Fans Love (19)

حب المعجبين البارت التاسع عشر






ييسونغ:سلمى شى
سلمى1(بصوت واطى):اوة اوبا انت جيت
ييسونغ:اه وهننزل انا والشباب ننام تحت
سلمى1:ماشى هو انت كنت فين
ييسونغ:كنت بجيب دوا
(قامت سلمى1 اخدت منه الدوا)
سلمى1:كمساميدا اوبا
ييسونغ:دييه
(وخرج ييسونغ من الاوضة وبصلهم  ومشى)
لى تووك:مالك ياض
ييسونغ:ياض
منيرة:بجد انا اتحطمت امالى من الفرقة
سلمى2:ومين سمعك يا اختشى
سيون:انا شخصيا اتحطمت
ساره1:طيب غور من وشى يا سيون
شيندونغ:يلا ننزل عايز انام
كانغ ان:انا بجد بعترف بقدرات المرأة
منيرة:هههههههه
كانغ ان:مش بهرز لما تبقى اوزعة 19 سنة تطرد 12 واحد برة البيت
هنرى:احسن يا هيونج علشان مش بتخلينى انام معاك فى الاوضة
زومى:يعنى تحت هتنام عدل يا اخويا
ياسمين:يلا ننام احنا ورانا تدريب بكرة
هيتشول:هع غورى من هنا يا بت
اسراء:لا بجد ورانا تصوير صور علشان الالبوم
منيرة:طيب يلا كل واحدة على اوضتها
سونغمين:اقعدوا احرقوا فى دمنا بقى
منيرة:ميانهاى اوبا ههههههههههه
(وهما واقفين جت دينا وساره2)
منيرة:يا هلا يا هلا ما بدرى
دينا:ما ناقص تفضحينى يا منيرة
ساره1:راجعين متاخر ليه
دينا:لوهان اوبا وصلنا
زومى:لوهان
دينا:اه  هههههههههه
ساره1:بتضحكى ليه
انتصار:ياااه دونغهى انت قعدت مع دينا كتير
ايثار:لا تلاقيها اتسطلت مع سلمى1
سدين:اونى حششت ككككككك
سيون:فعلا البنت زى امها
ساره1:اية الى حصل
ياسمين:انا فين اصل انا جعانة
منيرة:حسبى الله ادلخوا يلا يا كلاب
اسراء:انا داخلة
ياسمين:المعاملة هنا مش حلوة
ييسونغ:انا نازل انام
لى تووك:يلا بينا
تغريد:تصبح على خير اوبا
لى تووك:انزلوا انتوا بقى
(وجرى على تغريد)
انهيوك:اععععععع رومانسية هموت
سلمى2:اتعلم يا موكوس
سلمى3:انا عايزة سيهيونتى
اسراء:ياااه هنرى
هنرى:بووة
اسراء:غور يا حبيبى من هنا هنرش مية عبو شكلك
(نزل الشباب تحت والبنات دخلوا يناموا عند كيوهيون وسلمى1)
سلمى1:اااه هموت من السقعة  بجد
(جت تحط ايديها على وش كيو لقتة سخن )
سلمى1:اوبا
(كيوهيون فتح عنية براحة)
كيوهيون:سلمى
سلمى1:ديييه
كيوهيون:بحبك
سلمى1:نادو
(وقربت منه وادتة بوبو على خدة وجاية تبعد عنة راح كيوهيون مسك ايديها وشدها لحضنة وكمل نوم..سٍلمى حاولت تبعد بس كيوهيون كان اقوى ف استسلمت ونامت


  ....تانى يوم اسراء صحيت بدرى وصحت البنات فى نفس الوقت دة كان ييسونغ صحى وصحى الباقى وطلع فوق ودخل على اوضة كيوهيون لقاهم الاتنين نايمين جنب بعض)
ييسونغ:ياااه سلمى
(سلمى1 قامت بكسل وقعدت تتاوب)
سلمى1:بووة
ييسونغ:انتى اية الى نيمك جنب كيو
سلمى1:مش فاكرة الاحداث بالظبط ...هى الساعة كام
ييسونغ:الساعة عشرة -_-
سلمى1:هتأخر
(وقامت جرى..وقبل اما تخرج من الاوضة حطت ايديها على وش كيو)
سلمى1:الحرارة قلت شوية انا هبعت دينا هنا ولما ارجع هبقى اجى انت مش هتروح الشركة
ييسونغ:لأ هقعد جنب كيوهيون
سلمى1:طيب كويس يلا سلام
(وجريت على شقتها)
ييسونغ:سلام
(اول لما دخلت سلمى1 الشقة جريت على اوضتها وقتها كان البنات بيفطروا ما عدا اسراء وباقى الفريق..خرجت تانى سلمى1 وهى جاهزة والبنات دة كلة بيبصوا عليها)
سلمى1:دينا
دينا:بوووة
سلمى1:اعترفلك امبارح
دينا:هي عرفتى منين
سلمى1:واو تشوكاهيه وبمناسبة الخبر السعيد دة روحى اطمنى على كيو
دينا:البت دى بتاعت مصلحتها
سلمى1(بدلع):اووونى
منيرة:انهى واحدة يا ضنايا
سلمى1:اونى تيتو واونى ساره1 حبايب قلبى
ساره1 :مفتاح العربية هتلاقية جوة على المكتب بتاعى
تغريد:وانا مفتاحى فى شنطتى السودة
سلمى1:لوف يو كككككك
منيرة:لا مصلحة مصلحة
سلمى1:يلا يا بت منك ليها اخلصوا مش وقت اكل
سدين:ماما
سلمى1:نعم يا قلبى
سدين:عايزة اروح لشوقا وحشنى
سلمى1:هههههههه روحيلة يا حبيبتى
منيرة:هتصوروا الام فى امتى
اسراء:هو لسة اتدربنا يا مونى دة هو صور بس كدة وهنشوف اللبس و الاغنية وهنتدرب النهاردة على الرقصة بتاعت الاغنية
سلمى1:انا سمعت اللحن بتاع الاغنية الرئيسية وقريت الكلمات بتاعتها جميله اوى
ياسمين:يعنى النهاردة هنعمل اية
سلمى1:اول لما هنروح هنتصور الصور الرئيسية للالبوم وبعدين هنتدخل نسجل اغانى الالبوم
ميرنا:يا نهار نفخ
سلمى1:لا مش بس كدة يا حبى دة احتمال نتدرب على الرقصة كمان ههههههههه
سلمى2:بنتى فايتينغ
سلمى1:تسلمى يا ماما
ساره2:وانا كمان هدعمكم وهقدم استقالتى هعتزل
ياسيمن:قومى لتولع فينا كلنا
سدين:مامى انا هدعمك
سلمى1:يا خلاثى على العسل...يلا يا كلبة منك ليها هنتأخر
اسراء:حاضر حاضر
(وخرجت اسراء وياسمين وميرنا وساره2 وسلمى3)
سلمى1:يلا انا والبنات هنغور
منيرة:فى ستين داهية يا قلبى ^^
سلمى1:لوف يو تيتة
(ونزل البنات راحوا على الشركة)
منيرة:انتوا مش ناويين تروحوا الكلية ولا اية
تغريد:انا رجلى مكسورة وديما الله اعلم حاجة
ديما:مكسلة
سلمى2:انا مليش مزاج اروح النهاردة
سدين:انا هروح الكلية وبعدين اطلع على الشغل
منيرة:توم وجيرى المكسلين يقوموا حالا يروحوا الكلية
ديما:هع بعينك يا مونى
دينا:نو نو غلط توم سلمى2 .. ميرنا   جيرى لسة نازل بفريقة انا وسلمى1 حبيبة قلبى غامبول وداروين
ديما:يعنى انا اية
دينا:اطلعى برة
ديما:ااااه طيب قشطة
انتصار:انا عايزة انام
منيرة:طب ما تنامى
ايثار:ورانا تصوير اععععععععع
منيرة:احسن يا كلاب
ساره1:انا هدخل انام
 (فى الشركة)
لى سو مان:كويس انكم مش اتأخرتوا يلا ادخلوا اوضة التسجيل
سلمى1:مش قولت حضرتك هنتصور الاول
لى سو مان: بليل
سلمى:بليل امتى
لى سومان:بعد اما تسجلوا الالبوم
اسراء:احنا لحقنا نتدرب
لى سومان:عادى لسة الساعة عشرة
(جت سكرتيترة لى سومان قالتله حاجة ومشيت)
لى سومان:كويس المصممة بتاعت الازياء هتوصل بعد شوية   فروحوا سجلوا اغنية وبعدها تشوفوا الهدوم بتاعتكم وارجعوا سجلوا تانى
اسراء:اية المرمطة دى
لى سومان:يلا مش عايز دلع
سلمى1:يلا يا بنات
(دخلوا اوضة التسجيل وبعد ساعتين خرجوا اخيرا)
ساره2:سأمسك يدك للأبد
سلمى3:انت يا من تملكين  قلبى
ياسمين:سأكون بجانبك مهما طال الزمن
اسراء:سأحمل همومك بعيدا عنكى
ميرنا:سأساندك مهما كان قرارك
سلمى1:احبك عزيزتى وفخورة بك لان انتى صديقتى
اسراء:ههههههه عاش يا رجالة
هيتشول:دة دى الاغنية بتاعتكم
ياسمين:خضتنى
هيتشول:بس يا بت
ياسمين:بكرهك
هيتشول:وانا بحبك
البنات:ووووووووووووة
ياسمين:مش مرة واحدة قولتلك بتخض يا عم
هيتشول:مش عندك رومانسية خالص
ياسيمن:سبنهالك يا اخويا
هيتشول:هتروحوا فين
اسراء:هنروح نشوف الهدوم بتاعتنا وبعدين هنرجع نكمل تسجيل باقى اغانى الالبوم وبعدين هنتصور
هيتشول:هتروحوا كدة متأخر
ساره2:اكيد حسبى الله
سلمى3:اشوفهم مولعين
هيتشول:هبقى اجى اشوف الهدوم معاكوا
سلمى1:تنور يا اخويا
اسراء:يلا بينا
هيتشول:يلا سلام شوية وجاى
سلمى1:اراسو
(البنات راحوا للاوضة لقوا لى سومان دقيقتين بالظبط ودخلت بنت عندها حوالى تلاتين سنة وانحنت ليهم)
لى سومان: كيم سو اون هتكون هى استايلست الفريق
كيم سو اون:انيوهسايو انا كيم سو اون
سلمى1(انحنت):انيوهسايو انا سلمى1 ليدر فريق شاينى جيرلز
كيم سو اون(بصت ل لى سومان):انا جبت كام تصميم معايا الى حسيتهم هيبقوا حلوين على الاغانى
لى سو مان:اراسو
كيم سو اون:بنات فى الاوضة دى هتلاقوا 12 طقم كل واحدة تختار اتنين علشان دول مختلفين وفى بقى الزى الموحد برضة
سلمى1:اراسو  
(وهما جو بيغيروا جية هيتشول)
هيتشول:انا جيت
لى سومان :بتعمل اية هنا
هيتشول:جيت ارخم لية
لى سومان:هههههههه مفيش
(جوة فى الاوضة)
سلمى1:الاطقم الاولى حلوة يلى نجرب التانين

ياسمين:البلوزة دى قصيرة اوى يعنى مفيش حاجة محتشمه  انا هخرج اسأل المصممة
سار2:بس شكلك عسول
ياسمين:هجرب كدة واسألها
 (ولما جت تخرج لقت هيتشول فى وشها)
هيتشول:اية الى انتى لابساه دة
ياسمين:استنى هشرح
هيتشول:يااااه ادخلى غيرى حالا
ياسمين:ما تزعقليش كدة
(قرب منها هيتشول)
هيتشول:طول ما انا رجلك يبقى يحقلى ازعقلك يلا غورى على جوة غيرى
(ياسمين جريت جوة على الاوضة ووشها احمر وهيتشول وقف بعلامة نصر)
لى سومان:انت قولتلها اية
هيتشول:ولا حاجة هههه
(فى الاوضة اول لما دخلت ياسمين قعدت على الارض وحطت ايديها على قلبها)
سلمى1:بووة مالك
ياسمين:اونى بليز بدلى الطقم بتاعك
سلمى1:لا انتى الى اخترتى
ياسمين:يرضيكى هيشتول يسبنى من قبل حتى ما يدينى بوبو
سلمى1:لية اية الى حصل
ياسمين:لما خرجت كان واقف برة وقالى ادخلى غيرى علشان انا رجلك
سلمى1:اعععععععععع امرى لله
(وبدل البنتين ..الهدوم ماكنتش شبة بعض وحتى الالوان مختلفة )
طقم سلمى1 الطقم الاول
  

 الطقم التانى

طقم اسراء الاول

الطقم التانى



طقم ميرنا الاول


الطقم التانى


طقم سلمى3 الاول


الطقم التانى


طقم ساره2 الاول 


الطقم التانى


طقم ياسمين الاول


الطقم التانى

 





(خرجوا البنات من الاوضة)
كيم  سو اون:بجد الهدوم تجنن عليكوا
سلمى1:ممكن سؤال
كيم سو اون:اتفضلى
سلمى1:اية علاقة دة بالصحوبية مش فاهمه انا يعنى لو الاغنية راب شوية كنت قولت ماشى لكن دى مفهموما لطيف يعنى اول طقم ليا مش فاهمه اية الغرض منه اصلا حاسة انى عريانة
لى سومان:ياااه سلمى
هيتشول:سيبها تتكلم انا برضة نفس اعرف وجه نظر الانسة
كيم سو اون:عجبتنى الهدوم دى
سلمى1:انا عايزة اغير طقمى الاول  
كيم سو اون:يعنى اية الدلع دة
سلمى1:مش اول ظهور ليا اكون كدة ..سيد لى سومان انت وعدتنى ان لو ليا تعليق على حاجة وحسيت بظلم اقول من ساعة اخر مناقشة  يبقى دة حقى
لى سومان:انسة كيم سو اون ارجوكى اطلبى طقم تانى غير دة من المصمم الى بتتعاملى معاه(وبص لسلمى1 بشر) علشان تعرفى انك بتضيعى وقت
سلمى1:ابدا الطقم الاول كان حلو ودلوقتى ندخل نجرب الزى الموحد بتاعنا  ونروح نسجل وهى تجيب الطقم براحتها

هيتشول:طول عمرك عبقرية
لى سومان:ماشى
(وراحوا البنات على الاوضة غيروا ولابسوا الزى الوحد
الزى الاول

الزى التانى


 وخرجوا وروهم الزى ودخلوا غيروا وراحوا على اوضة التسجيل)
(عند البنات)
منيرة:ااااااه جعانة
دينا:نادو نادو لما ارجع نطلب حاجة
منيرة:رحتى لكيو
دينا:رايحة اهو
ديما:طيب مش تتأخرى بقى
تغريد:طيب ما نطلب احنا الاكل وعقبال اما تكون جت تكون البيتزا وصلت
سدين:يييييس
ديما:بيطلوعوا امتى دول
انتصار:يختى انا اعرف
ايثار:انتى هتروحى لية
دينا:سلمى1 قالتلى ادى لكيو اي  محلول علشان مش اكل حاجة خالص من امبارح
منيرة:طيب يا اختى
نسمة:مش تتأخرى يا اونى
دينا:ماشى
(راحت دينا لشقة السوجو)
ييسونغ:دينا شى اية الى جابك
دينا:سلمى1 بعتتنى علشان اطمن على كيو واديله محاليل علشان ما اكلش ..هو فاق
ييسونغ:لأ
دينا:انا احسن حل هديله حقنة منوم ووهعلقلة محلول
ييسونغ:طيب
هنرى:ياااه يا بتاعت طب
دينا:نعم -_-
هنرى:اسراء مرجعتش
دينا:لا
هنرى:طيب اكلت
دينا:معرفش علشان انا بتاعت طب
هنرى:شريرة
دينا:هع عارفة
هنرى:هنتقم
دينا:فين اوضة كيوهيون
ييسونغ:تعالى ورايا
دينا:اراسو
هنرى:يااااه مش بكلمك
دينا:مش برد على اطفال
(ودخلت وسابته..عند البنات فى اوضة التسجيل)
اسراء:عععع هموت من الجوع
ياسمين:وانا وانا
سلمى1:الساعه كام
ميرنا:الساعة 8 نص يا اونى
سلمى1:يلا مش مهم ناقص اغنية واحدة ونخلص
ياسمين:وهنروح على التصوير ههههههه
اسراء:على الاقل احنا فطرنا
سلمى1:انا مش فطرت -_-
ياسمين:احسن ههههههه
(وعلى الساعه 10  البنات خلصوا وراحوا على الاستوديوا وغيروا هدومهم)
لى سومان:ما تيجوا نكمل وتروحوا تتدربوا على الرقصة
سلمى1:ها وكده هنخلص الساعة كام
لى سومان:لية انتى متجوزة وعندك عيال خايفة ليفضلوا قاعدين لوحدهم
سلمى1:مش الفكرة بس كدة لا
لى سومان:عموما ميهمش بكرة تعالوا بدرى
سلمى1:اراسو
(بعد اما دينا ادت لكيو الحقنة روحت البيت واكلت وبعديها بشوية جينا نزلت تجيب حاجات وهى خارجة قابلت ييسونغ فى وشها  ونزلوا مع بعض)
ييسونغ:هى سلمى1 كويسة
دينا:تقريبا
ييسونغ:بتكلم بومى
دينا:معرفش
ييسونغ:طيب اكلت
دينا:معرفش..انت بتسأل عنها كتير ليه
ييسونغ:مفيش
(قامت دينا وقربت منه)
دينا:اوبا
ييسونغ:ديييه
دينا:انا عارفة سرك
ييسونغ :اية؟؟؟

ستوووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة