Fans love (2)
حب المعجبين البارت التانى
(تغريد
راحت تفتح الباب على اساس طبعا ان دة بومى بس للأسف حظها خانها او بمعنى اصح شكلها
فتحت الباب تغريد وتنحت سلمى1 رايحة وهى بتسرسع)
سلمى1:بوووومى تعالى هننزل نجيب عفش البيت ماشى
(و
وقفت متنحة هى كمان)
لى تووك:انيوسهايو نورتوا
(تغريد
جريت على الاوضة بعد اما افتكرت شكلها وسلمى 1 لسة واقفة مكانها..بعدين
انتبهت)
سلمى1:اتفضلوا وثانية واحدة وهنرجع
(دخلت
سلمى1 الاوضة وضربت تغريد علشان ما اخدتهاش وهى داخلة معاها)
كيوهيون:مش عارف حاسس ان الخلقة دى مش غريبة عليا يا هيونغ
انهيوك:وانا كمان
دونغهى:وانا كمان
لى تووك:يارب صبرنى
(بعد
خمس دقايق خرجت البنتين وهما نضاف وشعرهم مترتب)
كيوهيون:اااه سلمى شى
سلمى1(بصوت واطى):احم ازيك كيوهيون شى
كيوهيون:شكلك كان مختلف تماما
تغريد:ههههههه التراب بيعمل اكتر من كدة
كيوهيون:يالهوى على التراب دى الى انا شفتها بالمطار طبعا كانت مختلفة
تماما
سلمى1:ودلوقتى
كيوهيون:ههههه لأ رجعت اصلها
انهيوك:اااااه هو انتى هى البنت الى كيوهيون اتصور معاها فى المطار ورجعتله
المحفظة
دونغهى:انتى اسمك سلمى صح؟
سلمى1:اه عرفت منين
دونغهى:ما كيوهيون طول الطريق كان بيقول سلمى سلمى سلمى
كيوهيون:-_- انا غلطان انى بحكيلك على حاجة اساسا ربنا ياخدك
(ضحكت
سلمى ووشها احمر من الكسوف وتغريد راحت غمزاها) }على اساس ان انا وش كسوف هههههه {
لى تووك:اتفضلوا
الورد دة بصراحة انا لما سمعت صوت هنا حبيت نيجى نرحب بيكم انا والاطفال
تغريد:دة من زوقكم
لى تووك:معرفتكيش بينا
لى تووك:انا هو
تغريد وسلمى1:لى تووك قائد فرقة السوبر جونيور ودة هو انهيوك الة الرقص فى
الفرقة ودة دونغهى الطف واحد ودة الماكنى الشرير بتاع الفرقة كيوهيون
لى تووك:انتم الف
تغريد:هههه اه مصريين
لى تووك:واو بقالكم قد اية
تغريد وسلمى1: من 2005
لى تووك:من البداية
سلمى:اه طبعا عيب عليك يا كابتشن
(الكل
بيتنح)
الكل:كابتشن o.O
سلمى1:اه وماله هههههههه
(وكله
قعد يضحك ...بعدين كأن قنبلة صمت جت فى
المكان كلة قعد ساكت وهادى لى تووك كان بيبص لتغريد وبيبتسم وفى الوقت
دة كان كيوهيون منشكح مع سلمى وبيبصلها وبيضحك وتغريد مركزة مع هيوكى..وهيوك
ودونغهى منمدجين مع بعض فى ازاى يحلوا مشكلة انهم فتنوا على كيو )
كيوهيون:سلمى
(الكل
بص لكيوهيون باستغراب)
سلمى1:دييه
كيوهيون:ممكن نتكلم فى البلكونة على انفراد شوية كدة
(بعدين
سلمى طلعت المواهب بتاعتها الدفينة الى
اتعلمتها)
سلمى1:-_- نعم يا روح امك
كيوهيون:بوووة
تغريد:اتلمى يا زوفتة الله يحرقك يعنى الواد جايلك ومش عاجبك
سلمى1:بقولك اه ماشى اتفضل
كيوهيون:اراسو
(بعدين
كيو دخل البلكونة مع سلمى)
كيوهيون:احم عاملة اية بقى انتى
سلمى : وحيات امك جايبنى هنا علشان تسألنى
سلمى( وهى بتجز على سنانها): انا كويسة اوبا وانت
كيوهيون:انا كويس ..بس انتى لية بتجزى على سنانة
سلمى :مفيش اوبا ولا حاجة ..انت كويس
كيوهيون:دييه..واضح انك مش سهلة وشريرة
سلمى:انا ابدا دة انا ملاك
كيوهيون:ههههههه كدة اكدتيلى انك شريره
سلمى(باحراج):بتمنى اشوفك المع واحد فى السوبر شو اوبا يوم الجمعة
كيوهيون:انتى هتحضرى؟؟
سلمى:اها انا وتغريد والباقى
كيوهيون(قرص خدودها):هتنورى الحفلة وماتقلقيش هكون المع واحد ليكى
(سلمى1ووشها
احمر واصفر واخضر وجاب الالوان كلها واتوترت اوى)
سلمى1:احم احم هى طبعا هتنور علشان انا فيها اللهم زذدنى تواضع
(فى
نفس الوقت برة كان انهيوك ودونغهى بيتخانقوا على مين هيعمل مقلب فى ييسونغ
وعمالين بيخططوا ولى تووك وتغريد قاعدين ساكتين)
لى تووك:احم احم بس الشقة دى الاجاشى لى ماكنش راضى يأجرها ازاى اداها ليكم
بالسهولة دى
تغريد:اصلا الشقة دى بتاعتنا كان بابا وعمو مشترينها من اجاشى لى من زمان
اوى من حوالى عشرين سنة
لى تووك:هو انتى عندك كام سنة
تغريد:انا عندى 20 سنة وسلمى 1 عندها 19 سنة
لى تووك:ههههه انتى لية بتقولى عليها سلمى 1
تغريد:اصل فى بنت عمى اسمها سلمى برضة وهى اصغر من اختى سلمى فسمينا الاكبر
بسلمى 1 والاصغر بسلمى2
دونغهى:انتوا هتقعدوا فى الشقة دى لوحدكم
تغريد(باحراج طبعا):لا لسة فى 7 بنات جايين
انهيوك:انتوا هتقعدوا 9 فى الشقة
تغريد:اصلا الشقة 7 اوض وكل اوضة ممكن نحط فيها تلت سراير
لى تووك:نعم اية ملعب
تغريد:هههههههههه حاجة زى كدة هنا المفروض كنا نعيش كلنا مع بعض عمى وبابا بينا
كلنا بس محصلش نصيب
انهيوك:مش فاهم
تغريد(بحزن):بابا وماما وعمو ومرات عمو ماتوا فى حادثة عربية من خمس سنين
لى تووك:انا اسف بجد
تغريد:ولا يهمك(ونزلت دمعه من عنيها)
لى تووك(بيغير فى الموضوع):اية دة هما الاتنين راحوا فين..(وزعق)كيوهيون
(خرج
كيوهيون وسلمى من البكونة)
كيوهيون(بوش خالى من التعبير):نعم فى اية يا هيونج
لى تووك:بطمن على سلمى
كيوهيون:وتطمن عليها لية بأمارة ايه
لى تووك:عادى يا بنى كنت بسأل انتوا واقفين فى البكونة بتقولوا اية
(بصلة
كيوهيون بشر)
لى تووك(بتوتر):انا..ان انا بس كنت بسأل ما جتوش تقعدوا لية معانا يعنى يا
قلبى
كيوهيون:اااه بحسب
(وقعد
جنبهم سلمى1 بصتلة وهى
بتضحك وعماله بتغمز تغريد علشان تكلم هيوكى)
سلمى1:الله يخربيتك اتغريد ما تكلمى الواد
تغريد: مش عارفة اقول ايه
سلمى1:بت هتقوليلة انتى ولا اقولة انا
تغريد:بت ماتنسيش سلمى2 برضة
سلمى1:اتصدقى انتى صح فينك امونى
لى تووك:واضح واضح ان مفيش احترام لوجودى ههههه
تغريد وسلمى:ميانية اوبا
(بعدين
بصت تغريد لسلمى1 بعصبية بما انها هى السبب وبعدين بصت فى الارض وقعدت تلعب فى
شعرها وكيوهيون بص بشر للى تووك)
سلمى: تحبوا تشربوة حاجه اصل اختى العبيطة قاعدة بقالها فترة ولا
نطقت -_-
(مرة
واحدة سلمى اتهجم عليها)
انهيوك:فراولة هييييييييه
دونغهى:مانجا هيييييييه
كيوهيون:سم علشان اخلص منهم
لى تووك(كان قاعد مكانة وقور):مش عايزين نتعبك
سلمى:هههههههه يعنى جت عليك يا امير يا غالى امر (وبعدين بصت
لكيو بشر) تحب اجبلك عصير اية معاه
كيوهيون:اية انتى ما صدقتى ولا اية
سلمى1:اييييييشششش ياخسارة عموما(وبعدين بصت لهيوك ودونغهى بنظرة
مرعبة)مفيش عندنا غير شاى اعمل ولا لأ
(دونى
وهيوكى حضنوا بعض)
دونغهى وانهيوك:الى انتى عيزاه والله مش هنعترض
(ومرة
واحدة لقوا لى تووك فى النص بينهم)
لى تووك:ماتسيبونيش لوحدى
تغريد: اتلمى شوية يا حجة هتخوفى العيال
سلمى1:بووووووه انا دة انا ملاك حتى
كيوهيون: سيبيها براحتها دى كدة كبرت فى نظرى اكتر
(تغريد
تنحت وبصت لسلمى)
سلمى:انا هاروح اعمل الشاى احسن لحسن بؤحرج
تغريد:-_- وش كسوف
سلمى1:بووة
تغريد:خدى بالك وفرقى بين الملح والسكر
سلمى1:مش الملح الى لونة ابيض دة
تغريد:السكر لونة ابيض برضة
سلمى1:قشطه
(سلمى
قامت وسابت تغريد قاعدة وشها احمر وساكتة خالص ولى تووك عمال يبص لتغريد وتغريد
مركزة مع هيوك وكيوهيون قام يشوف الكتب الى سلمى كانت بترصها وهما داخلين وبعدين
دخل لسلمى المطبخ)
كيوهيون(زعق فى ودنها):بتعملى اية
سلمى1طار من اديها كوباية العصير وكانت هتقع لولا ان كيوهيون مسكها فى اخر
لحظة..دخل بقية العيال الى برة بيطمنوا على سلمى لقوا كيوهيون حاطط ايدة على وسط
سلمى وساند فى الترابيزة و وشه قريب اوى منها..صفر انهيوك ودونغهى
..فكيوهيون
ساب سلمى تقع)
ساب سلمى تقع)
سلمى1:اااه
(جريت
عليها تغريد)
تغريد:انتى كويسة يا قلبى حصلك حاجة اتعورتى جامد
سلمى1:ما تقلقيش يا اونى
(وطت
تغريد تلم الكوباية الى اتكسرت)
تغريد:استريحوا انتوا برة واحنا هنعمل العصير وننرجع بسرعة
(خرج
الشباب برة وتغريد ساعدت سلمى وعملت معاها العصير وسلمى علشان تنتقم حطت فى كوباية
دونغهى وانهيوك وكيوهيون شطة من غير اما تغريد تاخد بالها خرجت سلمى1 وتغريد
كوبايات العصير)
تغريد:هى مال كوباية المانجا لونها غريب كدة لية
سلمى:ههههههه اصلى حطيت فى الاول فراولة وبعدين افتكرت وحطيت المانجا
تغريد:بابو-_-
سلمى1:مش هرد عليكى
(قدموا
كوبايات العصير)
لى تووك:مش قولتى انك هتعملى شاى
سلمى1:لقيت عصير فى التلاجة هههههه
لى تووك:هههه طيب
دونغهى:هيييييه عملتيلى مانجا
انهيوك:فراووووله
سلمى:عجبك يا بطة
انهيوك:اه ^_^
دونغهى:ملكيش دعوة بأنشوفتى
سلمى1:طيب هات العصير
دونغهى:لا خلاص خلاص
(سلمى1
عملت وش بوبى قرب دونغهى من سلمى1
واداها بوبو على خدها وبعدها سلمى قطعت الاشرة والكوباية وقعت)
دونغهى:هههههه ياختى عسل
سلمى1:ها
تغريد:سلمى...سلمى
لى تووك:سلمى
كيوهيون:انت ياض عملت فيها اية
دونغهى:اصلها كيوت اوى لما بتتخض
لى تووك:احم اشربوا العصير يلا
(مسك
كل واحد كوبايتة ومرة واحدة كيوهيون ودونغهى وانهيوك ابتدوا يكحوا جامد)
تغريد:فيه اية
كيوهيون(بوش خشب):مفيش
دونغهى:سلمى انتى عامله العصير طعمه غريب ليه
لى تووك:بطلوا افترى العصير طعمه حلو تسلم ايدك يا سلمى1
سلمى1(بوش مذهول):ها
انهيوك:انتى حطة شطة فى العصير
لى تووك:عيب كدة اشربوا العصير يلا وبطلوا تلكيك
دونغهى:بس
(لى
تووك بص بشر)
انهيوك:اشرب يابنى
(بعد
اما خلصوا العصير)
لى تووك:احم يلا علشان ما نتأخرش يا شباب
دونغهى:اه والنبى بوقى مولع
لى تووك:-_- على اى حال بنتمنى تيجوا تزورونا
تغريد:لما بقية البنات يجوا هنعمل حفلة هنبقى نعزمكم
لى تووك:اها طبعا
سلمى1:اوبا هبقى اجى ازوركم فى السوبر شو
لى تووك:انتوا هتحضروا
كيوهيون:اه يوم الجمعة ابوس ايدك يلا علشان هنموت هيوك وقع
لى تووك:-_- خلاص ان شاء الله يلا انيو
(ومشيوا)
تغريد:انتى حطيتى حاجة
سلمى1:اه شوية شطة صوغنين
تغريد:ياااااااه
سلمى1:لو فضلتى تزعقيلى مش هنيمك فى اوضتى انا وبومى
تغريد:اييييش هتجنن بسببك
سلمى1:يلا ننضف بس الشقة
(كملوا
بقية الشقة وعلى الساعة تسعة جية بومى وكان جايب اكل اكلوا مع بعض وتغريد دخلت
تنام على سرير سلمى1 وسلمى1 فضلت قاعدة مع بومى)
سلمى1:بجد وحشتنى اوى اوبا
بومى:وانتى
كمان
سلمى1:من ساعة ما بومى مشى وسابنى كنت بفكر فيك
بومى:انتى عارفة بسبب الظروف بس كنت جيت قعدت معاكى هناك
سلمى1:ولا يهمك(وعنيها دمعت)
بومى :ما تعيطيش
سلمى1:اصلة وحشنى اوى يا بومى
بومى :انا جنبك اهو ما تعيطيش
سلمى1:انا عايزة انام
بومى:طيب يلا ادخلى وانا هنزل
سلمى1:ماينفعش تفضل معايا لغاية اما انام اصلى بصراحة خايفة اقعد فى الشقة
وهو مش موجود فيها
بومى :حاضر
(قعدت
سلمى على الكنبة ومددت وبومى مسك اديها لغاية اما نامت وبعدين قام وخرج راح شقتة
وتانى يوم طلع ليهم بومى وكملوا بقية تنضيف الاوض ونزلوا جابوا سراير لكل الاوض
وعفش جديد)
___تسريع
للأحداث يوم الاربع الساعة 11___
(راحت
سلمى وتغريد المطار وفضلوا واقفين مستنين السبع بنات)
سلمى1:ماما
جريت منيرة ودينا
واخدوا سلمى1 فى حضنهم
منيرة:انتى كويسة يا حبيبتى
دينا: وحشتينى خالص يا بنوتى قابلتى كيوهيون ولا لسة
سلمى1:ههههه اه
دينا:بجد
سلمى1:اه والله طلع الدور بتاعنا هو الدور الى عايشين فيه
سلمى2:اييييه يعنى هيوكى كمان
سلمى1:اه طبعا
سلمى2:طيب مستنين اية يلا بينا عايزة اشوف الواد واحضنة
منيرة:اتلمى
سلمى1:ريحى مشيوا من امبارح على اى حال بعد بكرة هنروح السوبر شو حجزت
التذاكر لينا كلنا
منيرة:دة بجد
تغريد:اه يا اختى
ديما:يعنى حقيقى الى انا بسمعه دة
ساره1:دة حقيقى
سارة2:ها ها
سلمى1:انتوا بتكملوا الكلام مع بعض
ساره 1 وساره 2:ااااه
منيرة:كتكم الاوة
تغريد:يلا نروح دلوقتى
(فى
البيت بتاع البنات كلهم كانوا فرحانين اوى لما شافوا الاوض)
تغريد:وانا سلمى1 الى عملنا دة كله
وبومى ساعدنا وجبنا مرايات كمان للاوضة الكبيرة علشان تتعمل اوضة
منيرة:واو بجد بحب اخواتى الصغيرين وفخورة بيهم اوى
تغريد وسلمى1:شرفناكى اهو ونضفنا الاوض وجبنا سراير وعفش جديد وقابلنا بنات
عرب
دينا:ههههههه فى اية اهدوا
تغريد وسلمى1:وقررنا نعمل حفلة كبيرة بس انتوا الى هتجهزوها كلها غصب عن
عنيكم وهنعزم اعضاء السوبر جونيور
انتصار:هيييييييه انا موافقة
ديما:طبعا بيس
ساره1: انا راحة لعمو تشوى يوم السبت علشان هو الى هيعلمنى علشان افتح شركة
العقارات بتاعت بابا وعمو
منيرة:كدة اتبقالى 5 بنات هنسد طبعا ولا اية
البنات:احنا وراكى يا كبير
ساره1:اهم حاجة هنقسم الاوض ازاى
منيرة:تغريد انتوا جبتوا كام سرير
تغريد:8 سراير وحطينا فى كل اوضة سريرين وسلمى1 هتنام فى اوضتها القديمة
العفش بتاعها كله لسة موجود
منيرة:يعنى سلمى1 فى اوضة لوحدها
ديما:اشمعنا ها؟؟؟
تغريد:اصلا الاوضة دة اصغر اوضة فى الشقة كانت واخدة سريررين بالعافية وكمان دة حق سلمى1
وكمان دى مش محسوبة يعنى اصلا الشقة 8 اوض
دينا:اينعم مش بنحسب الاوض دى من ضمن العدد
سلمى1:احنا حطينا فى كل اوضة سريرين علشان برضة لاى ظروف تبقى فى اوض تانية
واشترينا عربيتين فى القوت الحالى ومجهزين عربية تانية علشان شغل سارة
منيرة:والله بتفكروا
سلمى1:
يلا يا توتى بقى ندخل نريح احنا عقبال اما انتم ترتبوا هدومكم وتعملوا الغدا
كككككك
(ودخلت سلمى1 وتغريد جوة
يناموا وبعد شوية البنات صحوهم علشان يتغدوا )
منيرة:تعالوا بقى ننزل نجيب كل
واحدة فينا طقم كدة شيك علشان الحفلة الى هنعملها هنا دى
ديما:عبراشق فى اى حاجة
منيرة :طيب هنقسم نفسنا
ساره1:اه ماشى
منيرة:انا هبقى مع مجموعة وساره هتبقى مع مجموعة ..سلمى1 و2 ودينا وديما
معايا وتغريد وانتصار وساره 2 معاكى انتى يا ساره1
ساره1:قشطة يلا بينا
(نزلوا كلهم راحوا على المول
بعد اربع ساعات روحوا اخيرا)
منيرة:يااااااااااه اخيرا
سلمى1:برضة مش مقتنعة بالفستان
سلمى2:ولا انا
دينا:منيرة استعجلتنا
منيرة:استعجلت مين دة انتوا ناقص تباتو هناك حسبى الله
ساره1:يلا نعمل فشار ونتفرج على الفيلم الى جبته
ديما:عبراشق برضة فى اى حاجة
ساره2:طيب قوم يا عبراشق اعمل انت الفشار
ديما:ماشى انا هقوم علشان انا مؤدبة
تغريد:من امتى دة
ديما:اول امبارح ههههههههههه
(بعد الفشار والفيلم ناموا ناموا على الارض }لو سلمى1 وتغريد كانوا عارفين ماكنوش جابوا
سراير من الاول -_-{
وعدى يوم الخميس كله والبنات نايمين مش بيتحركوا يادوبك بس يقوموا ياكلوا ويكملوا
نوم مستنين بس يوم الجمعة)
صباح يوم الجمعه الساعة 11 بعد اما صحيوا بالعافية
منيرة:ابنانيت بالحق
هى الحفلة الساعة كام
سلمى1:مكتوب فى التذاكر على الساعة 7
سلمى2:هيييييييه
ساره1:يعنى ناقص 8 ساعات كويس
ساره2:طيب ادخل اكمل نوم
منيره:لأ كل واحدة تدخل تغسل وشها عقبال اما احضر الفطار انا وساره2
ساره2:اشمعنى انا
منيره:يعنى بذمتك دى اشكال تعمل اكل(وشاورلت على العيال)
سارة2:يلا نقوم نعمل الفطار يا مونى
(كل
واحده قامت تغسل وشها وخرجوا قعدوا يلعبوا عقبال اما منيرة وساره2 عملوا الفطار وقعدوا
يفطروا وبعديها وكل واحدة دخلت اوضتها تظبط
هدومها الى هتلبسها الساعة 4 بالظبط الكل استعد يلبس وعلى الساعة 5 ونص نزلوا من
البيت وراحوا الحفلة دخل البنات الحفلة وشافوا البنات العرب هناك)
ستوووووووووووووب
الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق