Fans Love (16)

حب المعجبين البارت السادس عشر






سلمى3:الحل الوحيد ان اونى سلمى1 تألف اغنية لينا
اسراء:ودة ماله ومالنا
سلمى2:شروط  لى سومان كفاية ان مد ايدة على سلمى1
دينا:ما تفكرنيش ممكن
(شوية والباب رن)
منيرة:مييين
ياسيمين:هروح افتح
(وجريت ياسمين تفتح الباب لقت شوقا)



ياسمين:سدييييييين
سدين:بووة
(اول لما شوقا شاف سدين جرى عليها وحضنها)



شوقا:انتى كويسة
سدين:ديية اوبا
شوقا:الحمد الله..اصل كلمتك كتير موبايلك كان مقفول ورحتلك الشركة قالولى ان فى حادثة ومش هتعرف تيجى افتكرتك انتى فتصرفت وجبت عنوانك..انتى كويسة يعنى
سدين:ديييه دى اونى تغريد الى حصلها الحادثة
(شوقا بعد عن سدين لقا البنات كلهم واقفين ومتنحين...شوقا اتحرج وحط ايدة على شعرة)

سدين:شوية خصوصية حتى
منيرة:البلكونة عندك
سدين:اوبا تعالى نقعد فى اوضتى احسن
شوقا:اراسو
(ودخلوا اوضة سدين ...شوقا قعد على سرير من السراير وسدين قعدت على كرسى المكتب)
شوقا:لية فى تلت سراير
سدين:بنام مع بعض وكدة
شوقا:اممم...طيب  قربى هنا
سدين:ها
(شاور شوقا على السرير)
شوقا:تعالى اقعدى جنبى هنا
سدين:بس
شوقا:تعالى هنا
(راحت سدين قعدت جنبة راح شوقا مسك ايديها)
شوقا:انتى بجد ما تعرفيش انا قلقت عليكى قد اية ارجوكى اهتمى بالتليفون بتاعك ومش تخلية يتقفل تانى انا كنت هتجنن
سدين:ميانهاى اوبا
(شوقا قرب اوى من سدين واداها بوبو)
شوقا:سدين انا بحبك عارف ان ممكن تكونى بتحب حد تانى بس برضة هخاطر واقولها
سدين:انت قولتها
شوقا:هههههه صح


(وشة احمر وبص فى الارض)
سدين:نادو ومفيش حد بحبة
(شوقا حضن سدين جامد )
شوقا:كمساميدا كمساميدا سدين بحبك اوى
(وشالها وقعد يلف بيها فى الاوضة)
سدين:نادو اوبا..كمساميدا انك حبتنى ^_^
(شوية وجاى شوقا يخرج من الاوضة لقى البنات واقفين قدام باب الاوضة حتى منيرة  وسابت الاكل يتحرق وواقفين بيبتسموا ببلاها...شوقا ابتسم وبعدين انحنى)
شوقا:انيوهسايو نيجا شوقا انميدا...حبيب سدين
البنات:ههههههههه
شوقا(وشة احمر)
منيرة:واحنا اخوات سدين الكبار والصغيرين
(قربت منه ديما)
ديما:يعنى من الاخر احنا حماواتك يعنى لو زعلت سدين
(دينا عملت اشاره قطع الرأس)
شوقا:هههههه مش هقدر
(وبص لسدين الى كانت واقفة وراه وابتسم ...وهمس ليها ..اى لوف يو)
سدين:انا اكتر
البنات:واحنا فهمنا هههههههه
شوقا:انيو
البنات(كلهم متنحين):انيو
(واول لما خرج كلهم نطوا على سدين)
البنات:هيييييييه خصلنا منك يا سدين
سدين:هو انا كنت عانس ولا اية
منيرة:ههههه حمل بقى وخصلنا منه لولولولى
سدين: كتة
سلمى2:سلمولتلى بتقولها احسن
البنات  :L
منيرة:يلا مش هناكل
ديما:الاكل اتحرق يا معلمة
ياسمين:وانتى قاعدة هنا لية
ديما:ما فى نار وانا خايفة اقرب ههههه
دينا:يا متخلفة يارب اشفى كل مريض
(خرجوا البنات جرى وحاولوا يطفوا النار..وبعد اما خلصوا  سونغمين رن الجرس)
منيرة:انا هفتح
(وجريت تفتح الباب وهى وشها كله اسود والبنات كلهم بيكحوا)
سونغمين:مالك يا حبيبتى
البنات:ووووووووووو
منيرة:يختشى اتنيلى انتى وهى على الى انتوا فيه انتوا فاضيين
سونغمين:اية الى حصل
منيرة:كنا بنعمل فطار ههههههه
سونغمين:طيب ادخلى يلا نضفى نفسك كدة علشان انا خايف بصراحة..نص ساعة كدة وهاجى تانى
منيرة:ههههههههههههههه طيب
(مشى سونغمين والبنات داخلوا يستحموا...وبعد نص ساعة الباب رن وجية سونغمين وسيون ولى تووك وهيتشول )
هيتشول:يلا نفطر سوا
لى تووك:اها سونغمين جبلكم الفطار وانا جبت القهوة
هيتشول :وانا وسيون ما لقناش اكل فى التلاجة قولنا نيجى ناكل ^_^
منيرة:هههههه طيب
سونغمين:شفت ضحكة حبيبتى يا هيونغ احلى ..مش لما بتعيط
(منيرة وشها احمر...وهما قاعدين بيحضروا الترابيزة لقوا الباب بيرن..بيفتخحوا لقوا دونغهى شايل انهيوك وزومى شايل هنرى وداخلين الكل اتفزع افتكروهم اتخانقوا ولا حاجة)
دونغهى:اقفل الباب بسرعة يا زومى وتعالى
(رمى زومى هنرى على الارض وراح قفل الباب بالمفتاح..ورجع)
زومى:تمام ياريس
لى تووك:اية الى حصل
منيرة:قفلت الباب لية هما اتخانقوا
دونغهى(عيط)
(سلمى2 جريت على انهيوك واسراء جريت على هنرى)
لى تووك:انطق اية الى حصل
زومى(عيط هو كمان)
سيون(بعصبية):انطق ياض منك لية
دونغهى:توف توف خضتنى يا شيخ ...(عيط تانى) اععععع هيوكى خلاص بيودع
سلمى2:اية
دونغهى:دورنا كتير وملقناش لغاية اما وصل بية الحال لكدة وهنرى هو كمان بيطلع فى الروح
(وقتها هنرى انتفض)
اسراء:اوباا
(وعيطت هى وسلمى2)
سيون:انتوا  كنتوا بتدورا على سلمى1 ولا اية
زومى:لا ييسونغ وكيوهيون بيدوروا عليها من امبارح كنا بس بندور على اكل وملقناش ولاقناكوا داخلين هنا بالاكل وصعبت علينا نفسنا
منيرة:طيب اية الى مخلى العيال كدة اية الى حصلهم
دونغهى(بيعيط):هيوكى وهنرى جعانين عععع
هنرى:اكل
زومى:الحقوا الواد
انهيوك:بيتزاااااا
(اسراء وسلمى2 قاموا مرة واحدة وكل واحدة فيهم لطشت حبيبها على وشه وبعدين الى حصل للأربعة دول هسيبة للتخيل الخاص بيكم لأنى من بشاعة الموقف والمشهد مشاعرى المرهفة هتبقى صعبة انى احكى بس اقولكم بكل صراحة ان الاربعة دول اخدوا علقة محترمة ^_^ جدا.....يعنى تقريبا كدة بعد نص ساعة قعدوا اخيرا يا كلوا )
سيون:يعنى من امبارح ييسونغ وكيوهيون مروحوش
دونغهى:دييه
انهيوك:انا من واقع خبرتى
الكل:اييية
انهيوك:ان كيونا هدد ييسونغ واخدة معاه
الكل:اخرس ياض
انهيوك:انا برضة بقول كدة



لى تووك:مش هنروح لتغريد ولا اية
 منيرة:اة يلا بينا
سونغمين:يلا
البنات:كلنا هنيجى
منيرة:بس
ساره2:امبارح سكتنا لكن النهاردة ابدا يلا
ساره1:ههههه يلا
(وكلة نزل من البيت وراحوا لتغريد الى كانت بتبدى تفوق..طبعا الى دخل كان دينا وساره1 وسلمى2 ومنيرة ولى تووك..واول لما مونى شافت تغريد حضنتها وقعدت تعيط)



منيرة:الحمد الله انك كويسة الحمد الله انتى يا بت عماله تقلقينى عليكى من ساعة اما جينا ليه
تغريد:ما تقلقيش يا اونى ..بس هى سلومتى جت
منيرة:لأ لسة
تغريد :\
ساره1:انا  بقول نرجع احسن مصر تغريد من ساعة اما جينا هنا وهى على طول فى المستشفى
منيرة:اه والله عندك حق
لى تووك:مصراية بس ما انتوا هنا
تغريد:اهم حاجة سلمى1 فين دلوقتى
لى تووك:اول لما ترجعى انتى هى هتكون رجعت
تغريد:تفتكر اوبا
(اما بقى برة عند البنات وهما واقفين لقوا سوهو .سيهيون .دى او.لوهان....سيوهيون اول لما شاف سلمى3 جرى عليها ومسك ايديها وقرب منها وهمس ليها)
سيهيون:وحشتينى وانا كمان وحشتك صح صح
سلمىم3:اوبا
سيهيون:طالعه منك زى العسل والله
(سلمى3 وشها احمر واصفر واخضر وجاب جميع الالوان)
ايثار:حد يحس بالغلابة
دونغهى:انتصار
انتصار:-_-
دونغهى:انتصار
انتصار:-_-
دونغهى:ياااااه انتصار
انتصار:بوووة
دونغهى:مالك
انتصار:ما تكلمنيش
دونغهى:ليييييه
انتصار:يلا يا وحش من هنا
دونغهى:انا
انتصار:اه خضتنى الصبح
دونغهى:ميانهاى
انتصار:لأ
(دونغهى عمل بوز البوبى)
دونغهى:ميانهاى ها ها
انتصار(قرصتة من خدودة):يختشى بطة
دونغهى:هيهيهيهيهي
انتصار:ياختشى متخلف  صغير كميلة خالص ههههه
(وجيهم يبصوا لقوا الكل باصص ليهم )
سوهو:حاسس ان هرجع
ياسيمن:نادو
دى او:نادو
دونغهى:يلا يا بطتى نسيبهم احنا
انتصار:لأ انت غبى
دونغهى:ياااااه
انتصار:والله غبى
انهيوك:اهو ما جبتش حاجة من عندى
دونغهى:ماماااا فين ععععع
انتصار:خلاص يا قلبى
(مسك دونغهى ايديها وجرى)
انهيوك:يارب
ريووك:نسمة شى ممكن كلمة
نسمة:ديييه
(ومشيوا بعيد عن العيال الى كانوا واقفين متنحين)
ريووك:ما رضتيش عليا
Flash back
لليوم الى اعترف فيه ريووك بحبة لنسمة
(بعد اما نسمة وشها احمر وابتسمت لريووك نسمة جريت وسابت الواد واقف فى الشارع زى الاهبل وروحت)
End flash back
ريووك:اية رأيك
نسمة:اوبا بصراحة انا
ريووك:مش بتحبينى
نسمة:لأ
ريووك:شايفانى صديق مش اكتر
نسمة:لأ برضة
ريووك:يبقى فى حد تانى
نسمة:كفاية استنتجات ارحم امى
ريووك:امال اية
(نسمة ادته ضهرها )
نسمة:نادو

(وجت تجرى راح ريووك مسكها من ايديها  ولفها ليه واداها بوبو
.عند انتصار و دونغهى الى قعدوا فى جنينة المستشفى [جنينة ابوهم هى-_- ] كانوا قاعدين ماسكين ايدين بعد ومنشكحين)
دونغهى:بتحبينى
انتصار:لأ -_-
دونغهى:لية بس  دة انا كيوت
انتصار:بس غبى
دونغهى:انا
انتصار:اه اوى يا اوبا غبى غبى غبى
دونغهى:ما يهمش كفاية انى بحبك
انتصار:وانا كمان
دونغهى:غبية
انتصار:اييييش ياربى انا هطق
دونغهى:لية يا قلبى حرانة
انتصار:قلبى
دونغهى:ندخل نكشف
انتصار:انا هدخل جوة بدل اما اطق
دونغهى طيب استنى ثانية
انتصار:لأ
(ومشيت وسابتة)
دونغهى:يااااه  لو موقفتيش هفضح نفسى
انتصار:هتعمل اية يعنى
دونغهى:هشيل الكاب والنضارة  واقول  ان (وابتدى يعلى صوتة) ان لى دو
(جريت عليه انتصار وباستة)
دونغهى:يااااه يارتنى كنت فضحت نفسى من بدرى



(وقرب تانى من انتصار واداها بوبو...اما عند ييسونغ  وكيوهيون)
ييسونغ:انا هكلم بومى يمكن يكون عارف اماكن سلمى1 بتحب تروحلها
كيوهيون:كان عندها خمس سنين اكيد مش هتفتكر يعنى يا هيونغ
ييسونغ:اييييش
كيوهيون:بس انت اية الى مخليك معايا ما تروح انت
ييسونغ(بتوتر):علشان ابقى مستريح اكتر
(فى المستشفى دينا وساره1 وسلمى2  ومنيرة ولى تووك الى اصر يروح مع تغريد وهى بتعمل الاشعة  وقتها ...انهيوك فضل يصالح فى سلمى2 وساره1 نايمة على كتف سيون كذلك منيرة نايمة على كتف سونغمين ودينا قاعدة ما بين لوهان و زومى)
زومى:انتى كويسة يا دينا
دينا:ديييه اوبا
لوهان:انتى كنتى تعبانة
دينا:اها شوية اوبا
(لوهان بكل تلقائية حط ايدة على راس دينا)
لوهان:كان عندك برد ولا اية
(دينا وشها احمر وزومى اتعصب)
دينا:لالا اصلى اتفاجأت من موضوع تغريد
لوهان:الف سلامة عليكى
دينا:الله يسلمك اوبا
لوهان:ممكن اكلمك برة يا دينا شوية
دينا:طبعا اوبا
(وبرة فى الجنينة [العيال اشتروها -_-] وقف لوهان ودينا مع بعض)
لوهان:هينفع نخرج انا وانتى فى موعدنا يوم السبت

دينا(ابتسمت بخجل):ديييه
لوهان:^_^ طيب ممكن طلب
دينا:اتفضل اوبا
لوهان:ممكن تجيبى صاحبتك ساره2
(دينا اتخضت)
لوهان:اصل دى او معجب بيها اوى


دينا:بجد
لوهان:دييه
دينا:اراسو اوبا
(وهما واقفين بيتكلموا مع بعض جية كريس)
لوهان:ياااه هيونغ اية الى جابك
(كريس اول لما شافهم جرى على دينا ومسكها من ايديها جامد)
كريس:ديما كويسة هى الى حصلها الحادثة
لوهان:مش احنا قولنالك تعالى معانا
كريس:هى دى صاحبتكم االى حصلها الحادثة ردى عليا
دينا:لا  بنت عمى تغريد هى الى عملت الحادثة
(كريس ابتدى يسيب ايد دينا براحة)
لوهان:انت اية الى عرفك اننا هنا
كريس:لقيتهم فى الشركة بيتكلموا عن المصورة العربية الى صورت الاعلان بتاعنا عملت حادثة وقالوا انها فى المستشفى دى
دينا(بخبث):وانت فكرت انها ديما
كريس(وهو بياخد نفسة):اه
دينا:انت معجب بيها
كريس:اه
دينا:بديما ؟؟
كريس:اه هى كويسة فعلا
(وقتها خرجت ديما)
ديما:دينااااااا اخلصى ادخلى  يا موكوسة بينادوا عليكى
(كريس لما شافها حضنها)
ديما:كر..كريس
دينا:الصدمة وحشة
لوهان:يلا ندخل احنا
دينا:اها
(دخلت دينا ولوهان جوة للباقى وكريس فاضل حاضن ديما حوالى ربع ساعة


وبعدين بعد عنها ببطى ووشة احمر)
ديما:فى اية
كريس:انتى غبية
(ومشى وسابها)
ديما:اية الاشكال دى ياربى هتجلط اعععععع
(ودخلت المستشفى )
 (عند سلمى1 بقى..سلمى1 نزلت تشتغل بدل ميس لى فى المحل بتاعها وابتدت تقدم للناس طلباتهم وسابت ميس لى تستريح فوق...فى المستشفى كان كيوهيون وييسونع بعد المشى كلة راحوا ليهم على المستشفى وخصوصا لما عرفوا ان تغريد كانت خارجة )
منيرة:ما لقتوش اي اثر ليها



ييسونغ:لأ
منيرة:اسفة تعبناكم
اسراء:بكرة بقى نروح نودع الشركة هههههههه
البنات كلهم بصوا بحزن
اسراء:بنات انا اسفة ليكم
ميرنا:نادو
لى تووك:خلاص الى حصل حصل  وكمان انتوا ما غلطتوش
ديما:انا احتمال اقدم استقالتى
منيرة:لأ من غير اما تقدميها هو هيطردنا كلنا مع بعض
تغريد:هههههه طيب كويس
ياسمين:هو ممكن اونى تكون فى ...لالالالا
البنات:اية يا بت
ياسيمين:لا مش تاخدوا فى بالكم
(هيتشول قرب منها )
هيتشول:يا يا اوزعة بتطلى تقولى افكار
ياسيمن: انا غلطانة
هيتشول:تشومال كيوبتاه
(كلهم روحوا البيت وهما طالعين ييسونغ مسك ايد ياسيمن)
ييسونغ:هى ممكن تكون فين
ياسمين:انا حاسة انها ممكن تكون فى اوضة التدريب بتاعتنا لأن اونى سلمى1 كانت بتحب تتدرب فيها ومن ساعة اما استلمنا الاوضة بتقول ان الاوضة بتجيب ليها افكار
ييسونغ:طيب(بصوت عالى)شباب انا هاروح اجيب حاجة ومش هتأخر عليكم اراسو
(عند سلمى1 وهى بتقفل المحل ميس لى نزلت ساعدتها ووقتها ابن ميس لى جيه)
لى يون كى:اومااه
ميس لى:ابنى
لى يون كى:مين دى
ميس لى:واحدة اختك ها رى بعتتهالى
لى يون كى:اومااه..(وانحنى لسلمى1):انا اسف اكيد امى تعبتك
سلمى1:لالالالا ابدا بجد انا انبسطت هنا
ميس لى :يلا يا بنتى نطلع ننام
سلمى1:لا انا همشى دلوقتى علشان ورايا مهمة  بتعتمد عليها حياه ناس
ميس لى:طيب
سلمى1:انا بس هعوز طلبات امبارح
ميس لى:لأ
سلمى1:انا اكلت مش تقلقى ميس لى
(راحت سلمى1 ناحية التلاجة وجابت  ازايز سوجو ..وبعدين وطلعت فلوس وادتها لميس لى)
سلمى1:دة الحساب صح
ميس لى:شيروو  مش هاخد منك حاجة
سلمى1:اندييه لازم تاخدى الحساب بتاع الحاجة دى انا مش هدفع تمن الاكل  حتى لو عايزة ههههههه  بس لو ما رضتيش تاخدى الفلوس انا مش هاجى تانى هنا
(ميس لى اخدت الفلوس)
سلمى1:انا هامشى دلوقتى اومااه انيو
ميس لى:انيو ...يون كى اخرج وصلها
سلمى1:معايا عربيتى  اومااه
ميس لى:برضة يوصلك عند عربيتك انتى ركنتيها بعيد
سلمى1:اراسو
(وخرجت هى و يون كى)
سلمى1:انت عندك كام سنة
يون كى:20 سنة فى كليه حقوق
سلمى1:واو انت اكبر منى بسنتين
يون كى:عندك 18 سنة
سلمى1:دييية انت بتشتغل وانت بتتدرس
يون كى:ديييه
سلمى1:ربنا معاك انت عارف ان اوماااه تعبانة
يون كى:اوماااه؟؟؟
سلمى1:معلش اسفة بس ميس لى خلتنى اقولها كدة
يون كى:بجد
سلمى1:ديييه
سلمى1(طلعت فلوس من جيها حطتها فى ايد يون كى)
سلمى1:خد الفلوس وروح مستشفى احسن مستشفى هنا واكشف عليها
يون كى:لا شكرا انا بشتغل
سلمى1:لازم تهتم بدراستك ارجوك اوماه حاطة امال كبيرة عليك
يون كى:انا بعرف اخد بالى من نفسى وكمان انا اكبر منك
سلمى1:مش هتبقى اكبر ولا اصغر لازم اجوما تخف يلا اشوفك بعدين
(ومشيت فضلت سلمى1 تلف لغاية اما لقت نفسها قدام شركة الاس ام اخدت سلمى1 حاجتها ونزلت ودخلت اوضه التدريب بتاعتهم...عملت سلمى1 زى كل مرة بتتخنق فيها قعدت ترقص تلت ساعات من غير اما توقف بعدين قعدت ابتدت تشرب وهى ماسكة قلم وورقة مستنية اى فكرة  تجيلها ...وهى قاعدة سمعت صوت خطوات افتكرت حد جاى عليها راحت قامت طفت النور وفضلت قاعدة فى الضلمة  سلمى1 على وضعها انارة خفيفة فى اوضة التدريب مستنية اى فكرة  للأغنية كأن وقتها عقلها وقف عن التفكير مش عارفة اي حاجة غير انها تعبانه بس لازم تألف اغنية ساعتها سلمى1 افتكرت شكل كيوهيون وهى بيبتسم ليها وهو بيستحقرها ولقت نفسها بدون اى وعى شغلت الاغنية بتاعتها الخاصة
https://www.youtube.com/watch?v=YRk1LCfiFAc

سلمى1 ماحستش بالوقت ولا بأى حاجة عادت الاغنية فى الاخر انتهى بيها الموضوع وهى ماسكة قلم وورقة وابتدت تكتب ...فى نفس الوقت الى سلمى1 ابتدت فيه الكتابة كان ييسونغ وصل وابتدى يدورعليها زى المجنون فى الاول دخل الاوضة بس لما لاقى الانوار مطفية خرج وبعدين انتبة لشئ متكوم فى الارض بيعيط بصوت عالى.. فضل واقف باصص عليها وقتها ييسونغ عيط كأن الحجر الى على قلبة بيتشال هو كمان ..ما حسش بالوقت غير لما شاف ان الشمس ابتدت  تطلع وهو واقف مكانة ولاقى سلمى1 نامت مكانها قرب منها لاقاه كتبت كلمات الاغنية

(..الاغنية دى من تأليفى الخاص لا يسمح بنقلها طبعا...بما انى مش عارفة كورى اوى ف الاغنية الى انا بعت اللينك بتاعها
https://www.youtube.com/watch?v=YRk1LCfiFAc

 اعتبروا ان الكلمات بتاعتى هى الترجمه ^_^..شكرا مقدما بتمنى تقولوا رأيكم فى الاغنية)

لحظاتنا الاخيرة معا كانت فى فصل الشتاء انت يا من احببت كثيرا ادرت لى ظهرك ورحلت وبقيت انا وحيدة
لقد تركتنى واحببت فتاه اخر ..وظليت انا واقفة مثل الحمقاء والان انه زفافك بها
من فضلك ابقى معها  واسعدها وانا سوف اصلى من اجل سعادتك واتركنى انا الحمقاء اعانى ولا تهتم فقط لا تحطم قلبها مثلى ارجوك
انا كنت حقا حمقاء معتوها كيف لم انتبة انك تبتعد ببطئ عنى لقد كنت تدواى جروحى لتفتح جرح اخر لن يندمل
من فضلك ابقى معها واسعدها وانا سوف اصلى من اجل سعادتك واتركنى انا الحمقاء اعانى ولا تهتم فقط لا تحطم قلبها مثلى
اتيت واخبرتنى نسيان ست سنوات من الحب وانه بمجرد رحيلك سينتهى ولكنة ما زال يؤلم
فقط اذهب ولا تهتم بمن تركتها خلفك فجرحى انا لن يندمل مهما طال بى الزم لذلك من فضلك ابقى معها واسعدها وانا سوف اصلى من اجل سعادتك واتركنى انا الحمقاء اعانى ولا تهتم فقط لا تحطم قلبها مثلى ارجوك



(بعد اما ييسونغ خلص قراية الاغنية بص لسلمى1 الى كان شكلها متدمر وقرب منها واداها بوبو...)

ستووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة