Fans Love (21)

حب المعجبين البارت الواحد عشرين





ييسونغ:هتقطعى كل دة لوحدك
سلمى1:اة واسكتوا انتوا واقفين كلكوا كدة لية اية الرخامة دى
تغريد:بنصورك يا ضنايا
سلمى1:طيب اسكتوا بقى احسن ..اه صوباعى :(
ييسونغ:اتعورتى
سلمى1:ااااااه ععععععع
(منيرة جريت عليها)
منيرة:ورينى ورينى
سلمى1:استنى اخلص الاول
كيوهيون:ياااه اسمعى الكلام
سلمى1:ياااه اعتبروا انكم مش شايفنى انتوا رخمين اوى والله اطردكوا برة
(وكملت سلمى1 الباستا وابتدت تجهز الاطباق)
ييسونغ:واو بجد مبدعة علشان تعملى باستا عورتى صوابعك كلها وحرقتى ايدك
سلمى1:هما خمس صوابع بس الى فيهم جرح
كيوهيون:ايييش بابو
سلمى1:سدين هينفع نروح النهاردة
سدين:ينفع مش وراكى حاجة
سلمى1:اه استغلى الفرصة
كيوهيون:فى اية
سلمى1:هروح موعد
كيوهيون:نعم
سدين:بتهزر بتهزر هى جاية معايا انا
منيرة:انا مش فاهمة
سدين:شوقا اوبا عزمنى اروح البيت عنده ومش هينفع اروح لوحدى وابقى قاعدة مع سبع شباب
دينا:وحياتى عندك لتخدينى معاكى اروح اشوف كوكى
سلمى:هع هع هع يو وش انا اصلا راحة علشان كوكى
دينا:كوكى بتاعى
سلمى1:لا بتاعى انا
سلمى2:نو نو نو هى اذ ماين
سدين:الحقى يا ماذر دى بتشتم
سلمى1:اتأدبى يا سلمى قدام البنت
ساره1:استنى البس يا سدين واوصلك حتى اسلم على كوكى بالمرة
تغريد:مين كوكى دة
منيرة:ممكن اجى اشوف جين
سلمى1:مونى لمى نفسك انا هروح اعاكس جين اصلا
دينا:خلاص خدونى اشوف فى
سلمى3:اهدى يا عبراشق
سلمى1:هعاكس فيه برضة هو و راب ككككككك
كيوهيون:ما تتلمى يا بت
سلمى1:احييييه انت هنا
كيوهيون:لأ هناك
سونغمين:بقى يا منيرة عايزة تشوفى جين ها
منيرة:عليا الطلاق ما قولت حاجة يا كبير انا بقول انا هدخل انام احسن
انهيوك:والست سلمى عايزة تشوف كوكى
سلمى2:انا ابدا خالص
ساره1:انا هدخل انام احسن مع منيرة 
سيون:قولليى بس هنا يفرق عنى الواد دة فى اية
ساره1:مين
سيون:كوكى دة
ساره1:كوكى مين
سدين:جونغ كوك اوبا الى لسة بتقولى عايزة تروحى تشوفية
ساره1:ياااااه
(سلمى1 شدت سدين من ايديها)
سلمى1:خدى بالك يا ضنايا دول مفتريين
سيون:بصوا بقى من للاخر مفيش حد هينزل من البيت يروح شقة ولاد
(سدين بصت لسلمى1 ووشها احمر راحت سلمى1 مسكت سيون من ياقة القميص)
سلمى1:انت بتقول اية
سيون:ابدا مفيش حاجة خالص
سلمى1:يعنى البت تعيط
سيون:ابدا ابدا روحى يا سدين وخدى ماما..  ما تعيطيش
(فجأه سلمى1 حست نفسها بتترفع فوق)
سلمى1:انا طولت ازاى
كيوهيون:عايزة تروحى فين يا ضنايا
سلمى1:انا انا انا بص انا بص
كيوهيون:بص اية اتنيلى على جوة
(ورما سلمى1 على الارض...سلمى1 بصتلة بشر وقامت وقفت وشدت سدين جو على اوضتها وخرجت هى وسدين وهما لابسين اطقم معفنة شوية )
كيوهيون:اية دة
سلمى1:هننزل نجيب حاجات من السوبر ماركت اكيد مش هنروح بالمنظر دة
كيوهيون:برضة ممكن تشتروا لبس
سلمى1:تعالى معانا
كيوهيون:اوكى ييسونغ هيونغ تعالى معايا
ييسونغ:طيب
(نزلوا مع بعض كيوهيون وييسونغ وسلمى1 وسدين والباقى فضل قاعد فى البيت والصبيان قاعدين بيبصوا للبنات بنظرات مخيفة)
سيون:انا شاكك
ساره1:اسكت بقى سدين هتبقى زعلانة
منيرة:مفيش حد فيكم معاه نمرة شوقا
دينا:لأ
ياسيمن:اونى هتبقى مضايقة طول اليوم
هيتشول:ما تروحى معاها
ياسمين:لاحظ ان صوتك ابتدى يعلى
هيتشول:غورى يا بت نديلى حد كبير اتكلم معاه
منيرة:معاملتة صعبة اوى هههههههه
سونغمين:علشان تعرفى قيمتى
منيرة:انا عارفة قمتك على طول
الباقى:وووووة
سونغمين:بلاش هنا لنتحسد
منيرة:ههههههههه
(فى الشارع بعد اما العيال جابوا الحاجة)
ييسونغ:جبتوا حاجات كتير اوى لية انتوا هتروحوا برضة
سدين:ههههههههههه
كيوهيون:يعنى هتسبينى وتروحى لكوكى
سلمى1:هو انا قولت انا هرتبط بية ياض انت اهبل
ييسونغ:برضة مش هينفع تقابلى ولد
سدين:ههههههههههه
كيوهيون:مش عارف لية مش مستريح ليكوا
(وهما ماشيين جية ولد راكب سكايت بورد معدى بسرعة من جنب كيوهيون فعشان سلمى1 تلحق كيوهيون راحت شدت كيوهيون عليها راحوا وقعوا فوق بعض...كيوهيون قام بسرعة )
كيوهيون:ياااه انتى كويسة حاسة بأى الم
سلمى1:لا
ييسونغ:انتى غبية كان ممكن تتعورى
سلمى1: اصل كيوهيون اوبا
ييسونغ(بزعيق):كيوهيون ماله
(ووطى اخد الاكياس الى سلمى1 كانت شيلاها ومشى وسابهم)
سلمى1:هو متنرفز لية
كيوهيون:انتى كويسة بجد
(سلمى1 بصت ليه وابتسمت وروحوا على البيت اول لما دخلوا)
منيرة:هو اية الى حصل لييسونغ
سلمى1:هو فين
منيرة:جية جاب الاكياس دى وروح
سلمى1:اوبا روح شوف ييسونغ اوبا ماله
كيوهيون:طيب
(دخلت سلمى1 هى وسدين المطبخ ودخلت معاهم منيرة)
منيرة:انتوا بتعملوا اية
سلمى1:بنقطع فواكة بس
منيرة:طيب ...انتوا بجد ما تعرفوش اية الى مضايق ييسونغ سيون عندة من ساعة اما وصل وانتوا اتأخرتوا
سلمى1:اصل كان فى ولد بسكايت بورد ماشى من جنبنا فكان هيخبط كيوهيون اوبا فلما زقيت كيوهيون اوبا عليا ووقعت ييسونغ اوبا اضايق
منيرة:طيب انتى كويسة
سلمى1:اه
(اول لما خرجت منيرة سلمى1 مسكت ايديها اليمين)
سدين:ماذر انتى كويسة ممكن نأجل الموضوع
سلمى1:لأ يا حبيبتى
(سدين مسكت دراع سلمى1 ورفعت الكم لقت كدمة زرقة)
سدين:اومااه الكدمة كبيرة
سلمى1:شششش اسكتى
(عند بيت الشباب دخل كيوهيون الشقة وسمع صوت ييسونغ بيعيط  فقرب من باب الاوضة ووقف شوية وبعدين خرج بسرعة من الشقة وهو وشة احمر)
كيوهيون:مستحيل

(فضل واقف شوية قدام باب الشقة ولقى ييسونغ وسيون خرجوا)
كيوهيون:كويس انكم خرجتم يلا نرجع نقعد مع البنات
سيون:طيب
(وراحوا على شقة البنات...لما دخلوا لقوا سلمى1 وسدين عمالين بيجهزوا فى التربيزة ويخرجوا كوبايات عصير)
ييسونغ:العصير دة مسمم يا سلمى
سلمى1:ما انت كنت معايا هههههههههه
سيون:اية الطيبة دى عصير وفاكهة
سلمى1:يلا بقى يا سدين
(ودخلت هى وسدين الاوضة وبعد نص ساعة خرجوا وهما متشيكين ومرتبين شعرهم)
سلمى1


 سدين

الكل:واو اية النضافة دى
ييسونغ:انتوا هرتوحوا برضة
سلمى1:لأ ابدا
ييسونغ:طيب كويس 
منيرة:طيب ممكن اعرف السبب
سلمى1:اية مش ينفع نقعد كدة ولا اية
منيرة:لأ ينفع
هنرى:ياااه اسراء هاتى بوبو
(لى تووك خبطة)
لى تووك:ياااه بطل
اسراء:سافل
هنرى:طيب تيجى نخرج
اسراء:موافقة
منيرة:وانا اجى معاكوا
سونغمين:وانا لازمتى اية
منيرة(وشها احمر):طيب خلاص
سلمى1:جو العشق الممنوع دة
سدين:ككككككككككك
سيون:تحبى اقول يا سلمى1 قولتى اية عنك انتى وكيو وسدين
(وبصلها بشر)
سلمى1(وشها احمر):الكلام الى انا قولتة يعنى وقت اما عرفت ان كيو تعبان
سيون(ابتسم بشر ):اه
(فجأة اتحولت سلمى1 من الوش الخجول لوش بارد خالى من المشاعر )
سلمى1:انا قولت ان كيوهيون جوزى وسدين بنتنا فيها اية
(كيوهيون وييسونغ كانوا بيشربوا عصير فى نفس الوقت الاتنين شرقوا)
سلمى1:بوووة
ييسونغ:جوزك
كيوهيون:بنتنا انا لمستك يا بت
سدين:عععععععع بابا بيتبرى منى
ميرنا:ما تتضايقيش سدين فى محاكم
ييسونغ:جوزك يااه كيوهيون انت اتجوزتها بجد
كيوهيون:لسة الخطة الالفية الجاية
سلمى1:هههههههههههه
(وفجأة الجرس رن)
منيرة:مين دة
سلمى1:قومى يا سدين افتحى
سدين:من عيونى ماذر
كيوهيون:انا مش مطمن
لى تووك:نادو
شيندونغ:سلمى1 مين الى جية
(فجأة سلمى1 قامت وقفت وانحنت جيهم كلهم يبصوا وراهم لقوا....)

ستووووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة