Fans Love (18)
حب المعجبين البارت الثامن عشر
لى تووك:تغريد
انا عايزة اقولك على حاجة
تغريد:قول
يا اوبا
لى تووك:بصراحة
انا كنت حاسس ان الحادثة دى هتاخدك بعيد منى يا تغريد
تغريد:ما
تقلقش يا اوبا انا كويسة
لى تووك:تغريد
تغريد:ها
لى تووك:مشاعرك
ليا لسة زى الاول
تغريد:لا
طبعا
لى تووك:اختلفت
تغريد:اها
لى تووك:للاحسن
ولا الاوحش
تغريد:للاوحش
لى تووك:
بجد
تغريد:اه
بجد بقيت على طول بيتجى فى بالى ما بقتش اعرف انام من كتر اما بفكر فيك ولو مش بعتلى
رسالة الصبح بضايق ولما كنت تعبانه فى المستشفى كنت عماله افكر فيك انت واخواتى هتعملوا
اية لو جرالى حاجة وطول الليل بحاول افكر انى اقد اسعدك بحاجة واحدة زى ما اقدرت تسعدنى
اوبا انتى احلى حاجة جت حياتى بس حبى ليك شكلة جاى على صحتى هههههه
لى تووك:تغريد
انا مش عارف اقولك اية
تغريد:ما
تقولش حاجة كفاية انك هنا جنبى ومعايا ومش هتسبنى صح
لى تووك:طبعا
...تغريد
تغريد:ايوة
لى تووك:نفسى
اقول حاجة بس خايف من رد فعلك
تغريد:قول
اوبا
لى تووك:ممكن
تتجوزينى (وطلع خاتم من جيبه)
تغريد:ها...بصراحة
اوبا انا مش عارفة اقول اية
لى تووك:قولى
الى انتى عايزاه والى انتى شيفاه وانا هبقى مع قرارك
(تغريد
بصت فى الارض ووشها احمر)
لى تووك:يا
تغريد لو مش مستعدة
تغريد:موافقة
طبعا اوبا بس لازم تعرف اونى مونى
(لى
تووك حضنها وهمس فى ودنها بحبك ...عند البنات بقى)
سلمى1:يا
هلا يا هلا
(واول
لما سيون وهيتشول شافوا سلمى1 بصوا ليها وتنحوا)
سلمى1:فى حاجة على وشى ولا اية انطقوا
سيون:انتى
بتعملى اية هنا
سلمى1:باكل
لية
سيون:انتى
مش المفروض تكونى..
هيتشول:انتى
لية مش مع كيونا
سيون:اه
صح
سلمى1:وابقى
معاه لية
هيتشول:يعنى
كيونا دلوقتى خرج متشيك فى الموعد المدبر علشان يقابل مين
سلمى1:هههههه
حلو الاسلوب دة يعنى بيخلينى اغير ولا اية
سيون:لا
ابدا كيونا فعلا نزل من شوية راح موعد مدبر
(سلمى1
وشها قلب وبعدين سابت طبق الاكل الى كان فى ايديها)
سلمى1:انا
هدخل احسن
(راحت
ساره1 ضربت سيون على كتفة)
ساره1:ما
تبطلوا شغل العيال دة
هيتشول:بجد
بنقول الحقيقة كيوهيون راح موعد مدبر
البنات:مع
مين
سيون:المفروض
مع سلمى1 :\
هيتشول:انا
مش فاهم حاجة خالص
ياسيمن:ومن
امتى وانت بتفهم
هيتشول:يااااه
بجد انتى لية بتعاملينى كدة
ياسمين:مزاجى
هيتشول:عارفة
انا لما اتجوزك هتتلمى وهتعاملينى باحترام عن كدة
(قربت
منة ياسمين وابتدوا يزعقوا مع بعض)
ياسمين:وحد
قالك انى هتجوزك
هيتشول:وانتى
هتتجوزى حد غيرى
ياسمين:اه
لية لا
هيتشول:اصلا
مش هينفع تتجوزى حد غيرى
ياسمين:لية
بقى
هيتشول:علشان
انا رجلك
ياسمين:على
الاقل المفروض نتواعد
هيتشول:ياااه
ما انا بواعدك
ياسمين:يبقى
انا كمان بواعدك
هيتشول:دييه
ياسمين:اراسو
هيتشول:ماشى
يلا بقى ادخلى غيرى افسحك
ياسمين:وحيات
امك هتخرجنى يا سى هيتش
هيتشول:انا
غلطان انى بعبر اشكالك القذرة دى
ياسمين:استنى
البس واجى
سيون:واو
سدين:وانا الى
استعربت اعتراف سونغمين اوبا لاونى منيرة على الاقل كان ممهد دة اخدها خبط لزق
ساره1:لا بجد وجه نظر
ساره2:اية وجه النظر
فى كدة
ساره1:معرفش بس اهى
وجه نظر
ديما:انا هدخل انام
يا دى النيلة على حظى
ساره2:بومة بومة
هههههههههه
(عند
كيوهيون ...كيوهيون كان داخل المطعم وعلى وشة على نصر لما شاف بنت شعرها اسود لابسة
فستان لونة ازرق قاعدة على الترابيزة الى محجوزة بأسم والدة.. قرب كيوهيون من الترابيزة
براحة وقعد)
كيوهيون:بصى
بقى اسمعينى للاخر ...انتى
سانى:ازيك
اوبا ما كنتش تتوقع انى ابقى هنا
كيوهيون
:انتى اية الى جابك هنا
سانى:اصل
السيد تشو وبابا كانوا اصحاب من زمان من قبل اما بابا يسافر ولما رجعنا مش اتواصلوا بس بسبب ظروف الشغل وان باباك عايز يفتح
مشروع جديد بابا والسيد تشو اتقابلوا تانى
وبابا هيساعدة
كيوهيون:يعنى
سانى:ديييه
عايزين يكون فى مشروع جواز بينا ومشروع شغل طبعا
كيوهيون:بس
انتى عارفة انى مرتبط بسلمى وهتجوزها لية ما قولتيش لوالدك
سانى:اصلا
اوبا احنا هنتجوز يعنى يرضيك باباك يحصلة حاجة وخصوصا ان هو تعبان لما مشروعة يبوظ
كيوهيون:انتى
اتجننتى
سانى:اوبس
نسيت اقولك ان بابا مصر عليك اوى شايفك انت العريس المثالى لبنتة..هو كان ناوى يبعت
صحفى عشان ينشر خبر اننا بنتواعد فى السر بس حب يأجلها شوية مش فى اول موعد
كيوهيون:ما
تحلميش انى هقابلك تانى..وانسى موضوع الجوزا دة خالص
سانى:بس اوبا
كيوهيون:انا مش بحب
حد غير سلمى1 مفهوم
(قام
كيوهيون وسابها قاعدة وساق بطريقة مجنونة لغاية البيت وملامح وشة جامدة..فى نفس الوقت
عند البنات)
سلمى1:انا
نازلة
ساره1:هتروحى
فين
سلمى1:هروح
اجيب حاجة
ساره1:طيب
ما تتأخريش
هيتشول:اجى
معاكى
سلمى1:لأ
شكرا
ياسمين:اه تعالى
علشان تجبلى مصاصة
هيتشول:لأ
ياسمين:اية الاقرف دة
لسة مرتبطين من ساعة ورجله وجعته ولا خرجنى ولا جابلى مصاصة
سلمى1:هجبلك انا يا
مزعجة وانا جايه
ساره2:وانا وانا وانا
وانا
سلمى1:اييييش حاضر
(وخرجت
سلمى1 من باب الشقة ..اول لما جت تركب الاسانسير لقت كيوهيون خارج منه ...سلمى1 بصتله بحزن وكيوهيون مش كان باصص ليها اصلا...فضل
كيوهيون ماشى وعدى من جنب سلمى1 من غير اما يشوفها
..علت سلمى1 صوتها)
..علت سلمى1 صوتها)
سلمى1:مبروك
(وقتها
كيوهيون التفت ليها وبصلها بنظرات عتاب ولوم خلت سلمى1 تحس بذنب )
كيوهيون:انتى
لية مجتيش
سلمى1:ها
كيوهيون:امشى
وخلاص ما تهتميش
(وجية
يدخل كيوهيون الشقة لقا ييسونغ خارج)
ييسونغ:ها
عملت اية
كيوهيون:_______مفيش
رد
(ودخل
وساب ييسونغ ييسونغ شاف سلمى1 باصة لكيوهيون ومتنحة واول لما اخدت بالها من ييسونغ
ابتسمت وهو كمان ابتسم ليها وراح ليها ونزلوا سوا طول الطريق كان ييسونغ عمال بيرغى
وسلمى1 متنحة)
ييسونغ:يااااه
سلمى انتى فين
سلمى1:ها
..اسفة اوبا سرحت شوية
ييسونغ:مالك
سلمى1:هو
كيوهيون ماله
ييسونغ:ماله
ازاى يعنى
سلمى1:مضايق
لية
ييسونغ
:معرفش -_-
سلمى1:اوف
انا افتكرت انه هيتخانق معايا بس دة راح موعد مدبر لأ وكمان راجع قالب وشة عملتله اية
انا
ييسونغ:مش
تشغلى بالك
سلمى1:طيب
-_-
(وبعدين سلمى1 كأنها افتكرت حاجة مرة واحدة وابتدت تسرع)
ييسونغ:مالك
يا بنتى
سلمى1:لا
مفيش يلا بس
(وروحوا
البيت وعدى اليوم ولا كيونا ولا سلمى1 خرجوا من اوضهم...ابتدى البنات يجهزوا تدريبات
لاول اغنية ليهم ويوم السبت كان اليوم المنتظر لكل البنات بما ان ساره2 ودينا اخيرا
هيخرجوا فى موعد مع دى او ولوهان)
ساره2:انا
مش مصدق نفسى يا لمبى
سلمى1:ادى
يوم من تدريب ضاع علينا
ياسمين:اتصدقى
يا بت انتى مفيش عندك دم
سلمى1:ههههههه
واية الجديد
منيرة:سلمى
انتى كويسة
سلمى1:عايزة
اشرب حشيش
ساره1:حسبى
الله
ساره3:اخلصوا
دى او مستنى
سلمى1:يا
شيخة اتجرى من هنا
اسراء:انا
عايزة هنرى
(رن
الباب)
نسمة:انا
هفتح انا هفتح
(وقامت
جرى تفتح واول لما قربت من باب الشقة وقعت على وشها فى نفس الوقت سلمى2 كانت ماشية
عمالة بتاكل خيار والبنات واقفين متنحين من الى بيحصل سلمى2 سمعت الباب بيخطب تانى
راحت باصة للعيال وراحت فتحت )
نسمة:اععععععععع
البنات:هههههههههههه
سلمى2:هههههههههههههههههه
بتضحكوا على اية
البنات:هههههههههههه
(دخل
سيون رويووك وتوكى سونغمين والبنات لسة بيضحكوا)
ريووك:هى
دى نسمة
اسراء:ااااااااه
هههههههههههههههههههههههه
سيون:بتسيق
الارضية ههههههههههه
سلمى1:نسمة
ريوك جية
نسمة:سيبينى
وحيات ابوكى انا شكلى لزقت فى الارض
سلمى3:احسن
احسن
(ريووك
جرى ساعد نسمة )
سلمى1:ككككككككككككككككككككككك
منيرة:طب
اتهدى يا زفتة
سلمى1:ككككككككككك
لأ
ساره1:سيونتى
اية الى جابك
سيون:بما
انكم كلكم متنيلين وقاعدين فى البيت جينا نقرفكم شوية
اسراء:فين
هنرى
انتصار:فين
دونغهى ععععععع
دينا:هو
عباس مجاش لية
لى تووك:عباس
مين
دينا:معرفش
اصلى انا الوحيدة الى مسألتش على حد
ساره2:مش
المفروض انتى هتقابلى لولو
ديما:وانا
وانا
دينا:نعم
ديما:انا
فين
اسراء:انتى
رجعت مصر
سلمى1:طيب
كدة انتوا محششين خلقة مين هيشرب معايا حشيش
ريووك:مش
تقلقى شوية والعيال جايين وتحششى هههههه
سلمى:قشطة
(بعد
نص ساعة دينا وساره2 نزلوا ووقتها جية بقية الاعضاء)
هيتشول:انا
جيييييييت
سلمى1:النور
قطع
هيتشول:يااااه
سلمى1:يااااه
عليك
منيرة:اااه
ضغطى
سونغمين:الف
سلامة
البنات:وووووووووه
لى تووك:غور
من هنا ياض
ريووك:نسمتى
انا بحبك
نسمة:نادو
تغريد:اية
بقى
لى تووك:تيتو
اى لوف يو
تغريد:مى
تو اوبا
دونغهى:انتصار
انتصار(وشها
احمر):ديييه
دونغهى:معكيش
عشرة جنية سلف اروح بيها
انتصار:غور
من وشى
سلمى1:راعوا
حال الغلابة الى قاعدين لوحدهم تعالى يا بنتى
سدين:انا
جاية اهو
سلمى1:ههههههههههه
(نطت
سدين على سلمى1)
سدين:اومااااه
سلمى1:هههههههه
سلمى3:فى
تلاتة ناقصين
لى تووك:اية
شيندونغ وراه تصوير وييسونغ فى البيت
سلمى1:طيب
ييسونغ اوبا ماجاش لية
دونغهى:اااااه
اصل كيوهيون تعبان وحراره عليا من ساعة اما ر..
(انهيوك
حط ايدة على بوقة)
انهيوك:بيتفرج
على التلفزيون
سلمى1:كيونا
مالة
لى تووك:حرارة
عاليا بقاله كام يوم ولما ودناه المستشفى قالو
انها شبة الحالة النفسية ومش بياكل
(سلمى1
قامت وقفت)
منيرة:هتروحى
فين
سلمى:هروح
اشوف اوبا
(وخرجت
سلمى1 من الشقة)
انهيوك:كان
لازم تتسحب بلسانك
دونغهى:هو
فى اية
انتصار:بابو
دونغهى:اية
عملت اية بس غلط
سلمى2:لا
يا ضنايا مفيش
منيرة:كدة
هيتصالحوا
دونغهى:عملت
حاجة صح
انيهوك:لأ
برضة كيو ما كنش عايزها تعرف
دونغهى:اييييش
هتضرب
لى تووك:منيرة
منيرة:نعم
لى تووك:انا
عايز اتجوز تغريد
البنات
o.O
منيرة:اية
لى تووك:انا
عايز اتجوز تغريد
(عند
دينا وساره2 كل واحدة بعد اما خصلوا اكل راحوا يتمشوا مع الاوبا بتاعهم..عند دينا ولوهان)
لوهان:تعرفى
ان اول مرة انا شفتك فيها افتكرتك ملاك
دينا:ها
لوهان:كان
شكلك جميل اوى واننتى قاعدة جنبى ولابسة طقم هيلو كتى بجد كيوت
(وبصلها وقرصها من
خدودها)
دينا(وشها
احمر):كمساميدا اوبا
لوهان:رغم
انى كنت تعبان بس كنت مصمم انى اقوم علشان اتأكد انك فعلا حقيقة ومش حلم..وكويس انى
اتأكدت انك حقيقة
(ومرة
واحدة وقف لوهان ومسك ايد دينا)
لوهان:دينا
انا معجب بيكى
(دينا
وشها احمر واصفر وجاب الوان غريبة)
لوهان:مش
بتردى عليا لية..انتى مش بتحبينى
دينا:لأ
انا ...
لوهان:اية
دينا:ها
دينا:اوبا انا كمان........
(عند دى او وساره2)
دى او:ساره
انا
ساره2:ها
دى او:انا
ساره2:ها
دى او:انا
معجب بيكى
ساره2:انا
دى او:ههههه
اه
ساره2:يعنى
انت فعلا بتقولى الكلمة دى يعنى مش بتتدرب على مسلسل
دى او:هههههههه
ساره2:طيب
وانا كمان
دى او:اية
ساره2(وشها
احمر):مفيش
دى
او:قوليها
ساره2:لا
ما هو
(مسكها
دى او من ايديها ولفها ناحيته)
دى
او:بحبك
ساره2:وانا
كمان
(وجريت
ودى او فضل واقف بيضحك عليها...عند سلمى1 بعد اما خرجت من الشقة راحت على بيت السوجو
بما ان كيونا قالها مرة على الرمز السرى فدخلت واول لما دخلت )
سلمى1:ييسونغ
اوبا ...ييسونغ...شكلة خرج
(ودخلت
سلمى1 على اوضة كيوهيون الى كان نايم على السرير والعرق على وشة و مستغطى ب بطاطين
كتير...سلمى1 اول لما شافت كيوهيون كدة جريت على المطبخ وجابت قماشة وطبق فية مية وقعدت
جنب كيو )
سلمى1(عيطت):غبى
ومفيش عندك دم حتى وانت عيان وانا اخيرا قريبة منك بتبعدنى بابو
(بعد
ساعة تقريبا كيوهيون فاق شوية وحس بحد جنبة)
كيوهيون:هيونغ
ادخل نام شوية
سلمى1:يعنى
اخرتى بقيت هيونج
كيوهيون:سلمى
سلمى1:اه
(كيوهيون
قام واتعدل على السرير)
كيوهيون:انتى
اية الى جابك
(وحاول
يقوم من على السرير واول لما قام وقع بس سلمى1 مسكتة فبقى فى حضنها)
سلمى1:بطل
غباء واقعد
كيوهيون:هروح
اعملك حاجة تشربيها
سلمى1:هههههههههه
اية هتتبينلى انك مش تعبان
كيوهيون:ايوة
انا كويس
سلمى1:كداب
اوى
(وساعدتة
سلمى1 يقعد على السرير وجت تخرج من الاوضة كيوهيون مسك ايديها)
كيوهيون:هو
انتى بجد هنا
سلمى1:لأ
شبحى
كيوهيون:ردى
عليا
سلمى1:اه
انا هنا
(كيوهيون
شدها لية وحضنها)
كيوهيون:انا
اسف وحشتينى
سلمى1:انت
كمان وحشتنى اوى
(عيطت
سلمى1)
كيوهيون:انا
اسف بس انا كنت فاكر انى رايح اقابلك بعد اما عرفت ان ابو سيون صاحب بابكى وعمك وامى
قالتلى ان بنته كانت متربية فى بلد عربية افتكرتك انتى صدقينى
سلمى1:اوبا
خلاص
كيوهيون:انا
اسف على الكلام الى قولتة بس بغير عليكى ومش هسمح لحد انه ياخدك منى ابدا
(سلمى1
ابتدت تتطب على ضهر كيوهيون )
سلمى1:ششششش
اهدى بس ..يلا ريح شوية ونام
كيوهيون:لأ
سلمى1:يااااه
كيوهيون:خايف
انام مش الاقيكى زى كل يوم
سلمى1:لا
المرة دى هتصحى تلاقينى جنبك
(باسها
كيوهيون من خدها ونام على السرير وسلمى1 خرجت برة الاوضة وراحت على المطبخ وبعد شوية
خرجت وهى خارجة من الشقة قابلت لى تووك والباقى)
لى تووك:انتى
كنتى
سلمى1:اه
فى الشقة مع كيو
دونغهى
:ييسونغ فتحلك
سلمى1:اصلا
ييسونغ اوبا مش موجود استنوا ادخل اجيب حاجة من اوضتى علشان هرجع معاكوا تانى
انهيوك:نعم
منيرة:هتباتى
هناك
سلمى1:اه
فى اوضة كيوهيون
(ودخلت
الشقة بتاعتها هى والبنات ودخلت اوضتها جابت شنطة كبيرة اوى وهما برة واقفين متنحين
من تصرفاتها الغريبة ..وخرجت ليهم سلمى1)
سلمى1:يلا
حد يروح بقى يفتح الباب بسرعة علشان الشنطة تقيلة
سدين:ماما
هتروحى فين
سلمى1:هبات
عند بابا يا بطتى
سيون:بابا
سلمى1:اه فى اعتراض
(وبعدين
بصت لانهيوك)
سلمى1:روح
افتح الباب
انهيوك:انا
جدو يعنى
سلمى1:ياااه
اخلص وروح افتح الباب
(جرى
انهيوك يفتح الباب ودخلت سلمى الشقة بتاعت السوجو ودخلت على المطبخ...وطبعا كلوا جرى
يشوف هتعمل اية طلعت سلمى ادوات غريبة على الترابيزة واعشاب شكلها غريب)
دونغهى:هى
هتقتل كيو
انتصار:مش
بعيد
هيتشول:واو
شخصيتها قوية الى يخونى يموت هههههه
ياسمين:تحب
اقتلك
هيتشول:غورى
من هنا
منيرة:سلوكتى
سلمى1:ارغى
سلمى3:ممكن
نفهم بس انتى بتعملى اية
سلمى1:بعدين
(وبعد
ساعة والكل واقف تعبان )
سلمى1:خلصت
(وجابت
طبق وحطت فية سائل غريب...وغطتة)
لى تووك:اية
دة
منيرة:سلمى
اخدت دروس علاج بالاعشاب
سلمى1:اه
علشان لما حد يتعب من البنات ابقى اعملهم دوا
شيندونغ:يعنى
هنبقى محتاجين ماكنى بعد الدوا دة
ريووك:يابنى
ما هنرى موجود
لى تووك:لا
انت كيوت عنة هو كمان
ريووك:مش
فرقت
سلمى1-_-
ظرافة
(واخدت
الدوا ودخلت على اوضة كيو)
وسونغمين
:طب وانا هنام فين دلوقتى
لى تووك:على
الكنبة
منيرة:هى
البت دى معندهاش دم
سلمى2:اه
لية
سدين:هقولها
منيرة:انا
اسفة يا سدين
سلمى2:مش
بنتها لازم تطلع زيها
ساره1:هى
هتنام هنا بجد
هيتشول:بنت
فى شقة 6 رجالة
لى تووك:يلا
يا عيال ننزل ننام مع الباقى تحت
هيتشول:اه
يلا
شيندونغ:انا
لسة منضف البيت
منيرة:البيت
دة
كانغ
ان:لا طبعا الى تحت دة بيت المعفنين
تغريد:ههههههههههه
شيندونغ:هتتعبى
يا مرات اخويا
لى تووك:يلا
ننزل بقى
(وخرجوا
كلهم من الشقة وما تبقاش حد غير كيوهيون وسلمى1...وهما خارجين قابلوا ييسونغ فى وشهم)
ييسونغ:اية
يا هيونغ رايحين فين
لى تووك:انت
كنت فين
ييسونغ:كنت
بجيب دوا لكيو بس الصيدليات القريبة من هنا قافلة فرحت الصيدلية الى بعد الشركة
لى تووك:طب
دخل الدوا وتعالى
ييسونغ:وكيو
هيفضل لوحدة
انهيوك:هع
لا ما مراتة معاااه ههههههههههههه
منيرة:لسة
ماطلبهاش وحتى لو طلبها انا مش هوافق على طول
انهيوك:حماه
مسيطرة
ييسونغ:هى
سلمى1 جوة
دونغهى:دة
طلع اغبى منى
(دخل
ييسونغ الشقة ودخل اوضة كيوهيون لقا سلمى1 قاعدة على الارض وماسكة قماشة بتمسح بيها
عرقة)
ييسونغ:سلمى
شى
سلمى1(بصوت
واطى):اوة اوبا انت جيت
ييسونغ:اه
وهننزل انا والشباب ننام تحت
سلمى1:ماشى
هو انت كنت فين
ييسونغ:كنت
بجيب دوا
(قامت
سلمى1 اخدت منه الدوا)
سلمى1:كمساميدا
اوبا
ييسونغ:دييه
(وخرج
ييسونغ من الاوضة وبصلهم ومشى)
ستوووووب الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق