Fans Love (12)
حب المعجبين البارت الثانى عشر
(وقعدوا ياكلوا واول لما خلصوا لى تووك صقف والنادل جيه وهو
معاة تورتة
كبيرة مكتوب اسم تغريد عليها وعليها علبة فيها خاتم ثنائى
كيوت)
لى تووك:تغريد ممكن تقبلى قلبى انا عارف ان هو لسة فى قلبك
بس صدقينى انا هحاول واساعدك تنسية ارجوكى
تغريد:موافقة
لى تووك:بجد
تغريد:اه بجد
(لى تووك قرب منها وشالها ولف بيها وبعدين وقف وقرب منها
واداها بوبو)
لى تووك:انا بحبك..مش عايزك تقولهالى دلوقتى غير لما تحسى
بيها
تغريد:ممكن تستنى وقت
لى تووك:هستناكى طول عمرنا معنديش مانع
تغريد:كمساميدا اوبا
لى تووك:شكرا ليكى انتى يا تغريد
(شوية وروحوا تغريد داخلة وهى فى عالم تانى خالص)
تغريد:امال فين منيرة
البنات:منعرفش
تغريد:انتوا دخلتوا كورس جماعى
اسراء:دووووو
تغريد:مع سونغمين
ساره2:اااااه
تغريد:علشان كدة
اسراء:ككككككك
تغريد:طيب فين الباقى
اسراء:ياسمين وميرنا دخلوا يناموا وسلمى1 نايمة من ساعة انا
احنا جينا
تغريد:اتصدقى فكرتينى
(دخلت تغريد على سلمى1)
تغريد:ياااه سلمى فوقى هنا
سلمى1:اندييه اطلعى برة الاوضه
تغريد: قومى يا بت
سلمى1(بصوت مخنوق):تغريد ارجوكى سيبينى واطلعى برة
(تغريد راحت مسكت سلمى1 ولفتها ليها لقت وعنيها محمرة ودموعها
على وشها وجسمها سخن..راحت تغريد شدت البطانية من عليها)
سلمى1:انا سقعانة
تغريد:اسكتى وسيبى جسمك يهدى اية الى حصل
سلمى1:مفيش
تغريد:بقولك اية الى حصل
سلمى1:قولتلك مفيش
(فى نفس الوقت عند منيرة وسونغمين)
سونغمين:الجو النهاردة جميل اوى
منيرة:اها
سونغمين:بس برضة تحسية سقعة
(سونغمين مسك اديها)
سونغمين:كدة احسن
منيرة(وشها احمر):احم
سونغمين:انتى ايدك ساقعة اوى
يبقى فعلا الجو ساقعة
منيرة:احم اصلى بسقع بسرعة
(سونغمين قلع الجاكت بتاعه وحطت على كتف منيرة وبعدين حط
ايدة على وشها)
سونغمين:ايدى دافية؟؟
منيرةاه
(سونغمين فضل واقف قدام منيرة شوية وبعدين قرب منها وادها
بوبو)
سونغمين:يلا نروح نشرب حاجة ولا نروح
منيرة:الى انت عايزة
سونغمين:تعالى نروح نجيب حاجة نشربها ونروح هههه
منيرة:ههههه ماشى
(فى البيت كانت سلمى1 حكت كل حاجة لتغريد)
تغريد:طيب تعالى معايا
سلمى1:هنروح فين
تغريد:للحيوان دة
سلمى1:لأ مش عايزة اشوفة
تغريد:يعنى هتموتى انتى مش حاسة بجسمك ولا تعبك قومى يلا
سلمى1:شيروو
تغريد:طيب
(وخرجت برة الاوضة وقفلت الباب سلمى1 خافت لتروح لكيوهيون
فجريت وراها وفعلا تغريد خرجت من باب الشقة راحت ليهم سلمى1 جريت وراها ومسكت اديها)
سلمى1:اونى بلاش فضايح يلا بينا خناقة وخلاص وهتعدى
تغريد:مش هتعدى هو من اوللها هيزعقلك ويقرفك انتى مش حاسة
بنفسك ولا اية جسمك مولع دة ولا انك محمومة
(ورنت الجرس..سلمى1 مسكت ايد تغريد)
سلمى1:بقولك يلا
(تغريد يادوبك جاية تبعد ايد سلمى1 عنها راحت سلمى1 وقعت
على الارض ووقتها لى تووك فتح)
لى تووك:فى اية يا تغريد
تغريد:سلمى انتى كويسة
سلمى1(ودموعها فى عينها):انا مش بحب اكون عالة على حد
(وقتها كيوهيون اول لما سمع صوت سلمى1 برة وتغريد اتفزع وخرج
بسرعة لقا سلمى1 قاعدة على الارض والعرق على جسمها)
كيوهيون:هى مالها
(تغريد قامت وقفت)
تغريد:يعنى بتزعقلها علشان خاطر بنت تانية خايف على زعلها
وبتسأل هى مالها
كيوهيون:ممكن توطى صوتك
تغريد:اتصدق انت بنى ادم بارد
سلمى1(بضعف):اونى قولتلك يلا من هنا خناقة وهتعدى
تغريد:ما هو لو هيختار بنت عليكى يبقى مش لازم تبقوا مع بعض
لى تووك:تغريد اهدى شويا
تغريد:انت مش شايف حالتها
(كيوهيون جرى على سلمى1 وحضنها)
كيوهيون:انتى كويسة
سلمى1:ابعد عنى
كيوهيون:يا ستى انا اسف قومى..(وراح باصص لتغريد)قبل اما
نشوف الخناقة الى بينا نشوف هى مالها..انا هوديها المستشفى يا هيونج
(وقتها كانوا البنات خرجوا لما سمعوا صوت زعيق تغريد)
دينا:لالالالالالا دخلها جوة اوضتها
كيوهيون:دى مولعة
دينا:عندى جوة الادوية الازمة وكمان هى كدة لما بتبقى مضايقة
(كيوهيون شالها و دخل جرى بيها على الشقة
منيرة كانت طالعة
هى وسونغيمن شافت المنظر دة جريت وراه كيوهيون)
منيرة:هى مالها
ياسيمن:حرارتها عالية يا اونى
دينا:هديها بس المحلول بتاعها وبكرة هتبقى كويسة
منيرة:مين الى زعلها
تغريد:اسأليه
(وشاروت على كيوهيون)
منيرة(بوش تانى خالص):كيوهيون انت واختى اه مرتبطين بس صدقنى لو فى يوم حصلها حاجة واكتشفت
ان انت السبب مش هيكفينى فيك عمرك مفهوم
سونغمين:طيب اهدى بس
كيوهيون:اختك غلطت وانا بس زعقتلها
ساره1:من ساعه اما ماما وبابا ماتوا محدش زعقلها هتيجى
انت وتزعقلها وتقول غلطت
دينا:لو مش هتستحملها كدة يبقى بلاها اصلا مفهوم
(شوية ودخلت سلمى2)
سلمى2:في اية يا اوماه
دينا:سلمى1 تعبت وحرارتها عليت
(سلمى2 جريت على اوضة سلمى1 وكيوهيون دخل وراها)
سلمى2:سلمولتلى انتى كويسة
سلمى1:اه كويسة بس خليهم يبطلوا زعيق شوية
(سلمى2 خرجت وكيوهيون قرب من السرير بتاعها ومسك ايد سلمى1)
كيوهيون:انا اسف
سلمى1:ماشى
كيوهيون:اوعدك انى مش هزعلك تانى او ازعقلك حتى ماشى
سلمى1:ماشى
(قرب كيوهيون منها واخدها فى حضنة)
كيوهيون:يلا نامى انا هفضل جنبك لغاية اما تروحى فى النوم
سلمى1:ماثى ^_^
(قرب منها كيوهيون واداها بوبو صغيرة على خدها...اما فى الصالة
منيرة واقفة وهى شايطة وتغريد ودينا وساره1 نفس النظام وسلمى2 مش فاهمة حاجة خالص
)
لى تووك:انا عايز افهم الغبى دة عمل اية
(تغريد حكت الموضوع)
منيرة:بس سلمى1 غلطانة يا تغريد
تغريد:وهو مش غلطان لما زعقلها علشان خاطرها
دينا:منيرة ومن امتى لما بتغلط بنتكلم
سونغمين:معلش يا تغريد
(شوية وخرج كيوهيون وخرج من باب الشقة وهو متنح ومش مركز
وتايه خالص ولى تووك وسونغمين فضلوا ينادوا عليه بس هو مش بيرد وروح البيت ودخل على
اوضة ييسونغ)
لى تووك:اييش بابو
دينا:يلا يا بنات ادخلوا نامو
اسراء:اين سدين
منيرة:هى لسة ما جتش
(فى نفس الوقت دة كان شوقا وسدين تحت البيت)
شوقا:اااه حياتك بجد ممتعة يارتنى كنت بطل فيها معاكى
سدين:ههههههههه هى قصة
شوقا:اها انا بعتبر كل حياة قصة وانتى قصتك عجبانى
سدين:ما انت كنت فيها من ساعة اما عرفتك
شوقا:^_^ نفسى اكون بقى البطل الاساسى فى الجاى
سدين(وشها احمر):وانا كمان
(شوقا ابتسم وقرب منها واداها بوبو على خدها)
شوقا:قولتلك شكلك كدة احلى...انيو
سدين:انيو
(وطلعت وسابته واول لما دخلت الشقة لقت البنات واقفين قدام
اوضة سلمى1)
سدين:اية الى حصل لماما تانى
منيرة:تعبت وحرارتها عليت
ياسيمن:انتى اتأخرتى لية
سدين:ملكيش فية ككككككك
ياسيمن:بابو
اسراء:طيب يلا قشطة كلنا ندخل ننام بقى علشان ورانا شغل ولا
اية نظامكم
منيرة:اه صح يلا يا بنتى
دينا:انا هنام مع سلمى1 النهاردة
ساره1:لا يمكن انا الى هروح جنب سلومتى يلا برة
(ودخلت اوضة سلمى1 ونامت جنبها)
ساره1:سلومتى
سلمى1:ها
ساره1:انتى صاحية
سلمى1:اه تقريبا ليه
ساره1:مش سيون تقريبا اعترفلى بحبه اخيرا
سلمى1:يختشى الف مبروك
ساره1:بكرة هبقى
اعملك عصيده تفطرى بيها بدل صوتك الى رايح ده والسخنية الى انتى فيها
سلمى1:ههههههه تفتكرى
السيد تشوى هيوافق
ساره1:انا حاسة ان هو الى زق سيون عليا يا اختشى
سلمى1:ههههه بلاوى بتتحدف علينا بقى ولا اية
ساره1:تلاقيه عايز يخلص منه
سلمى1:مش بعيد الصراحة سيون مزعج يا ساره ههههههه
ساره1:ادانى بوبو
سلمى1:لا بجد فين
ساره1:مش على خدى
سلمى1:عععععع ايوة بقى
ساره1:مش انتى كنتى تعبانة يا بت من شوية
سلمى1:فى بوبو لازم افوق
ساره1:الحمد الله حرارتك خفت شوية
سلمى1:كويس
(ومرة واحدة منيرة دخلت هى والبنات)
منيرة:اه يا واطشين
دينا:طلعت واطى اوى يا نصة
انتصار:كلام جانبى
سلمى1:انا تعبانة اطلعوا برة
منيرة:هع بعينك
دينا:احنا هنبات معاكم النهاردة
سلمى1:دة احنا قاعدين فى نفس الشقة يا ظلمة
ديما:اهو غتاتة بقى احنا غيرنا وجينا
سدين:وانا جبت الدبدوب بتاعى
ايثار:دى مش اختى
تغريد:حاسة بيكى يا بنتى
ياسمين:طيب ها هنرغى فى اية
سلمى:مش وراكم شغل
ميرنا:ما انتى معانا فى نفس الشغل
سلمى1:طيب اطلعوا برة
ديما:لية يا برنز احنا عملنا حتجة
ساره1:هتطرد لو اتأخرت
سلمى3:هع هع لية
ابرنز ما انت هتتجوز الحصان وتبقى برنس
ياسمين2:اسمه سمبا
ساره1:يخربيت القر عنيكم وحشة
منيرة:انا مينى باسنى اجودعان
البنات:لا بجد
منيرة:لأ هزار اية الاغبية دول
سلمى1:احييييييه بوبو تانية ما هو لسة شيون بايس ساره1 برضة ههههههههه
تغريد:الا بجد يا سارة
(البنات كلهم بصوا لساره1)
ساره1:يخربيتك فضحتينى
سلمى1:ههههههههههههه
سدين:وانا كمان اخدت بوبو
سلمى3:يوم البوبوهات العالمى وانا معرفش ولا اية
سلمى1:نفسى انام
دينا:طيب خلاص يا بنات يلا نطلع برة قومى يلا يا ساره1 سيبيها
تنام
ساره1:حاضر من عنيا
سلمى1:دة بجد
دينا:اه طبعا يا قلبى هنكمل فى حتة تانية
سلمى1:تسلمولى
(وفعلا البنات خرجوا)
سلمى1:هيييييح النعيم
(ولسة يا ضنايا ماكملتش الكلمة ولقت العيال داخلين وشالوا
الملاية وسلمى1 جواها ورموها على الكنبة زى كيس البرتقال كدة حتى مش بيشلوة بنفس الطريقة
بيقوا شايلينة بطريقة الطف)
دينا:هنكمل السهرة فى الصاله
انتصار:ايثار يلا ندخل نجيب بتوع المخيمات دول
ايثار:يلا
سلمى1:المحلول بتاعى
دينا:ما تقلقيش متركب صح
نسمة:هاتى ايدك اطمن برضة
ايثار:دى هبلة
سلمى1:دى انا
دينا:لأ نيمة انتى متأكدة انك فى طب
نسمة:لية
دينا:لية يلا تتشكى فى بطنك ما هو لو متركب غلط اكيد كانت
هتحس
منيرة:البعيدة مش بتحس اساسا
نسمة:علشان تعرفى انا قصدى اية يا ديناعلشان عارفة ان البعيد مش بيحس
(خبطتها سلمى1 )
سلمى1:ماشى يا فاشلة يا بتاعت طب
نسمة: انا لسة ما دخلتش الكلية -_- على فكرة
ايثار:ما تيجوا تحسوا وتشيلوا معانا يعنى
اسراء:دة المفروض
سلمى1:سبونى انام
سلمى2:تيجوا نعمل مهرجان
سلمى3:البعيد مش بتحس
منيرة:وبالنسبة للأخت الى شلنها علشان تقعد معانا
سلمى2:اه صح
(ديما خبطتها على دماغها)
ديما:بابو
سلمى1:ياااااااه وحيات امى لو مالمتيش نفسك وقولتيها صح هنفخك
واعملك بلونة
سدين:هههههه احسن
ديما :ستيوبيد
سلمى1:اخربيت المسلسلات الى لحست مخك
سدين:يلا ننام بقى
سلمى1:انتى عسل اوى
سدين:بعد اما نتكلم شوية
سلمى1:غورى يا حيوانة من قدامى
ساره2:انا بجد عايزة العب
سلمى1:خخخخخخ ما احلى النوم انا نمت قلدونى بقى خخخخخخ
منيرة:انتى كدة يا قلبى بتعملى ازعاج او تشويش فى التلفزيون
سلمى1:اعععععع
سلمى2:ما تسيبوا البت تنام بقى
سلمى1:هيييييييح لوف يو بقى
سلمى2:بعد اما ترغى
معانا
سلمى3:تعالى يا اونى اساعدك انا وادخلك جوة اوضتك
سلمى1:بجد
سلمى3:اه وننقل القعدة جوة فى الاوضة
سلمى1:اييييييييه يخربيت الغتاتة دة انتوا لو لبان مش هتلزقوا
كدة
منيرة:بقولك سونغمين ادانى بوبو
تغريد:وانا كمان
منيرة:سونغمين اداكى بوبو
تغريد:لى تووك-_-
البنات:بجد مبروك
ساره1:مش احنا قولنا الكلام دة فى الاوضه
اسراء:لا تغريد ما قالتش معانا
سلمى1:طيب ما تجيبوا عشرة جنيه
ياسمين:يلا افرشوا البطاطين
سلمى1:انا هنام على الارض
منيرة:لأ خليكى على الكنبة
دينا:عيلة فافى ههههه
ساره1:خليكى فوق يا بطة
سلمى1:انا لامحة السخرية من كلامك
سدين:لامحة مش متأكدة
ساره2:دى او
سلمى1:اية ماله اداكى بوبو
ساره2:لا نمرتة
(سلمى3 راحت خبطتها على راسها)
سلمى1:بابو..تسلميلى يا سلومتى يخليكى ليا يا بنتى
سدين:انا شوقا ادانى بوبو
ساره1:قولتى جوة فى الاوضة
سدين:لأ دة كانت الى فى المطعم فى واحدة تحت البيت ههههه
نسمة:انا بكرة راحة موعد
منيرة:مع مين وفين ازاى وامتى وفين ومع مين
دينا:منيرة انتى كررتى الاسئلة
منيرة:علشان ترتبك واعرف كل حاجة
نسمه:كل الى هقولة انه مع ووكى هع هع
منيرة:اععععع ربنا يوفقك
سلمى1:سبونى انام
ساره1:اتخمدى
سلمى1:ماشى شكرا يا بشرية -_-
سلمى2:الهى تتشكى
دينا:ابعدى عن البت يا ساره
ساره2:هو انا كلمتها
دينا:مش انتى يا كلب البحر
(وفضلوا على كدة لغاية الفجر وفى الاخر ناموا وصحيوا وهما
كسلانين كلهم)
منيرة:ابقوا افطروا من برة بقى انا مش قادرة
دينا:تعالى نغير وننزل نفطر كلنا مع بعض
سدين:اها ياريت
منيرة:طيب ماشى يلا
(ولبسوا البنات ونزلوا يفطروا مع بعض..هما فى المطعم موبيل
ساره1 رن)
ساره1:يبسيو
سيون:انتى فين يا زفتة انا عمال ارن عليكم
ساره1(باحراج):لية
سيون:علشان اوصلك الشركة اخلصى
ساره1:اااه طيب ثانية واحدة انزل وتعالا عند المطعم الى على
اول الشارع
سيون:الخدام بتاع حضرت
ساره1:هقول لبابا
سيون:اييييييش جاى اهو
(قفلت معاه)
ديما:مين مين
ميرنا:ها ها
ساره1:اخربيتكم كان سيون بيتصل بيا علشان هو الى هيوصلنى
النهارة الشركة ككككك
سلمى1:انا عايزة انام
اسراء:يابنتى الكلمة دى غيريها دى من امبارح
سلمى2:جددى جددى
سلمى1:انا عايزة انااااااام معرفتش انام بسبب صوتكم حتى وانتوا
نايمين بتتكلموا
ميرنا:حاسة بيكى يا اونى
سلمى1:انا لازم اروح اتدرب النهاردة
ميرنا:وبالنسبة ان ناقص على الحفلة 5 ايام واحنا حتى مش عملنا
عرضنا المنفرد
سلمى1:اى اغنية
اسراء:انتوا هتغنوا
سلمى1:الله اعلم
تغريد:انتى هتروحى ليه
سلمى1:هروح فين
تغريد:الحفلة
سلمى1:حفلة ايه
ميرنا:الحفلة بتاعت الايونهاى
سلمى1:احنا هنروح لية
منيرة:اااع اسكتوا بقى بدل ما اقوم اقتل البت دى
سلمى1:كككك مش هتقدروا
(وبعد عشر دقايق تقريبا وقف قدام المطعم تلت عربيات)
ساره2:هيييييه عمو سمبا جيه
ساره1:لمى نفسك يا بوت
ساره2:هع بعينك
سلمى2:دى عربية هيوكى
تغريد:ودى عربية توكتى
سلمى1:وانا هاركب مع منيرة
دينا:المفروض يعنى لو كان عندة دم كان ييجى يوصلك
سلمى1:مش طيقاه واحسن انه مجاش
ساره2:هههههههه هما شكلهم عبيط اوى كدة لية
سلمى1:ككككككككك
(خرجت سلمى2 وساره1 وتغريد برة وكل واحدة ركبت مع المز بتاعها
والبنات قاعدين بيبصوا)
ساره2:كنتا نيلة فى حظنا الهباب
(شوية كمان وجية سونغمين)
دينا:اععععع كدة اوفر اوفر اوفر
منيرة:اشوفكم بعدين
سلمى3:اونى انتى ارتبطى
منيرة:هيييييح لسة بس قريب
سونغمين:منيرة يلا
سلمى1:طيب يا اخويا مش تستعجل اوى
(سونغمين بص لسلمى1 باستغراب من الكلام)
سونغمين:سلمى1 انتى كويسة دلوقتى
سلمى1:اه الحمد الله بقيت احسن
منيرة:هى بص حرارتها بتعلى لما بتزعل وتقل لما تهدى
سونغمين:طيب كويس
(واخد منيرة ومشيوا)
ايثار:ما تيجوا نمشى بقى
انتصار:يا شيخة اتنيلى يمكن ييجى حد هههه
ايثار:ما هو جونتى عمرة ما هييجى
سلمى1:احيييه انتوا ارتبطوا
ايثار:لأ يادوبك بس اخدنا نمر بعض ههههههه
سدين:انا بوست شوقا
ديما:اية خلاص خلاص هتزلينا عرفنا عرفنا
ياسيمن:اونى حسى بيا انا هيتشول مش معبرنى خالص
سلمى1:يختشى والمرتبطين اخدوا اية غير الحمى
دينا:خالتى التاتة قومى من هنا لو سمحتى
اسراء:يخربيت الرغى
ياسيمن:هنتأخر على الشغل يلا قوموا كلوا راحوا لا احنا مواكيس
ديما:كلهم لقوا الى يوصلهم وكمان انا وديما ونسمة مش
لينا حاجة متنيلين هنا وخلاص ههههههههههه
(شوية والبنات اخيرا راحوا اماكن شغلهم ..فى اوضة تدريب البنات
سلمى1 وسلمى3 واسراء وياسمين2 وميرنا وساره2 كانوا بيتدربوا على اغانى رقص)
سلمى1:انا عارفة ان الاغنية صعبة بس لو عملناها صح هتبقى
كيوت
سلمى3:كيوت ولا صعبة
اسراء:الاتنين الاتنين
ساره2:بس دى رقصة ولاد انتى مش شايفة بيرفعوا جيمين ازاى
سلمى1:عادى جدا ..اسراء
اسراء:افندم
سلمى1:تقدرى تشيلى ياسمين
اسراء:اه ياسيمن خفيفة
سلمى1:قشطة يبقى انا هبقى البداية واقعد علشان ياسمين تقدر تنط على الباقى
ميرنا:يعنى من قلة اغانى البى تى اس نختار الاغنية دى
سلمى1:نو مور دريم دى اكتر اغنية بحبها بحسها كدة حاجة هيييييح
ولا جونغ كوك فيها اخراااابى
سلمى3:دى معاكسة صريحة منها لجونغكوك
سلمى1:عادى يا كبير انا وهو فى نفس السن يعنى هيييييييح
(دخل شوية سيهيون ودى او من اكسو)
سلمى1:لم علينا عبيدك يارب
سيهيون:سلمى1 ازيك
سلمى1:تمام يا برنس ههههههه
دى او:انيوهسايو ازيك
سلمى1:انيوهاسيو اوبا انا كويسة وانت
دى او:انا كمان
ساره2:وانا كمان
ميرنا:عبراشق اهدى شوية
سيهيون:بتعملوا اية
سلمى3:اونى سلمى بتجبرنا نتعلم رقصة جديدة للبى تى اس
دى او:اغنية اية
ساره2:نو مور دريم
دى او:بس دى صعبة ان بنات يعملوها
سلمى1:علشان كدة انا اخترتها هيبقى فيها تحدى لقدراتنا
^_^
(شوية دونغهى دخل)
سلمى1:يعنى كله دخل الا الحيوان
الكل:مين
سلمى1:ههههههه ولا تاخدوا فى بالكم
دونغهى:سلمى1 يلا
بينا نتمرن سوا
سلمى1: ^_^ اراسو جاية اهو شوية وتعالى يا ميرنا علشان نعمل الاغنية التانية
بالمرة اوكى
ميرنا:اراسو
(سيهيون قرب من سلمى3 وخبطها فى كتفها)
سيهيون:كنا بنقول اية امبارح بقى
دونغهى:سيهيون
سيهيون:دييه هيونغ
دونغهى:لم نفسك يلا يا بنتى
البنات:ههههههههههههه
دونغهى:صحيح لوهان خرج من المستشفى
دى او:لأ سبناه يبات فيها والنهاردة هيخرج
دونغهى:طيب
(خرج دونغهى وسلمى1 وسابوا العيال يرغوا مع بعض وهما فى طريقهم
لأوضة التدريب سلمى1 لقت كيوهيون واقف عمال يرغى مع يونا وسانى وعمالين يضحكوا ومع
بعض سلمى1 بصتله بقرف وعنيها دمعت دمعة صغيرة مسحتها بسرعة)
دونغهى:انتى كويسة امبارح لى تووك قالى انك وقعتى
سلمى1(بصت لكيوهيون):هبقى كويسة
ستوووووووب الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق