Fans Love (20)

حب المعجبين البارت العشرون

 


دينا:اوبا
ييسونغ:ديييه
دينا:انا عارفة سرك

ييسونغ :اية؟؟؟
دينا:انت بتحب سلمى1
ييسونغ:لا طبعا مين الى قالك كدة
دينا:وانت بتتوتر لية انا بهزر هههههههههههه
ييسونغ:هههههههه
(وجرى على السوبر ماركت)
دينا:هو عمل كدة لية اييييش
(بعد شوية لما وصلوا عند السوبر ماركت دخلوا ولما خرجت  لقت ييسونغ واقف فى الجنب مرتبك وجنبة زومى)
دينا: انت جيت امتى

زومى:كنت معدى ولقيت ييسونغ هيونغ فقولت اشوفه مالة
ييسونغ:اندية مفيش حاجة
دينا:طيب يلا نروح هموت وانام
ييسونغ:يلا
(ومشيوا واول لما وصلوا لتحت البيت ييسونغ طلع جرى ودينا وهى طالعه وقفها زومى)
زومى:دينا ممكن اتكلم معاكى
دينا:اراسو
(راحوا على الكافية الى قدام العمارة فى نفس الوقت فى الشركة كان هيتشول وسيون ولى تووك ودونغهى وانهيوك وكانغ ان بيتدربوا فى اوضتهم لغاية اما دخلت عليهم سانى -_-)
سانى:انيوهسايو
لى تووك:انيوهسايو اية الى جابك
سانى:هو كيوهيون اوبا فين
هيتشول:بتسألى لية
سانى:هو مع المزغودة دى الى اسمها سلمى علشان التصوير
كانغ ان:لا مش مع سلمى هو تعبان فى البيت ومحدش يتلكم على اختى كدة
سانى:بووة ومحدش قالى لية
لى تووك:بصفتك اية
سانى:بصفتى خطيبتة
سيون:واو احلامك كبيرة ...سانى انسى كيوهيون لسلمى1 وسلمى1 لكيو
سانى:انا الى خرجت مع كيوهيون اوبا فى موعد مدبر تفتكر مين فينا بقى الى هتبقى معاه
(هيتشول اول لما سمع الكلمة دى مسك سانى من التى شيرت بتاها وبصلها بصة مخيفة)
هيتشول:يعنى انتى السبب فى انه يتعب بالمنظر دة
سيون:انتى غبية اطلعى من هنا ولو شفتك تانى قدام كيو صدقينى انا ممكن اقتلك
سانى:هههههه ماشى بس قريب هتتقبلونى غصب عنكم
(وزقت ايد هيتشول ومشيت)
هيتشول:بنت *******
سيون:اهدى يا هيونغ مش تتضايق
دونغهى:يعنى الزبالة دى عايزة ايه
لى تووك:خلينا نفكر
انهيوك:نفكر فى اية يا هيونغ
لى تووك:فى اية الى حصل علشان كيو يبقى بالشكل دة
 كانغ ان:اكيد قالت لية حاجة لان كيو تعب بعدها على طول
(عند تصوير البنات سانى راحت ليهم)
اسراء:هانت
سلمى3:على اية بالظبط
اسراء:على الاكل
ياسمين:يعنى من الساعة 10 واحنا شغالين مفيش راحة
سلمى1:احنا هنحقق رقم قياسى
ميرنا:كدة بقالنا 16 ساعة من غير راحة
اسراء:ودة كلة ولسة بدرى على تصوير الاغنية الرئيسية واننا نتدرب على الرقصة
(وفجأة ظهرت سانى)
سانى:انيوهسايو


المخرج:اوة سانى شى
سانى:البنات عاملين اية
(اسراء والبنات اول لما شافوها وقفوا يبصوا عليها من بعيد)
اسراء:احيييه اية الطيبة دى
سانى:انا طلبت اكل ليكوا كلكم  شوية وهيوصل انا مش رضييت اروح كدة لما عرفت ان الروكيز بتوعنا تعبانين من الصبح من غير اكل
المخرج:كمساميدا
(البنات بصوا ليها وانحنوا)
البنات:كمساميدا سنبانيم
سانى:دة مش حاجة لاخواتى الصغيرين
سلمى1:الاكل مسمم كككك
البنات:هههههه
سانى :بتقولوا اية
سلمى1:لا ولا تاخدى بالك
(قربت سلمى1 من البنات عملوا دايرة )
سانى:بصراحة انا جبت الاكل بسبب كيوهيون اوبا
(سلمى1 بصتلها)
سانى:اصل بعد الموعد الى كان بينا واوبا مشى تعب ولسة مكلمنى وقالى انى اجيب وجبة غدا كويسة ليكوا
سلمى1:هو انا ما قولتلكيش
سانى:تقولى اية
سلمى1:كيوهيون اوبا تعبان ومش بيفوق اصلا ابتدت حرارتة تقل شوية لما انا نمت معاه امبارح والصبح خليت دكتورة تديلة منوم علشان يعرف ينام بدل الكوابيس الى بتجيلة فيعنى اوبا لو كان فاق كان زمانة اتصل بيا
سانى:اية امال مين الى اتصل بيا
(سلمى1 شاورت على دماغها)
سلمى1:خيالك المريض ههههههه
المخرج:يلا ادخلوا غيروا والبسوا الطقم التانى
سلمى1:اراسو...انيو سنباى ^^
(وقف البنات كلهم متنحين من رد سلمى1 وسانى بصت لسلمى1 بشر ومشيت بعد اما البنات خلصوا لقوا لى سومان فى وشهم)
سلمى1:مش هنيجى بكر نتدرب ونخليها بعد بكرة
لى سومان:دة بمزاجك
سلمى1:لأ دة الواقع احنا لسة مخلصين الساه اصلا 6 وعقبال اما رنوح وهناكل وبعدين ننام هتبقى فيها 7نص مثلا  هنام ساعتين ونيجى نقعد اليوم كله ونتعب نفسنا ولسة الاغنية مش نزلت طيب خلينا نتمرمط وقت اما الاغنية تنزل ونروح نروج ليها بس كدة لو عملنا 6 عروض ولسة عايشين هيبقى خير وبركة
لى سومان:يعنى عايزة اية
سلمى1:مش نيجى بكرة
اسراء:بس يا سلمى
سلمى1:ها ماشى احنا مش جايين
لى سومان:اراسو
سلمى1:كمساميدا اوعدك هنتدرب بجدية اكبر من كدة  دة لسة (وانحنى البنات لية وخرجوا من الشركة... لقوا فى وشهم لى تووك ودونغهى وهيتشول وانهيوك  وهنرى وسيهيون)
سلمى3:اوبا
(وجريت على سيهيون)
سيهيون:اخيرا خلصتوا
ياسيمن2:انتوا بتعملوا اية هنا
هيتشول:يعنى هنكون بنعمل اية مستنينكم علشان تروحوا معانا بسبب الوقت
سلمى1:ما احنا معانا عربيات العيال
لى تووك:ما انا هركب معاكى انا ودونغهى وميرنا ..وسيهيون هياخد سلمى3 فى عربيتة وهيتشول وياسمين هياخدوا عربيتكم التانية وهنرى واسراء  هيبقى معاهم عربيتى انا
سلمى1:ععععع كمساميدا
سيهيون:اى خدمه
دونغهى:كنت متأكد انكم مش هتقدروا تسوقوا
ياسمين:كمساميدا
(ورحوا كلهم على البيت واول لما وصلوا)
سيهيون:اشوفك بكرة يا قلبى
(وقرب من سلمى3 واداها بوبو على خدها وحضنها ومشى فى نفس الوقت فى عربية لى تووك)
هنرى:اسراء
اسراء:بوووة
هنرى:انا كنت فى البيت وجيت علشان بس اوصلك
اسراء:وانا بحبك من فراغ يا قلبى
هنرى:طيب اسراء
هنرى:انا بحبك على فكرة
(وقرب منها واداها بوبو)
هنرى:مستنى الام فى بتاعك يا بطتى
(اسراء وشها احمر ونزلت جرى من العربية فى عربية هيتشول وياسمين)
هيتشول:اخر مرة اشوفك بطقم زى الى كنتى لابساه تانى مفهوم
ياسيمن:والله مش قصدى
هيتشول:انا بحذرك...ويلا اطلعى علشان تنامى ونعرف نتفسح بليل
ياسمين:انا وانت
هيتشول:لأ كلنا سوا يلا انزلى يا بت
ياسمين:هيييييييييه هتفسح اخيرا
هيتشول:ييييييييس يلا بقى انزل من العربية
ياسيمن: ميهمش عاملنى بخشونية زى ما نفسك برضة انت بتحبنى وهتفسحنى بكرة هييييييييه
(نزلوا كلهم من العربيات)
اسراء:اااااه هموت وانام
سلمى1:يلا اوبا نطلع
لى تووك:قصدك عليا
سلمى1:اه عايز اطمن على كيو فاطلع شوف علشان ما يكونش فى حد فى الصالة وادخل لكيونتى
اسراء:بت انتى ما نمتيش
سلمى1:واية يعنى
(وطلعوا ودخل لى تووك طرد ييسونغ من اوضة كيوهيون )
ييسونغ:لية
لى تووك:سلمى1 هتدخل
ييسونغ:دلوقتى
لى تووك:اه هى مصرة
ييسونغ:طيب
(دخلت سلمى1 الشقة وطبعا كلهم ناموا)
لى تووك:انا هدخل انام بقى يا سلمى1
سلمى1:اراسو  اوبا تصبح على خير
(دخل لى تووك الاوضة بتاعتة)
ييسونغ:انتى اكلتى
سلمى1:تقريبا لا ههههههه
ييسونغ:بابو استنى احضرلك اى حاجة خفيفة كدة
سلمى1:كمساميدا اوبا
(دخلت سلمى1 اوضة كيوهيون ومسكت ايدة وقعدت جنبة فى شقة البنات)
نسمة:هى فين سلمى1
اسراء:راحت لكيو
منيرة:الهبلة
اسراء:اعملى اكل لينا بليز هنموت
سلمى2:طيب ادخلوا غيروا الاول
انتصار:اه يلا واحنا هنعمل ليكم اى حاجة
سدين:بس كدة ماما مش هتاكل
اسراء:حتى مش رضيت تاكل من الاكل الى سانى جابته
منيرة:وانتوا اكلتوا
اسراء:الصراحة لأ ههههههه
ياسمين:كنا خايفين ليكون مسمم
سدين:طيب وسلمى1 L
اسراء:هى الى مش راضية ترجع بسبب كيو
دينا:صحيح عمرها ما هتاكل علشان هتفضل قاعدة قلقانة فخليها براحتها هناك
سدين:ارسو
(فى شقة السوجو كان ييسونغ حضر الاكل  لسلمى1 وناداها علشان تاكل )
سلمى1:هو مافقش خالص
ييسونغ:لا دينا ادتة المنوم
سلمى1:طيب كويس
ييسونغ:لية
سلمى1:اصل سانى
ييسونغ:مالها
سلمى1:كيوهيون راح معاها هى الموعد المدبر وبتقول كلام غريب على انهم هيتجوزوا
ييسونغ:هى باين اتجننت سلمى مش تقلقى كيوهيون مش بيحب غيرك
سلمى1:^^ اراسو..اه على فكرة طبخك حلو..يلا هقوم انا اقعد جنب كيونتى ادخل نام اوبا
ييسونغ:ديييه..اممم سلمى
سلمى1:بووة
 ييسونغ:هو لو انا تعبت كدة هتيجى تقعدى جنبى وتعمليلى دوا الاعشاب الغريب
سلمى1:اه طبعا اوبا
ييسونغ:طيب كويس ^^ لقيت حد هههههه
سلمى1:طبعا على طول انا فى ضهرك
(ودخل جوة على اوضتة ودخلت سلمى1 قعدت جنب كيوهيون...تانى يوم الساعة 11 بالظبط سلمى1 صحيت وقامت تعمل عصيدة لكيوهيون وقتها صحى باقى الاعضاء)
سيون:هييييه ريحة اكل
سلمى1:ريح نفسك انا عملاها لكيو
لى تووك:انتى ظالمة
سلمى1:ههههه ما تخفش عملت كتير علشان تاكلو
لى تووك:هييييييييييه
(صحى ييسونغ ووقع من على الكنبة وجيه يبص لقى سلمى1 واقفة فى المطبخ بصلها وبعدين دخل اوضة كيوهيون لقاه بيحاول يقوم من على السرير)
ييسونغ:ياااه كيوهيون اخيرا قمت
كيوهيون:هو اية الى حصل انا اخر حاجة فاكرها انى كنت فى موعد مع سانى
ييسونغ:دة عدة حوالى تلت ايام وانت عندك حرارة عاليا ومش بتقوم من على السرير
كيوهيون:هيونغ
ييسونغ:بوووة ها عايزة اية
كيوهيون:هى سلمى جت
ييسونغ:نعم -_-
كيوهيون:مجتش صح...اكيد انا جرحتها انا لازم اقوم واعتذرلها فورا
(دخلت سلمى1 الاوضة)
سلمى1:اوة اوبا انت صحيت
(وسابت صنية الاكل وحضنتة)

كيوهيون:انتى هنا فعلا
سلمى1:ههههههههه انت عمال تسألنى السؤال دة من يومين والله انا هنا وفى حضنك دلوقتى
كيوهيون:وحشتينى
(خرج ييسونغ من الاوضة)
سلمى1:نادو نادو
كيوهيون:يعنى كل الى انا شوفتة دة مش حلم
سلمى1:اه كله مش حلم ماعدا انى نمت جنبك
كيوهيون:ومين قالك انتى حلمت بأنك نمتى جنبى
سلمى1:اه انا...
كيوهيون:بابو حتى مش عارفة تخبى صح
(وقرب منها واداها بوبو)
سلمى1:يلا قوم كل عملت عصيدة
كيوهيون:مش عايز
سلمى1:طيب اشرب الدوا دة انا الى عملته ليك بنفسى
(كيوهيون مسك الطبق وهو فرحان وشربة كله)
سلمى1:ااه ابنى مطيع..تحب تاكل اية
كيوهيون:باستا
سلمى1:يلا جيت صح بس تعالى عند البنات علشان عايزة اغير
كيوهيون:تغيرى لية
سلمى1:اصلى خلصت تصوير متأخر وملحقتش اروح
(دخل ييسوونغ تانى الاوضة)
ييسونغ:باتت معاك بقالها يومين ومش بتنام بسببك وراجعة الساعة 6 الفجر امبارح بسبب التصوير
سلمى:اتصدق انت عيل فتان
كيوهيون:ياااه يلا روحى نامى
سلمى1شيرو اعملك باستا الاول
كيوهيون:ياااه
سلمى1:شيرو عععععععععع ييسونغ اوباا يلا تعالى معانا هروح اعمل باستا فى بيتنا
ييسونغ:بيتنا
سلمى1:اه انا والعيال وبليل هفسحكم كككككك هوريكم انا كنت فين
ييسونغ:اراسو
(وخرج التلاتة من الاوضة)
شيندونغ:انتوا رايحين فين
(سلمى1 اتفزعت وصرخت ومسكت فى ييسونغ)
سلمى1:انت بتطلع امتى يا عم
(ييسونغ طبطب على سلمى1 وكان كيوهيون واقف بيبص باستغراب)
شيندونغ:ايه رايحين فين
كيوهيون:سلمى هتعملى اكل بس فى بيتها
لى تووك:طيب ماشى ....يلا بقى نروح على الشقة الى جنبنا
سلمى1:هههههههه
كيوهيون:هفطر باستا
سلمى1:يلا بسرعة بس
(وراحوا على الشقة والبنات كلهم كانوا لسة صاحيين من النوم وشعرهم هايش وشكلهم يسد النفس)
منيرة:اية جيتى
سونغمين:هى دى منيرة
سلمى1:اااااه ههههههههههه تخيل بقى
سلمى2:اية دة
(البنات صرخوا لما لاقوا الاعضاء دخلوا الشقة ما عدا سدين الى اول لما شافت سلمى1 راحت حضنتها وشدتها من ايديها ودخلت بيها على الاوضة ..والبنات طبعا كلهم دخلوا يغيروا والشباب واقفين عمالين يضحكوا)
سدين:اوماا
سلمى1:اية يا قلبى
سدين:هييييييييح
سلمى1:اية يا بت
سدين:شوقا
سلمى1:ماله
سدين:هيييييح
سلمى1:يا بت احكى
Flash back
امبارح وسدين رايحة الشغل كان شوقا بقالة فترة مش بيتصل بسبب شغلة اول لما نزلت من العربية لقت شوقا فى وشها وحضنها
شوقا:بقوشباسو سدين
سدين(وشها احمر):نادو اوبا
شوقا:انا اسف انى ماكلمتكيش بسبب الشغل والضغط الى انا فية
سدين:ولا يهمك اوبا
شوقا:سدين انا عايز اعرف الاطفال علاقتنا ببعض ممكن تيجى يوم عندنا الشقة
سدين:نيجا
شوقا:اها وهاتى حد من اصحابك
سدين:هجيب ماى ماذر بس اوبا انت متأكد انك فعلا عايز تعرف الاطفال بيا
شوقا:طبعا سدين
(وقرب منها واداها بوبو)
End flash back
سدين:وبس دة الى حصل وهو مستنى اتصل عليه واحدد معاه المعاد
سلمى1:واو تشوكاهية بنوتى
سدين:هتيجى معايا صح
سلمى1:اه طبعا هروح اعاكس فى كوكى كككككك
سدين:لوف يو ماذر
سلمى1:نادو دوتر
كيوهيون:يعنى انا مش هاكل ولا اية
سلمى1:جاية اهو
(خرجت سلمى1 وسدين من الاوضة)
سلمى1:انا هوريكم مهارتى
منيرة:انتى هتعملى اية
سلمى1:باستا
سلمى2:طيب ماشى احنا كلنا هناكل
سلمى1:احيييييييييه
سدين:اجى اساعدك ماذر
سلمى1:لا يا بطتى عايزة انا اعمل الاكل لاوبا
اسراء:سلمى1 انتى نمتى
سلمى1:شوية واتكتمى بقى
دينا:وهتمسكى السكينة ازاى يعنى
سلمى1:يااااااه ستوب  عيال رغاية
كيوهيون:انا هساعدك
سلمى1:بس انا مش طيقاك اصلا
ييسونغ:بتعرفى تمسكى السكينة اصلا
دونغهى:اول يوم ما كنتيش عارفة تفرقة مين الملح والسكر
سلمى1:ومازلت بس الموضوع وما فيه ان الحيوان دة(وشاورت على كيوهيون) لما اشترك فى برنامج لقد تزوجنا كان عجبة البت علشان بتعرف تمسك السكينة فاتعلمت
كيوهيون:ككككككك
(لى تووك خبطة على دماغة...طلعت سلمى1 المكونات قدامها وابتدت تقطع الخضروات والحاجات الى هتحطها)
ييسونغ:هتقطعى كل دة لوحدك
سلمى1:اة واسكتوا انتوا واقفين كلكوا كدة لية اية الرخامة دى
تغريد:بنصورك يا ضنايا هتخشى موسوعة جينيس انتى بتتطبخى للعدد دة كله
سلمى1:طيب اسكتوا بقى احسن ..اه صوباعى :(

ستوووووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة