا بنى انا كدة بقيت متأكد اوى ان انا فى البيت فعادى ما تاخدش فى بالك
سلمى:قولولى بجد هو فى اية
دونغهى:الدقيق
هيتشول:انتى كنتى بتستعملى الدقيق 
سلمى :اه كنت بعمل تورتة لية هو فية حاجة على وشى او الهدوم 
هيتشول:لأ خالص ابدا  ابدا
كيونا:هو مفيش حاجة واحدة هو فى حاجات انتى بقيتى عبارة عن كتلة دقيق متحركة
سونغمين:شكلك كيوت اوى وانتى منيلة كدة
سلمى: -_- يعنى دة جزاتى انى بدل ما انام روحت اخر مكان فيكى يا كوريا علشان اعملكم اكل مصرى وده جزاتى
شيندونغ:اكل هييييييييه
سيون:واللهى وفرتى عليا هلشان كنت المفروض هاعزمكم برة الحمد الله
هيتشول:بكرة بقا يا سيونتى
سيون:هسافر -_-
سلمى:يلا ادخلوا غيروا وعقبال ما احط الاكل على التربيزة
كيونا:يا بنتى ادخلى الاول انتى غيرى وبعدين احنا نغير وبعدين فكرى فى الاكل علشان بجد شكلك مرعب
سلمى:خلاص هاظبط بس حاجة وادخل اغير اه صحيح بما انكم مش وراكم تمرين بكرة انا اشتريت فلم علشان نسهر ونتفرج علية 
السوجو:اراسوا 
سيون:سلمى
سلمى:دييه اوبا
سيون:ادخلى غيرى يلا
سلمى:اراسو
كيونا:مش انا قلتلك وانتى قولتيلى وراكى شوية حاجات كمان 
سلمى:اصل دة سيون اوبا الى قال عارف لو حد تانى ما كنتش روحت
كيونا والليزر بينط من عنية
كيونا:ماشى ماشى ليكى برضة تمارين معايا لسة
وبتدخل سلمى الحمام وتغسل وشها وهى خارجة يكون دونغهى داخل ويكون قالع التى شيرت سلمى وشها بيحمر وتبص الناحية التانية
دونغهى:اسف ما كنتش عارف انك هنا
سلمى:ولا يهمك اوبا تسمحلى اخرج(على اساس انها ماشفتش اغنية روك ستار)
دونى:طبعا  طبعا 
سلمى بتجرى ناحية الاوضة علشان تغير
دونى:اية الصدفة الزفت دى لأ وشافتنى كدة لأ لأ
سلمى بتروح على اوضتها وتقفل الباب بالمفتاح
سلمى:حبكت يعنى يدخل الحمام دلوقتى ايييييييييييش هموت من كتر الاحراج عموما هالبس اية بقا ....يلا اى حاجة
الكل يكونوا مستنين على ترابيزة السفرة
هيتشول:سلمى يا حبيبتى انتى جاية النهاردة ولا اية
سلمى:هو انتوا جعتوا
هيتشول:لا ابدا دة حتى ريحة الاكل مش حلوة وقرفانا واحنا شبعانين علشان كدة قاعدين على الترابيزة فراغ بعيد عنك
سلمى:ههههه خلاص جاية اهو
بتخرج سلمى من الاوضة لابسة تى شيرت اسود على جيبة قصيرة سودة منزله شعرها على كتفها

سيون:سبحان الله فى فرق مابين الى انا شفتة اول لما دخلت ودى
سلمى:مش كنت بطبخ
سيون:هو الطبيخ بيعمل كدة
ريووك:ما انا طول حياتى بطبخ ومش بتبهدل
سلمى:هتشوف دلوقتى انا عملت حاجات قد اية
وتخرج سلمى الاكل والترابيزة كلها تتملى بأصناف مصرية والسوجو كلهم بياكلوا وينبسطوا وبعدين بيروحوا يتفرجوا على الفلم وياكلوا ايس كريم  وبعدين دخلت سلمى تجيب التورتة وهى خارجة من المطبخ وشايلة التورتة

 كان هيوك جر شكل كيونا فا طبيعى ان كيونا يجرى وراه فضلوا الاتنين يلفوا حوالين سلمى وسلمى شايلة التورتى
سلمى:بسسسسسسسسسسسسس انتوا الاتنين يلا اتنيلوا ورحوا قعدوا مكانكم احسن
كيونا وهيوك بصول لبعض وبعدين راحوا قعدوا على الكرسى
لى تووك:سبحان الله انتى عملتى كدة ازاى
سلمى:سرر يلا بقا مش عايزة اسمع صوتكم وقعدوا ساكتين علشان اعرف اقطع التورتة
الكل بيتجمع على الترابيز 
سلمى:اوبا
لى تووك:انهى واحد -_-
سلمى:كيوهيون
كيونا(بيبصلها بهبل):اناااا
سلمى:ديية اوبا (وبصوت حنين اوى)ممكن تساعدنى اقطع الكيكة 
كيونا:احم احم طبعا 
سلمى:طيب تعالى اقعد جنبى هنا
طبعا الكل استغرب نبرة سلمى الى بقت هادية ومن دقيقة واحدة كانت صريخ
كيونا:اعمل اية
سلمى:علشان تتقطع حلو قرب شوية كمان من الكيكة 
كيونا:حاضر
دونى:انا عايز اقطع الكيكة
سلمى:تعالى انت كمان اوبا قطعوها سوا
واول لما كيونا ودونى قربوا من الكيكة سلمى مسكت شعرهم هما الاتين وحطتهم فى التورتة
وانفتح بؤ الكل خوفا على الى هيحصل على سلمى
سلمى:ككككككككككك انت غلطت دونى اوبا انا كنت هاعملها فى كيو بس
كيونا(بنظرة شر):يعنى دة جزاتى انى ماقتلتقيش امبارح 
سلمى:ماكنتش هتقدر لما كانوا هيلاقوا جثتى كانوا هيدخلوك السجن
كيونا :ولا كان يهمنى دلوقتى دى نهايتك وقام يجرى ورا سلمى وماسك حتة تورتة فى ايدة 
كيونا:تعالى هنا يا بت واللهى هموتك النهاردة
وفضلوا كلهم يلعبوا بالتورتة  وقعدوا يتفرجوا على الفلم وناموا فى الارض كلهم من كتر التعب تانى يوم الصبح سلمى نزلت مع كيونا وييسونغ علشان التمرين  فضلت الايام تستمر لغاية ما جة معاد اختبار سلمى فى الكلية
يوم الاختبار لى تووك خبط على اوضة سلمى كتير لغاية اما سلمى فتحت
لى تووك:يلا البسى عقبال ما اصحى ييسونغ ويوصلك
سلمى:اراسو
لى تووك:ييسونغ جهز نفسك علشان تودى سلمى الكلية
ييسونغ:انا مش فاضى ورايا تصوير
لى تووك:وانا كمان مش فاضى
دونغهى:اروح انا
لى تووك:اذا كان انت كمان معايا فى الاعلان....اه كيوهيون
كيونا:ديييه هيونغ
لى تووك:انت الوحيد الى فاضى مش وراك غير الراديو الساعة 5 روح معاها
كيونا:ماشى امرى لله (فى سرة)هيييييييييييه دة انا هانطلق
هيتشول(فى سرة):احسن حاجة ان هو الى راح معاها
لى تووك:سلمى
سلمى:دييه اوبا 
لى تووك:كيونا الى هيوصلك هو نزل دلوقتى تحت مستنيكى فى العربية خدى بالك من نفسك وماتركزيش فى حاجة غير الاختبار بتاعك وانك تنجحى فيه
سلمى :اراسو اوبا :*


ستوووووووووب الشابتر خلص هنا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة