Fans Love (4)


حب المعجبين البارت الرابع





كيوهيون:سلمى شى بقول..
(ومرة واحدة جية بومى)
سلمى1(جريت عليه وحضنتة):بومتى..تعالى يلا جوة العيال بيغنوا ولابسين باندا



كيوهيون وييسونغ وقفوا كدة ومتنحين -_-

منيرة:اخيرا يا سى بومى جيت
(وسلمى عمالة تشد بومى من ايدة)

بومى:وسعى بقى يا سلومتى اسلم على الناس الاول..(ومد ايدة يسلم على كيوهيون وييسونغ )
كيوهيون وييسونغ -_-:اهلا
بومى:انا بومى ابن السيد لى صاحب العمارة
ييسونغ:وانا ييسونغ -_- ودة كيوهيون
كيوهيون:يلا يا هيونغ نمشى
سلمى1:انيو
منيرة :انيو بتمنى تشرفونا بقى بعد بكرة كلكم البنات قالوا لأنهيوك وللى تووك شى كلكم لازم تيجو
ييسونغ:اراسو
(ودخلت منيرة الشقة هى وسلمى1 وبومى)
كيوهيون(فى سرة ):هى مرتبطة
ييسونغ(فى سرة):هى مرتبطة
دينا:بووومى وحشتنى اوى ياض
(وراحت ضرباه على كتفه)
سلمى1:بت ارحمى خطيبى..اوبا اوبا ممكن تنزلنى اجيب شوية حاجات
بومى :من عنيا
سلمى1:بعشقك ياض
ديما:-_- حسبى الله
منيرة:هى سلمولة فين
تغريد:لسة مع هيوك
منيرة:احم طيب
(سلمى1 خرجت بعد اما غيرت هدومها)
بومى:صحيح اية الى انتى كنتى لابساه دة يا هانم قدام الولدين دول
سلمى1:هههه ما تاخدش فى بالك ياسطى دة باندا
بومى:يلا يا موكوسة
(خرجت سلمى1 وبومى واول لما الباب اتقفل المهرجانات اشتغلت تانى)
تغريد:لولولولوولولوى
منيرة:هيييييييييح
دينا:ايوة بقى
سارة2:احبك يا مشهيصنى
ديما:عقبال عندك يا ام فاروق
منيرة:وعلى رأى المثل
دينا:ياقاعدين
ساره2:موقفتوش لييييييييييييييه
ساره1:يا عاطشف
(بومى وسلمى1 من برة سامعين دة كله)
بومى:انتى عايشة معاهم ازاى
سلمى1:هههههههههه قدرى يا كبير [على اساس ان البت كانت قاعدة هادية ومؤدبة]
(وبعدين سلمى1 مسكت فى دراع بومى وفى نفس الوقت كان ييسونغ خارج من الشقة رايح يتغدى بره هو وكيوهيون)
سلمى1:اوبا اوبا نيجا تشومال سارنهاى
بومى:نادو خطيبتى الصغيرة ههههههههه
سلمى1:يااااه انت عندك خطيبة كبير
بومى:ابدا يا ستى هتجبيبلى مصيبة ليه
كيوهيون:احم احم احنا اتقابلنا تانى
سلمى1(بقرف مش طايقة كيو):فى نفس الساعة حاجة تق...
بومى(حط ايدة على بوق سلمى1):اصلها كانت جعانة وانا قولت اخرجها تاكل برة
ييسونغ:حلوة الصدفة دى ما نروح نتغدى مع بعض
سلمى1:اية رأيك اوبا
كيوهيون:موا..-_- (اخد بالة ان الكلام مش لية)
بومى:موافق طبعا يا قلبى يلا ..بس الاكل على حسابى
سلمى1:ههههههه طبعا هو انا ليا غيرك يصرف عليا ككككككك
(ونزلوا مع بعض كيوهيون وييسونغ  مش طايقين بومى كدة من غير سبب ومش بيعبروة خالص وهما قدام باب العمارة لقوا سلمى2  وانهيوك راجعين)
سلمى1:ما لسة بدرى يا هانم المهرجانات خلصت(وقربت من ودن سلمى2) ما تحكيش كتير قدام تغريد انتى عارفة انها هتتضايق حسبى الله يعنى من قله الرجالة تحبولى انتوا الاتنين نفس الواد
سلمى2:_____
كيوهيون:هيونغ تعالى اقولك قبل اما تطلع
انهيوك:ارغى
كيوهيون(بصوت واطى):ابقى اسأل سلمى2 هو بومى دة يبقى خطيب سلمى1 فعلا ولا اية بجد علشان انا هتجنن ازاى كان يبقى عندها خطيب ومش لابسة دبلة ولا حتى قالت لما دونغهى قرب منها
انهيوك:دة بس حاضر هعرف النهاردة
سلمى2:اوبا هتطلع
انهيوك:اه
(وبعد اما سلمى1 وبومى وكيوهيون وييسونغ مشيوا)
انهيوك:سلمى2 ممكن نخرج نتعشى النهاردة مع بعض ههههه
سلمى2:موافقة هههههه
(وطلعوا فوق وسلمى2 كملت بقية المهرجان عادى ولا كأن فى حاجة فاتتها غيرت الطقم واندمجت)
سلمى2:انا حاسس انى منشكح
تغريد:يارب دايما
دينا:ها حصل اية
منيرة:اشترينا السراير وهتيجى على سبعة وزعتوا الاوض ازاى
تغريد:بصى يا ستى كل اوضة فيها تلت سراير
دينا:اينعم
ساره2:دينا ونسمة وساره1 فى اوضة مع بعض...سدين وديما وتغريد فى اوضة انا و ميرنا واسراء فى اوضة ....سلمى2 وسلمى3 وانتى يا منيرة فى اوضة...ايثار وانتصار وياسمين فى اوضة
ديما:ايوة كدة خمس اوض ذائد اوضة للتدريب واوضة فاضية  انجزنا وكمان جهزنا اوضتين بالسراير الى موجوده
منيرة:هيييييييييييح يالهوى عليكم وعلى ادبكم
تغريد:هدخل انا انام
دينا:لييييييييه
تغريد:علشان سلمى2 تعرف تحكى
سلمى2:اونى ميانيه برضة يعنى هو لسة مفيش حاجة
تغريد:حتى لو فى حاجة انا هبقى فرحانه يا قلبى :*

(وحضنتها...فى المطعم )
كيوهيون:وانت شغال اية
بومى:انا شغال فى شركة المقاولة بتاعت بابا بس بتحاسب كأنى موظف عادى حتى لو اتأخرت بتجازى ويتخصم من مرتبى
سلمى1:الاجاشى عمرة ما هيبطل تصرفاتة دى ابدا ههههههه
ييسونغ:انتوا فعلا مخطوبين
سلمى1:ههه حاجة زى كدة
 (وبعدين موبايل بومى رن وقام يرد علية وساب سلمى1 مع كيوهيون وييسونغ)
ييسونغ:احم انتى نفسك بقى تشتغلى اية هنا
سلمى1:ايدول
كيوهيون:سلمى1 انا كنت عايز اقولك على حاجة
(بومى دخل تانى المطعم)
بومى:سلومتى انا مضطر امشى فى حسابات بايظة فى الشركة انا هدفع الحساب لو دة مش هيضايقكم وكمان يعنى احنا جيران من زمان 
سلمى1:طيب والحاجة الى عايزة اجيبها
كيوهيون:احم هوديكى انا وهيونغ
بومى(بص لسلمى1):ها هتروحى
سلمى1:امممممم ماشى علشان لازم اجيبها النهاردة
بومى:ميانهاى
(وباس راسها ومشى...الاكل جية وكلهم اكلوا فى صمت تااام)
ييسونغ:انتى عايز تروحى فين
سلمى1:المول علشان اجيب حاجات الحفلة بتاعت بعد بكرة وحفلة الاسبوع الجاى
كيوهيون:اسبوع جاى اية
سلمى1:يوم التلات عيد ميلاد تغريد وعايزة اشتريلها هدية
ييسونغ:طيب انا هساعدك انا بعرف اختار الهدايا
سلمى1:^_^ اراسو 
(دخلوا التلاتة المول مع بعض __جابوا حاجات الحفلة وبعدين راحوا قسم الهدايا يجبوا هدية تغريد وحتى كيوهيون وييسونغ اشترولها هدايا علشان يدهولها)
سلمى1:ماكنش لازم تجبولها هدايا
كيوهيون:ازاى يعنى مش هينفع
(وبعدين وهما ماشيين كيوهيون عجبة حاجة فى محل)
كيوهيون:احم طب اسبقونى انتوا على العربية وانا مش هتأخر
ييسونغ :طيب
(وراح ييسونغ بسلمى1 على العربية ووقفوا مستنين كيو الى خرج وماسك علبة كأنها كنز ثمين وخباها فى جيبة)
سلمى1:اوبا اية الى انت جبتة دة
كيوهيون:دة هصالح بي حد بس اتأكد من موضوع كدة واصالحة
سلمى1:-_- طيب(لنفسها) صالح يا اخويا عبو شكلك L
(بعد اما وصلوا البيت )
كيوهيون:هى الحفلة مش بكرة
سلمى1:لأ بعد بكرة الى هو يوم التلات الساعة 7
ييسونغ:احم طيب
(وطلعوا وكل واحد دخل على بيته)
ييسونغ:انت جبت اية
كيوهيون:حاجة كدة هتبقى تعرف بعدين
(بليل سلمى2 نزلت راحت تتعشى مع انهيوك فى المطعم)
انهيوك:سلمى ممكن اسألك سؤال
سلمى2:طبعا يا اوبا(بأحراج)[البت عاملة مؤدبة]
انهيوك:هى سلمى1 مخطوبة
سلمى2:هههههه لأ مين الى قال كدة
انهيوك:يعنى الى اسمة بومى دة مش خطيبه
سلمى2:لالالالا ابدا بومى ده اخر واحد تفكر انه خطيبها اينعم ممكن لو كنا فضلنا عايشين هنا كان ممكن يبقى فية مشروع جواز ليهم بس سلمى1 بتبص لبومى زى اخوها بس اوعى تقول كلمة زى اخوها دى او اخوها حتى قدام سلمى1 علشان بتقفش منها جدا
انهيوك:لية
سلمى2:مش هعرف احكى دة سر من الاسرار العلية
انهيوك:هههههه ماشى..هو انتى مرتبطة
سلمى2:لسة مخلصة ثانوى فأكيد مش هكون مرتبطة يعنى
انهيوك:انتى جاية هنا تكملى تعليمك يعنى
سلمى2:اها كلناهندخل الكليات هنا وفى نفس الوقت هنقدم فى الاس ام
انهيوك:يختى  بطة
(سلمى2 وشها احمر واصفر واخضر وفضلت ساكته)
(تانى يوم البنات قعدوا يظبطوا للحفلة وبليل  البنات وصلوا اخيرا وفضلوا  كلهم سهرانين  مع بعض وتانى يوم قاموا ظبطوا الشقة علشان حفلة بليل الى جاى فيها السوبر جنيور كلهم والساعة 7 البظبط كانوا وصلوا البيت )
منيرة:احم نورتوا ....اتفضلوا فى عند السفرة علشان نقطع تورتة البنات
سلمى1:لالالالالا انسى يا عمرى مش لما بومتى ييجى
كيوهيون:هولع فى الواد دة شكلى
تغريد:بتقول اية
كيوهيون:هههههه ولا حاجة
(وشوية وبومى جيه)
سلمى1:هييييييه الحفلة هتبتدى
بومى:اسف انى اتأخرت عليكم
(قرب انهيوك من كيوهيون)
انهيوك:دة شبة اخوها تقريبا حب اخوى مش اكتر ومش بيفكروا فى الارتباط ابدا
كيوهيون:احلف عرفت امتى
انهيوك:يوم السبت
كيوهيون:وسبتنى يومين يا حيوان
انهيوك:غور من هنا ياض
(كلهم ابتدوا يعملوا احتفالات وبيصرخوا بصوت عالى جدا )
سدين:بجد بجد شكرا ليكم انكم جبتونا هنا معاكم
ياسيمن1:اه بجد يا اونى منيرة شكرا ليكى
ايثار: بجد بحبكم :* :* عععععع
سلمى1:قولوا بقى الكلام الى بيقطع القلب لولاكى يا اونى منيرة كنا هنترمى فى الشارع ونشحت ههههه زى ما بعمل معاها
نسمة:لية يا عنيا دة احنا زى الفل
سلمى3:هههههه اه والله لولولوولى
سلمى2:وحشتنى يا كبير هههههه
تغريد:نورتوا يا بنات
لى تووك:احنا بجد سعدة اننا لينا جيران زيكم
اسراء:وعنيها كلها قلوب والله احنا الى سعده والله
سلمى2:سعدة ولا سعديه ههههههههههه
سلمى1:قلش رخيص اوى على فكرة
سلمى2:هههههههه عارفة بس مش قادرة
( الحفلة بقى كالاتى بعد التورتة والاكل وكدة  سلمى1 لازقة فى بومى انهيوك ماشى ورا سلمى2 فى اى حته ناقص يدخل الحمام معاها  البنات قاعدين مندمجين مع اعضاء السوبر جونيور وبمجرد وصول هنرى وعمود انارة الالف(زومى)

 الحفلة ولعت كان ناقص بس روك ستار والبنات يموتوا محروقين اكتر ما هما محروقين  تغريد طول الحفلة ساكته وسرحانه خالص

 ولى تووك طبعا اخد بالة  وشوية وراحتلها سلمى1)
سلمى1:اونى
تغريد:نعم يا قلبى
سلمى1:انا اسفة
تغريد:على اية
سلمى1:لو ماكنتش دخلت سلمى2 معايا الكواليس ودخلتك انتى كان ممكن انهيوك يعجب بيكى انتى
تغريد:بس يا غبية ما انا كنت قدامه  من الاول  وشافنى قبل سلمى2 دة نصيب يا بت ويلا بقى روحى لبومى وسيبنى يا بت  افكر فى مصيبة ككككك
سلمى1: مصيبة اية ها وكمان بتتقال ككككك يا غبية مش بتعرفى تقوليها صح  هعلمك كام مرة الضحكة دى بابو
(نطت ديما  فى النص)
ديما:ستيوبيد..بابو
سلمى1:والله لو مش اتلميتى يا بت انتى لاعلقك بطريقتك الغريبة دى وانتى بتقوليها
ديماا:بابو
سلمى1:يااااااه انا هقتلك النهارد

ساره2:هو انا عملت اية
سلمى1(ضربتها على دماغها):انا بتكلم عليها هى يا غبية

( وبعد تلت ساعات من الهبل والرقص وضرب سلمى1 للعيال ودينا مش سايبة حد  غير لما تصرخ فى ودانة[عيال معاتيه انا عارفة والله] وفى الاخر استقر كل ولد ياخد جثة اقصد مزة ويرقص معاها دونغهى رقص مع انتصار وهنرى رقص مع اسراء وسونغمين رقص مع منيرة وسلمى1 طبعا مع بومى سلمى2 مع انهيوك وسيون عرض ان هو يرقص مع سارة1 بس هى رفضت[عيال متخلفة] علشان هى اوزعة ومش طايلة سيون اقصد هى مشغولة  نسمة رقصت مع ريووك وهى مكسوفة ووشها محمر وهيتشول مع ياسمين  ودينا مع زومى وييسونغ  وديما[عبراشق فى اى مصيبة] ايثار مع كانغ ان[اوبا *.*] وكيوهيون قام رقص مع ساره2 الى كانت متحفظة اوى وهى بترقص معاه خوفا على مشاعر سلمى1 او خوفا انها تتضرب بالجزمة  برضة ...ميرنا قامت رقصت مع سيون بعد اما سارة1 رفضت ودخلت تشتغل [عيال معاتيه وربنا انا متأكدة] وسدين قعدت فى الاوضة تحضر نفسها لمقابلتها  [نفس المعتوها الى سابت سيون] وبعد حوالى نص ساعة والكل قعد بقى)
لى تووك:احنا مش هنمشى بقى هنبات هنا ولا اية
كيوهيون:ينفع
لى تووك:-_- اشكو اليك
دونغهى:يلا بينا..انيو انتصار شى
 انتصار(وشها احمر):احم انيو


(سلمى1 قربت اوى من لى تووك كأنها حضناه تقريبا وبصوت واطى اوى الاتنين اتكلموا مع بعض)
سلمى1:عيد ميلاد توتى يوم التلات وهنعملها حفلة مفاجأه احنا هنطردها برة البيت من الساعة 4 مثلا على 7 هنكون مخلصين
لى تووك :خلاص هاجى انا والعيال بدرى
سلمى1:اراسو
(وبعدت عنه..ومشي السوبر جونيور واتبقى بومى طبعا)
بومى:مونى بجد اكلك روعة
منيرة:والله يا بنى انت عسل هههههههه
سدين:اونى مين دة
سلمى2:اععععع دة بومى اخونا الصغير
بومى:على اساس انى 14 سنة ولا اية
منيرة:اخونا الكبير بومى
سلمى1:اخوكم انتوا وخطيبى انا صح يا هيونغ
بومى:يا بنتى انتى مش كنتى عقلتى فترة وابتديتى تقوليلى يا اوبا حسى بانوثتك..طيب حسى حتى معنى كلمة خطيبى الى بتقوليها دى
سلمى1:غور ياض من هنا هو انا قولت كلمة هتثبت فيها ولا اية هع
بومى:انا هنزل لابويا احسن علشان ورايا شغل بكرة
سلمى1:بومى تعالى معايا بكرة عايزة اشترى عربية انا معايا رخصة وسارة اخدت العربية بتاعتى
بومى:وبالنسبة ان في خمسة كمان غيرها
سلمى1:قر بقى خربيت عينك ياض
بومى:عسلى مفتح جامدة صح
سلمى1:بذمتك فى حاجة اسمها عسلى مفتح -_-
بومى:انا عسل اهو وبشرتى بيضة يعنى مفتح يعنى انا عسلى مفتح
سلمى1:يا جلطتى
منيرة:فى عندنا ست عربيات يا سلمى1 اهدى شوية
سلمى:ماشى-_-
منيرة: هنجيب 16 عربية  يا ظالمه طيب حتى هنركنهم فين
سدين: صح احنا كتير هههه
بومى:-_- انا شكلى وقعت مع عيال مجانين وانا مش ناقص..هنزل انا سلام دلوقتى
(وحضن سلمى1 ونزل)

بومى:انيو يا صغنتتة
سلمى1:ككككك انيو هيونغ
(بعد اما البنات نضفوا الشقة وقفتهم منيرة )
منيرة: كل واحدة على اوضتها
سلمى1:والعربيات
منيرة:احم بعد المشاورات مع نفسى والفريق الاول انا احم قرار جمهورى احنا مش هنجيب عربيات
دينا:اقتلوها قبل ان تتكاثر
نسمه:انا متربية علشان كدة مش هرد
سلمى2:ربنا يشفيكم يارب
اسراء:يارب يا اخشتى يارب
منيرة:بصوا بقى انا  قصدى ان فى ست عربيات انا عربية وساره1 عربية واسراء وسلمى1 وتغريد ودينا وانتوا بقى تقسموا نفسكم يعنى الى نفس الكليات وكدة  ما هو مش كتر فلوس علشان نجيب لكل واحدة عربية وسدين نجبلها بعد اما تتعلم لان مكان شغلها وكليتها مش مع حد فهمتوا
ديما:كدة كدة انا مليش فى السواقة  فيعنى مش هحتاجها اوى
منيرة:فى اى اعتراض [عارفين صوت الضفدعة دة تخيلوة بقى هههههه]
(بصت على العيال لاقتهم نايمين فى الارض )

منيرة:ههههههه والله لاصورهم
(و اخدت صورة ليهم ونامت جنبهم  وتانى يوم الصبح منيرة صحت العيال وطلبت من اسراء تعمل معاها الفطار وطلبت من نسمة وسدين يساعدوهم  فى  تجهيز السفرة)
منيرة:يلا بقى اخصلوا علشان تنزلوا تقدموا فى الكليات وفى العربيات الى تحت سلمى1 وتغريد هما اول ناس هيختاروا هياخدوا انهى عربية
 ساره1:تفرقة عنصرية على فكرة
 تغريد:احنا الى اشترينا العربيات دى اصلا يبقى حقنا هههههه
ساره1:على جثتى اتغريد
اسراء:الصراحة حقهم هما الى نزلوا خصلوا ورق العربيات كلها لوحدهم 
ساره1:برضة لا
نسمة :هههههههههه اهدى يا اونى شوية مش على الصبح كدة
سلمى1:انا عايزة اشرب حشيش نياهاهاهاها
منيرة:يلا يا حلوة منك ليها بيتك بيتك على شغلكم هتقعدوا خمس ساعات تاكلوا قوموا يلا البسو  تروحوا تقدموا فى  الكليات  النهارد الاربع  ناقص اسبوع تقريبا والتقديم يخلص  وكمان انا سألت لى تووك عرفت ان فى تجارب اسبوعية فى الاس ام تاون كل السبت فعايزين  لو نقدر نقدم السبت الجاى
ياسمين:طيب اونى سلمى1
سلمى1:نحم يا عنيا
ياسمين2:انتى اكبر واحدة فينا
سلمى1:يبقى انا الماكنى مش كدة
سلمى3:نعم دة ازاى
سلمى1:اهى طقت كككك
ميرنا:بصراحة انا كنت بتكلم مع ياسمين على انك تبقى الليدر بتاعتنا ونقدم كفريق واحد مع بعض يبقى اول فريق عربى فى الاس ام

منيرة:طب والله فكرة حلوة يا بنات
نسمة:يختى عسل وهما بيفكروا
دينا:يختى حلوة عين امه هتجبولى شلل اعععععع
سلمى1:هههههه طيب خلاص انا موافقة يا عيال وادينى هقدر امارس حقوق تسلطى براحتى نياهاهاها..اه اسراء هيبقى عندك مانع انا وانتى قريبين فى السن يعنى
اسراء:والله احسن ان انتى الاكبر هتشوفى ايام سودة ^_^
سلمى1:احييييييه انا دبست نفسى ولا اية
سلمى2:ومحدش سمى عليكى هههههههههههه



 ^_^ ستووووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة