Fans Love (22)
حب المعجبين البارت الثانى والعشرون
(وفجأة
الجرس رن)
منيرة:مين
دة
سلمى1:قومى
يا سدين افتحى
سدين:من
عيونى ماذر
كيوهيون:انا
مش مطمن
لى تووك:نادو
شيندونغ:سلمى1
مين الى جية
(فجأة
سلمى1 قامت وقفت وانحنت جيهم كلهم يبصوا وراهم لقوا اعضاء البى تى اس )
بى تى
اس:انيوهسايو
(وانحنوا
ليهم طبعا الباقى كان واقف متنح وسلمى1 وسدين
واقفين بيبتسموا بشر لغاية اما كيوهيون صرخ)
كيوهيون:يااااه
علشان كدة نزلتينا انا وييسونغ
سلمى1:اه
لية...ما تدخلوا واقفين على الباب لية
(بعد
شوية البنات قدروا يستوعبوا الموضوع ودخلوا كلهم الاوضة علشان يغيروا)
سلمى1
وسدين:هههههههههههههههههههههههههههه
جونغ
كوك:هما دخلوا لية
سونغمين(بقرف):يتزوقوا
سيون:انا
هطلق البت
لى تووك:هى
تغريد دخلت
سلمى1:اتصدمت
هى كمان ككككككككك
شوقا:انا
مش فاهم حاجة
سلمى1:تحب
تشربوا اية
العيال:مانجا
جونغ
كوك:انا فراولاة
لى تووك:لأ..هروح
اعمل انا
سلمى1:ههههه
لا خليك يلا يا سدين ورايا
(دخلت
سلمى1 وسدين المطبخ واعضاء البى تى اس قاعدين واعضاء السوجو عمالين يبصوا ليهم بشك)
ريووك:هى
نسمة كمان قامت
سيون:اول
واخدة يا كبير
ريووك:احيييه
(شوية
وسدين وسلمى1 خرجوا بالعصير والبنات برضة خرجوا
من الاوض بعد اما غيروا هدومهم)
منيرة:ماشى
يا حيوانات تسبونا كدة
سلمى1:مش
انتوا انضميتوا لاوباتكم
نسمة:واطى
يا نصة
سدين:ما
تقوليش كدة على مامى
شوقا:بتقولوا
اية
سدين:ولا
حاجة
شوقا:اعرفكم.راب
م
سلمى1
وسدين ودينا(فى نفس واحد):راب مونستر ..جين
..جونغكوك...جيمين...جى هوب ..و فى
راب
مونستر:واو ارميز
(جونغ
كوك قام وحضن سلمى1)
جونغ
كوك:انتى فان ليا انا صح
سلمى1(وشها
احمر):احم انا
راب
مونستر:معجبة بيا انا
سلمى1:لا
ب
(كيوهيون
جية من وراها وحط ايدة عليها)
كيوهيون:معجبة
بيا انا...هى حبييتى
سلمى1:بس
جونغ كوك اوبا العضو المفضل ليا من بى تى اس كككككككك
راب
مونستر:انتوا مرتبطين
كيوهيون:ديييه
وهنتجوز قريب
جونغ
كوك:تشومال تشوكاهيه
سلمى1(بصوت واطى):انت
عايز تقطع رزقى ياض افرض مش اتجوزتك
كيوهيون:انسى انك
تكونى لحد غيرى
سدين:مامى
تعالى معايا اجيب الفاكهة
انهيوك:سلمى
سلمى1:بووة
دونغهى:هو
العصير
سلمى1(بصت
بشر):ماله
انهيوك:زى
المرة الى فاتت
سلمى1:هع
هع موتوا بغيظكم مش هقول
انهيوك:وحيات
بنتك
سدين:هو
كان ماله المرة الى فاتت
كيوهيون:كان
فى شطة
سلمى1:هههههه
منيرة:يخربيتك
سلمى1:بووة
جيمين:حطة
برضة المرة دى
سلمى1:تحب
احطلك
جيمين:لأ
سلمى1:طيب
خلاص اشربوا عادى هههههه
(ودخلت
جوة المطبخ هى وسدين يجيبوا الفواكة)
جى هوب:تعرف
يا هيونج انا خفت
منيرة:ومين
سمعك
لى تووك:انا
حاسس انها شبه الاشباح الصغيرة
ييسونغ:ما
تلموا نفسكم عن البت
كيوهيون:الشر
دة حاجة حلوة فيها ههههههه
شوقا:منيرة
منيرة:ديييييه
شوقا:انا
عايز اعلن علاقتى بسدين رسمى علشان كدة جبت
الشباب وجيت
جونغ
كوك:صحانى من النوم
منيرة:ههههههههه
..انا طبعا معنديش مانع يا شوقا بس لازم تشوف رأى سدين وسدين هتسمع رأى مامتها اكتر
منى
شوقا:هى
والده سدين هنا
سلمى3:اه
فى المطبخ
ايثار:ماكانت
واقفة جنبك
شوقا:هى
شبح
ايثار:اه
شبح الشر الصغير
ياسمين:من
الاخر سلمى1 يعنى
جين:اااااااااااه
ما توضحوا
(شوية
وخرجت سدين وسلمى1 ومعاهم اطبقا فيها فروت سلاد بالظبط خرجوا وهما معاهم9 اطباق)
سلمى1:يلا
ادخلوا جيبوا الباقى انا وسدين عملين لكل واحد طبق وفى تانى فى التلاجة
منيرة:يلا
يا بنات
(سلمى1
وسدين ادوا الاول اعضاء البى تى اس وبعدين ادوا كيوهيون وييسونغ )
سيون:وانا
سلمى1:حبيبتك
تجبلك :p
لى تووك:البت
دى شريرة شر مش طبيعى
كيوهيون:ما
تتكلمش على حبيبتى
شوقا:سلمى
سلمى1
و2و3:دييييه
شوقا:لا
مامه سدين
سلمى1:يبقى
انا ههههه
شوقا:انا
قولت لمنيرة انا عايز اعلن علاقتى بسدين رسمى اية رأيك
سلمى1(بصت
لسدين ولقت سدين متحمسة اوى)
سلمى1:طبعا
موافقة
(وبعدين
قربت من شوقا وبصت لية بشر )
سلمى1:بس
نصيحة انت لو زعلتها انا هقتلك ^^
شوقا:مخيفة
بجد
سلمى1:هههههههههه
قوة الامهات هههههه
راب
مونستر:طيب اية رأيكم بالمناسبة دى نخرج كلنا سوا
سلمى1:موافقة
بس استنوا نتصور صورة كلنا سوا دى تجمع صعب انه يتجمع 13 عضو السوبر جونيور والسبع
اعضاء بتوع بى تى اس والعيال المجانين بتوعنا 16 يعنى هييييح... هدخل اجيب الكاميرا
القديمة من جوة
منير:انتى
عارفة هى فين
سلمى1:فوق
الدولاب
(دخلت
سلمى1 جرى وكيوهيون عمال يبص لجونغ كوك ببصات شر وفجأة سمعوا صوت حاجة بتقع دخل ييسونغ
اول واحد وبعدية كيوهيون وسيون ومنيرة ودينا
وسلمى2 وسدين كلهم لقوا كام كرتونة فيها صور كتير بتاعت سلمى1 وبومى2 على الارض وسلمى
ايدها بتنزل دم بسبب الازاز بتاع البرواز الى اتكسر...ييسونغ جرى على سلمى1)
ييسونغ:سلمى
انتى كويسة
(سلمى1
قعدت على الارض دينا راحت تجيب علبة الاسعافات الاولية وعملت جرح سلمى وشافت الكدمة)
دينا:دة
من اية الكدمة دى
سلمى1:___________
دينا:من
اية يا سدين
منيرة:من
الاسكايت بورد صح؟
سدين:اه
دينا:ياااه
سلمى
(سلمى1
مسكت الصور بتاعتها هى وبومى وفضلت باصة ليها كتير وكله كان واقف برة مش عارف اية الى
حصل...وفجأة سلمى1 ابتدت تعيط جامد راح حضنها ييسونغ وكيوهيون وقف متنح هو وسيون)
ييسونغ:علشان
خاطرى ما تعيطيش
دينا:اخرجوا
برة مفيش حاجة حصلت وانزلوا انتوا
مينرة:انتى
اتجننتى يا بت
(سلمى1
بعدت عن ييسونغ)
سلمى1(بصوت
مخنوق ووشها احمر):انزلوا انتوا يا منيرة علشان خاطرى
سدين:لأ
يا ماذر هنقعد سوا
سلمى1:ها
علشان خاطرى عايزة اقعد لوحدى
سلمى2:طيب
انا هقعد معاكى
سلمى1:روحى
يلا ..(ودموعها نزلت اكتر) انزلوا انتوا قولوا انى تعبت انا اصلا ما نمتش كويس من امبارح
منيرة
:حاضر
سدين:ماذر
منيرة:يلا
يا سدين
(وخرجوا
كلهم برة وييسونغ وكيوهيون متنحين)
جونغ
كوك:اية الى حصل هى كويسة
سدين:مش
هنخ..
منيرة:اه
هى بس شدت الكرتونه غلط فوقعت مش اكتر يلا ننزل
سدين:اونى
منيرة:احنا
لو قعدنا هى هتنزل يا سدين فاحسن حل اننا احنا الى ننزل سلمى1 لما بتتخنق بتحب تبقى
لوحدها
سدين:اراسو
(ونزلوا
كلهم وطبعا معرفوش الباقى بالى حصل ييسونغ بعد اما خرجوا من باب الشقة اتحجج ودخل شقتهم
وكيوهيون دخل هو كمان بحكم ان هو كان تعبان ومش قادر)
جين:بس
عادى نسيب سلمى لوحدها
ساره1:ههههه
دى زى القرد
ساره2:اونى القردة
تبعنا
ديما:فكرينى وانا
مروحة اجبلها موز
سلمى3:هههههههه
(فى
البيت عند سلمى1 ...سلمى1 ما اتحركتش من مكانها وعمالة تبص على صور بومى وبعد شوية
الباب رن قامت تفتح لقت فى وشها بومى)
سلمى1:انت
اية الى جابك
بومى:ممكن
ادخل
سلمى1:اتفضل
بومى:سلمى
سلمى1:نعم
بومى:انا
اسف بجد مش عارف اية الى خلانى اقول كدة بجد يا سلمى انا اسف ارجوكى سامحينى
سلمى1:اراسو
اوبا
بومى:قوليلى
يا هيونج زى ما كنتى بتقوليلى
سلمى1:اوبا
انا
(جية
يبص فى ايدها لقى الكدمة الى فى ايدها وشاف صورة بومى2)
بومى:هو
اية الى جاب الصورة دى هنا
سلمى1:كنت
بجيب حاجات من فوق الدولاب شوفتها
بومى:انتى كويسة
(اترمت فى حضنة وقعدت
تعيط)
سلمى1:لأ مش كويسة
مفيش حاجة كويسة من ساعة اما هو مات نصى
التانى ضاع منى
(وهما
واقفين لقوا الباب لقوا ييسونغ)
ييسونغ:انتى
كويسة
بومى(انحنى
لييسونغ):انيوهسايو
ييسونغ:اوة
انيوهسايو
سلمى1(وهى
بتمسح دموعها):بومى هيونج كان جاى يعتذر
ييسونغ:تيجى
نروح نتمشى شوية
سلمى1:لأ
انا
بومى:سلمى
تعالى شوية نخرج نتفسح ها
سلمى1:طيب
انا عايزة اروح مكان
بومى
وييسونغ:ماشى اى مكان
(حطت
سلمى1 الصورة على الترابيز ودخلت غيرت
ونزلت
معاهم وهما خارجين من باب الشقة قابلوا كيوهيون)
كيوهيون:انتوا
رايحين فين
سلمى1:احنا
هنخرج مع بعض
ييسونغ:هنخرج
سلمى1 بدل اما هى قاعدة فى البيت
كيوهيون:بس
دلوقتى الوقت متأخر
سلمى1:الساعة
لسة 7 L
كيوهيون:طيب
انا هاجى معاكم
سلمى1:طيب
ماشى يلا بينا
(ونزلوا
كلهم ركبوا عربية ييسونغ ...وفضلوا لغاية اما وصلوا محل السيدة لى)
سلمى1:وصلنا
بومى:يعنى
جبتينا اخر الدنيا علشان نشرب سوجو
ييسونغ:مش
مهم عادى براحتك
كيوهيون:اية
المميز فى المكان دة
(سلمى1
بصتلهم بقرف ودخلت المحل)
سلمى1:اومااااه
انا جيت
(اول
لما شافتها السيدة لى حضنتها)
السيدة
لى:ايجوووو بنتى وحشتنى اوى
سلمى1:انتى
كمان اومااه
كيوهيون:مين
دى
سلمى1:دى
ميس لى الى قعدت عندها المرة الى فاتت
(ييسونغ
مسك ايدها وطبطب عليها جامد)
ييسونغ:شكرا
ليكى اجوما انك خليتى سلمى عندك
السيدة
لى :وانت حبيبها
ييسونغ(وشه
احمر):لا
كيوهيون:انا
(السيدة
لى ضربتة على دماغه)
السيدة
لى :ما تخليش بنتى تمر بوقت صعب تانى
سلمى1:ههههههههه
احسن
السيدة
لى:اقعدى بقى عقبال اما اجيب حاجة تاكلوها واقفل المحل بدرى
سلمى1:هو
فين ابنك
السيدة
لى :فى جزيرة جيجو بقالة اسبوع تبع شغلة
سلمى1:رحتى
المستشفى
السيدة
لى:اه واخدت الدوا ابنى حكالى
سلمى1:ما
تشغليش بالك اوماه مش انتى بتعتبرينى زى بنتك
السيدة
لى:دييييه
(قعد
الشباب وسلمى1 قامت تساعد السيدة لى فى الطلبات...عند البنات خلصوا ورواحوا تحت
البيت)
راب
مونستر:الوقت عدى بسرعة
شوقا:فعلا
يا هيونج(ومسك ايد سدين )
البنات:وووووووووة
ايوة يا سدين
سدين:بطلوا
قر الله يخربيتكم
سلمى3:شكرا
على الاهانه
اسراء:يلا
نطلع ننام ورانا تدريب الله يخربيتكم هههههه
جونغكوك:سدين
سدين:ديييه
بما انك هتبقى مرات هيونج يعنى اختى فى القانون فأدى الصورة دى لسلمى1 واديها رقمى
ههههه
سيون:كيوهيون
هيقتلك ويخطفها
فى
:عادا بيقولوا هيقتلك ويقتلها
كانغ
ان:لا هو بيحبها ههههه
جين:انا
مبسوط اوى انى جيت
منيرة:وانا
مبسوطه انك جيت ههههههه
سونغمين:منيرة:عايز
اتكلم معاكى فى موضوع
منيرة:اه
طيب لما يمشوا
سونغمين:دلوقتى
(وشدها
على الجنينة الى جنب البيت [العيال دول واخدين توكيل الحدايق الى قى كوريا] )
قرب
شوقا من سدين واداها بوب سريعة على شفايفها
الكل:وووووووووووة
شوقا:بوووة
راب
مونستر :هو حد اتكلم ههههههههه حاجة غريبة اوى
جونغكوك:انيو
اومااه
سدين:انيو
ابنى
شوقا:لا
محترم اوى
جونغكوك:طبعا
ههههههه
(ودع
البى تى اس البنات والسوبر جونيور ومشيوا..عند سونغمين ومنيرة)
سونغمين:نعم
حضرتك
منيرة:بووة
انا عملت حاجة
سونغمين:انا
مش عجبك
منيرة:هو
انا اقدر اتكلم
سونغمين:طيب
انا مش قولتلك قبل كدة انى بغير
منيرة:ايوة
سونغمين:انتى
احسن حل انى اعاقبك
منيرة:هو
انا..
(وقطع
كلامها سونغمين بقبلة طويييييييلة اوى [الشتيمة حرام])
سونغمين:انتى
بتاعت انا وبس مفهوم
منيرة:ها
سونغمين:مفهوم
ولا اعاقبك تانى
منيرة:ها
سونغمين:ههههههههههه
يلا نروح...اه صحيح تعالى نخرج بكر سوا ماشى
منيرة:ديييه
اوبا
(وشدها
من ايديها وروحوا)
(عند
ييسونغ وكيوهيون ميس لى قفلت المحل وقعدت مع سلمى1 التلت شباب ياكلوا مع بعض وهما قاعدين موبايل
كيوهيون رن)
كيوهيون:يبسيو
سيون:ياااه
كيوهيون الحق سلمى مشيت
كيوهيون:سلمى2
سيون:لا
سلمى1
كيوهيون:لا
سلمى1 معايا
سيون:طيب
موبيلها مقفول ليه
كيوهيون:باين
فصل شحن مش تقلق هى معايا انا وييسونغ وبومى
سيون:انتوا
التلاتة وسلمى1 معاكم
كيوهيون:اه
-_-
سيون:ربنا
يستر على البت
(وقفل
معاه)
سلمى1:اية
كيوهيون:بيطمنوا
عليكى
سلمى1:اه
موبايلى فصل شحن
(عند البنات)
ساره1:كيوهيون فين
سيون:سلمى1 معاه مش
تقلقوا ومعاها ييسونغ وبومى
دينا:احييييييه
هيتشول:سلمى1
هيقتلوها ههههه
ياسيمين:يا بختها
خرجت مع كيوهيون
هيتشول:انتى مش
بتسمعى يا بت معاه ييسونغ وبومى اكيد مش خرجوا فى موعد يعنى
ياسمين:برضة
عععععععععع
هيتشول:ما انا خرجتك
اهو
ياسمين:ومعانا كل دول
هيتشول:خلاص بكرة
ياسمين:بكرة ورايا
تدريب
ميرنا:على الاقل فى
حد بيعبرك
(ومرة واحدة موبايل
ميرنا رن ميرنا بصت للموبايل بصدمة ودخلت الاوضة بسرعة)
كانغ ان:مالها دى
(فى الاوضة)
ميرنا:يبسيو
وويونغ:يبسيو ميرنا
عاملة اية
ميرنا:الحمد الله
اوبا
وويونغ:وحشانى
ميرنا(بكسوف):وانت
كمان اوبا
وويونغ:معلش معرفتش
اكلمك تانى بعد الحفلة سافرت على طول
ميرنا:حمد الله على
سلامتك اوبا
وويونغ:انتى رجلك
كويسة
ميرنا:اه كان جزع
خفيف واتعالجت بسرعة فمش حصل مشكلة
وويونغ:الحمد الله
ميرنا انا عايز اعزمك على الغدا ممكن انا حاسس بذنب بسبب ان دة حصل بسببى
ميرنا:لا ابدا اوعى
تحس بكدة اوبا
وويونغ:يعنى مش
هتقبلى عزومتى
ميرنا:لا طبعا هقبلها
وويونغ:بكره
ميرنا:لا بكرة ورايا
تدريب
وويونغ:خلاص بعد بكرة
هفوت عليكى الساعة 8 ابقى ابعتيلى عنوان البيت فى رسالة اوكى
ميرنا:دييه اراسو
اوبا
وويونغ:هروح انا
علشان ورايا تدريب انيو
ميرنا:انيو
(خرجت ميرنا من
الاوضة وهى سرحانه)
ايثار:كنتى بتكلمى
مين
ديما:ايوة كنتى
بتكلمى مين
ميرنا:ابعدوا عن وشى
سلمى2:مالك يا حبى
ميرنا:يااااه غوروا
من وشى
منيرة:يلا يا عبيطة
ساره1:بنات شيلوا
الصورة الى على الترابيزة دى وباقى الصور وحطوهم فى دولاب سلمى1
سدين:انتى تؤمرى يا
كبير
ساره1:صور اية
منيرة1:موضوع كبير
هحكيه بعدين
(عند ميس لى)
ييسونغ:احنا
التلاتة شربنا والوقت اتأخر هنروح ازاى
سلمى1:انا
هبات هنا اصلا هتصلكوا بسواق ييجوا يوصلكوا
بومى:انا
هقعد معاكى ^^
كيوهيون:وانا
ييسونغ:مش
هروح لوحدى
السيدة
لى:خلاص تنوروا
سلمى1:انا
هنام فى حضن ميس لى وانتوا ناموا برة -_- او ناموا هنا الجو سقعة ماعدا ييسونغ اوبا
كيوهيون:اشمعنى
سلمى1:انا حرة (وطلعت
لسانها لكيوهيون)
السيدة
لى :هطلع اجيب ليكم هدوم تلبسوها بدل
هدومكم دى
(وطلعت
ونزلت جايبة لكل واحد بيجامة وجابت لسلمى1 فستان بعد اما غيروا حان وقت النوم))
سلمى1:يلا
تصبحوا على خير
ييسونغ:وانتى
من اهله ^^
بومى:وانتى
من اهله يا سلمتى
كيوهيون:ما
تتلمى وتدخلى تنامى
سلمى1:حاضر
عبو شكلك فى الارض
كيوهيون:بتقولى
اية
سلمى1:مفيش
(ودخلت
جرى على الاوضة وقعد الشباب برة مع بعض وبص كيوهيون لييسونغ وافتكر الكلام الى سمعه
)
Flash back
ييسونغ:انا
عارف يا هيونج انى غلطان انى حبيتها من الاول
سيون:انت
فعلا غلطت يا ييسونغ ازاى تحبها هى
ييسونغ:معرفش
فى الاول اتعاطفت معاها وقولت شفقة بس عمر دى ما تكون مشاعر شفقة ابدا ساعات بكون عايز
اخطفها واعرفها انى بحبها بس خايف اخسرها لما بتجيب اسم كيوهيون بتجنن...ولما وقعت
علشان تلحقة قلبى اتكسر بجد يا هيونج انا بحب
سلمى1 وخايف فى نفس الوقت اخسر كيوهيون واخسرها
End flash back
ييسونغ:مالك
بتبصلى كدة ليه
كيوهيون:مش
عارف انا ازاى قاعد معاكوا هنا وانا طبيعى
ييسونغ:مالك
ياض حد كلمك
بومى:انا
بعتذر على الى حصل المرة الى فاتت
كيوهيون:يلا
ننام احسن
ييسونغ:البيجاما
قصيرة اوى
كيوهيون:ابن
الست قصير ذنبنا حاجة
ييسونغ:
طيب اسف
بومى:هو
مين الهيونج
ييسونغ:انا
بومى:مش
باين شكل كيوهيون اكبر
كيوهيون:ميهمش
انا عاجب سلمى1 كدة (وطلع لسانه ليهم)
(وشد
البطانية ونام بصلة بومى وييسونغ بعصبية وناموا ...تانى يوم فى شقة البنات كلة صحى
بدرى وابتدى يحضروا الفطار...ودخلت ساره1 تصحى سلمى1 لقت الصور جريت على برة)
ساره1:حد
يفهمنى اية الى حصل ازاى الصور دى جوة ومرمية كدة
تغريد:صور
اية
(مسكت
ساره1 الصور وورتها لتغريد)
تغريد:منيرة
الحقى
منيرة:انا
عارفة
ساره2:طيب
اونى سلمى فين
ساره1:هى
مش هربت صح
منيرة:لأ
يا بت مع كيوهيون انت نسيتى
ديما:اه
من امبارح
ساره1:طيب
هما فين
منيرة:معرفش
عموما يعنى ييسونغ معاها
دينا:منيرة
انتى بتثقى فى ييسونغ اكتر من كيوهيون وبومى
منيرة:اه
(عند
السيدة لى سلمى1 صحيت والشباب كانوا برة فى الصالة بيغيروا التى شيرتات وهما واقفين
خرجت سلمى1 وهى لابسة الطقم دة
وعماله
تتاوب وبتنعكش فى شعرها)
كيوهيون:اية
دة
(عدت
سلمى1 ولا كأنهم موجودين اصلا دخلت المطبخ ووقفت قدامهم وهما كلهم واقفين متسمرين من
الى بيحصل وهى عمالة بتشرب في مية الاول )
سلمى1:ااااه
منعشة المية دى كنت حاسة انى بموت
(وفتحت
سلمى عنيها ببطء لقت التلات شباب واقفين قدامها ومش لابسين التى شيرتات سلمى1 فتحت
عنيها على اخرها ووقفت متنحة )
سلمى1:عععععععععععععععععععععع
ستوووووب الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق