Fans Love (23)
حب المعجبين البارت الثالث والعشرون
(عند السيدة لى سلمى1 صحيت والشباب كانوا برة فى الصالة بيغيروا التى شيرتات وهما واقفين خرجت سلمى1 وهى لابسة الطقم دة
وعماله
تتاوب وبتنعكش فى شعرها)
كيوهيون:اية
دة
(عدت
سلمى1 ولا كأنهم موجودين اصلا دخات المطبخ ووقفت قدامهم وهما كلهم واقفين متسمرين من
الى بيحصل وهى عمالة بتشرب في مية الاول )
سلمى1:ااااه
منعشة المية دى كنت حاسة انى بموت
(وفتحت
سلمى عنيها ببطء لقت التلات شباب واقفين قدامها ومش لابسين التى شيرتات سلمى1 فتحت
عنيها على اخرها ووقفت متنحة )
سلمى1:عععععععععععععععععععععع
كيوهيون:ادخلى
جوة
(ييسونغ
جرى عليها وزقها لغاية الاوضة)
ييسونغ:ههههه
بابو
كيوهيون:اية
الى هى لابساه دة نهارها اسود
سلمى1:سمعاك
على فكرة ومش هغير
كيوهيون:جبتى
الطقم دة منين
سلمى1:يا
عم البس هدومك الاول ابو التخلف
(فجأة
الباب اتفتح بتاع الاوضة وسلمى1 لقت حد بيشدها من ايدها)
سلمى1:طيب
بص انا بص يعنى والله خلاص انا الهدوم اصلها ععععععع
ييسونغ:هدومها
اتبهدلت امبارح وهى لابست الطقم دة من بتوع
بنت السيدة لى
سلمى1:انتى
الى فاهمنى
بومى:يعنى
مفيش حاجة اطول
ييسونغ:لية
شكلها كدة كيوت
كيوهيون:خلاص
ما ترجعيش معايا
بومى:مش
همشى معاكى بالطقم دة ابدا
ييسونغ:اصلا
عادى العربية بتاعتى هتركب معايا
(سلمى1
جريت على ييسونغ وحضنتة)
سلمى1:يخليك
ليا
كيوهيون:ياااه
سلمى1:يلا
نمشى اوبا ونسيبهم
(صحيت
السيدة لى)
السيدة
لى:انتوا هتمشوا
سلمى1:اه
استنى هدخل احضر الفطار
السيدة
لى :بعدين هبقى اعمله
سلمى1:هع
نيفر هعمل الفطار واكل معاكى
كيوهيون:اييييش
مستغلة
سلمى1:ياااه
اوت
(دخلت
سلمى1 تحضر الفطار وقعدوا فطروا مع بعض وبعدين
مشيوا)
ييسونغ:هتروحى
الشركة
سلمى1 اه L بس لازم اعدى على البيت اغير
كيوهيون:اه
سلمى
سلمى1:بووة
كيوهيون:انتى
الكدمة دى بتوجعك
سلمى1(بارتباك):كدمة
اية
بومى:هى
الكدمة دى من اية
ييسونغ:احسن
حاجة نفوت على المستشفى دلوقتى
سلمى1:لا هتأخر كدة
ييسونغ:اسكتى
احسن
كيوهيون:اه
يلا بينا يا هيونج
(وراحوا
على المستشفى وسلمى1 دخلت تعمل اشعة عند البنات
سيون اتصل بساره1 علشان تقابلة )
ساره1:اوبا
احنا هنروح فين
سيون:معرفش
ساره1:نعم
سيون:اتلمى
يا بت
ساره1:هنروح
فين
سيون:لما
نوصل هقولك اراسو..بس اية الفستان الجامد دة
ساره1:عجبك
سيون:اووى
بس ما يتبلسش تانى سيادتك غير وانا معاكى مفهوم
ساره1:ارسو
(وبعد
شوية وقف قدام مطعم فخم)
ساره1:اية
انت ناوى تفك الكيس كككككككك
سيون:ابو
ظرافتك
(ومسك
ايديها ودخلوا...ولما دلخلوا لقت اخت سيون الكبيرة وابو سيون وام سيون)
ساره1:اية
الى بيحصل هنا
سيون:مش
طبيعى لما اجى اتجوز واحدة اخليها تيجى تقعد
مع اهلى
ساره1:احيييييه
سيون:اتلمى
بقى
السيد
تشوى:ساره حبيبتى
ساره1:ازيك
يا عمو
السيدة
تشوى:نورتى يا ساره بجد انا فرحت اوى لما عرفت ان انتى وسيون ناويين تتجوزا اول مرة سيون ييجى يقولى انه عاوز يتجوز واحسن اختياره لوحدة
سيون:ههههههههه
طبعا يا ماما
اخت
سيون:مش شايف انها قصيرة عليك حبة
ساره1:ههههههههههه
انا برضة بقول كدة
سيون:هتلبس
كعب
ساره1:بيوجع
رجلى
سيون:خلاص
انا اقصر شوية ممكن اتخن
السيد
تشوى:ههههههههههه ويبقى عندك كرش
ساره1:زى
كيوهيون هههههههههههه
سيون:يااااه
مش هناكل
السيد
تشوى:انت اية الى جابك انا كنت عاوز اشوف عروسة
ابنى لوحدها
السيدة
تشوى:انا برضة افتكرت كدة
(عند
البنات)
منيرة:تفتكروا
سيون اخد ساره1 لية
ساره2:هيعملها
علمية مط علشان تتطول هههههههههههه
تغريد:لا
ظرافة غير طبيعية اوت يا حيوانة
(وفجأه
سمعوا صوت صريخ من اوضة ايثار وانتصار دخلوا جرى)
منيرة:فى
اية
انتصارر
ولمياء: صقحة الشركة حدثت بصورة للبنات وقالت قريبا ععععععععع
لمياء:كلموا
اونى سلمى1 بسرعة
منيرة:يا
بنات الحقوا نزلوا صوره من الاغنية بتاعتكم نزلت
اسراء:واو
احيه مش اتدربنا لسة يلا...بس الله التعليقات كلها حلوة
ياسيمن2:تلاقيهم
متحمسين بسبب اننا عرب هيييييييييييييه
(فى
المستشفى)
الدكتور:انتى
مهملة
سلمى1:انا
(رفع
الكم من على دراع سلمى1 دراعها كان مورم اكتر)
ييسونغ:انا
هقتلك
الدكتور:الوقعة
عملت حاجة شبية بالكسر انتى ازاى ماكنتيش حاسة
سلمى1:عادى
يعنى
الدكتور:انتى
شكلك تعبتى اوى عموما احنا هنربط دراعك وبعد اسبوعين تقدرى تفكى..
سلمى1:لالالالالالا
مش هينفعد ادينى علاج احطة عليها بس مش هقدر اربط دراعى الشركة ممكن ترفدنى
الدكتور:شركة
اية
سلمى1:ميهمش
مش تربط دراعى لو فى علاج يقلل الالم اى حاجة
الدكتور
:بس دراعك
ييسونغ:سلمى
انتى كدة هتتعبى
سلمى1:ويعنى
لما ابوظ تعبى انا والبنات...اكتبلى اى دوا وخلاص علشان لو حسيت بألم
الدكتور:انت
حبيبها اقنعها
كيوهيون:هو
مش
ييسونغ:اسمعى
الكلام
سلمى1:لا
طبعا دة لسة هروح التدريب انسوا
كيوهيون:ياااااه
دة كلة بسببى
سلمى1:ايجووو
طفلى الصغير متزعلش يلا نروح
بومى:تشومال
بابو
سلمى1:-_-
عايزة اروح ورايا تدريب ابوس ايدكم
ييسونغ:اراسو
(وقامت
وجاية تشيل شنطتها راح شدها ييسونغ)
ييسونغ:انا
هشيلها
سلمى1:ميهمش
هى مش تقيلة
ييسونغ:لا
برضة يلا بينا
كيوهيون:-_-
(وهما
خارجين من المستشفى جية اتصال لكيوهيون)
كيوهيون:اسبقونى
انتم على العربية
ييسونغ:اراسو
(بعد
اما مشيوا)
كيوهيون:يبسيو
ام كيوهيون:ياااه
انت مصر للأخر تبوظ اعصابى بنت مين دى علشان تفضلها على سانى
كيوهيون:اومااه
انا مش بحب سانى انا بحب سلمى وانسى انى اتجوز حد غيرها
ام كيوهيون:يااااه
انت عايز ابوك يموت
كيوهيون:اومااه
كفاية كدة
ام كيوهيون:انا
هقابل البنت دى واعرف اخرتها اية
كيوهيون:اومااه
(قفلت
التليفون)
كيوهيون:اييييش
(وراح
ليهم وروحوا على البيت بومى دخل شقته وكيوهيون وييسونغ دخلوا شقه البنات واول لما سلمى1 دخلت لقت البنات كلهم بيبصوا ليهم
وبيبتسموا)
سلمى1:فى
اية
منيرة:مالك
يا قلبى
سلمى1:مش
مطمنة خالص
منيرة:لية
يا بطتى
اسراء:اونى
سلمى1:بوووة
دينا:الصور
التشويقية بتاعتكم نزلت
سلمى1:بجد..احييييييييييه
اسراء:بالظبط
سلمى1:هدخل اغير ويلا
بينا على الشركة جرى
كيوهيون:ياااه طيب
استريحى
سلمى1:شيروو
(ودخلت سلمى1 الاوضة بتاعتها جرى وجت تغير هدومها
تغريد دخلت عليها وشافت دراع سلمى اول لما
شافت شكل الكدمة قفلت الباب بسرعة)
تغريد:هتعملى
اية دة كلة بسبب كيوهيون الزفت دة
(وجت
تخرج من الاوضة راحت سلمى1 مسكت فى ايديها)
سلمى1:انتى
هتعملى اية هو عمل اية اصلا
تغريد:انتى
جسمك بالشكل دة بسببة هتعملى اية فى التدريبات بتاعتك
سلمى1:عادى
جدا هلبس حاجة بكم مش شرط مشاكل اونى بتوسل اليكى اخرجى يلا يا اونى واهدى علشان
عايزة انزل
تغريد:يا
بنتى مش المفروض تربطى دراعك على الاقل
سلمى1:روحت
للدكتور وقالى عادى
تغريد:انا
العربية لما خبطتنى يا سلمى ما كنش فى كدمة وربطت دراعى انتى عايزة تقنعنيى بدة ازاى
(مسكت
سلمى1 شنطتها..وطلعت الدوا)
سلمى1:علشان
تصدقى يلا اوت
(خرجت
تغريد من الاوضة بتاعتها وغيرت سلمى1
ولبست بلوزة طويلة بكم وخرجت للبنات)
سلمى1:هيا
بنا يارفاق
اسراء:مونى
احنا احتمال نتأخر جامد فا اوعوا تستنونا وناموا انتوا
منيرة:طيب
...يلا يا مواكيس الى قاعدين هيروحوا الكليات
سلمى2:ابدا
منيرة:بت
اتلمى
سلمى1:اهم
حاجة اخلصى عايزين نطفح حاجة قبل اما نمشى
كيوهيون:مش
لسة واكله
ييسونغ:سيبها
تتغذى اروح اجبلك عصير
سلمى1:كمساميدا
اوبا هههههه
(موبايل دينا رن)
دينا:يبسيو
زومى:يبسيو
دينا شى
دينا:ديه
اوبا
زومى:دينا
ممكن نتقابل
دينا:ديه
زومى:هبعتلك
العنوان فى رسالة انيو
دينا:انيو
سلمى1:احنا نازلين
يلا
ييسونغ:يلا بينا انا رايح الشركة هوصلكم
كيوهيون:وانا كمان
سلمى1:طيب يلا بينا
(نزل
كيوهيون وييسونغ والست بنات معاهم ودينا قامت
تغير وبعدين خرجت من الاوضة)
منيرة:هتروحى
فين
دينا:زومى
اوبا عايزنى
تغريد:طيب
ما تخدينى معاكى
دينا:لأ
(ودينا
جية تخرج من باب الشقة لقت انهيوك ودونغهى واقفين)
دينا:نعم
انهيوك:سلمى
جوة
دينا:اه
دونغهى:انتصار
جوة
دينا:اه
(انهيوك وهنرى انشكحوا وزقوا دينا ودخلوا)
دينا:يااااااه....تشومال
بابو
(ومشيت
دينا ..جوة عند البنات كانت سلمى2 واقفة فى وسط الصالة بفرشة السنان)
منيرة:يا
بنتى الناس بيدخلوا الحمام يغسلوا سنانهم مش فى وسط الصالة
سلمى2:عليا
الطلاق لاقف هنا
(فى
نفس الوقت جت انتصار جنبها بفرشة السنان برضة)
ديما:انتى
بتعملى اية يا انتصار
انتصار:بجرب
اغسل سنانى زى سلمى2 بس اتصدقى بتحسى الجو هنا احسن
سلمى2:صح
سلمى(وهى
ماسكة الفرشة هى كمان):اه فعلا فى طراوة
تغريد:هى
دينا دة كلة واقفة قدام باب الشقة هروح اقفلة
(وهى
رايحة تقفل الباب لقت دونغهى وانهيوك داخلين)
هنرى
وانهيوك:احنا جينا
تغريد:نعم
دونغهى:انتصار
انهيوك:سلمتى
(ودخلوا
وشافوهم الاتنين حاطين فرشة السنان فى بوقهم وعمالين بيضربوا بعض)
دونغهى
وانهيوك 0.0
سلمى2:بت
احترمينى
انتصار:انا
الاونى
تغريد:دونغهى
وانهيوك هنا
(الاتنين
بصوا على منظر دونغهى وانهيوك وجريوا بسرعة...وفجاه دونغهى وانهيوك وقعوا على الارض
من كتر الضحك)
دونغهى:هههه
كنا قاعدين فى بيتنا احسن
انهيوك:انا
خايف ياعم اتصل بريووك
دونغهى:و
ريووك قلبه رهيف
منيرة:فى
صوت ليه
دونغهى:اصل
بصراحة يعنى
انهيوك:عايزين
نخرج اناا ودونغهى وريووك وقولنا ناخد البنات معانا ونروح الملاهى
انتصار:لولولولوولولولى
اخيرا حسيت يا بعيد استنى هغير واجى
(ودخل
بنات يغيروا وخرجوا )
نسمة
سلمى2
انتصار
تغريد:ما
تتأخروش
منيرة:انا
كمان نازلة
تغريد:وانا
هتصل بتوكى يخرجنى
ديما:انا
هجيب فشار واقعد انا وسدينو
سدين:رايحة
مع شوقا
ديما:اعععععع
مفيش حد معايا
انهيوك:هههههههه
ديما:والله
انا كمان هنزل عبو اشكالكم
دونغهى:طيب
يلا بقى
(ونزلت
نسمة وسلمى2 وانتصار ودونغهى وانهيوك ولما نزلوا البنات لقوا ورويوك مستنى تحت كل واحدة
ركبت مع حبيبها ومشيوا ...فى نفس الوقت فى شقة البنات كل واحدة دخلت تظبط الهدوم
بتاعتها علشان تنزل ....فى الشركة البنات عمالين يتدربوا بجدية ومش استريحوا من
ساعة اما وصلوا الشركة وفى نص التدريب دخل لى سومان)
لى
سومان:ها ناقص قد اية
المدرب:خلاص
تقريبا بس النهاية بجد البنات ممتازين انتوا بقالكوا قد اية بتتدربوا فى الشركة
اسراء:تقريبا
شهر او اقل
المدرب:واو
لا بجد احسنتوا فى اختياركم وكلهم فى نفس المستوى يعنى مفيش واحدة منهم متأخرة عن
التانية
لى
سومان:طيب كويس...سلمى1
سلمى1:دييية
لى
سومان:الساعة دلوقتى 3 يعنى مثلا على الساعة 5 الرقصة هتكون خلصت عايزك انتى والبنات
تجهزوا علشان تصوروا الام فى بتاعكم
سلمى1:النهاردة
لى
سومان:ايووة النهاردة عايز كل حاجة خلصانة
المدرب:مش
فى اغنية تانية هيروجوا ليا
لى
سومان:اغينة بالاد الى سلمى1 الفتها مش فيها رقص
المدرب:اه
اراسو
لى
سومان:عايزكم الساعه خمسة القيكم فى
الاستوديو
البنات:اراسو
(خرج
لى سومان وبدأ البنات يتدربوا تانى...وعلى الساعه خمسة البنات قدروا فعلا يخلصوا الرقصة
وجريوا على الاستوديو ولبسوا الهدوم بتاعتهم وابتدوا يتصوروا...والساعة خمسة فى
البيت كأنه الحدث التاريخى البنات كلهم نازلين من البيت منيرة وسونغمين وتغريد هتخرج
مع لى تووك وسدين مع شوقا وايثار مع كيم جون راحوا يصوروا اعلان لمول لوتى دوتى
فرى وديما خرجت لوحدها)
تغريد:يعينى
يا بنتى هتخرجى لوحدك
ديما:اااه
ملكيش دعوة يا رخمة انا هروح اتفرق على فيلم واجيب فشار لنفسى وبعدين اروح اقعد عن
نهر الهان
تغريد:طيب
ما تيجى معايا يا دودى
ديما:لأ
عايزة اتفسح لوحدى بقى واقضيها ههههههه
منيرة:طيب
تيجى معايا انا وسونغمين
ديما:يا
ولية عايزة اخرج لوحدى
سدين:طيب
اجبلك جين يخرجك
ديما:ينفع
كريس ههههههه
منيرة:\
ديما:يلا
بقى العيال مستنين تحت
(ونزل
البنات لقوا الشباب واقفين تحت وهما متشيكين)
لى
تووك:اية يا ديما رايحة فين
ديما:هروح
السينما واجيب لنفسى فشار وبعدين هروح عند نهر الهان
لى
تووك:طيب ما تيجى معايا انا وتغريد
ديما:ارحمووووووونى
والله عايزة اتمشى لوحدى هههههه
لى
تووك:خلاص اسفيين يا صلاح
(وراح
كل واحد الموعد بتاعه وديما راحت على السينما...عند بقى المواكيس الستة)
دونغهى:انا
خايف لحد يشوفنى
انتصار:ليه
يا اخويا انا مش قد المقام
دونغهى:لا
قدة ونص تحبى اقلع الكاب واصرخ واقول انا بحب البت دى
انتصار:لا
مش للدرجة يا اخويا
دونغهى:بس
بجد خايف لو حد شافنا اول حاجة انتى هتتشتمى كتير اوى ههههههههههه
انتصار:وكمان
بتتضحك يا بارد
دونغهى:دى
الحقيقة وهتسمعى بقى كلام دى عايزة تتشهر على قفاه وكبلم من دة كتير
انتصار:يبقى
كدة يارب محدش يشوفنا
دونغهى:يلا
انا وانتى متخفيين كويس
(وحط
ايدة عليها واتمشوا....عند الكوبل المنحرف)
انهيوك:سلومتى
سلمى2:هااا
انهيوك:بتحبينى
سلمى2:اه
انهيوك:قد
اية
سلمى2:قد
البحر قد الهوا قد السما قد الدنيا دى كلها
انهيوك:يعنى
انا ولا منيرة
سلمى2:لا
طبعا منيرة ههههههه انت بتقارن نفسك بماما ولا اية اتلسعت يا هيوك
انهيوك:ماشى
شكرا يا جذمة
سلمى2:عفوا
يا حيوان
انهيوك:ما
تجيبى بوسة كدة وانا مش واخد بالى
سلمى2:بعينك
انهيوك:يااااه
(وطلعت
سلمى2 تجرى وانهيوك وراها...عند الكوبل المتخلف)
ريووك:نسمتى
تيجى ندخل بيت الرعب
نسمه:بس
انا بخاف
ريووك:وانا
كمان بخاف بس سمعت طول ما معاكى حد انتى بتحبية مش هتخافى
نسمة:ودة
لية بقى
ريووك:علشان
لما هتحضنية هتحسى بأمان
نسمة:بس
ريووك:اية
مش حاسة بأمان وانتى معايا ولا اية
(اترمت
نسمة فى حضنة)
نسمة:لا
طبعا اوبا انت احلى حاجة فى حياتى ربنا يخليك ليا ومش يحرمنى منك ابدا
(قرب
منها ريووك وادها احم احم يعنى وبعدين
شدها من ايدها وراحوا على بيت الرعب ...وعلى الساعة 8 ديما كانت خلصت الفيلم وراحت
نهر الهان وفضلت قاعدة...عند البنات كانوا خلصوا تصوير اول شوت رقصة فقرروا يريحوا
وابتدوا يصوروا الاجزاء المنفرده وهما بيقرروا مين الى هيبدأ الاول موبايل سلمى1
رن استأذنت سلمى1 وخرجت ترد)
سلمى1:يبسيو
الصوت:يبسيو
سلمى شى معايا
سلمى1:ديييه
مين معايا
ام كيوهيون:انا
ام كيوهيون
سلمى1:ديييه
اومانىيم
ام كيوهيون:عايزة
اقابلك
سلمى1:طبعا
ام كيوهيون:ما
تقوليش لكيوهيون
سلمى1:طبعا
ام كيوهيون:تعالى
فى كافية الى قدام شركتك بعد نص
ساعة
سلمى1:اراسو
بعد اذنك بس ممكن تتأخر ساعة مش
نص ساعة علشان حاليا بصور الفيديو بتاعى
ام كيوهيون:طيب ماشى
خلاص ساعة وهكون بالظبط قدام الشركة
سلمى1:كمساميدا
(دخلت سلمى1 وهى
متحمسة اوى)
المخرج:اسراء:اول
واحده هنصورها
سلمى1:لأ ارجوكم انا
علشان ورايا معاد مهم بعد ساعة وعايزة الحق
المخرج:مش هينفع
اسراء جهزت وانتى لازم تروحى تغيرى
سلمى1:اييييش طيب
ماشى
المخرج: يلا نبدأ
(وبدأت اسراء تصوير
الجزء الخاص بيها وبعديها بنص ساعة سلمى1 الى بدأت.. عند منيرة وسونغمين منيرة كانت لابسة طقم
كيوت اوى وماشية جنب سونغمين فى الحديقة)
سونغمين:منيرة
منيرة:ديييه
اوبا
سونغمين:منيرة
انا
منيرة:همممم
(ركع
سونغمين على ركبة ونص)
سونغمين:منيرة
انا عايز اتجوزك
منيرة:انا
بجد
سونغيمن:ديييه مفيش منيرة هنا غيرك اصلا
منيرة:اوبا
انا نفسى فى كدة بس مش هقدر استقر غير لما البنات يستقروا الاول
(سونغمين
قام وقف ومسك ايد منيرة ولبسها الخاتم)
سونغمين:خلاص
نستنى يستقروا ونستقر انا وانتى
لى
تووك:تيتو
تغريد:ديييه
اوبا
لى
تووك:عاارفة انى بحبك اوى صح
تغريد:وانا
كمان
لى
تووك:تغريد عايزة اعرف حاجة واحدة بش
تغريد:اتفضل
اوبا
لى
تووك:مين الى كنتى بتحبية
تغريد:انت
لى
تووك:لا يا تغريد انا قصدى
تغريد:اوبا
الى فات انتهى خالص وانا مش عايزة افكر فى الموضوع دة لانه هيسبب مشاكل ملهاش اى
داعى صدقنى
لى
تووك:بس انا عايز اعرف بجد
تغريد:صدقنى
الكلام فية مش هيجيب غير المشاكل وبس والافضل انه انتهى هنا
لى
تووك:زى ما تحبى
(الساعة 9 الا خمس
دقايق بالظبط سلمى خلصت الشوت بتاعها اخدت جاكيت وجريت)
سلمى1:مش هتأخر عقبال
اما يكون البنات اتصوروا انا فى الكافتريا الى قدام الشركة
(قامت
سلمى1 بسرعة تلبس وخرجت من الاوضة وهى خارجة من الاوضة خبطت فى ييسونغ)
ييسونغ:مستعجلة
ليه
سلمى1(وعلى
وشها ابتسامة):ام كيوهيون عايزة تشوفنى يلا سلام
(وجريت
يييسونغ وشة غير وجرى على اوضة التدريب لاقى كيوهيون قاعد بيلعب )
ييسونغ:انت
بتعمل اية
كيوهيون:بلعب
ييسونغ:طيب مش روحت
ليه
كيوهيون:هستنى سلمى1
تخلص علشان اروحها
ييسونغ:طيب مش روحت
معاها لية ازاى تسيبها تروح لوحدها
كيوهيون:فيها
اية يا هيونغ الوقت مش متاخر واكيد لو هتروح بعيد كانت كلمتنى اروح معاها
ييسونغ:رايحة
تقابل مامتك
كيوهيون:اية
ييسونغ:سلمى1
الى قالتلى كدة
(كيوهيون
قام بسرعة واخد الجاكت بتاعة ودخل الاستوديو لقى البنات كلهم موجودين ماعدا سلمى1)
كيوهيون:اسراء
اسراء:ديييه
اوبا
كيوهيون:سلمى1
راحت فين
اسراء:معرفش
..ياسمين عارفة سلمى1 راحت فين
ياسيمن:تقريبا
قالت الكافتريا الى قدام الشركة
كيوهيون:طيب
شكرا
(وجرى
بسرعة فى نفس الوقت .ديما وهى بتتمشى عند نهر الهان)
ولد1:انتى
بتعملى اية لوحدك هنا
ولد2:شكلها
تايهة
ولد3:حبيبك
انفصل عنك ولا اية
ديما:لو
سمحت ابعدوا عنى
ولد1:هههههه
حاضر بس ما تيجى معانا بدل ما انتى واقفة لوحدك كدة
ديما:ابعدوا
عنى انا حبيبى لو جية مش هيحصلكم كويس
(مسك
ايديها الولد1 وشدها)
ديما:سيب
ايدى انت سكران
ولد1:طيب
ما انا عارف
ديما:ارجوك
سبنى
ولد2:تعالى
بس معانا
(ديما
قعدت تعيط وتصرخ بس ما كنش في حد خالص
.....)
(عند سلمى1 وصلت
متأخرة دقيقتين بالظبط ولما دخلت لقت ام كيوهيون قاعدة وبتشرب شاى راحت سلمى1 عليها جرى وانحنت ليها)
سلمى1:انيوهسايو
اومنيم اسف اتأخرت عليكى
ام كيوهيون:انتى
هى سلمى
سلمى1:ديييه
ام كيوهيون:اقعدى
سلمى1:ديييه
(وقعدت
سلمى1...فى الاول بصت ام كيوهيون على سلمى1 بقرف على الهدوم فسلمى1 لاحظت)
سلمى1:انا
فى كليه فنون هنا ودة لابس التصوير علشان
بنحضر لاول كليب لينا انا نص مصرية ونص كورية اتولدت هنا وعشت فترة عندى 19 سنة
وقربت على ال20
ام
كيوهيون:وده يهمنى فى انى اعرفة اية
ام كيوهيون:انا
عرفت انك مرتبطة بابنى
سلمى1:ديييه
ام كيوهيون:بتفكروا
فى الجواز
سلمى1:ديييه اومنيم
ام كيوهيون:انتى
وقحة
سلمى1:بووة
ام كيوهيون:ازاى
تقولى قدامى انك بتفكرى فى الجواز من ابنى
سلمى1:يعنى
هو بيحبنى وانا بحبة لية مش نتجوز
ام كيوهيون:علشات
انا قولت كدة
سلمى1:بس
دة انا مش شيفاه سبب مقنع اننا مش نتجوز
(مسكت
ام كيوهيون كوباية المية ورشتها فى وش سلمى1)
ام كيوهيون:انتى
بجد وقحة انسى انك تتجوزى ابنى
سلمى1:اومنيم
ام كيوهيون:ما
تقوليش الكلمة دى انا مش قبلاكى ابنه ليا فى القانون وابعدى عن ابنى
(وقامت
وقفت سلمى1 راحت قايمة هى كمان وركعت ببطئ على الارض وعيطت)
سلمى1:ارجوكى
ما تبقيش كدة انا عملت اية علشان مش تحبيينى
ام كيوهيون:سيبى
كيوهيون حالا
سلمى1:لا
مش هسيبة غير لما تقولى السبب
(ضربت
ام كيوهيون سلمى1 على وشها)
ام كيوهيون:انا
مش بحبك ومش عيزاكى لابنى
(سلمى1
ابتدت تعيط تانى)
سلمى1:ارجوكى
وافقى عليا مش شرط نتجوز دلوقتى بس وافقى اننا نبقى مع بعض
(ام
كيوهيون زقت سلمى1 برجلها)
ام كيوهيون:عايزة
ترتبطى بية ارتبطى معنديش مانع كمان انك
تبقى عشيقته بس ابنى هيتجوز البنت الى انا
وابوة اخترناها وانسى انك تكونى مرات ابنى فى يوم من الايام
(وزقت
ايد سلمى1 الى كانت ماسك بيها ايديها علشان
تبعدها عن طريقها وقتها كان كيوهيون دخل الكافية وشاف سلمى1 قاعدة على الارض...)
ستووووووب
الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق