Fans Love (17)

حب المعجبين البارت السابع عشر






لحظاتنا الاخيرة معا كانت فى فصل الشتاء انت يا من احببت كثيرا ادرت لى ظهرك ورحلت وبقيت انا وحيدة
لقد تركتنى واحببت فتاه اخر ..وظليت انا واقفة مثل الحمقاء والان انه زفافك بها
من فضلك ابقى معها  واسعدها وانا سوف اصلى من اجل سعادتك واتركنى انا الحمقاء اعانى ولا تهتم فقط لا تحطم قلبها مثلى ارجوك
انا كنت حقا حمقاء معتوها كيف لم انتبة انك تبتعد ببطئ عنى لقد كنت تدواى جروحى لتفتح جرح اخر لن يندمل
من فضلك ابقى معها واسعدها وانا سوف اصلى من اجل سعادتك واتركنى انا الحمقاء اعانى ولا تهتم فقط لا تحطم قلبها مثلى
اتيت واخبرتنى نسيان ست سنوات من الحب وانه بمجرد رحيلك سينتهى ولكنة ما زال يؤلم
فقط اذهب ولا تهتم بمن تركتها خلفك فجرحى انا لن يندمل مهما طال بى الزم لذلك من فضلك ابقى معها واسعدها وانا سوف اصلى من اجل سعادتك واتركنى انا الحمقاء اعانى ولا تهتم فقط لا تحطم قلبها مثلى ارجوك


(بعد اما ييسونغ خلص قراية الاغنية بص لسلمى1 الى كان شكلها متدمر وقرب منها واداها بوبو ...وشالها على ضهره ونزل بيها عند العربية وروح بيها على البيت كان تقريبا الساعة بقت 7 الصبح...وقت اما ييسونغ رن على بيت البنات طبعا كلهم صحيوا مفزوعين افتكروا سلمى1 حصلها حاجة او انها رجعت خرجت منيرة جرى تفتح الباب لقت ييسونغ فى وشها شايل سلمى1 على ضهرة وماسك حاجات سلمى1 فى ايدة)
منيرة:سلمى مالها
ييسونغ:مش تقلقى بس ساعدينى بس احطها على السرير
سدين:اونى كويسة اوبا
ييسونغ:ديييه..شكرا ليكى يا ياسيمن
(الكل بص لياسمين وهما مستغربين ومنيرة دخلت هى وييسونغ ودينا للأوضة بتاعت سلمى1 اول لما ييسونغ حط سلمى1 على السرير لقاه بتشد فى القميص بتاعه فلما جية يمسك اديها لقا حرارة جسمها عالية)
ييسونغ:منيرة هاتى كمادات علشان سلمى1 سخنة اوى
(جريت منيرة على برة تجيب الكمادات ووقتها ييسونغ قعد  جنب سرير سلمى1 وبصلها بحسرة وعنيه دمعت..فى نفس الوقت دينا كانت داخلة الاوضة لقت ييسونغ قاعد  بعدت شوية ولما كانت جاية تخرج سمعت ييسونغ)
ييسونغ:عارف انى مش من حقى ابصلك او حتى افكر فيكى بس اعمل اية انتى بجد حاجة فريدة من نوعك شدتتينى من اول مرة انا وانتى اتكلمنا فيها لطافتك وعفويتك انا اسف بس صدقينى هحاول على قد اما اقدر انى اتحمل ذنب الحب دة


_(دينا سمعت الكلام دة وخرجت برة جرى ولما لقت منيرة جاية فى وشها دينا وقعت منيرة على الارض علشان ما تتدخلش على ييسونغ)
منيرة:يااااه دينا هقتلك
(دينا بصت لمنيرة وهى متنحة وجريت على الاوضة..اما بالنسبة لييسونغ لما سمع الصوت بعد عن سلمى1 وبعدين مسك موبايلة وفضل متنح شوية وبعدين بعت مسج لكيوهيون..فى نفس الوقت دة منيرة كانت دخلت الاوضة جرى)
منيرة:اتأخرت عارفة بس دينا الغبية وقعتنى
(وقعدت منيرة جنب سلمى تحطلها الكمادات...وفجأة سمعوا صوت جرس الباب منيرة بصت ساعتها لييسونغ)
ييسونغ:دة كيوهيون
منيرة:اية الى جابة دلوقتى
ييسونغ:اكيد ما نمش بسبب سلمى فقلت ييجى يطمن عليها
(البنات هما الى فتحوا الباب لكيوهيون اول لما دخل جرى على اوضة سلمى1 اول لما شافها كدة حضنها..ييسونغ خبط منيرة براحة وشاورلها انهم يخرجوا..منيرة رفضت فى الاول وبعدين ييسونغ اقنعها وخرجوا وسابوا سلمى1 مع كيوهيون)
كيوهيون:يا بابو ازاى تمشى كدة من غير اما تعبرينى حتى

(برة فى الصالة)
منيرة:يلا بيتك بيتك كل واحدة تدخل تنام انا هفضل معاها
سدين:لأ يا اونى كلنا هنقعد مع اونى سلمى
منيرة:هى دلوقتى نايمة يا قلبى لما تصحى هبقى اصحيكم
ييسونغ:منيرة
منيرة:ديييه
ييسونغ:عايز اقولك على حاجة
منيرة:اية هى
ييسونغ:لما سلمى تصحى ما تقولهاش ان انا الى جبتها
منيرة:امال مين
ييسونغ:كيوهيون انا برضة هفهمة كدة هو كمان
منيرة:لية
ييسونغ:عادى
منيرة:طيب
(طلع ييسونغ ورق الاغنية لمنيرة)
ييسونغ:سلمى كتبت الاغنية دى
دينا:هو انت لقتها فين
 ييسونغ:ياسمين قالتلى انها بتحب اوضة التدريب
دينا:وهى جت معاك بالساهل كدة
ييسونغ:لأ انا استنتها تنام علشان اعرف اجيبها
منيرة:ياااه دينا ادخلى غيرى لسلمى1 هدومها
دينا:لما تصحى
منيرة:ريحة هدومها وحشة باينها شربت
ييسونغ:انا هامشى دلوقتى ...عايز انام شوية
دينا:انت ما نمتش اوبا من امبارح صح
ييسونغ:اه كيوهيون كان جابرنى ادور معاه على سلمى1 ...على العموم الاغنية اهى يا منيرة بتاعت سلمى
وادى منيرة ورقة))
ييسونغ:لا استنى هاتى الورقة تانى
(وشد الورقة من  منيرة)
ييسونغ:هعمل بس ملاحظات علشان  لو لى سومان حب يرخم عليها ههههه سلمى1 النحو بتاعها ضايع
( وراح قعد على الكنبة ومسك القلم وقعد يظبط حاجات فى الورقة فى نفس الوقت كان كيوهيون خرج من الاوضة ودينا دخلت تغير لسلمى1 هدومها)
كيوهيون:انت بتعمل اية يا هيونغ
ييسونغ:بصلح حاجة فى اغنية سلمى هى ملخبطة فى كام كلمة مش كتباهم صح
كيوهيون:طيب روح انت نام يا هيونغ وانا هعمل كدة
يييسونغ:لالا انا خلصت تقريبا خليك انت بس جنبها
(الساعة بقت 9 وييسونغ لسة قاعد بيصحح اخطاء سلمى الاملائية)
منيرة: دى كلها اخطاء
ييسونغ:خطها وحش هههههه
منيرة:عارفة انت هتقولى ههههه...بس سلمى1 ما عملتش اللحن
ييسونغ:سلمى هتعدل فى موسيقى اغنية لينا انا متأكد من كدة
كيوهيون:اغنية اية يا هيونغ
ييسونغ..Let's not
كيوهيون:متأكد منين بقى
ييسونغ:احساسى بيقولى كدة
(الساعة عشرة بالظبط كله كان قام من النوم حتى سلمى1 الى صحيت اتفجأت لما لقت نفسها فى البيت وكيوهيون جنبها)
سلمى1:انا اية الى جابنى هنا
كيوهيون:صحيتى
سلمى1:انت اية الى مقعدك هنا
كيوهيون:انا اسف
(اتجاهلته ولما جت تقوم من على السرير وقعت على الارض تانى جية كيوهيون يساعدها زقتة بعيد عنها..كلة برة لما سمعت صوت حد بيقع دخل ييسونغ شاف سلمى1 على الارض ومش عارفة تقوم ورافضة مساعدة كيوهيون قرب هو منها وساعدها انها تقف ..قربت منيرة وساعدت سلمى1 تدخل الحمام خرجت سلمى1 من الحمام لابسة وجاهزة علشان تنزل)
منيرة:رايحة فين
سلمى1:الشركة
منيرة:لية
سلمى1:هقدم الاغنية
منيرة:لأ خلاص احنا هنقدم فى شركة تانية
(ما اهتمتش سلمى1 بكلام منيرة واخدت الورقة بتاعت الاغنية ونزلت جرى وراها كيوهيون زقتة سلمى1 بعيد عنها)
كيوهيون:سلمى انتى لية بقيتى كدة



سلمى1:تقصد لية بايعة جسمى يعنى معلش اسفة انا كدة
كيوهيون:الكلمة طلعت منى ساعة نرفزة
سلمى1:يعنى كدة انا افهم ان كل مرة هتبقى متنرفز فيها هتقولى كلمة تجرحنى وتجرح شعورى لأ شكرا
كيوهيون:سلمى ارجوكى سيبيلى فرصة فيها نتفاهم
سلمى1:اوبا افضل حل اننا ننفصل
(ومشيت وسابتة واقف تايه وقتها ييسونغ هو الى راح ورا سلمى1 ومسك ايديها)
سلمى1:يااااه كيوهيون
ييسونغ:انا ييسونغ
سلمى1:ديييه اوبا
ييسونغ:هوصلك
سلمى1:ما تاخافش هرجع البيت
ييسونغ:لأ انا مش خايف من كدة  بس انتى مش قادرة تقفى فأوصلك بعربيتى اضمن
سلمى1:لأ اوبا انا هسوق
ييسونغ:افتكرى انك الى خلتينى اعمل كدة
(وشالها ومشى بيها )
سلمى1:اوبا نزلنى
ييسونغ:هتركبى معايا ولا افضل شايلك لغاية اما نوصل للعربية
سلمى1:خلاص خلاص هركب معاك
ييسونغ:شطورة
(ونزل سلمى1 على الارض...اما عند البيت كيوهيون دخل شقته وهو متنح ودخل اوضتة ووقتها لى تووك شافة)
لى تووك:مالك يا بنى
كيوهيون:هيونغ انا مش ورايا حاجة الايام دى فهدخل انام
لى تووك:اية هتنام تلت ايام
كيوهيون:اه ما تصحونيش خالص
(ودخل وساب لى تووك واقف متنحلة وبعدين لى تووك طلع موبايلة واتصل بتغريد)
لى تووك:صباح الخير يا بطه قلبى
تغريد:ههههه بطة قلبك
لى تووك:اه عاملة اية يا حبيبتى كويسة
تغريد:اه
لى تووك:طيب كويس
تغريد:مش عوايدك تتصل بدرى
لى تووك:لأ انا بطمن بس وبشوف لو ينفع اخرج مع حبيبتى النهاردة يعنى لو مفيش اى مانع
تغريد:بالجبس الى انا حطاه فى رجلى دة
لى تووك:اه
تغريد:هيبقى شكلى وحش
لى تووك:يااااه اوعى تقولى حاجة على بطتى وحشة
تغريد:انت بتزعقلى
لى تووك:هو انا اقدر يا قلبى
تغريد:هههههههه
لى تووك:هفوت عليكى الساعة 7
تغريد :اراسو
(فى البيت عند البنات..طبعا تغريد قاعدة فى الاوضة لوحدها ما تعرفش اصلا انا سلمى1 جت ..والبنات قاعدين جية رسالة لموب ايثار من كيم جون بيقولها فيه على مكان التصوير وانهم اخدوا الاذن من الشركة رسمى)
ايثار:.وووووووو
انتصار:فى اية
ايثار:الاعلان بتاع دونغهى وكيم جون هنروح نصورة النهارد الساعة 12
انتصار:يعنى بعد ساعة تقريبا
ايثار:ااااه يلا قومى اخلصى
ساره1:قشطة خدوا العربية بتاعتى معاكم كدة كدة مش هروح الشغل
انتصار:بس  اونى هتدينا العربية بالسهولة دى بجد
ساره1:انا غلطانة يعنى
ايثار: لا طبعا ..طيب يلا يا انتصار  ندخل نغير بقى
منيرة:ما تخدوا ديما معاكوا
ديما:لية يا مونى
منيرة:اصلك هتعمليلى ازعاج يا قلبى
ديما:لا انا هبقى هاديه
 (فى شركة الاس ام سلمى1 طلعت لمكتب لى سومان وييسونغ فضل  مستنيها فى العربية..دخلت سلمى1 مكتب لى سومان)
سلمى1:انيوهسايو
لى سومان:واو جيتى بجد ها كتبتى الاغنية
سلمى1:ديييه
لى سومان:هاتيها
(ادته سلمى1 الورقة وادتة ضهرها ولسة جاية تخرج)
لى سومان:من بداية الاسبوع الجاى تبتدوا تنتظموا فى الشركة انا سايبكم فترة راحة علشان تغريد
سلمى1:شكرا
(وخرجت سلمى1 لقت ييسونغ ساند على العربية وواقف مستنيها اول لما
خرجت بصلها وضحك)



ييسونغ:ها اطردتى ولا لسة
سلمى1:تخيل انه مدينا اجازة لغاية بداية الاسبوع الجاى وهنبتدى تدريب لما نرجع
(نعكش ييسونغ شعر سلمى1 وابتسم ليها)
ييسونغ:يلا يا قطتى
سلمى1:هههههه ماشى
(فى بيت السوجو)
سيون:بابا موافق يا هيونغ



لى تووك:طيب كويس وامك
سيون:اكيد موافقة
سونغمين:ما كنتش اتخيل امك وابوك يوافقوا بالسهولة دى
سيون:علشان ابويا كان عارف ابوها وكمان ساره واخدة الجنسية هيبقى سهل انى اتجوزها هههههه
(وقتها كيوهيون خرج من الاوضة رايح المطبخ )
سيون:ياض يا كيوهيون تعرف ان ابو سلمى1 وابويا وابوك كانوا اصحاب
كيوهيون:بجد
سيون:اها ..يعنى انت لو قلت لابوك انك هتتجوز سلمى1 مش هيمانع هههههه
(وقتها لى تووك ضربة)
كيوهيون:تفتكر
سيون:انا سمعت من بابا ان ابوك هيقابل اصلا ساره1 والبنات
كيوهيون:لية
سيون:دة الى انا اعرفة بس باين ابوك شايل حاجة لابو سلمى1 تقريبا
(بصلة كيوهيون وتنح شوية وبعدين ابتسم ابتسامة كبيرة اوى ودخل استحمى وخرج هو مبسوط بعدين مسك تليفونة وبعت مسج لمامتة بيقولها انه موافق)
Flash back 5 days
كيوهيون كان بيتدرب ومامتة كلمتة
السيدة تشو:ياااه كيوهيون تعالى الموعد دة بس
كيوهيون:ماما انا بحب بنت
السيدة تشو:دة بس علشان دى بنت صاحب ابوك من زمان
كيوهيون:يعنى اعمل اية
السيدة تشو:روح اقعد معاها شوية وكمان هى معاك فى الشركة
كيوهيون:ماما ابعدى عنى انا مش هروح
السيدة تشو:بوتاركية
كيوهيون:هفكر
السيدة تشو:المعاد يوم الاثنين الساعة7 فى****** اياك ما تروحش
كيوهيون:لو كنت فاضى هبقى اروح
السيدة تشو:ماشى يا حيوان
End flash back
(دخل سيون اوضة كيوهيون وهو بيغير)
سيون:انشكحت من اية فجأه
كيوهيون:ملكش فيه برة يلا



سيون:طيب انت هتروح فين
كيوهيون:مش دلوقتى هروح بليل موعد مدبر
سيون:ايييييييه وسلمى1
كيوهيون:هع هع
سيون:ياااه بجد انت كويس
كيوهيون:يا بنى ما انا هقابل سلمى1
سيون:ازاى يعنى
كيوهيون:امى قالتلى ان العروسة ابوها يعرف ابويا من زمان وانها معايا فى الشركة عايز اكتر من كدة ادلة
سيون:اااه يا لئيم انت
كيوهيون:كككككككك
(عند البنات بقى)
ايثار:اووووووونى يلا بسرعة علشان ننزل
انتصار:انا خلاص جهزت
ايثار:طيب يلا انا هستناكى تحت عند العربية
انتصار:لأ مفيش داعى اصل
(الباب رن راحت ايثار تفتح لقت دونغهى واقف وهو بيبتسم )
دونغهى:انا جيت
ايثار:اااااااه قولى كدة طيب ماشى
انتصار:قبل موقع التصوير بشارع استنينى علشان هركب معاكى
ايثار:ليييه ما تروحى مع دونى -_-
انتصار:انتى عارفة انه مش هينفع
ايثار:اصلا بقى الى كنت مخبياه عنك ان الشركة باعته عربية لينا بمدير الاعمال الجديد ليا وليكى هع هع ملكيش فى الطيب نصيب
انتصار:قبل موقع التصوير بشارع استنى يا زفته
ايثار:ايييش اراسو
ميرنا:علمتولى صداع غوروا بقى رجلى هتوجعنى
دونغهى:مش اكتر منى والله يا بنتى
انتصار:اتلم
دونغهى:حاضر
اسراء:لا شخصية بجد
(نزل البنات وراحوا موقع التصوير لما دخلوا لقوا كيم جون واقف بيهزر مع المخرج..ايثار اول لما شافت ضحكة كيم جون تنحت)
انتصار:ماتموتيش دلوقتى يا ضنايا..طيب اقفلى بوقك لدبانة تدخل ههههههه
ايثار:هشتم دونغهى
دونغهى:ليييية
انتصار:اشتمية اصلا عادى ههههه
 (كيم جون لما شافهم شاورلهم وراحوا يسلموا على المخرج ..راحوا البنتين يغيروا..بعد اما البنات والشباب تقريبا غيروا سبع مرات هدومهم جيه على اخر شوت والجهاز الى بيتسجل عليه الصور فصل)
المخرج:اييييييييش  طيب بريك بقى  نص ساعه عقبال اما الجهاز يريح شوية
كيم جون:اراسو تعالى يا ايثار معايا نروح ناكل فى مطعم هنا
ايثار:بس انا
كيم جون:اااه هموت من الجوع هتسيبى اوبا جعان ها ؟؟
ايثار:لا طبعا يلا بينا
كيم جون:تيجى معانا يا انتصار
انتصار:لا شكرا اوبا انا هخلى الجح اقصد دونغهى اوبا يورينى مكان هنا عايزة اشوفة من ساعة اما جيت
دونغهى:احنا هنا فى صحرا تعالى نروح ناكل معاهم
(خبطته انتصار على رجلة)
انتصار:روحوا انتم اوبا شكرا
دونغهى:ياااه خبطتينى لية
انتصار:اوبا مش قولتلى هترونى مكان من هنا قريب فى شجر الكرز
دونغهى:كدابة
انتصار(بشر):لا قولت
دونغهى:ااااااااه انتى عايزانا نمشى ونسيبهم لوحدهم ..يبقى اكيد فاكر شجر الكرز روحوا انت يا سنباى ههههههه
ايثار:انفصلى عنه بجد
كيم جون :ههههههه مش فاهم حاجة
ايثار:ههههههه احسن
 (اثناء بقى جلسة التصوير يعنى نرجع تانى بالوقت من الساعة 12 ييسونغ رفض يروح سلمى1 على طول وراحوا فطروا سوا اما عند البنات كلهم بعد الفطار راحوا استقروا عند تغريد فى الاوضة وقرفوها ما عدا مونى الى سونغمين جيه اخدها يتمشوا شوية مع بعض وسلمى2 وانهيوك الى نزلوا مخصوص يرخموا على سونغمين ومنيرة..واثناء كلامهم مع تغريد موبايل سلمى3 رن)
سلمى3:يبسيو
سيهيون:ازيك
سلمى3:الحمد الله اوبا
سيهيون:اخرجى برة
سلمى3:فين
سيهيون:اطلعى البلكونة بسرعة
(عملت سلمى3 زى ما قلها ولما خرجت ما لقتش حاجة)
سلمى3:ياااه اوبا انت بتتضحك عليا
سيهيون:يعنى انتى فى البلكونة دلوقتى
سلمى3:اه
سيهيون:طيب بصى فوق
(بصت سلمى3 فوق لقت منطاد مكتوب علية اس اند اس فور ايفر)
سيهيون:اخرجى بقى افتحى بابا الشقة
(راحت سلمى3 تفتح باب الشقة لقت سيهيون فى وشها وبعدين قرب منها)
سيهيون:بحبك
(وادا سلمى3 بوبو طويلة)
سيهيون:اشوفك بعدين ..انا همشى علشان انا استأذنت عشر دقايق بس  من موقع تصوير الفيديو هههههههههههه انيو
(وغمز لسلمى3 وجرى...وساب البت واقفة متنحة..فى وقت اما سيهيون كان نازل جرى قابل سلمى1 وييسونغ طالعين مع بعض)
سيهيون:اتصدقوا لايقين على بعض مبروك يا هيونغ
سلمى1:ههههههه براحة لتقع بس
(سيهيون وهو مازال مستمر فى الجرى)
سيهيون:صاحبتك هتخسرنى شغلى ههههههه
ييسونغ:تفتكرى
سلمى1:اية ان سلمى3 هتخسرة شغله
ييسونغ:ان انا وانتى لايقين على بعض
(احمر وش سلمى1 وماكنتش عارفة تنطق)
ييسونغ:يلا ادخلى نامى شوية اوكى
سلمى1:اوكى انيو اوبا شكرا ليك لأنك جبتنى من الشركة
ييسونغ:دة كان كيوهيون
سلمى1:لأ كان انت انا شفتك
(ابتسمت لية سلمى1 ودخلت وسابت ييسونغ فى راسة مليون سؤال هى سلمى1 شافتة وهو بيديها البوبو كمان ولا لما مسك ايديها وعيط كل دى الاسئلة الى بتدور فى راس ييسونغ والى عارفة اجابتها سلمى1..الى هى فى الحقيقة ما شفتش غير ييسونغ وهو شايلها لسة يعنى مش شافتش ولا حاجة تانية ..نرجع بقى للوقت الساعة دلوقتى ستة ونص كيوهيون نزل راح الموعد بتاعه وتغريد ولى تووك نزلوا وطبعا ايثار وانتصار  لسة مخلصين اخر جزء)
(عند دونغهى وانتصار)
دونغهى:ااااااه اليوم كان متعب
انتصار:ااه
دونغهى:بس حبيبتى كانت معايا فقللت عنى كل حاجة
انتصار:اوبا
دونغهى:ديييه
انتصار:انت فعلا بتحبنى
دونغهى:دييييييه
انتصار:طيب
دونغهى:لية بتسألى السؤال دة
انتصار:مش عارفة لية حاسة انى فى اخر اهتماماتك يعنى انا...
(بصلها بحنان)
دونغهى:انتصار انا عارف انى مش بعبر كتير عن حبى ولا ببين اهتمام كبير لاى حد بس انا يا انتصار مش  من النوع  الى بيعبر كل شوية يعنى مش طول الوقت هقولك بحبك مش طول الوقت هعاملك برومانسية  انا عايز اعيش بطبيعتى معاكى يعنى زيك زى السوجو بتعامل براحتى معاهم بكل البلاوى بتاعتى انا عيزاكى صديقة قبل  حبيبة نتصرف بطبيعتنا لانى اى علاقة هتفشل لو اتصرفنا بغير شخصيتنا انا بوريكى شخصيتى الى هتفضل معاكى لغاية بعد الجواز انا مش مهمل  ولا مستهتر وعارف واجبى صح قدام الى بحبها واقدر احمى مراتى وعيالى الى هييجوا منها
انتصار:اوبا انا مش قصدى
دونغهى:ساعات انك تتضحكى وتهزرى وتاخدى الموضوع بسخرية اقل الم من انك تفكرى بعقلانية
(حضنتة انتصار بسرعة وهى بتعيط)
انتصار:اوبا بجد مش قصدى انا اسفة والله مش قصدى حاجة
دونغهى:انتصار بجد انا بسببك لقيت حاجة حلوة اقدر اكمل من خلالها يعنى بجد انتى احلى حاجة بالنسبة ليا يعنى دايما كنت بفكر بابا الى كان نفسى اكون مغنى مات اية لازمة انى اكمل فى طريق متعب زى دة بس لما شفتك وحبيتك فهمت ان دة كان قدرى علشان اقابلك واحبك
انتصار:اوبا انا بجد  بحبك  وانا اسفة انى قولت كدة بجد انت احلى حاجة فى حياتى وكنت سبب فى ان حياتى تتغير قبل كدة وهتبقى سبب فى انها تتغير قريب كمان انت الشخص الوحيد الى هتمنى اعيش عمرى معاه مهما حصل يا اوبا انا هفضل معاك
(عند ايثار  وكيم جون)
كيم جون:كل مرة بقابلك فيها بجد..
ايثار:ثانية اوبا
(جريت ايثار على ست عجوزة بتحاول تعدى الطريق  وساعدتها وهى جاية ترجع كان فى عربية جاية بسرعة بس كيم جون لحق ايثار فى اخر لحظة)
كيم جون:انتى كويسة
ايثار(بخوف):ديييه انا كويسة
كيم جون:ما تعمليش كدة تانى
ايثار:انا بس انا بس كنت
(عيطت ايثار مرة واحدة )
كيم جون:طيب اهدى بس والله اسف انا مش بزعقلك انا بس
ايثار:اسفة انى قلقتك
(حضنها كيم جون)
كيم جون:انا بس خفت عليكى انا اسف اهدى ارجوكى وما تعيطيش ماشى ارجوكى ها يلا تعالى نتمشى
(ومسك ايديها وجريوا)
طبعا البنات لسة مش رجعوا..وبقية البنات منورين فى البيت الساعة 7 بالدقيقة الجرس رن..قامت ساره1 تفتح لقتة سيون وهيتشول)
ساره1:اوبا
(واترمت فى حضنة)
سيون:وحشتينى يا بطتى



ساره1:انت اكتر يا اوبا
(دخل الولدين الشقة )
سلمى1:يا هلا يا هلا
(اول لما سيون وهيتشول شافوا سلمى1 بصوا ليها وتنحوا)
سلمى1:فى حاجة على وشى ولا اية انطقوا
 ( وصلت ايثار وكيم جون لمكان بعيد بس مليان شجر الكرز )
ايثار:واو 
كيم جون:دة المكان الى انتصار كانت بتقول عليه لدونغهى
ايثار:واو اونى فعلا بتفهم
كيم جون:بصى انا مش هلاقى احسن من المكان دة عارف انى هقولها بطريقة تقليدية بس
ايثار(ببرأة)بس اية اوبا
كيم جون:ايثار انا بحبك..عارفة انك هتقولى عليا مجنون ازاى احبك من تالت مرة نتقابل فيها دة الجنون فى حد ذاتة بس مش تسألينى لية وازاى كل الى اعرفة انى بحبك اوى ومش عايز اعيش  من غيرك ولو وافقتى بحبى ليكى عايز اعلن للعالم كلة ان انتى حبيبتى انا
ايثار:اوبا انا
(ظهر علامات احباط على وش كيم جون)
ايثار:انا كمان عايزة الناس تعرف ان انت حبيبى انا وبس ^^
(قرب منها واداها بوبو وبعدين بعد عنها وحضنها)
كيم جون:هخليكى سعيدة اوعدك
ايثار:وجودك جنبى بس هيسعدنى اوبا
(عند تغريد ولى تووك)
لى تووك:تغريد انا عايزة اقولك على حاجة
تغريد:قول يا اوبا
لى تووك:بصراحة انا كنت حاسس ان الحادثة دى هتاخدك بعيد منى يا تغريد
تغريد:ما تقلقش يا اوبا انا كويسة
لى تووك:تغريد
تغريد:ها
لى تووك:مشاعرك ليا لسة زى الاول
تغريد:لا طبعا
لى تووك:اختلفت
تغريد:اها
لى تووك:للاحسن ولا الاوحش
تغريد:للاوحش
لى تووك: بجد
تغريد:اه بجد بقيت على طول بيتجى فى بالى ما بقتش اعرف انام من كتر اما بفكر فيك ولو مش بعتلى رسالة الصبح بضايق ولما كنت تعبانه فى المستشفى كنت عماله افكر فيك انت واخواتى هتعملوا اية لو جرالى حاجة وطول الليل بحاول افكر انى اقد اسعدك بحاجة واحدة زى ما اقدرت تسعدنى اوبا انتى احلى حاجة جت حياتى بس حبى ليك شكلة جاى على صحتى هههههه
لى تووك:تغريد انا مش عارف اقولك اية
تغريد:ما تقولش حاجة كفاية انك هنا جنبى ومعايا ومش هتسبنى صح
لى تووك:طبعا ...تغريد
تغريد:ايوة
لى تووك:نفسى اقول حاجة بس خايف من رد فعلك
تغريد:قول اوبا
لى تووك:ممكن تتجوزينى
تغريد:ها
(عند كيوهيون ...كيوهيون كان داخل المطعم وعلى وشة على نصر لما شاف بنت شعرها اسود لابسة فستان لونة ازرق قاعدة على الترابيزة الى محجوزة بأسم والدة.. قرب كيوهيون من الترابيزة براحة وقعد)
كيوهيون:بصى بقى اسمعينى للاخر ...انتى



....:ازيك اوبا ..مصدوم مش كدة ما كنتش تتوقع ان انا ابقى هنا صح

ستووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة