Fans Love (13)

حب المعجبين البارت ال13








دونغهى:انتى كويسة امبارح لى تووك قالى انك وقعتى
سلمى1(بصت لكيوهيون):هبقى كويسة
(كيوهيون شافها جاية مع دونغهى ساب البنتين وجرى عليها)
كيوهيون:انتى كويسة
سلمى1:ياااه قطعت كلامك علشان خاطرى لأ بجد زوق عموما مش تقلق عليا انا كويسة
كيوهيون(قرب ولمس وشها):اووووف الحمد الله حرارتك نزلت
(سلمى1 زقت اديه من على وشها)
سلمى1:ما تلمسنيش ممكن
دونغهى:سلمى اهدى علشان مش تتعبى
سلمى1:احنا مش هنروح نتمرن ولا اية
دونغهى:يلا بينا
(ومشيوا وسابوا كيوهيون واقف متنح من  الى حصل راحوا اوضة التدريب ملقوش حد غير ييسونغ وانهيوك عمالين بيلعبوا)


دونغهى:امال فين العيال
انهيوك:ريووك ولى تووك وشيندونغ فى سوكيرا كانغ ان وهيتشول بيصورا اعلان وسيون تلاقية بيتسرمح هنا ولا هنا
دونغهى:طب هو الكائن دة هنا لية
ييسونغ:يرضيك اقعد فى البيت لوحدى قولت اجى اتفرج
انهيوك:هههههه طيب يلا يا دونى نبتدى احنا
(وابتدى دونغهى وانهيوك يلعموا الخطوات لسلمى1)

سلمى1:طيب ما تجيبوا مدرب يعملنى
انهيوك:ولية يا بنتى خليكى كدة معانا واسمعى الكلام لو جية المدرب مش هنعرف  ناخد بريك وانا عايزة اتغدى مع سلومتى
دونغهى:وانا عايزة اتغدى مع انتصار
سلمى1:وانا هتغدى لوحدى
ييسونغ:لأ انا هتغدى معاكى اية رأيك
سلمى1:هيييييه ماشى
(شوية ودخل كيوهيون وكان وقتها سلمى1 بترقص مع انهيوك)


كيوهيون:ممكن اعرف انتى بتعملى اية
سلمى1(بوش خالى من التعبير):وانت مالك انت حاجة غريبة اوى
(عند ايثار وانتصار)




انتصار:هييييييح هتغدى مع دونغهى
ايثار:اجى معاكم ها ها
انتصار:هع اندية
ايثار:وحثة
(ورن موبيل ايثار)
ايثار:دة دة
انتصار:-_- كيم جون
ايثار:ااااااااااه
انتصار:طيب ما تخلصى وتردى
(مسكت لمياء الموب وردت)
ايثار:يبسيو
كيم جون:يبسيو ايثار شى
ايثار:دييه يبسيو
كيم جون:عاملة اية
ايثار:انا كويسه وانت
كيم جون:كويس احم بقولك تيجى نتعشى النهارده مع بعض لو فاضية يعنى
ايثار:اه طبعا
كيم جون:طيب ابعتيلى عنوان بيتك وانا هفوت عليكى الساعة 8 كدة اوكى
ايثار:اراسو اوبا هستناك
(وقفلت معاه )


انتصار:ها قالك اية
ايثار:هييييييه عايز يتعشى معايا النهارده
انتصار:هييييييييييه
___تسريع للأحداث___
(سلمى1 اتمرنت على الاغنية مع انهيوك ودونغهى وبعدين انهيوك راح يتغدا او بمعنى اصحى يتعشى مع سلمى2 ودونغهى نفس النظام مع انتصار وكيوهيون وييسونغ وسلمى1 راحوا مع بعض رغم معارضة سلمى1 وايثار روحت البيت وغيرت وفضلت مستينة كيم جون لغاية اما اتصل بيها ونزلت قابلتة...نزلت ايثار وهى لابسة فستان ابيض بشريطة سودة من النص)


كيم جون:واو شكلك يجنن
ايثار:(احرجت):كمساميدا اوبا
كيم جون:يلا بينا
ايثار:يلا
(ومشيوا وراحوا على المطعم )
كيم جون:بجد شكلك النهارد يجنن
ايثار:ههه شكرا
كيم جون:اية اخبار اصحابك
ايثار:سلمى1 وانتصار
كيم جون:اها
ايثار:كويسين
كيم جون:ايثار اية رأيك تعملى معايا اعلان
ايثار: ازاى يعنى
كيم جون:بصراحة انا ودونغهى اطلبنا فى اعلان جديد والمخرج طلب بنتين فا انا  رشحتكم
ايثار:والله الفكرة هتبقى حلوة بس لازم بأذن الشركة
كيم جون:خلاص هقول للمخرج يطلبكم ^_^
ايثار:كمسايمدا
كيم جون:بجد انا هبقى فرحان جدا لو اشتغلت معاكى تانى
(ايثار اتكسفت)
كيم جون:وشك بيلقب طماطملما بتتكسفى ههههههه
(عند نسمة الى نزلت تقابل ريووك وهى لابسة بدى ابيض وتحت جيبة سودة


 ...نسمة لما راحت عند نهر الهان فضلت تمشى)
نسمة:اييييييش انا غبية اوى ازاى مش اسأله هقابلة فى انهى حتة يعنى امشى طول نهر الهان ولا اية


(وفجأة لقت حد حط ايدة على عنيها نسمة اتفزعت)
نسمة:على فكرة انا بعرف العب جودو ابعد عنى
(سمعت صوت ريووك الهادى)
ريووك:شششش اسكتى ومش تتكلمى انا هاربط العصابة دى علي عنيكى اوعى تتكلمى
نسمة:اراسو
(وربط ريووك العصابة على عنيها ومسك ايد نسمة وفضل ماشى شوية وبعدين وقفها وشال العصابة وحط ايدة تانى)
ريووك:انا هشيل ايدى بعد 1......2...3....4...5
(وشال ايدة من على عنيها واختفى من وراها بصت نسمة لقت ورد كتير على الارض وفى ستيج وفوق فى السما العاب نارية بتكتبة )
Nesma I love you
(وريووك وقف على الاستيج وغنى اغنية(may be tomorrow ))
الاغنية


بعد ان نظرت لهذة السماء المربعة
امسكت بذلك الكتف النحيل
ان هذا العالم بارد ومخيف
هل يجب على ان استمر بأخفاء ذلك
اذا انصت باذنيك لهمسات الرياح
على ارغم من ان اوراق الشجر الضعيفة تغنى
انا ايضا لم لكن اعلم
بل كنت اتظاهر بأننى لا اعلم
بينما كنت انظر للأجنحة الصغيرة التى نمت بشكل واضح
حتى لو كنت خائفا سأجد طريقى
حتى لو وقعت لالاف المرات سأنهض مجددا
سأثق بنفسى حتى اتمكن من الطيران
اجل غدا ربما غدا
يوما ما سأقف انا واحلامى وجها لوجه
ساحتضن قلبى الخائف اكثر من السابق
سأبتسم لك  يا من تشبيهيننى
اجل غدا ربما غدا
انا
السماء واسعة جدا بحيث يمكننى ان اصل تلك الاضواء
ماذا سيحدث لو لم اراك مجددا
انا قلق
لكن بينما افكر فى الاوقات الماضية
وازيل غبار الذكريات
اسمع صوتا كفراشة راقصة تنادى باسمى
انا ايضا لم لكن اعلم
بل كنت اتظاهر بأننى لا اعلم
بينما كنت انظر للأجنحة الصغيرة التى نمت بشكل واضح
حتى لو كنت خائفا سأجد طريقى
حتى لو وقعت لالاف المرات سأنهض مجددا
سأثق بنفسى حتى اتمكن من الطيران
اجل غدا ربما غدا
يوما ما سأقف انا واحلامى وجها لوجه
ساحتضن قلبى الخائف اكثر من السابق
سأبتسم لك  يا من تشبيهيننى
اجل غدا ربما غدا
فى كل مرة اريجد ان اقول ذلك لكننى ابتلع كل الكلمات
كل مكان اكتب فية اسمك وامحوه مجددا
الندم ياتى مسرعا فى وجهى
اعلم بأنك تحبيننى بدون ان تعترفى بذلك
بينما كنت انظر للأجنحة الصغيرة التى نمت بشكل واضح
حتى لو كنت خائفا سأجد طريقى
حتى لو وقعت لالاف المرات سأنهض مجددا
سأثق بنفسى حتى اتمكن من الطيران
اجل غدا ربما غدا
يوما ما سأقف انا واحلامى وجها لوجه
ساحتضن قلبى الخائف اكثر من السابق
سأبتسم لك  يا من تشبيهيننى
اجل غدا ربما غدا
ربما غدا
ريووك:يااااه نسمة انا بحبك ^_^
(نسمة وشها احمر وابتسمت لريووك وهو كمان ابتسم ليها فى البيت)
منيرة:هو كيوهيون قالك امبارح اية
سلمى1:قالى اية يعنى هو احنا اتكلمنا اصلا مع بعض
دينا:انتى مش فاكرة الى حصل
سلمى1:تغريد قعدت معايا شوية وانا حكتلها الى حصل وبعدين نمت وساره1 اونى جت قعدت معايا وبعدين انتوا دخلتوا
اسراء:نعم يعنى مش فاكرة الخناقة
سلمى1:خناقة اية...ااه قصدك خناقتى انا وكيو
منيرة:ما هو تقريبا صالحك امبارح
سلمى1:ششش بطلوا كدب اييييش هنزل اجيب حاجة اشربها احسن
منيرة:بجد انتى مش فاكرة
سلمى1:هكدب لية يعنى...واصلا انا مش فارقة معاه النهاردة كان بيهزر عادى مع يونا وسانى وجية اتغدى معايا انا وييسونغ اجبار وكان شكلة مضايق والمفروض انا الى اضايق
دينا:بنقولك انه صالحك امبارح
سلمى1:ششششش كدب يلا انا نازلة
(ونزلت سلمى1 من البيت والبنات فضلوا باصين لبعض ومتنحين ..وهى نازلة شافت كيوهيون فى وشها سلمى1 بعدت عنه ونزلت)
كيوهيون:يااااه انتى هتبقى كدة على طول انا امبارح اعتذرتلك لية اتضايقتى تانى
سلمى1:انت شكل فى حاجة فيكم انا وانت ما اتكلمناش من ساعة الخناقة غير الصبح
كيوهيون:بوووة انتى امبارح لما تعبتى انا دخلتك الاوضة ونمتى فى حضنى
سلمى1:ايييييش انا همشى
(كيوهيون جرى وراها ومسك ايدها وبص فى عنيها جامد)
كيوهيون:بجد مش فاكرة
سلمى1:لأ مش فاكرة ومش عايزة افتكر حتى علشان انت غشاش
كيوهيون:انا كنت بحاول اعتزر ليونا وسانى خايف عليكى ل لى سومان يهدد فريقك من قبل  اما تبتدوا
سلمى1:كلها اعذرا
كيوهيون:انا وعدتك انى مش هزعلك لية بتشكى فيا
سلمى1(بسخرية):كيوهيون بطل الى بتعملة دة
(ومشيت وسابتة وكيوهيون بص ليها وعنية دمعت)
سلمى1(لنفسها):ااييييييييش حساه مش بيكدب عليا لية كان دمع هو فعلا وعدنى بكدة ما هو فى حاجة غلط كلة بيقول ان انا هو اتكلمنا وان حصلت مشكلة تانية
مش فاكرة حاجة


(ونعكشت شعرها وراحت السوبر ماركت فى شركة السيد تشوى)
السيد تشوى:ها يا ساره خلصتى علشان اروح
ساره1:هههههه مش تقلق عليا معايا العربية
السيد تشوى:سيون جابك النهارد
ساره1:اه مش تقلق يا بابا
السيد تشوى:طيب
ساره1:اسبقنى انت يا بابا انا يادوبك هطبع الورق دة واروح
السيد تشوى:طيب مش تتاخرى
(وقفت ساره1 تتطبع الورق وبعدين موبيلها رن بس هى كانت بعيدة فضل يرن لغاية اما ساره1 سمعتة فى المرة الخامسة)
ساره1:يبسيو
سيون:انتى كويسة
ساره1:اه لية
سيون:امال مش كنتى بتردى لية يا حيوانة
ساره1:ما تلم نفسك ياض كنت فى اوضة تانية بتطبع ورق
سيون:عبو شكلك
ساره1:شكلك انت
سيون:ساره
ساره1:ارغى
سيون:انا بحبك
ساره1:_______
سيون:من اول يوم ولما سبتينى فى الحفلة ومش رديتى ترقصى اتنرفزت اوى وكنت عايز اروح اضربك بالبوكس بس راعيت انك بنت يعنى
ساره1:_____
سيون:عارف ان لسانك طويل بس اعمل اية شكلى وقعت فى حبك
ساره1:ها انا
سيون:اه انتى ساره1 بحبك
ساره1:طيب ممكن اقول كلمة
سيون:ها
ساره1:نادو
سيون:ههههههههههه طيب اخلصى يلا وانزلى علشان انا تحت نروح نتعشى سوا
ساره1:حاضر
(خمس دقايق وساره1 نزلت وركبت عربيتها ومشيت ورا سيون ..اول لما سلمى1 خرجت من السوبر ماركت اتخبطت فى الكرسى ووقعت على الارض سلمى سرحت شوية وبعدين قامت بسرعة
وجريت على البيت لقت كيوهيون قاعد على السلم مش مستوعب الى حصل وبيقوم ببطئ سلمى1 جريت علية وحضنتة من ضهرة)
سلمى1:ميانهاى اوبا ها
كيوهيون:_________
سلمى1:اسفة انى ماصدقكتكش بجد مش عارفة ازاى نسيت ها انا اسفة ما تزعلش منى ارجوك
(كيوهيون لف ليها واخدها فى حضنة)
كيوهيون:طيب ما تعيطيش بس


(وقرب منها واداها بوبو على راسها وفضل حاضنها

...اما فى البيت )
دينا:هى اول مرة تنسى صح
منيرة:اه
ديما:دى حاجة غريبة اوى يعنى
(شوية وموب دينا وديما رن)
منيرة:هو الى بيتصل متفق ولا اية
ياسمين:ههههههههه شكلة كدة يا برنس
اسراء:هههههههههههه لا فعلا دة متفق
دينا:دة لولو
ديما:كريس -_-
(كل واحدة دخلت على اوضتها وقامت ترد)
 (فى اوضة دينا)
دينا:يبسيو
لوهان:يبسيو ..دينا شى؟؟؟
دينا:دييه
لوهان:كمساميدا
دينا:على اية
لوهان:على انك كنتى جمبى فى المستشفى واخدتى بالك منى
دينا:العفو
لوهان:ممكن نخرج مع بعض
دينا:ها
لوهان:موعد انا وانتى ممكن
دينا:اه طبعا
لوهان:طيب هخلص جدول الاسبوع دة ونتقابل انا وانتى موافقة
دينا:الى تشوفة لوهان شى
لوهان:لالالالالالا قوليلى اوبا
دينا:اراسو اوبا
لوهان:هقابلك قريب دينا انيو
دينا:انيو
(فى اوضة ديما)
ديما:يبسيو
كريس:يبسيو ديما شى
ديما:ديية كريس شى
كريس:انتى عاملة اية
ديما:انا كويسة اوبا وانت
كريس:انا اسف
ديما:على اية اوبا
كريس:معاملتى ليكى ماكنتش حلوة انا اسف بس كنت قلقان عليكى وانا مش بعرف اتصرف
ديما(وشها احمر):ولا يهمك اوبا شكرا على اهتمامك
كريس:بكرة نفطر مع بعض فى الشركة اوكى عايز نكون اصحاب انا وانتى
ديما:بجد
كريس:ههههههه اه موافقة
ديما:اه طبعا اوبا
كريس:اوعى تنسى انك وفقتى
ديما:اراسو اوبا
كريس:هههههه انيو ديما
 (برة فى الصالة)
منيرة:انتى يعنيا قاعدة زى خيبتها لية كدة مش راحة تقالبى شوقا
سدين:لا اوبا مش فاضى وراه شغل يارب بس يهتم بأكلة علشان امبارح كان طول اليوم قاعد من غير اكل
تغريد:اتصدقى فكرتينى اتصل بتوكى اكلمة اشوفة اكل ولا لأ
منيرة:الله الله ايوة بقى يا عم
سلمى2:بدل ما انتى شغالى شغل قر ما تروحى تكلمى المنيل سونغمين
اسراء:عيب يا بت احترمى جوز ماما ههههههه
تغريد:لى تووك اكبر
منيرة:لو بطلتوا قلة ادب هجيب هيتشول
ياسمين2:اه اه اه
منيرة:اتهدى يا قردة
سلمى2:ومالهم القرود يعنيا
سدين:احسن كائنات اهدى بقى
سلمى2:ايوة كدة ناس مش بتيجى غير بالعين الحمرا
سلمى3:ايييييش ازعاج
ساره2:الكلمة دى بتاعت سلمى1
منيرة:سلمى اختى واخدة تصريح بكلمات كتيرة فى البيت
ديما:بابو
سلمى3:اية الى انا سمعاه دة
ساره2:دة قلتها بطريقة طبيعية
اسراء:لولولوولوولى
دينا:دة يستحق مهرجان
ياسمين:طيب لية بتستنى تتضربى كل مرة
ديما :اهو بقى مزاج ههههههه
منيرة:غبية
ياسمين:انتوا مش واخدين بالكوا ان اونى سلمى1 اتأخرت
انتصار:الصايعة كانت تاخدنى معاها
ياسمين:ما تخلى سى دونى ييجى ومعاه سى هينيم
انتصار:بعينك يا اختشى
(وصلت لمنيرة رسالة من سلمى1)
منيرة:بنات سلمى1 بعتتلى رسالة
ميرنا:هى فين
منيرة:اومااه انا هتأخر شوية انا مع كيوهيون مش تقلقى عليا وافتكرت الى حصل يا اغبية بعد كدة فهمونى بابو
دينا:لازم تشتم فى الاخر
منيرة:طبعا بتقعد مع سلمى2 وساره1 وساره2 عايزاها تبقى اية يعنى
ساره2:هههههه على رأيك
سلمى3:اسكتى يا اوزعة
ساره2:انتوا الى طوال هههههههه
منيرة:لأ احنا اوزعين فعلا
تغريد:ههههههههه اوزع
ايثار:كويس انى طويلة
انتصار:هى ساره1 اتاخرت ليه هى كمان
ياسمين:وايثار ونسمة
ميرنا:تيجوا نقر عليهم
انتصار:يااااااه بطلى
(شوية وايثار دخلت البيت)
ايثار:اونى انتصار
انتصار:اية يخربيتك
ايثار:اوبا كيم جون وصى بينا فى اعلان جديد وانا وانتى هنروح لولولولولولى
انتصار:هييييييييه مع مين بقى


ايثار:مع اوبا ودونغهى برضة عععععععع
انتصار:هيييييييييه بس
ايثار:اوبا هيخلى المخرج يكلم الشركة
انتصار: الله عليكى
(تحت البيت كان ساره1 وسيون وصلوا)
سيون:هاتى بوبو يلا
ساره1:اختشى ياض
سيون:يلا بسرعة بوبو على خدى
(ساره1 قربت منه علشان تديلة بوبو راح سيون اتحول بسرعة واخد البوبو مش على خدة 3:) )


ساره1:ياااااااه
سيون:نحم
ساره1:انا طالعة
سيون:انتى زعلتى
ساره1:اه
(وخرجت من العربية سيون نزل بسرعة وجرى وراها ومسك ايدها)
سيون:انا اسفة ها ها ماشى
(راحت ساره1 قربت منه بسرعة وادتة بوبو مش على خدة برضة)





ساره1:انيوو
(وجريت على فوق سابت سيون واقف زى الاهبل...عند كيوهيون وسلمى1)
كيوهيون:يعنى انتى مش كنتى فاكرة
سلمى1:لأ مش افتكرت غير لما وقعت تانى ههههههه
كيوهيون:انتى وقعتى
سلمى1:اه اتخبط قدام السوبر ماركت
كيوهيون:طيب انتى كويسة
سلمى1:معرفش
(كيوهيون وطى شاف رجلها لقاها متعوره عند ركبتها قام وسابها وجرى على الصيدلية جاب ليها مطهر وعمل ليها الجرح)


كيوهيون:لازم تخدى بالك من نفسك اكتر من كدة يا بابو
سلمى1:اراسو
كيوهيون:يلا نروح
سلمى1:هيييييح ماثى
(ورحوا وقدام الشقة)
كيوهيون:بوبو
سلمى1:شيروو
كيوهيون:يااااه
سلمى1:ههههههه اندية
كيوهيون:ما تخلنيش استعمل العنف معاكى
سلمى1:مش هتقدر
كيوهيون:لأ هقدر
سلمى1(بدلع):ياااه
كيوهيون:بووة
(مسكها من ايديها جامد سلمى1 صرخت صرخة بسيطة )
كيوهيون:قولتلك ما تخلنيش استعمل العنف يلا بسرعة
سلمى1:شيروو
(بطلها بشر وقرب منها جامد ودة كله جنب الشقة بتاعته وشقة البنات وفجأة الباب بتاع شقة كيوهيون وشقة سلمى1 اتفتح وخرج لى تووك ودونغهى وييسونغ وانهيوك وسونغمين وشيندونغ والبنات كلهم طبعا خرجوا)
كيوهيون:احم اشوفك بكرة بقى
سلمى1:انا برضة بقول كدة
ييسونغ:-_- انتوا كنتوا بتعملوا اية
كيوهيون:اييية
سلمى1:انيو
(وددخلت الشقة باعجوبة ودخلت اوضتها وقفلت الباب على نفسها وكيوهيون عمل زيها وبقوا الشباب والبنات واقفين وبيبصوا لبعض وبيضحكوا وييسونغ واقف مضايق)
__تسريع للأحداث  يوم حفلة الايونهاى___
الدراسة بدأت والبنات بقوا مشغولين اكتر واكتر ...سلمى1 وميرنا قرروا يرقصوا ويغنوا على اغنية ادرينالين بتاعت السنسد
واتمرنوا طبعا على اغنية الالم ينمو واريد ان احبك بعد عناء


 والبنات اتحسنوا اكتر فى شغلهم  منيرة وسلمى2 بقوا راقصين اساسين وهيبقوا من ضمن الراقصين الى فى حفل الايونهاى المنفرد فى اليابان ...لى سومان قرر ان لو سلمى1 وميرنا  نجحوا فى الحفلة وفى ناس اهتموا بيهم هيعمل للبنات اعلان الظهور الاول بالاغنية بتاعتهم  من غير فترة تدريب ... فى الشركة ساره1 قررت انها بعد شهر هتقدم اجراءات وتفتح الشركة من تانى وايثار وانتصار هيصوروا الاعلان مع دونغهى وكمي جون...ويوم الحفلة البنات كلهم حضروا يشجعوا سلمى1 وميرنا)
اسراء:اونى فايتينغ دونغ سينغ فايتينغ
سلمى1 وميرنا:كمساميدا
منيرة:انتوا هتلبسوا اية
ميرنا:فى اغنية الالم ينموا بنطلون لونة اسود وعلية تى شيرت


ميرنا:وفى اغنية اريد ان احبك اونى سلمى1 هتلبس هههههههه
منيرة:اية يا ضنايا
سلمى1:اععععععع هيلبسونى الطقم دة(ومسكت الطقم ورته للبنات)


سلمى2:يا فضحتى وهترقصى مع انهيوك
انتصار:ودونغهى
سلمى1دة الى هممكم -_-
منيرة:طيب وفى الاغنية المنفردة
ميرنا:جيبة وبلوزة تقريبا



منيرة:طيب لية فى اغنية الالم ينمو مش لابسين زى بقية الدانسرز
سلمى1:يا غبية احنا اساسا مش دانسرز فهمتى
(وفجأه دخل شخص غريب تماما الاوضة)
سلمى1:مين حضرتك
السيد لى:انيوهسايو انا اسف جدا انا مدير اعمال فرقة تو بى ام ومحتاج مساعدتكم ضرورى


ستوووووووووب  الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة