Because I love You Let's Break Up
فى البداية انا بحب اشكر كل شخص ساعدنى فى بداية القصة سواء تشجيع او احباط ^_^ وكل شخص كان متحمس للون شوت
الون شوت نزلتة بمناسبة عيد ميلاد كيوهيون واى قصة او رواية كنت كتبت اجزاء منها او عملت عنها اعلان هتنزل بأذن الله على شهر8 ان شاء الله
هابى بيرث داى كيونتى ^_^ اسيبكم بقى مع الون شوت بتمنى تعجبكم وتقولوا رأيكم فيها القصة هيبقى فيها تعليقات او توضيحات منى هتبقى محطوطة بين [] والاحداث نفسها هتبقى بين قوسين
فيديو القصة للى ما شفوش ^_^
https://www.youtube.com/watch?v=UL6rLFFMy8Y&feature=youtu.be
فيديو القصة للى ما شفوش ^_^
https://www.youtube.com/watch?v=UL6rLFFMy8Y&feature=youtu.be
Because I Love You Let's Break Up
لاننى احبك للنفصل
فى اكثر مناطق سيول فخامة تشانغمدونغ فى احدى عمارات تلك المنطقة الرائعة
الدور العاشر الشقة 15
الملابس ملقاه فى كل انحاء الشقة والتفلز مضاء بصوت عالى والشقة مظلمة
ماعدا من اضاءة الغرفة وضوء التلفاز والصالة مليئة بصور لشاب بشعر اسود وعنين بنين
رائعتين وابتسامة فى غاية الجمال يدعى كيوهيون وفى التلفاز كان هذا الشاب يقدم
احدى البرامج المشهورة بكوريا يدعى radio star وعلى الاريكة كانت هناك فتاه مستلقية تحتضن
هاتفها
الذى يحمل صورة هذا الكيوهيون وعلى خدها دمعة صغيرة وامامها على الطاولة جميع الوان الحلوى المفتوحة ...انتهى البرنامج على الانتهاء وهى لم تشاهد منه كلمة واحدة دخل الى الشقة فتى طويل لم تتبين ملامحة من كاب وكمامة نظر للشقة باستغراب واوقع حقيبتة ونزع الكاب والكمامة ذهب باتجاه الفتاه وجدها نائمة فحملها برفق ليدخلها للغرفة شعرت الفتاه بالحركة ففتحت عينيها على وسعهم من صدمتها
الذى يحمل صورة هذا الكيوهيون وعلى خدها دمعة صغيرة وامامها على الطاولة جميع الوان الحلوى المفتوحة ...انتهى البرنامج على الانتهاء وهى لم تشاهد منه كلمة واحدة دخل الى الشقة فتى طويل لم تتبين ملامحة من كاب وكمامة نظر للشقة باستغراب واوقع حقيبتة ونزع الكاب والكمامة ذهب باتجاه الفتاه وجدها نائمة فحملها برفق ليدخلها للغرفة شعرت الفتاه بالحركة ففتحت عينيها على وسعهم من صدمتها
سى را:اوبااااا
كيوهيون:يااااه فزعتينى بتصحى امتى
سى را:انت جيت وحشتنى اوى
(انزلها كيوهيون على الارض ..احتضنتة سريعا)
كيوهيون:ما هو واضح حتى مش كلمتينى
سى را:ها انا كل يوم كنت ب بعتلك رسالة وانت الى مش بترد
(بكت سى را)
سى را:افتكرت انك زعلان منى علشان ما روحتش ودعتك فى المطار
كيوهيون:هههههههههههه
سى را:انا بتضحك
كيوهيون:اه علشان حبيبتى غبية ازاى تفتكرى انى ممكن ازعل منك انتى
سى را:طيب لية ماكنتش بترد
كيوهيون:علشان انتى غبية ...كنتى بتتصلى وانا فى العروض ولما بخرج واحاول
اكلمك الاقى موبايلك مقفول
سى را:اه صح انا كنت بقفلة لما انت ما كنتش بترد
(حضنها كيوهيون)
كيوهيون:بس الشقة نضفت مرة واحدة كدة لية
شهر بيحولها للدرجة
سى را(بأحراج):احم هروح انضفها حالا
(ابتعدت عنه امسك كيوهيون يدها لفها ناحيتة وحملها)
كيوهيون:ههههه انتى غلبانة بقالى شهر مش شفتك وهسيبك تروحى تنضفى
سى را:اوبا
كيوهيون:عيون اوبا
سى را:بطل بقى ونزلنى
كيوهيون:هع هع بعينك
سى را:انت منحرف
كيوهيون(ببصة شر):ما انا عارف اية الجديد
(وذهب بها على الغرفة والقاها على الفراش)
سى را :فى اية عايز اية
كيوهيون:انا لأ خالص هعوز اية
سى را:ها...امال بتقفل الباب لية
كيوهيون:عادى مش هنام انتى لية دماغك واخدة فكرة سئيه عنى
سى را:لا يا قلبى تصرفاتك بس
كيوهيون:مالها
(طبع على خدها قبله) [ملناش دعوة خلينا فى حالنا..اوعدنا يارب]
سى را:بطل بقى
كيوهيون:انا ماعملتش حاجة
(واقترب منها مرة اخرى وطبع قبلة ولكن هذة المرة على شفتيها)
سى را:احم
كيوهيون:ماعملتش حاجة هى هى هى
(ابتسم بشر وهذة المرة طال فى قبلته)
....[وتم حذف المشهد التالى مراعاه لشعور الكاتبة والمشاهدين جميعا]
( فى اليوم الثانى استيقظت سى را مبكرا وقامت بتنظيف الشقة واعداد الطعام
ثم ايقظت كيوهيون بقبلة على خدة ...وبعد الافطار ذهب كيوهيون لشراء بعض الاشياء
طلبتها سى را ...فى هذاالوقت ركضت سى را على التلفاز لانة معاد كرتونها المفضل
سبونج بوب لكن وجدت فيلم اخر يدعى كاسبر فجهزت الفوشار والمشروب وجلست لتشاهد
الفيلم ...بعد ساعة عاد كيوهيون ووضع المشتريات فى المطبخ ورأى سى را فوجدها تبكى )
كيوهيون:مين الى مخلى بنتى تعيط
(اشارت له على التلفاز فنظر كيوهيون ورأى اسم الفلم وماكاد يقرأه حتى بدأ
فى الضحك)
كيوهيون:كاسبر بتعيطى على كاسبر ههههههههههههههه
كيوهيون:لا انتى عبيطة يا حبيبتى انتى اول واحدة اشوفها بتتفرج على فيلم
كاسبر وتعيط
سى را:بس كفاية انه ضحة بالحلم الى كان بيستناه سنين علشان خاطر ماتفقدش
باباها تضحية
كيوهيون:علشان هو شبح ومتعود يعيش كشبح وعموما انا ممكن اضحى علشان خاطرك
^_^
سى را:شبح ومتعود هو حبها كانت اول بنت يحبها...وكمان انا حاطة نفسى مكان
كاسبر ...افرض انى كنت شبح
كيوهيون:ماكنتش هعرفك اصلا يا حياتى
سى را:طيب افرض انى ماكنتش اتقبلت من تلت سنين فى الشركة وماكنتش قابلتك
كنت هفضل احبك من بعيد لبعيد برضة ومش بعيد تكون حبيت واحدة تانية وعقبال اما اكون
وصلتلك هتكون بعدت عنى خلاص
كيوهيون:انتى مجنونة ولا اية انا وانتى مكتوبين لبعض قدرنا اننا نحب بعض
فأكيد حتى لو كنت حبيت حد كنت هحس ان فى حاجة ناقصانى انتى جزء منى سى را لغاية اما اموت انتى هتفضلى جزء منى مهما حصل
سى را :بعد الشر
(وضربته)
كيوهيون:ههههههه بحبك اوى
سى را:وانا اكتر
(ابتعد عنها ثم قرص خدودها بلطف)
كيوهيون:ايجوووو طفلتى بتعيط على اقل حاجة
سى را:اوبا انا بجد من غيرك ممكن اموت
كيوهيون:بعد الشر عليكى يا قلبى
(واقترب منها ببطئ ...فى نفس الوقت رن هاتفة)
كيوهيون:ايييييش مين المزعج دة
(امسكت سى را الهاتف فرأت الاسم)
سى را:سيووون هييييييييح
كيوهيون:ما تلمى نفسك -_-
سى را:هات اكلمة
كيوهيون:بقولك اتلمى
سى را:خلاص
كيوهيون:ايوة يا هيونغ فى حاجة
سيون:تعالى الشركة حالا لى سومان عايزك
كيوهيون:خير
سيون:ايش عرفنى....اه بقولك سى را جنبك
كيوهيون:نعم
سيون:هاتها ثوانى
كيوهيون:كيس جوافة انا
سيون:اخلص
(اعطى كيوهيون الهاتف لسى را)
كيوهيون:الزفت عايز يكلمك
سيون:سمعت على فكرة
سى را:ايوة اوبا
سيون:عاملة اية يا بت
سى را:تمام يا كبير
كيوهيون:اية البيئة دى مش من شوية كانت مرهفة الحس
سى را :نعم فى حاجة
كيوهيون:ابدا
سيون:واخدة وضعك
سى را:عيب عليك تربيتك انت وهيتشول
سيون:بقولك يوم عيد ميلادة انا ظبط المكان الى قولتيلى احجزة يوم الاتنين المكان هيبقى فاضى وقولت للعيال
وتشانغمين هيقول لمينهو والباقى
سى را:اية دة بجد....ازاى لحقت تعمل دة كله
كيوهيون:لحق يعمل اية ها ها
سيون :عيب عليكى...مشى الواد دة من هنا
سى را:انت مش هتقوم تلبس ولا هتفضل قاعد جنبى كتير علشان تسمع
كيوهيون:مش انتى مش من خمس دقايق كنتى بتعيطى وانا بواسيكى
سى را:قوم من جنبى
كيوهيون:اسف
(ذهب كيوهيون الى غرفتة )
سى را:خلاص ماشى انا هظبط علشان التورتة وكل حاجة كدة ناقص اسبوع بالظبط
كيوهيون:على اية
سى را:دة بيطلعوا امتى دول خلاص يا اوبا هقفل انا علشان كيوهيون جية
كيوهيون:كيوهيون جية هو سيون عشيقك
سى را:-_- اه وماتتأخرش بليل هعملك
اكل
كيوهيون:حاضر
سى را:مطيع
(قبلتة على خدة )
سى را:ما تتأخرش
كيوهيون:طيب اية رأيك نريح شوية جوة وبعدين انزل
سى را:اخلص يلا
كيوهيون:هههههههه حاضر
(ذهب كيوهيون الى شركة ووقفت سى را تحضر الطعام.....عندما وصل كيوهيون الى
الشركة وجد المئات من المعجبات حياهم كيوهيون بابتسامته الساحرة والقى التحية على
كثير منهم ووقع لهم ثم دخل الى الشركة)
كيوهيون:طول عمرى
لى تووك:هههههههههه انت بتضحك على هيونغ يا حبيبى
كيوهيون:انا مفيش يعنى
سيون:اصلة بيحب
كيوهيون:هههههههه قرك دة الى هيجبنا ورا
سيون:يا عم اتنيل يلا روح شوف لى سومان عايز اية
لى تووك:خير خير
كيوهيون:مش مستريحلك يا هيونغ
لى تووك:انا اصلا مش بستريح لنفسى هههههه
(ذهب كيوهيون الى مكتب المدير )
السكرتيرة:ثانية واحدة هعرف سيد لى سومان انك وصلت
كيوهيون:خدى وقتك
(ذهبت للداخل وبعد قليل خرجت واذنت لة بالدخول ...دخل كيوهيون وهو لا يشعر
بالطمأنينة فهو عادة لا يدخل لمكتب المدير الا فى الامور الحرجة وعندما جلس
كيوهيون بدأ فى الكلام مباشرة)
لى سومان:ها لسة بتواعد المتدربة
كيوهيون:ها
لى سومان:كيم سى را تقريبا دة اسمها صح
كيوهيون:انت عرفت
لى سومان:بقالكم تلت سنين ومن سنتين نقلتها لشقتك
كيوهيون:اه صح
لى سومان:مش من مستواك يعنى ازاى انت تبقى مشهور وهى لسة ما طلعتش من
البيضة حتى ومرتبط بيها بجد خيبت املى
كيوهيون:معلش
لى سومان:عموما انا مش جايبك هنا علشان نتكلم فى حياتك العاطفية انا جايبك
علشان مصلحتك ومصلحتها(ابتسم بسخرية)
كيوهيون:اتفضل
لى سومان:احنا قررنا نبتدى فى اول انطلاقة منفردة ليك
كيوهيون:بجد
لى سومان:اه بجد...انا وكل مشاركين الشركة قررنا حتى لى تووك هو الى اقترح
الفكرة اننا نتج ليك انت الاول الالبوم
كيوهيون:هيونغ ماقليش
لى سومان:طبعا خاف لنرفض الفكرة عموما هى عجبتنا وهنزل الالبوم بتاعك على
شهر 11 يعنى قدامك وقت اكتر من كافى احنا لسة فى اول السنة
كيوهيون:شكرا ليك
(وعندما كان على وشك النهوض)
لى سومان:عيبك انك مستعجل اقعد
كيوهيون:فى حاجة تانية
لى سومان:مش قولت لمصلحتك ومصلحتها
كيوهيون:فى اية
لى سومان:انت لازم تنفصل عنها
كيوهيون:ها مش انت لسة قايل مش هدخل فى حياتك العاطفية
لى سومان:صحيح بس دة هيبقى شغل...عايزين نعمل دعاية انك مرتبط بس جو ارا
كيوهيون:جو ارا ؟؟؟
لى سومان:اها
كيوهيون:وانا مالى انا
لى سومان:طالما هى بتواعدك يبقى هتتشهر ودة المطلوب
كيوهيون:نعم
لى سومان:اية فيها اية يعنى
كيوهيون:لا طيب فيها اية افضل مع سى را
لى سومان:كيوهيون ...عايز تدمر سى را
كيوهيون:ها
لى سومان:ردك عايزة سريع مفهوم
كيوهيون:لأ طبعا
لى سومان:خلاص سى را تطلع برة الشركة ونأجل الالبوم شوية
كيوهيون:طيب سى را مالها بالموضوع
لى سومان:معرفش بس دة هيبقى احسن
كيوهيون:انا مش عايز ازل البوم منفرد بس ارجوك ما تدخلش سى را فى الموضوع
لى سومان:بص يا كيوهيون انا قولت الى عندى ولو مش عاجبك قرارى بأيدك انك
تغير
كيوهيون:ارجوك طيب ذنبها اية
لى سومان:الصحافة ابتدوا يعرفوا انك مرتبط ووقتها هى هتتدمر من المعجبين جو ارا ليها شهرة بس بارتباطك بيها هتزودها اكتر
كيوهيون:طيب ما...
لى سومان:الصحافة ابتدوا يعرفوا انك مرتبط ووقتها هى هتتدمر من المعجبين جو ارا ليها شهرة بس بارتباطك بيها هتزودها اكتر
كيوهيون:طيب ما...
لى سومان:الكلام انتهى واتفضل دلوقتى علشان عندى شغل
(خرج كيوهيون من الغرفة وهولا يكاد يرى امامةو شئ لقد تحطمت امالة تمام لم
يعد هناك شئ له .....ركض كيوهيون الى خارج الشركة فهو لا يحتاج الى اى شئ سوى
حضنها حضن سى را .....عندما عاد للمنزل وجدها جالسة بانتظاره ولما رأت وجه
ركضت الية )
سى را:فى اية اوبا مالك
كيوهيون:سى را
سى را:اوبا اية الى حصل
كيوهيون:انا خايف خايف اوى سى را انى اخسرك
سى را:ومفيش حاجة هتخلينى ابعد عنك غير انت لو طلبت
كيوهيون:مش عايز اطلب كدة سى را منك انا بحبك اوى ومش قادر استغنى عنك
سى را:ولا انا اوبا ما تخفش مفيش حاجة هتفرقنا
(نظر اليها كيوهيون ثم لثم شفتيه بشفتيها بقبلة لا تنسى وذهب معها الى
عالم اخر ....فى المساء)
سى را:ها اسخن الاكل
كيوهيون:اه عملتى اية اصلا
سى را:شوربة كيمتشى
كيوهيون:دة الاكل
سى را:اه وفى سمك ههههههههههه
كيوهيون:ههههههه طيب يلا
سى را:اوبا يوم الاتنين عارف هيبقى اية
كيوهيون:عيد تحرير سينا
سى را:اتصدق انا بكرهك
كيوهيون:اية يعنى
سى را:يلا علشان ناكل -_-
كيوهيون:حاضر
(خرج معاها وتناولوا الطعام وجلسوا يشاهدون التلفاز)
كيوهيون:سى را
سى را:ديييه
كيوهيون:هو التلفزيون اهم منى
سى را:لا طبعا
كيوهيون:طيب لو خيروكى بينى وبين التلفزيون هتختارى مين
(تحولت سى را لطفلة وصرخت)
سى را:كيوهيون
كيوهيون:طيب انا ولا الغنى
سى را:كيوهيون
كيوهيون:انا ولا انك تبقى مشهورة
سى را:كيوهيون
كيوهيون:لا ما ينفعش
سى را:لية
كيوهيون:ما تتخليش عن مستقبلك علشانى
سى را:انت غبى هو فى اى حاجة هتبقى اهم منك...كان ممكن يكون اهلى بس لولا
انهم مش معايا لكن انت اهم شخص فى حياتى
(وحضنتة...بادلها كيوهيون الحضن وابتسم بحزن)
سى را:ما سألتنيش انت ولا سيون
(ابعدها كيوهيون قليلا ونظر الى عينيها بحب)
كيوهيون:انا ولا سيون
سى را:سيون طبعا انت بتهزر شوف شكلة من شكلك
كيوهيون:ياااااااه
سى را:ككككككككككك
(نظر كيوهيون اليها بطريقة مرعبة )
كيوهيون:ما تيجى
سى را:قصدك اية
كيوهيون:ما انتى فاهمة
سى را:ااااااااااه بجد
كيوهيون:اه بجد مالك فرحانة اوى
سى را:اصلى ليا مزاج يلا بينا
(وكان كيوهيون على وشك النهوض النهوض)
سى را:شغل انت ام بى سى ماكس هتلاقى فروزن وانا هكون حضرت الفشار
كيوهيون:ها
سى را:يلا بسرعة
كيوهيون:فروزن....دة الى فهمتية
سى را:امال قصدك حاجة
كيوهيون:لا طبعا يا قلبى
سى را:مش هتأخر
(ركضت سى را بمرح للمطبخ تحضر الفوشار وجلس كيوهيون غاضبا)
كيوهيون:مخلف عيلة -_-
(مر اسبوع وكيوهيون لا يعلم ماذا سيقول او ماذا سيفعل وكل مرة تعود سى را
من الشركة يعلم انها تعرضت للتنمر من قبل المدير او المدرب وبرغم انهم قالوا انها
جاهز لتترسم قريبا منفردة لكن اخبروها الان انها ليست مستعدة وانها يجب عليها
الانتظار كانت تعود سى را كل مرة محطمة وكيوهيون يتحطم من اجلها اكثر فذلك يحدث
بسببة)
2014\3\2
سى را:اوباااااااااا
كيوهيون:اية فزعتينى
سى را:انا ورايا تدريب وهرجع متأخر النهاردة
كيوهيون:لا بجد
سى را:ممكن اطلب طلب
كيوهيون:انتى تؤمرى
سى را:ممكن يعنى لو ينفع تعزمنى على غدا فى مطعم كدة هو غالى وانا عايزة
ادخلة
كيوهيون:حبيبتى تؤمر وانا انفذ ومينفعش حبيبتى يكون فى نفسها حاجة
سى را:طيب دة عنوان المطعم وانا حجزت تربيزة باسمك الساعة 6
كيوهيون:افرضى كنت قولت لأ
سى را:لو كنت قولت لأ يبقى الحجز ضاع عادى اما لو كنت قولت اه كنا هنتعب
لغاية اما نحجز هههههه
كيوهيون:وجه نظر برضة
سى را:انا مش هتأخر
كيوهيون :اراسو
(الساعة 6 وخمس دقائق وصل كيوهيون الى المطعم ودخل مباشرة واوصلة النادل
للطاولة وبعد دقيقة تقريبا انقطعت الكهرباء)
كيوهيون:هو يوم باين
(ثم فجأة شعر بحركة حولة والمقعد الذى يجلس علية اصبح يتحرك فزع كيوهيون من
الموقف وعندما حاول الحركة وجد نفسة اصبح ثابت بمكانة وفجأة وقع كيوهيون من على الكرسى ولكن لم يشعر
بألم لأنة وقع على شئ طرى وعادت الكهرباء نظر كيوهيون حولة وجد تشانغمين وسيون
وكانغ ان من كانوا يحملون الكرسى والباقى متفرجين وسى را بينهم ترتدى فستان اسود قصير وتبتسم)
الكل:هابى بيرث داى كيوهيون
كيوهيون:امال لو كنتوا عايزينى اموت كنتوا عملتوا اية
سى را:بعد الشر عليك يا قلبى
كيوهيون:هييييييح
سيون:بالمنسابة العظيمة دى
مينهو:لا سبنى انا اقولة يا هيونغ
سيون:ها قول
مينهو:بالمناسبة العظيمة دى احنا قررنا نحتفل بعيد ميلادك على طريقتنا
(واظهر كل شخص ما كن يخفية فى يدة وهى عبارة عن كعك صغير الحجم وبدأو يقذفون
كيوهيون بها حتى سى را )
كيوهيون:ياااه سى را مش انتى
هيتشول:مش تزعقلهاش
شيندونغ:هى الى قايله الفكرة اصلا
ههههههههه
كيوهيون:-_-
سى را:لا مش تتضايق كل واحد بياخد حقة منك
كيوهيون:ماشى -_-
(ونهض وركض خلف كل شخص والقى عليهم الكعك المتبقى وفى وسط هذا جاء لسى را
اتصال فذهبت لخارج المطعم سريعا وبعد خمس دقائق لاحظ كيوهيون غياب سى را فخرج
لخارج المطعم وجد سى را تبكى)
كيوهيون:فى اية مالك سى را
سى را:اوبا الشركة عايزة تبعدنى عنها بتقول انها هيرسمونى فى امريكا مش فى
كوريا بعد دة كله ابعد عن هنا اوبااااا ذائد انى لو رفضت مش هترسم اصلا L
كيوهيون:اهدى سى را اوعدك مفيش حاجة هتحصل
سى را:مش عايزة ابعد عنك بس ارجوك اوبا L
كيوهيون:لازم...(ابتلع كيوهيون غصته) كل حاجة هترجع صدقينى انا بس كنت انانى
اوى
(مر اسبوع منذ ذلك اليوم وسى را مكتبئة لا تتحرك من المنزل مهما حاول
كيوهيون ان يخرجها من هذا الوضع لكن يأس ....ذهب كيوهيون الى المدير وهو غاضب )
كيوهيون:انا موافق بس اتفاقنا مش تنساه وصدقنى انت لو ماسعدتش سى را صدقنى انا هدمرك وهدمر شركتك دى بس ليا فترة
عقبال اما انفصل عنها بشكل نهائى بس وقتها الاقيها حققت الى هى عيزاه
(وغادر كيوهيون ....نظر لى سومان باستخفاف واجرى اتصال عندما عاد للمنزل وجد سى را ترقص من الفرحة
وتغنى وعندما رأتة احتضنتة سريعا)
سى را:اوباااااااااااا السيد لى سومان كلمنى من شوية وقالى ان انا همثل فى
مسلسل جديد بطولة تانية هييييييييه انا فرحانة اوى هبتدى الاول فى التمثيل هييييييييييه
(ضمها كيوهيون اليه بصمت )
كيوهيون:وانا كمان فرحان
(ابتعدت سى را ونظرت بقلق)
سى را:اوبا
كيوهيون:اممم
سى را:انت مش باين انك فرحان خالص
كيوهيون:لأ فرحان
سى را:لأ
كيوهيون:انا بس خايف انك تنشغلى عنى
سى را:ايجوووووو(قرصت خدودة) طفلى الصغير غيران لا ابدا انت الاول هههههههه
يلا النهاردة لازم نحتفل
كيوهيون:ورايا تدريب دلوقتى مع الفريق انا اسف يا حبيبتى هحاول ما اتأخرش سلام
(وخرج كيوهيون من الشقة رغم فرحة سى را بانها لن تسافر وتبقى بجانبة الا ان
قلبها كان يخبرها بأن هناك شئ سئ
قادم...فى الشركة دخل كيوهيون غرفة التدريب وهو محبط تمام جلس على الارض وكان
الباقى يتدرب
جاء اليه لى تووك(
جاء اليه لى تووك(
لى تووك:مال الايفل بتاعنا زعلان لية
كيوهيون:هيونغ
لى تووك:بوة
كيوهيون:بما ان ليك خبرات كتير مع البنات ازاى تنفصل عنها
لى تووك:وريها انك بتخونها او انك مش بتحبها
كيوهيون:هو انت كنت بترنبط ببنات مش بتحبها
لى تووك:يعنى عادى ببقى معجب والاعجاب مش بيتحول لحب
كيوهيون:طيب لو انت بتحبها
لى تووك:هنفصل عنها ليه
كيوهيون لا لازم تنفصل عنها
لى تووك:انت هتنفصل عن سى را
كيوهيون:لا واحد صاحبى عايز ينفصل عن حبيبتة هو بيحبها وهى كمان بس لازم
يسيبها
لى تووك:لية يعنى
كيوهيون(بانزعاج):خلاص انا غلطان انى سألت
لى تووك:بص اهم حاجة انه يبين انه ليها انها بقت مش مهمة ولا تسوى بصلة
وبعدين يبتدى يعاملها ببرود وخناقات من غير سبب بعدين يطلب الانفصال
كيوهيون:مش فاهم
لى تووك:هفهمك
كيوهيون:اوكى
لى تووك:يااا هيوك
كيوهيون:هختلية يمثل
لى تووك:اسكت
انهيوك:نعم يا هيونغ
كيوهيون:عايزين تمثل دور
لى تووك:اسكت يا كيوهيون
انهيوك:امثل اية اية اية
لى تووك(بعصبية ):وانت مالك انت
انهيوك:ها
لى تووك:كمان بترد بقلة ادب انا غلطان انى دلعتك زيادة
لى تووك:يلا غور من وشى مش عايز اشوف خلقتك لغاية اما تفهم غلطك
(ركض انهيوك وهو يبكى بحرقة)
كيوهيون:اية دة
لى تووك:يا غبى دة ازاى تنفصل
كيوهيون:كلمتين منى وهنتصالح
لى تووك:انا قولت الدرس خلص
كيوهيون:لأ
(جاء دونغهى اليهم)
دونغهى:هيونغ ازاى تزعق كدة لانهيوك
لى تووك(تحول الى وش بأس):انا اسف يا دونغهى انا شايف اننا مش هنقدر نكمل
مع بعض انا تعبت انا اسف بجد
دونغهى:ليييييييه يا هيونغ انا عملت اية كله علشان هيوك
لى تووك:السبب مش فيك دة فيا انا اسف يا دونغهى ارجوك مش عايز اشوفك حاليا
(غادر دونغهى وهو حزين وبدأ كيوهيون الضحك )
كيوهيون:اية دة
لى تووك:كدة الدرس انتهى
كيوهيون:حرام عليك يا هيونغ
لى تووك:دى ميزة ان يكون معاك دونغهى وانهيوك ههههههه
كيوهيون:طيب انا همشى
لى تووك:كيوهيون
كيوهيون:هممم
لى تووك:سى را بتحبك وانت بتحبها
(ارتبك كيوهيون وطأطأ رأسة لاسفل)
لى تووك:مهما كان ما تسبهاش انت عارف انها ملهاش حد غيرك
كيوهيون:ماهو علشان بحبها سلام يا هيونغ
(غادر كيوهيون وعام لمنزلة هو وسى را وجدها جالسة امام الباب نائمة...عندما
اقترب منها كيوهيون لحملها استيقظت)
سى را:مالك بقى مضايق ليه
كيوهيون:سى را انا مش مضايق
سى را :اوبا انت بتخبى عليا
(ابتعد عنها كيوهيون وذهب للغرفة ذهبت خلفة سى را)
سى را:اوبا فى اية
كيوهيون(بعصبية):مفيش سى را مفيش
(بدأ كيوهيون فى توضيب بعض اغراضة)
سى را:رايح فين
كيوهيون:هسافر شوية هروح اى مكان
سى را:طيب خودنى معاك
كيوهيون:انا مشهور يا سى را بطلى الانانية دى
سى را:انانية
(بدأت الدموع تتجمع فى عينيها)
كيوهيون:يووة هتعيط تانى بقى
سى را:مالك قاسى لية
كيوهيون(فى سرة):علشان تحققى حلمك
سى را:اوبا رد
كيوهيون:انا تعبت
(غادر كيوهيون المنزل وجلست سى را تبكى بحرقة لا تعلم ما به ...فى منتصف
الليل عندما ملت سى را من الاتصال بة ذهبت لكى تنام وجدتة يتصل بها )
سى را:الو اوبا
صوت:انا اسف يا مدام بس لو سمحت ممكن تيجى جوز حضرتك هنا سكران ومش عارف
يملى العنوان وانتى الرقم الوحيد الى لقيتة بأسم زوجتى
سى را:طيب قولى العنوان وثوانى هكون عندك
(فى الملهى الليلى ذهبت سى را ورأتة بحالتة المزرية الدموع على وجه ورائحتة
لا تحتمل حملتة سى را وساعده النادل الى السياره وافقتة قليلا عندما وصلوا للمنزل
ليصعدوا...نجحت سى را بعد محاولات كثيرة ان تنقل كيوهيون الى الفراش)
كيوهيون(مخمور):سى را
سى را:ديييه
كيوهيون:انا بحبك اوى
سى را :نادو
كيوهيون:بس مش عايز اشوفك تانى ممكن عايزك تختفى من حياتى سى را انا تعبت
اوى ارجوكى اختفى
سى را:عايزنى اختفى
كيوهيون:دييه قلبى بيوجعنى اوى سى را بس ارجوكى اختفى من حياتى كأن كأنى ما
قبلتكيش
(واجهش كيوهيون فى البكاء بكت سى را على حالة)
كيوهيون:ارجوكى سى را اختفى من حياتى يا رتنى ما قبلتك
(صدمت سى را من وقع هذه الجملة المؤلمة)
كيوهيون:مش عايز اشوفك بتتعذبى انا بكرة نفسى انا انا تعبان اوى
سى را:نام اوبا وبكرة مش هتلاقينى هختفى
(تمتم كيوهيون ببعض الكلمات اتلغير مفهومة وسقط بعدها فى نوم عميق فى
الصباح...استيقظ كيوهيون وهو يشعر بألم فظيع فى رأسة عندما خرج من الغرفة وجد سى
را جهزت له الفطور المعتاد اذا ثمل تناولة
كيوهيون على مهل وهو يحاول ان يعيد ذكريات ما حدث امس وكيف سى را سامحتة بسهولة
ونسيت ما فعله بها دخل كيوهيون الى الحمام ليغسل وجه رأى فرشة اسنان واحدة ولم يجد
فرشاه سى را وعندما فتح الخزانة وجد اشياء سى را مختفية ركض كيوهيون الى الغرفة لم
يجد ايضا ملابسها ولا اى شئ جلس كيوهيون على الارض يعتصر رأسة محاول ان يعيد
الذكريات لكن لم يجد امل نهض عندما سمع صوت الباب ركض ربما تكون هى ولكنه وجد سيون
)
سيون:مالك لى تووك قالى انك امبارح كنت بتكلمة عن الانفصال
(سقط كيوهيون على الارض مصدوم...تذكر ما قالة)
ارجوكى سى را اختفى من حياتى يارتنى ما قبلتك
(بكى كيوهيون وسيون يقف فى صدمة)
سيون:مالك
كيوهيون:انا قولتلها تختفى قولتلها يارتنى ما قبلتك يا هيونغ وهى اختفت
فعلا سى را سابتنى يا هيونغ
سيون:يلا نقوم ندور عليها
كيوهيون:لأ لأ يا هيونغ ما ينفعش
كدة دى النهاية
سيون:اسمعنى بس يا كيوهيون
كيوهيون:اسمعنى انت يا هيونغ سى را لو فضلت معايا لى سومان هينشر اننا
بنتواعد ويدمر مستقبلها قبل اما يبتدى وهيلغى عقدها مع الشركة او يبعتها برة انا
مش عايزها تيجى على نفسها
(رن هاتف سيون)
سيون:الو....بتقول اية
(ركض سيون واضاء التلفاز)
المذيعة:وتم التقاط صور لكيوهيون من سوبر جونيور وهو يخرج ثملا على كتف
امرأة وتم الافادة من شركة الاس ام ان تلك الامرأة هى جو ارا واكدت الشركة انهم يتواعدون منذ شهرين ولا يوجد
تفصيل اكثر
سيون:اية دة
كيوهيون:ههههههههههه كدة خلاص كله فعلا انتهى...رغم انة وعدنى انه هيستنى
شوية بس شكله ما اقدرش عموما كله انتهى
سيون:اية الى انتهى
كيوهيون:حياتى يا هيونغ
سيون:اية الى انتهى
كيوهيون:حياتى يا هيونغ
(دخل كيوهيون الى غرفتة يجمع اشيائة وغادر الشقة مع سيون...مر اسبوع وسيون يبحث عن سى را لا يعلم
اين اختفت ولكن فى يوم وجدها تتصل به اجاب بلهفة)
سيون:سى را انتى فين
الصوت:انا صاحبة سى را ..براء انا كنت متدربة فى الاس ام معاها
سيون:اها اهلا
براء:لو سمحت ممكن تيجى تلحق سى را ....سى را تعبانة جدا من ساعة اما
انفصلت عن كيوهيون وانا بحاول اقنعها تروح المستشفى وهى مش راضية
سيون:انا هاجى حالا ابعتيلى العنوان
(وصل سيون للمنزل ولكن وجد براء تركض وتحاول ان توقف سيارة)
سيون:فى اية
براء:سى را مش بترد عليا مرة واحدة كنت بكلمها ولقيتها اغمى عليها وسكتت
خالص
سيون:طيب يلا بينا
(صعد سيون وحمل سى را وذهب بها للمشفى...بعد الفحص خرج الطبيب)
سيون:لو سمحت هى مالها
الدكتور:هى كانت فى اول شهر فى الحمل وبسبب قلة الاكل وانها عندها فقر دم سبب انها تنهار وان الجنين ما يكملش
سيون:ها هى كانت حامل
الدكتور :ايوة اسف
(صدم سيون وبراء ايضا بعد ساعتين استيقظت سى را دخلت براء لتطمئن عليهاا
وقتها اتصل بة لى تووك)
لى تووك:انت فين يا زفت
سيون:هيونغ سى را كانت حامل
لى تووك:اية
سيون:البيبى ماكملش شهر بسبب فقر الدم الى عندها وسوء التغذية وحالتها
النفسية
لى تووك:كيوهيون عارف
سيون:سى را نفسها ما تعرفش
لى تووك:طيب انت فين
سيون:انا فى المستشفى معاها
لى تووك:طيب انا جاى
سيون:لأ علشان كيوهيون ما يشكش اوعى بس حد يقولة
لى تووك:طيب ما تقلقش مش هقولة
سيون:اه احسن
(اغلق لى تووك معه الهاتف )
دونغهى:فى اية يا هيونغ وشك اتخطف لية
لى تووك:سى را فى المستشفى
انيهوك:بجد مالها
لى تووك:فقر الدم
دونغهى:اااااه
كانغ ان:طيب نرحلها
لى تووك:ماظنش انها هتبقى عايزة تشوف حد مننا من ساعة موضوع كيوهيون
هيتشول:طيب ما سيون هناك
لى تووك:انت عارف انها هى وسيون متعلقين ببعض...اهم حاجة محدش يقول
لكيوهيون
(دخل كيوهيون وقتها)
كيوهيون:محدش يقولى اية
لى تووك:ها انت جيت
ريووك:اعملك اكل
كيوهيون:محدش يقولى اية
انهيوك:محدش يقولك ان سى را فى المستشفى بسبب فقر الدم وسيون معاها دلوقتى
دونغهى:البعيد مش بيفهم
(نظر كيوهيون لهم بصدمة وركض سريعا.....فى المشفى كان سيون جالس مع سى را
فى الغرفة)
سيون:براء راحت الشركة
سى را:ايوة انا الى قولتلها علشان بتتدرب علشان ترسيمها قرب
سيون:طيب
سى را:هو كان حتة صغيره ماكنش باين صح
سيون:اية دة
سى را:البيبى
سيون:سى را
سى را:ما تقلقش كويس انه ماكملش كان هييجى وابوة مش معاه مثلا ولا كنت هسيبه ل ارا تربية هي هههههههه
(وصل كيوهيون امام الغرفة فى ذلك الوقت توقف بعدها ولم يستطع فتح الباب
حتى)
سيون:سى را كيوهيون بيحبك
سى را:عارفة علشان كدة ارتبط بجو ارا
سيون:انتى شفتى صورتك شخصيا وقالوا جو ارا
سى را:والصور التانية وهما داخلين الشقة برضة انا
سيون:انا مش فاهم اية الى حصل بجد
سى را:والصور التانية وهما داخلين الشقة برضة انا
سيون:انا مش فاهم اية الى حصل بجد
سى را:عادى معايا انا مش هتفرق هو ذنبة اية انه مات ولسة حتى ما شفش الحياه دى لية فضل كيوهيون انة يسبنى فى اكتر وقت انا
احتجتة فية كنت محتجالة انا كنت هبقى ممثلة زى ما نفسى وهو بعد تفتكر دة سهل
(صمت كيوهيون ودموعة تنزل بصمت)
سى را:.صوره مع ارا وهو باين انه فرحان كأنى ما كنتش موجودة
سيون:صدقينى انا كمان مش فاهم اكيد فى حاجة غلط
سى را:
انا ما بقتش اصلا مهمة لكيوهيون ولا اصلا كان ليا اهمية من الاول هوعارف كل حاجة وفضل يبعد
سيون:سى را افهمينى بس
سى را:اوبا جرحنى اوى وصعب ان الجرح دة يتقفل انا كنت هسافر بس قررت انى افضل مهما حصل عايزة بس افهم هو كان فعلا بيحبنى
سيون:اكيد
سى را:يبقى ما كنش هيسبنى اوبا صدقنى:(
سيون:صدقينى انا كمان مش فاهم اكيد فى حاجة غلط
سى را:
انا ما بقتش اصلا مهمة لكيوهيون ولا اصلا كان ليا اهمية من الاول هوعارف كل حاجة وفضل يبعد
سيون:سى را افهمينى بس
سى را:اوبا جرحنى اوى وصعب ان الجرح دة يتقفل انا كنت هسافر بس قررت انى افضل مهما حصل عايزة بس افهم هو كان فعلا بيحبنى
سيون:اكيد
سى را:يبقى ما كنش هيسبنى اوبا صدقنى:(
(نظر لها كيوهيون نظرة وداع وغادر من حياتها وانتهت هذة القصة التى لم تأخذ حيزا كبيرا
لكنها كانت مرفوضه من بدايتها)
سبتمبر 2015
مقال على النت
مقال على النت
تم اصدار تقرير رسمى من مندوبين شركة الاس ام من شركة الاس ام بأن تشو كيوهيون من سوبر جوينور سيشارك فى اول دراما لة
وسيبدأ التصوير قريبا وتم اشراك الممثلة تشو سى را كبطلة لهذه الدراما واظهر
الفانز الكثير من التحمس لهذة الدراما حتى ان بعضهم سارع فى ارسال الارز لمؤسسات
الخيرية بأسم الدراما bongsun
وقد تم التقرير بأن الدراما ستعرض فى بداية العام القادم وايضا هناك بعض الملعومات
تفيد بأن ايضا كيوهيون وسى را سيمثلان معا فى مسرحيه werther المقتبسة من القصة الالمانية الالم فرتر
داخل شركة الاس ام كانت سى را تدخل بهدوء تام بعد ان حيت معجبيها ودخلت فهى
معروفة بتواضعها وخجلها الشديد ورقتها فى عالم الفن واحترامها للأكبر منها والاصغر
ايضا ....وهى تتحرك للدخول لغرفت التدريب
كان هناك بعض المتدربين يتحدثون عنها )
المتدربة1:بتتظاهر بالرقة والادب اييش جسمى بيقشعر لما بشوفها بجد انسانة
مريبة
المتدربة2:اكيد حاولت تغرى لى سومان علشان كدة سمحلها تشترك فى الدراما
لولا الدراما دى ماكنتش اتعرفت اصلا
والعقود ابتدت تجيلها من كل ناحية
المتدربة1:او ممكن هددتة
المتدربة2:النوع دة بيستعمل الاغراء كوسيلة للوصول وبرضة سمعت انها كانت
حامل
المتدربة1:بجد
المتدربة2:اها وكمان استغلت
سيطرتها تانى علشان تمثل مع كيوهيون لانها بكدة هتتشهر اكتر وسط الالف
المتدربة1:المسرحية والدراما راحت
لمخرجين تقضى مع كل واحد...
(فجأة اتى شخص من خلفهم وقطع كلامهم بصوتة الغاضب)
الصوت:طيب اذا كان المتدربين بيتكلموا كدة مع بعض يعنى لما هيتشهروا
هيبتدوا يلمحوا بالكلام دة وكمان بيتكلموا على سنباى واونى على ما اظن ان الشركة لازم تبتدى تاخد بالها
بعد كدة
(نظرت الفتاتان الى الخلف فوجدوا كيوهيون ينظر لهم بغضب انحنوا سريعا
ليحيوة)
كيوهيون:كل الكلام دة لو سمعته كأشاعة هطردكم برة الشركة كمروجين للأشاعة
دة اولا ثانيا سى را اختاروها الاول فى الدراما وبعدين اختارونى يعنى ماكنش محددين
انى البطل من الاول المسرحية اختاروها بعد
الالبوم بتاعها التانى ولو انتى بتستحقروها اوى كدة يبقى حاولوا تجتهدوا وتوصولوا
بدل من الرغى الكتير وكل الكلام دة بيدل
على حقدكم ناحيتها وانكم بتعملوا كدة واكتر بس برشة مش عارفين توصلوا وصدقونى انا
لو شفتكم بتتكلموا كدة تانى عليها انا
هدمركم
(وغادر كيوهيون بعد ان وقع الفتاتان فى نوبة بكاء من الخوف ...فى غرفة سى
را كانت جالسة على الارض بانتظار مدربها الخاص
سرحت فى ذكرياتها مع كيوهيون ذكريات حبهم وكيف كانت تتمنى ان يكونوا الان
اعلنوا علاقتهم رسميا مازالت تتذكر عندما ذهبت له بعد ان خرجت من المشفى باسبوع
....ركضت سى را الى منزلة كانت تريد ان تعرف شئ واحد فقط هل كان حقا يواعدها
ويواعد جو ارا فى نفس الوقت عندما ذهبت
للشقة وكادت ان تطرق سمعت صوت خطوات فأختبأت ورأت
جو ارا تدخل الى الشقة وكيوهيون يبتسم لها ابتعدت سريعا كأن لم يكن هناك شئ
ولم تستطع الكلام حتى لتوقفة فقد التفت وترك دموعها تنهمر .....سقطت دمعتان من
عيونها مسحتها سريعا)
المدرب:سى را
سى را:دييييه
المدرب:احنا هنأجل التدريب النهاردة
سى را :ليه
سى را :ليه
(دخل مدير اعمال سى را)
مدير اعمال سى را:هتروحى برنامج حالا انا نسيت اقولك امبارح بس يلا بينا
سى را:اراسو
(ذهبت مع سى را وكانت الصدمة الكبرى عندما علمت انها ضيفة فى برنامج radio
star كيف ستواجه كيوهيون ....هى تعلم انها ستمثل معه لكن هذا كلة وراء كاميرا لن
تستطيع الرفض لانها فرصة كبيرخ ان تمثل امام شخص مثلة لكن كيف كيف ستواجه فى عرض
مباشر ابتلعت ريقها بصعوبة عندما وصلت لمبنى قناه kbs دخلت سى را وهى ترتجف والمعجبين يلوحون لها
وهى صامتة لا تتكلم دخلت سى را للغرفة البرنامج عندما رأها كيوهيون شهق وهى حاولت اخفاء وجهها بصعوبة احمرارة ودموعها
الحارة التى تريد النزول كتمت انفاسها قليلا وحاولت ان تبدو قوية اكثر ...عندما
حان وقت البرنامج كان لحسن حظها انها ليست هى الضيفة الوحيدة كان معها مغنيان
اخرون ظلواا يتحدثوا سويا وهى صامتة وتنظر لكيوهيون بحسرة وهو يحاول ان يندمج مع
الباقى التفت لها المذيع الاكبر من كيوهيون[كيم غورا]
كيم غورا:سى را شى [شى:بمعنى
انسة بس باللغة الكورية]
سى را:ديييه
كيم غورا:انا سمعت انك كنتى الف
[الف اختصارever lasting
friends
اسم معجبين فريق سوبر جونيور]
سى را:ومازلت
كيم غورا(ابتسم بخبث):طيب قولى بقى مين اكتر واحد بتحبية فيهم
(احرمت وجنتاه سى را وصمتت)
كيم غورا:ممكن مثلا كي...
(قاطعتة سى را سريعا)
سى را:سيون شى
كيم غورا :اوووووووه مش كان هو المفروض يبقى المذيع يلا قوم يا كيوهيون من
هنا
(ابتسم كيوهيون بحسرة الان فقط علم انه فقدها )
Flash back
من اربع سنين (قبل الانفصال بسنتين)كان كيوهيون وسلمى بيتفرجوا على برنامج
كوميدى وجايبيبن فيه مغنين وبيسألوهم اسئلة محرجة وجية سؤال لمغنية مين هو اكتر
واحد معجبة بيه بين الى قاعدين نظر كيوهيون الى سى را وقتها)
كيوهيون:مين الى بتحبية من السوبر جونيور
(لم تعرة سى را اهتمام واستمرت فى المشاهدة نظر كيوهيون لها بغضب واطفاء
التلفاز)
سى را:اوبا
كيوهيون:مين الى بتحبية من السوبر جونيور
سى را:براء
كيوهيون:ياااااه
سى را:سؤالك سخيف
كيوهيون:انتى فى برنامج وعرفوا انك بتحبينا هتختارى مين فينا
سى را:امممممممم سؤال صعب
كيوهيون:نعم
سى را:مش انا فى برنامج يبقى لازم اقول كدة
كيوهيون:طيب
(صمتت قليلا)
كيوهيون:يااااه
سى را:مش انا فى برنامج
كيوهيون:اه
سى را:يبقى لازم اسكت شوية واقول سؤال صعب ووشى يحمر واقول بكسوف كيوهيون
كيوهيون:هههههههههه يعنى اانا هتفرج على كل برامجكك علشان اشوفك وانتى
بتقوليها
سى را:اه
(عصرها كيوهيون بين يديه وابتسم برضا)
End flash back
(ابتسم
كيوهيون بألم واستمر طوال الحلقة صامت يتحدث قليلا عكس عادتة وايضا سى را كانت
صامته عكس عادتة المرحة فى البرامج...فى النهاية حيتهم سى را باحترام وذهبت
استوقفها صوت كيوهيون نظرت له بذعر)
كيوهيون:بتمنى نشتغل مع بعض كويس
(انحنت لة سى را )
سى را:طبعا كيوهيون شى
(وغادرت ...ظلت كلمة سى را ترن فى اذن كيوهيون طول اليوم تلك الطريقة
اصبحوا الان اغراب كما قال تمام ان تختفى كما لم تكن فى حياتة اصبحت متدربة وهو
السنباى)
(مر اسبوع وبدأ التصوير للدراما والتدريب على المسرحية الموسيقية كانت تشعر
سى را بالضغط لكونها ايضا تشارك فى فيلم كبطولة ثانية ولكنها كانت مستمتعة فكلما
ذاد العمل قل تفكيرها فى كيوهيون هذا ما ظنت ولكنها نست انها ستقابلة فى الدراما
والمسرحية كل يوم فى الاسبوع واى مشهد يجمعها مع كيوهيون بمجرد انتهاءة تبتعد تمام
عنه كأن شئ لم يكن فقط تمثيل لم تشعر بشئ ...هذا فقط ما يشعر بة كيوهيون لكن قربة
منها يجعل قلبها يزداد اشتعالا كل لمسة
منه تجعل قلبها يرقص من الفرحة عندما قبلها فى تدريب المسرحية وانهى المخرج
التدريب ابتعدت عنه سريعا شعر كيوهيون بانه تكره لا ترغب فيه ولكن لا يعلم ان
رائحة عطره جعلها ترغب ان ترتمى بين ذراعية وتبكى بعد فترة ليست طويلة انهوا تصوير
الدراما شعر كيوهيون بالبعد يتقرب وبدأ الحزن يغطيه الان فهى ستبتعد تمام
حتى المسرحية سيبدأو فى عرضها قريبا وسينتهى كل شئ...كيوهيون كان يلعب
العابة بملل ودخل سيون اليه )
سيون:كيو كيو بتعمل اية
كيوهيون:_______
سيون:ياااااه
كيوهيون:ها فى حاجةيا هونغ
سيون:بقالى ساعة بكلمك
كيوهيون:اسف
سيون:كيوهيون الحق انت بتخسر
(واشار لة على اللعبة)
كيوهيون:عندك حق
(اطفئ الجهاز وذهب للفراش)
سيون:انت هتنام
كيوهيون:اه يا هيونج
سيون:مالك
كيوهيون:انا كويس
سيون:مش عليا
كيوهيون:سى را هتسافر سنتين يا هيونغ
سيون:وفيها اية ما انت قربت تروح الجيش
كيوهيون:بس هبقى اشوفها كل فترة لكن كدة هيونغ
سيون:انت لسة بتحبها
كيوهيون:هو انا بطلت يا هيونغ(بكى)
سيون:كيوهيون قولها
كيوهيون:انا خايف عليها يا هيونغ
سيون:وانت مين الى قالك انها مستريحة
كيوهيون:فرحتها يوم ما عرفت انها هتشارك فى اول دراما ليها
سيون:بس فرحتها نقصاك
كيوهيون:انا خايف ابقى انانى يا هيونغ
سيون:كيو
كيوهيون:ارجوك كفاية يا هيونغ عايز انام
(خرج سيون من الغرفة وهو عازم على فعل شئ واحد....فى الصباح اتصل كيوهيون
ليقابل سى را ...عندما ذهب لمنزلها وجد شاب يفتح له البااب انحنى لة الشاب)
سيون:انت شكلك مش غريب عليا
سيون:اااه بى تى اس ازيك
شوجا:كويس سنباى
سيون:هو انت هنا مع
شوجا:اها انا مرتبط بيها
سيون:مرتبط بيها
شوجا :اها من سنة ونص تقريبا
(خرجت سى را من غرفتها وهى تتثائب بملل...امسك سيون يدها بعنف قليل)
سيون:انتى ازاى قدرتى تعملى كدة
سى را(باستغراب):ها
سيون:ازاى تعملى كدة فى كيوهيون
سى را:عملت اية
(اشار سيون لشوجا الذى دخل للغرفة لا مبال لما يحدث)
سى را:الاوضة
(ترك سيون يدها بغضب)
سيون:قدرتى تنسى كيوهيون
(نزلت دمعة من عينيها سريعا)
سى را:انت عارف انا بحبه قد اية
سيون:ما هو واضح سى را انتى بجد خيبتى املى فيكى
سى را(بهسترية):هههههههه وصحبك دة عمل اية يعنى دة قالى اختفى من حياتة وما
احترمش حبى حتى لية وبعدها بشهر القيه
معاها فى الشقة بتاعتنا يبقى ماخيبش املك انا بس الى خيبت املك انا الى وحشة علشان
سبتة وعيشت حياتى انا الى هسافر علشان
ابعد عنه علشان يتخلص منى وفى الاخر تقولى خيبتى املى وهو خيب امل قلبى انه هو يحب
من تانى وانه يمسك فى قشة واحدة بس هوعارف انا قد اية عانيت ورغم عن كدة داس على
قلبى وعمليش حساب وانا خيبت املك وهو خرب حياتى
(خرجت براء من الغرفة على صوت سى را واحتضنتها تسمر سيون مكانة لانه وجد
براء تخرج من نفس الغرفة الذى بها شوجا)
براء:سيون شى ارجوك ابعدوا بقى عن حياتها
(خرج شوجا من الغرفة)
شوجا:سى را شى انتى كويسة
سيون:هو انت مش حبيب سى را
شوجا:لا طبعا انا حبيب براء
سى را:حبيبى ؟؟؟ ازاى تقول كدة اوبا وانت عارف انا بحب كيوهيون قد اية
سيون:انا اسف يا سى را
سى را:اوبا انا تعبت كل يوم بشوفة
فى الشركة حتى لو حصل اية بخلق سبب انى ابقى قريبة من الاوضة سنتين وانا
بشوفة من بعيد واستنيت الفرصة دى انى ابقى
قريبة منة بس فى الاخر ندمت انا شوفتة انا قربت تانى ريحتة حاولت انساه قربتها منى
هبعد خلاص يا اوبا هو مش بيحبنى وانا مش
عايزة اجبرة عليا
(ساعدتها براء على النهوض وكانت على وشك دخول الغرفة فشعر سيون بارتباك
وصرخ)
سيون:كيوهيون بيحبك يا سى را كيوهيون ما نساكيش ولا لحظة من ساعة اما
انفصلتوا الى انتى شفتية كانت علاقتة بجو ارا علاقة عادية
(نظرت لة سى را)
سى را:طيب وبالنسبة ان هو طلب منى انى ابعد عنه
سيون:سى را كيوهيون ولا مستقبلك الفنى
سى را:كيوهيون
سيون:علشان كدة كيوهيون خاف عليكى سى را
سى را:اوبا ارجوك ما تعذروش
سيون:سى را صدقينى
(امسك سيون هاتفه خلسة واتصل بكيوهيون)
سى را:ارجو اوبا كفاية
سيون:سى را انتى بتحبى كيوهيون
سى را(بكت):طبعا
(ابتسم سيون)
سيون:حاولى بس تسامحية
سى را:انا خايفة اقرب منه بس علشان طلبه
سيون:انا اسف على سؤ فهمى فى الاول
(التفت ليغادر)
سى را:اوبا ارجوك ما تحاولش تجرحه وتفكرة بيه هو عايزنى ابقى معاه طبيعية
بدون ماضى
(اوماء لها سيون برأسة وغادر وعلى وجه علامة انتصار...امسك بهاتفه واتصل
بكيوهيون مجددا الذى اغلق الخط)
سيون:ها انت سمعت صح
كيوهيون:هيونغ انت مش بتكدب دى سى را صح
سيون:اه طبعا
كيوهيون:انا هرولحها حالا واعرفها كل حاجة
سيون:اهدى بس مشى كل حاجة براحة من
غير اما تحسسها انك عرفت حاجة استنى بس
انا قربت من البيت وهنتكلم
(عندما عاد سيون للمنزل تحدث هو وكيوهيون كثيرا وفى الصباح ذهب كيوهيون
لتدريب المسرحية حى الجميع بابتسامة رائعة وتمثيلة مع سى را يعيطة انطباع اخر والاخرون مبهورون
منه بهذا الاداء الرائع وعندما جاء مشهد النهاية هذا المشهد الذى يموت فيه فرتر او
بمعنى ادق يقتل نفسة لان حبيبتة ابتعدت عنه اداه كيوهيون ببراعة حتى سى را بكت
وعندما انتهى صفق له الجميع وفى نهاية
التدريب اقترب كيوهيون من سى را وهمس بأذنيها)
كيوهيون:نهايتى هتكون زى فرتر لو انتى حبيتى واحد تانى
(وابتعد عنها وتركها شاردة الذهن حتى استفاقت عندما نادى المخرج علي
الجميع)
المخرج:زى ما انتم عارفين بكرة اول يوم عرض للمسرحية عايزكم تتشجعوا
كيوهيون شى انا عارف ان وراك تسجيل برنامج ارجوك حاول ما تتأخرش
كيوهيون:اراسو
المخرج:فايتينغ
الجميع:فايتينغ
(وبدأو يلمون اشيائهم وسى را فى عالم ثانى
ابتسم كيوهيون على منظرها وعلم انها البداية وغادر ...بعد قليل عادت سى را
لارض الواقع وذهبت مع مدير اعمالها وظلت طول الطريق تتمتم بصوت خافت)
سى را:يعنى اية ...هو هينتحر لا اكيد مش كدة طيب هو عايزنى اتعلق تانى بية
بس هو انا اصلا بطلت ...طيب هو رجع يحبنى ولا هو بيذلنى
(صرخت لدرجة اخافت مدير اعمالها والسائق)
ايييييييش مش عارف مش عارفة
(صرخت لدرجة اخافت مدير اعمالها والسائق)
ايييييييش مش عارف مش عارفة
مدير اعمال سى را:مش عارفة اية سى را
سى را:ها
مدير اعمال سى را:مالك
سى را:كويسة ^_^ ههههههه
(صعدت سى را للمنزل وهى مشتتة )
براء:مالك يا سى را
سى را:_______
(دخلت الى غرفتها وذهبت براء خلفها)
براء:سى را .....سى را ...... سى را
سى را:اييييييه
براء:مالك
سى را:مفيش
براء:ما هو واضح
سى را:براء
براء:نعم
سى را:هو لو شوجا بيمثل معاكى فى مسرحية ونهايتها تنه هينتحر علشان انتى
اتجوزتى فيها ولقتيه جيه قالك برة المسرحيه يعنى فى الكواليس كدة انتى لو فعلا
حبيتى شخص غيرى هموت بعدك
براء:هييييييييييييييييح
سى را:انا بقولك تفكرى مش تتخيلى يا جزمة
براء:-_- بنى ادمة فصيلة
سى را:هتقولى ولا تطلعى برة الاوضة
براء:يعنى لو شوجا هفرح
سى را:شوجا انفصل عنك
براء:ليه هو قالك كدة
(وبدأت تعيط)
سى را:يا عبيطة بقولك مثلا شوجا انفصل عنك
براء:اااااه
(مسحت دموعها)
سى را:يعنى هو منفصل عنك وقالك كلمة زى دى
براء:بيحبنى وعايز يرجعلى لية
سى را:طيب برة الاوضة بقى
براء:هتاكلى
سى را:مش عارف انتى البومك هينزل امتى
براء:الاسبوع الجاى
سى را:طيب خدى من شنطتى برة تذكرتين للمسرحية ابقى تعالى انتى وشوجا
براء:هيييييييه جاية طبعا اه ما
كنتى تجيبى لباقى فريق شوجا
سى را:روحى اشترى تذاكر -_- اطلعى برة بقى
(غادرت براء الغرفة وسى را جلست على فراشها تحاول تهدأه قلبها....فى اليوم
التالى تأخر كيوهيون كثيرا عن الموعد المحدد اتى كيوهيون بعدها ب3 ساعات والممثلين
جميعا كانوا على اتم استعداد ما عدا هو)
المخرج:كيوهيون انت اتأخرت لية
(نظر كيوهيون الى سى را)
كيوهيون:اصل فى حادثة
(شهقت سى را بذعر وارتجفت يداها وكانت على وشك الركض لترى اذا كان هناك
خطبا ما بكيوهيون لكنها تماسكت فى اخر لحظة..نظر كيوهيون الى شكلها ووجها الذى اصبح
تحول والرجفة ابتسم ابتسامة خفيفة ونظر للمخرج مرة اخرى )
كيوهيون:عربية اتلقبت على الطريق والطريق اتقفل علشان كدة معرفتش اجى غير
عن طريق لفة طويلة
المخرج:طيب روح غير لبسك بسرعة
كيوهيون:طبعا
(وفر طريقة لغرفة الملابس توقف بجانب سى را وامسك يدها وقال بصوت خافت)
كيوهيون:ماينفعش تبقى بترتعشى كدة فى اول مرة ليكى على المسرح العيون كلها
هتبقى عليكى
(وترك يدها وغادر ...وبدأت المسرحية و وعينا سى را لم تفارق كيوهيون ولو
لحظة اثناء العرض او اثناء التحية وفى نهاية
اليوم لم يلحق كيوهيون سى را لانها هربت باسرع ما يمكنها ....فى اليوم
التالى اتى كيوهيون باكرا قائلا انه يعتذر عن اليوم الماضى)
كيوهيون:سى را شى
سى را:ديييه سنبانيم
كيوهيون:كنتى امبارح فى العرض تجننى بس حاولى ما تبوصيش فى وشى اوى حسيت
انه كان هيتخرم
(احمرت وجنتاه سى را ورحلت من
امامة سريعا فى نهاية اليوم رأت سى را
...براء وشوجا يقفون مع كيوهيون ويمرحون ذهبت سى را غاضبة وفى المنزل
انتظرت براء)
سى را:يعنى تيجى النهاردة وانا الى مدياكى التذاكر وما تجيش تهنينى لا
تروحى تتكلمى مع كيوهيون
براء:انتى غيرانة
سى را:كان بيقولك اية
براء(بارتباك):عادى يعنى
سى را:بيقولك اختفى وانى اسافر صح
براء:سى را
سى را:خلاص عادى يا براء
(دخلت سى را لغرفتها وهى مكتبئة ....ووقعت فى نوم عميق استمر شهر العرض بين
الحيرة والقلق والحزن والاكتئاب والبكاء والحب والاشتياق هى لا تعلم ماذا يقصد هل يحبها ام يكرها ام يشتاق لها هى
لا تعلم هو متعمد ان يتركها فى تركهاا فى حيرة برغم ما يتألم لكن هذا ما فعلة معها
فى البداية ايضا فى بداية حبهم تركها قلقة هكذا فى اليوم قبل الاخير لعرض المسرحية
لم يتحدث كيوهيون مع سى را او حتى ينظر لوجها الا اثناء العرض فقط لا غير وهذا جعل
سى را تتأكد ان ليس هناك شئ اخر يجمعهم فى نهاية اليوم اوقفها المخرج قائلا ان
هناك اجتماع ....فى غرفة الاجتماع)
المخرج:اخر يوم هنعرضة هيبقى يوم30 يناير فى الشهر يعنى ناقص تلت ايام
العرض هيبقى فى بوسان فاحنا هنسافر على 29 علشان تقدروا تستريحوا من الطريق
سى را:كدة مش هنعرض تانى صح
المخرج:اه تقريبا على حسب المنتج
سى را:انا حجزت التذكرة بتاعتى ليوم 3
فلو كدة أجل الحجز
المخرج:مش هنحتاج
سى را:اراسو
(دخل مدير اعمال سى را)
مدير اعمال سى را:مخرج كيم نقدر
نروح انا وسى را دلوقتى عايزين نخلص اجراءات السفر بتاعتها
المخرج:اه طبعا...سى را احنا كلنا هنعمل حفلة اخر يوم فلازم تحضريها
سى را:اه طبعا
(انحنت لهم ونظرت لكيوهيون النظرة الاخيرة وغادرت كان كيوهيون مصدوم تماما
عن قرب سفرها هو لم يتوقع انها ستسافر بتلك السرعة لم يقابلها كيوهيون سوى 29 فى
المطار ذاهبين الى بوسان جلس بجانبها بعد ان بدل المقاعد )
كيوهيون:ازيك
سى را:كويسة شكرا
كيوهيون:هتسافرى يوم الاربع يعنى
سى را:المفروض
كيوهيون:ربنا يوفقك
سى را:شكرا سنبانيم
كيوهيون:هتقعدى اد اية هناك
سى را:سنتين
كيوهيون:زى يعنى
سى را:انت هتروح امريكا
كيوهيون:لأ الجيش ^_^
سى را:اه طيب
كيوهيون:طيب
(اغمضت سى را عينيها وحاولت النوم قليلا رغم ان الرحلة ليست بطويلة ولكنها نامت بعمق فرائحتة هذة كالمخدر
بالنسبة لها وهى قد اشتاقت لها بما يكفى...وصلوا لبوسان وذهبوا للفندق صعدت سى را لغرفتها مباشرة ولم تخرج
منها سوى اليوم الثانى بوجهها المنتفخ وعيونها الذابلة عندما رأها كيوهيون ركض
اليها)
كيوهيون(بقلق):انتى كويسة
سى را(بتعب):اها كويسة
(ابتعدت عنه فكادت تقع لولا ان كيوهيون امسكها بين ذراعية )
كيوهيون:يلا نروح ناكل
(وجذبها كيوهيون لمطعم قريب من الفندق واحضر لها لها الطعام وامسك المطعمة
وبدأ يطعمها...ابتعدت سى را)
سى را:انت عايز اية
كيوهيون:ها بأكلك
سى را:انت شايفنى لعبة
كيوهيون:انا
سى را:ايوة انت مش عامل حساب لمشاعرى عمال تدوس عليها زى ما انت عايز بتعاملنى كدة لية علشان افضل جنبك واشوفك بتتجوز
واحدة تانية او تروح معاها الشقة برضة زى
ما عملت مع ارا ولا افضل حبيبتك فى السر تلت سنين وفى الاخر تقولى امشى وامشى تانى
وحد يموت تانى
(عندما سمع كيوهيون هذة الكلمة صدم ونظر لها بعيون غاضبة)
سى را:كفاية بلاش تجرحنى بقى حرام عليك انا عمرى ما اذيتك(بكت) انت عارف
انا بحبك قد اية وانك كنت الوحيد جنبى بعد اما اهلى ماتوا وانت اتخليت عن كل حاجة
فبطل بقى ارحمنى
(غادرت المطعم وكان كيوهيون جالس مكانة مصدوم فهذة اول مرة لها تكلمة بتلك
الطريقه فاق كيوهيون من صدمتة عندما سمع النادل يكلمة)
النادل:سيدى الانسة الى كانت معاك وقعت برة
(خرج كيوهيون سريعا ورأى سى را على الارض حملها وذهب بها للمشفى بعد قليل فاقت ورأت لى سانج هيون البطل الثانى
فى المسرحية ومعه المخرج كيم)
المخرج:انتى فقتى
سى را:اه
لى سانج هيون:طيب انتى كويسة
سى را:اه يلا بينا علشان المسرحية
المخرج:هنحاول نأجلها
سى را:لا يلا بينا
المخرج:سى را ارجوكى
سى را:يلا صدقنى انا بقيت كويسة
مدير اعمال سى را:مش هتسلك معاها قالت انها كويسة يبقى هتعرض فيلا نمشى انا
هخلص الاجراءات واسبقونى انتم
المخرج:المنتج اهتم بكل حاجة يلا بينا
سى را:مين الى اتصل بيكم
لى سانج هيون(بتوتر)انا والمخرج كنا بنتمشى شفناكى فجينا بسرعة كويس ان
مفيش مصورين او اى حاجة
سى را(بخيبة امل):اه
(عادت للفندق ومن ثم ذهبوا جميعا للمسرح وبدأو الاستعداد كانت سى را شادرة
الذهن طوال الوقت ارتدت سى را ملابسها ووقفت فى الكواليس تستعيد كل ذكرياتها
مع كيوهيون من بدأ تعارفهم حتى الان
واستفاقت عندما فتح الستار كان هذا اليوم
اكثر العروض المميزة ليس لانه اليوم الاخير لكن مشاعر الحب الحقيقية ظهرت والحقيقة
انها ستبتعد عنه وستسافر وفى المسرحية ستتزوج من رجل اخر كانت هذة ربما المرة
الاولى الذى يلاحظ فيها كيوهيون سى را وهى مرتدية فستان الزفاف وتمسك بباقة الورد
كالملائكة انهوا العرض وذهبت سى را لتغير ملابسها وعادوا لكوريا كانت على وشك ركوب
سيارتها والمغادرة فأوقفها المخرج سريعا)
المخرج:سى را
سى را:دييه
المخرج:لو سمحت بس ممكن تيجى معانا هنروح المسرح بس عايزك تلبسى فستان
الفرح دة تانى علشان هيحصل تعديل بسيط عليه علشان احتمال نروح اليابان
سى را:امتى
المخرج:لسة بدرى بس علشان الفستان يبقى جاهز
سى را:طيب ماينفعش بكرة
المخرج:انا عارف انك تعبانة بس ارجوكى
سى را:طيب
(ذهبت سى را للمسرح وارتدت الفستان وضعت مساعدتها الخاصة المكياج لها وفجأه
وضعت على عينيها عصابة سوداء )
سى را:فى اية
براء:يلا بينا
(وامسكت يد سى را وذهبوا للسيارة)
سى را:هشيل البتاعة دى
براء:المخرج بيقول مش عايزك تعرفى المكان
سى را:-_- نعم براء انتى اتجننتى
براء:اه لية
(كانت ستخلع العصابة فأوقفتها يد ثانية يد دافئة ليست يد براء صمتت ولم
تقاوم...فقط شهقت شهقة بسيطة ...توقفت
السيارة فجأه فبراء ليست سائقة ماهرة وفتح الباب وشعرت بنفس اليد تسحبها خارجها
وتدخل مكان ما انزاحت العصابة من على عينيها ووجدت المكان مظلم ولكن هناك ضوء خافت
استطاعت منه تميز وجة كيوهيون كانت على وشك المغادرة فامسك كيوهيون بيدها)
كيوهيون:انا عملت دة كله علشان احمى مستقبلك وانك تبقى مغنية مشهورة
ومعروفة زى ما كان نفسك
سى را:حلمى دة كان بسبب انى اوصلك يعنى انت كنت الاساس
كيوهيون:عرفت متأخر اوى صدقينى وارا عمرى ما حبتها ولا هى حبتنى ويوم ما جت
الشقة وانتى شفتيها كان فى مصورين الشركة بعتاهم علشان يأكدوا ارتباطنا وصدقينى هى
ما تحركتش من مكانها لغاية الصبح الشقة
فضلت زى ما هى علشان دى بتاعتك يوم ما طلبت انك تمشى كنت خايف انى اابقى انانى
واسيبك جنبى انا بجد بحبك سى را
(ركع كيوهيون على ركبتة)
كيوهيون:ومش عايز علاقتنا تبقى فى السر بعد كدة عايز انا وانتى نتجوز حالا
(اضائت الانوار فوجدت نفسها فى الكنيسة ورأت اعضاء السوبر جونيور وسيون يلوح لها وبراء
وشوجا والمخرج وباقى الممثلين)
كيوهيون:كلهم ساعدونى علشان اعمل كدة.......تتجوزينى
سى را:اه
(والقت نفسها بين ذراعيه وبكت والجميع انفجر ضحك على مظهر كيوهيون وهو على
الارض)
After five years بعد خمس سنين
سى را:كيوهيون شوف كريس ماله
كيوهيون:انا نايم
كريس(يبكى):ماما ماما
(ذهبت سى را لتراه وجدت كيوهيون يلعب
وكريس بجانبة يبكى)
سى را:كيوهيون
كيوهيون:نعم
سى را:انت سايب ابنك وبتلعب بقولك بس هعمل الاكل
كيوهيون:طيب يعنى اخسر
سى را:-_- لا ابنك يعيط
(القى كيوهيون لابنة ذراع البلاى ستيشن )
كيوهيون:العب مع بابا يا حبيبى
سى را:كيوهيون اديله واحدة شغالة
كيوهيون:لأ
سى را:يااااااااه
كيوهيون:لأ
(ذهبت سى را واخذت الذراع الاخرى وجلست بجانب كيوهيون)
سى را:شغل جيم جديد
كيوهيون:-_- والاكل
سى را:اتحرق
كيوهيون:هههههههههه طول عمرك يا قلبى بتحبى تحرقية
(ضربتة بخفة على رأسة وابتدت المباره بينهم وكريس يجلس وسطهم يلعب مثلهم)
النهاية ^_^
من أروع ما قرأت
ردحذفشكرا ليكى ^^
حذف