Fans Love (5)

حب المعجبين البارت الخامس







سلمى1:احييييييه انا دبست نفسى ولا اية
سلمى2:ومحدش سمى عليكى نيهاهاهاهاها

اسراء:الدور الدور الدور الدور موعودة يلى عليكى الدور
ديما:لالالا كلة الا ماما في اية يا بت يا اسراء
سدين:ههههههه اسراء حششت...بس عاجبنى اسم ماما
سلمى2:بركاتكم علمتوا البت عربى
منيرة:بت مين الى اتعلمت عربى
سلمى2:سدين
منيرة:سدين مصرية
سلمى2:اه وفين المشكلة
منيرة:صبرنى يارب
(بعد ساعة من الرغى المتواصل اخيرا البنات قرروا ينزلوا يقدموا فى الكليات)
منيرة:ساره1 طريقك غير طريقنا طبعا
ساره1:طبعا ...وهخلص تقديم الورق وهطلع على الشركة
منيرة:طيب خدى بالك من نفسك
ساره1:من عنيا لف يو
(وجريت ساره1 ومنيرة كالعادة بدأت توزيع العيال)
منيرة:دينا ونسمة سوا  كلية طب ملناش دعوة احنا ..التلت سلمات  واسراء وميرنا وياسمين وساره2 فى عربية  كلية رقصات
ساره2:لاحظى ان كلامك جارح وانتى زينا يعنى
منيرة:انا ياختى مخلصة واخدة ليسانس اداب  وهشتغل رقاصة بس مدخلتش كليه رقاصات هههههههههه
ساره2:على فكرة اسمها اكاديمية فنون مش رقص
سلمى1:استنوا فكك من الرقاصين دلوقتى دة ازاى بقى ان شاء الله هنركب 7 فى عربية
منيرة:اهو تخلف بقى
سلمى2:اومااه اتلمى 7 لية ان شاء الله
منيرة:خلاص التلت سلمات وساره2 فى عربية واسراء وميرنا وياسمين فى عربية
سلمى1:اشمعنى انا هيبقى معايا اربعة
اسراء:اشمعنى انا هيبقى معايا تلاته
منيرة:خلاص روحى يا سار2 مع اسراء
اسراء:ما انا كدة هيبقى معايا اربعة
سلمى1:وانا كدة هيبقى معايا تلاتة
تغريد:حقك تنتحرى يا منيرة
منيرة:عععععععععع ميهمش انزلوا كدة انتوا السبعة مع بعض  واتصرفوا
اسراء:قشطة...تعالى نقسم حد نصين
سلمى3:كدة ممكن حد يتعور
منيرة:ياااااااارب
انتصار:استنوا انا وايثار برضة هنقدم فى نفس الاكاديمية نسيتى يا مونى
منيرة:اه صحيح نسيت
ايثار:يعنى حرام عليكى تنسينا العسل دة كله
منيرة:اتفو
نسمة:ناقص ساره1 علشان تتف هى كمان
تغريد:انا برضة شايفة كدة
منيرة:اعععععععع تعبت
تغريد:ميهمش اكمل انا ...اصلا مفيش حد غيرى انا وديما هنروح معهد السينما
ديما:ايوة بقى
تغريد:وهندرس اخراج  بقى
منيرة:وانا هوصل سدين لكليه اللغات
سدين:تسلميلى يا مونى
منيرة:طلعى يا اختى الرخصة بقى
دينا:يلا بقى نمشى
منيرة:اه يلا بينا
دينا:سلومتى ابقى طمنينى عملتى اية
سلمى1و2و3:انهى واحدة فينا
تغريد:قصدها عليا امشوا بقوا يلا
سلمى1:انتى عارفة برضة لو دخلت كلية متعلقه الاعشاب الطبية هنفع فيها حلو  اية رأيكم
منيرة:جاى تقررى قبليها بربع ساعة بت ما تجننيش
سلمى3:انتى ليكى فى الاعشاب يا اونى
ديما:اه المفروض
تغريد:ماما كانت صيدلانية وكانت بتقول على الاعشاب قدامنا كتير وسلمى1 حافظه
سلمى1:ههههههههههه اروح بقى اقدم فيها
دينا:الى انتى عيزاه
منيرة:يا جلطتى
سلمى1:اصل انا مش عارفة
منيرة:ياااااااه غورى من وشى
سلمى1:هروح مع البنات خلاص
سلمى2:منيرة هتولع فى نفسها هههههههه
ساره2:هتموت مشلولة النهاردة
سلمى3:بعد الشر يا وحشين

 (بعد اما خلصت ساره1 تقديم ورقها فى الكلية راحت الشركة.. فى شركة السيد تشوى)
السيد تشوى:ساره
ساره1:ايوة يا سيد تشوى
السيد تشوى:يااااه قولتلك مليون مرة تقوليلى يا بابا فى اى مكان شغل ولا برة
ساره1:حاضر يا بابا ههههه
السيد تشوى:يلا جهزى حاجتك هتيجى معايا الاجتماع الجاى
ساره1:دة ينفع
السيد تشوى:انتى مش عايزة تفتحى شركة ابوكى بسرعة ولا اية
ساره1:طيب ثانية واحدة بس
(وجريت اخدت حاجتها وراحت معاه...بعد اما سدين خلصت هى ومنيرة وقدمت ورقها فى الكلية راحوا على مبنى الكى بى اس يعرفوا امتى معاد التقديم هناك ...لما وصلوا لقوا هناك مقابلات علشان يعينوا موظفين جداد)
سدين:اونى الحقى
منيرة:طيب تعالى نشوف لو تعرفى تدخلى المقابلة دلوقتى
سدين:بس انا لسة  مش استعديت اوى
منيرة:لأ انتى كدة تمام اوى يعنى بجد
سدين:عععع اونى
منيرة:لو سمحت
السكرتيرة:ايوة
منيرة:هو ينفع حد يقدم حاليا فى طلب التقديم
السكرتيرة:انتى مخلصة كلية
منيرة:لأ لسة هتدخل سنة اوله
السكرتيرة:لا طبعا مش هينفع
منيرة:بس هى بتتكلم كورى وانجليزى وعربى
السكرتيرة:بتتكلم عربى كويس
منيرة:اها
السكرتيره:اها طيب خلاص خليكم هنا هدخلكم اخر ناس احنا محتاجين مترجمه تتكلم عربى كويس
(عند دينا ونسمة)
دينا:يا حلاوة يا ولاد هى دى الكليات مش الاقرف الى شفناه فى مصر
نسمة:اه والله يا اختى دى كليات تشرح القلب بجد
دينا:هييييييييح انا كدة اتأكدت انى مش راجعة مصر تانى غير زيارات
نسمة:ليكوا قرايب هناك اصلا
دينا:لاع امى اصلا كانت وحيدة امها وابوها وهما ماتوا بعد خبر موتها }بعد الشر عليكى يا طنط{بفترة بسيطة وام منيرة وتغريد كانت يتيمة اصلا يعنى احنا عيلة مشردة ههههه
نسمة:اسفة يا اونى
دينا:هو انتى قولتى حاجة غلط يا بت هيييييييييييه بحب كوريا انا
نسمة:هههههههههه وانا
(اكاديمية الفنون)
اسراء:الجو بديع
سلمى3:والدنيا ربيع
ياسمين:قفلى قفل على كل المواضيع قفل قفل
سلمى2:قفلللل هييييييييه
سلمى1:مليش مزاج ادعى عليكوا
اسراء:تخيلى لو اتقبلنا فى الكلية اتقبلنا يا بشر هيييييييح والله هتبقى حياتنا حلوة
سلمى2:هموت واعرف ادربتم امتى على الاغنية دى سوا
انتصار:اغنية اية
سلمى2:مش هما عملولك اختبار قدرات تمثيلية
انتصار:اينعم
ايثار:وانا كمان قالولى على شوية حركات اعملها وشكل النتيجة مبشرة
سلمى2:خلوا برضة البنات يغنوا والاقيلك يا اختشى هوبا مرة واحدة كلهم بيغنوا اغنية
سلمى1:ااااه جيفريند هيييييييييح حوبهم اجدع العيال دى
سلمى3: المهم النتيجة هتطلع امتى اصلا
اسراء:هتنزل على النت بليل
ميرنا:قشطات انا هروح انام وابقوا صحونى عرفونى نيلت اية
ايثار:مش هصحيكى انتى اصلا مزعجة
ميرنا:طاه لية يعنى
انتصار:هى عندها حق الصراحة ههههه
(فى كلية ديما وتغريد)
ديما:على اخر الزمن انا همتحن امتحان قدرات
تغريد:اكيد كانت شتيمة مش قصدهم امتحان
ديما:طيب انا همتحن فى ازاى اشيل الكاميراولا اية مش فاهمه
تغريد:اخراج يا زفتة وهتتعلمى التصوير رؤيتك الاخراجية والهبل دة تقريبا
ديما:ههههههههه دة احنا هنشوف ايام سودة
 (فى شركة الكى بى اس وقت مقابلة سدين )
مدير الكى بى اس:انتى بتتكلمى عربى كويس
سدين:اها انا مصرية وبتكلم عربى وكورى وانجليزى
مدير الكى بى اس:بس عايزة أسال سؤال انتى لية عايزة تنضمى لفريق الكى بى اس
سدين:انا بحب الكى بى اس جدا وبعشق اللغات وكمان انا هكون مفيدة اوى يعنى  فى ترجمه مقالات واخبار كتيرة وتجرمة مقابلات دة هيخلى الكى بى اس تتشهر اكتر وخصوصا عند العرب
مدير الكى بس اس كلامك مقنع احم هنشوف  هنقدر نعمل اية ونكلمك شكر
(انحتله سدين وخرجت من مكتبة)
منيرة:ها عملتى اية
سدين:الحمد الله ربنا يستر يا اونى
منير:يااارب
(وبعد اليوم الطويل دة اخيرا البنات روحوا)
سدين:عععععععع يارب يتصلوا بقى
منيرة:ههههههه اهدى
سلمى1:مالك يا قلبى
سدين:مستنية مكالمة الكى بى اس
سلمى1:دونت ورى سدينوووو يو ويل دو جست فاين
سلمى2:انجليزى دة يا مرسى
سلمى1:هههههههههه ابو ظرافتك
سلمى2:انا حرة
نسمة:اسكتوا لاقتلكم انتوا الاتنين مش سامعة المسلسل
ميرنا:ايوة انتى مزعجين
ايثار:ععععععع مش عارفة انام شوية
سلمى1:انتوا كمتوا بتزعقولى يا كلاب
سدين:هدى نفسك بس
سلمى1:علشان خاطرك انتى بس
سدين:فديتك ماذر
سلمى1:يو ترو ويكلم دوتر
سلمى3:اتبنيتى سدين امتىo.O
سدين:اتصدقى هقولك ماذر على طول
سلمى1:ناقصة بلاوى ههههههههههههههه حوبك دوتر
سدين:نادو ماذر
اسراء:سؤال وجيه
سلمى2:او شافعى
سلمى3:محمدين
اسراء:منين
سلمى2:لييه
دينا:وفين
ساره2:وازاى
سلمى1:عععععععععععع هقتل نفسى حد يجبلى مصاصة
تغريد:تعالى اجبلك انا ابت
سلمى1:ماشى هاتيلى هههههههههه
تغريد:استنى جيبالك واحدة فى الشنطة
(دخلت تغريد اوضتها)
سلمى1:النهاردة الاربع التلات الى جاى عيد ميلاد توتى اعملوا حسابكم فى الهدايا عايزين نتفق هنطردها برةالشقة ازاى علشان نعملها حفلة مفاجأه
سلمى2:قشطات
منيره:حلو اوى
تغريد:اية الى حلو
ايثار:اونى سلمى1 عايزة تعملك حف..
(حطت سدين ايدها على بوقها بسرعة وضحكت)
سدين:اونى سلمى1 عايزة تعملك عصير بطيخ زى الى عملته لينا من كام يوم  فبتسأل اونى منيرة على رأيها وكدة
تغريد:ااااه
سلمى1:سدين على وضعك يا بيبى هههههههههههه
نسمة:ايثار هيتولع فيها ايثار هيتولع فيها نانانانا
ميرنا:انتى فرحانه اوى فيها ارحمى
نسمة:هع هع ابدا دى كانت هتفتن وتقول ان اونى سلمى1 هتحضر لاونى تغريد حف...
(وفجأه اتحدف عليها شبشب لولبى من سلمى1 وهى بتبص بشر)
ايثار:نانانانا نسمة هتتنفخ معايا هههههههه
تغريد:فى اية
سلمى1:شيبسى وكارتية
سلمى2:ونايتى بربع جنيه
سلمى3:بطلوا يبيعوا النايتى
سلمى2:فيه توينكيز بنص جنيه
دينا:لا وانتى الصادقة بجنيه
ديما:ومورو بتلاتة جنيه
نسمة:ومندولين بصوباعين ليه
ساره1:وانا لسة قاعدة فى البيت
منيرة:باكل بطيختين
سلمى2:لقيت فيها بذرتين
ايثار:وحليت بعدها بموزتين
تغريد:انا اصلا سألت ليه
سلمى1:صح ليه
ساره2:لية مندولين بقت صوباعين ولا لية تغريد سألت لية
تغريد:عععععع بطلوا قلش رخيص
سلمى2:يعجبك قلش الغالى
ايثار:لا وحشة
دينا:اه يا سلومتى وحشة دى مش لايقة مع القافية الموسيقية
ديما:انا مش فاهمه حاجة خالص
سلمى1:ومن امتى بتفهمى يا ضنايا
تغريد:بجد فى اية
سلمى1:احم بالمناسبة دى  اسراء ميرنا سلمى2وسلمى3 وياسمين يلا على اوضة التدريب نجهز نفسنا لتجارب الاس ام
منيرة:اه صح فكرتينى يلا يا سلومتى ندخل احنا كمان نتدرب
سدين:انا هدخل انام
نسمة:وانا كمان
دينا:انا هدخل اتفرج على العيال وهما بيرقصوا
ساره1:انا هشوف بقى سوبر جونيور من الشباك الى فى المطبخ
البنات  كلهم:واحنا برضة
ساره1:والتدريب
اسراء:يا شيخة بقى
ياسمين:ساعة الزفالة مش بتتعوض تانى
سدين:والنوم ممكن انام فى اىوقت
ميرنا:واوضة التدريب مش هتطير
ساره1:ههههههههه يلا يا زباله انتى وهى على التدريب ومفيش شبابيك
(قاموا البنات الى راح يدرب والى راح ينام والى راح فتح النت وبعد ساعتين بالظبط سمعوا صوت ساره بتصرخ من الاوضة جريوا كلهم عليها )
منيرة:ايه فى اية يا بت
ساره1:هييييييييييييييييه العيال نجحوا فى اكاديمية الفنون اساميكى اهى يا عيال مبروووووووووك
سلمى3:دة بجد
ياسمين:يعنى احنا كدة رسمى فى اكاديمية الفنون ععععععع مش مصدقة نفسى بجد فرحانه اوى هييييييييييه
سلمى2:اومااااه دخلت الكلية دخلتها
ايثار:هعيط والله من الفرحة
دينا:مبروك يا عيال
تغريد:تشوكاهييييه احنا لازم نحتفل بالخبر دة
سلمى1:ازاتين سوجو هيظبطوا الدنيا
منيرة:ههههههههه بس يا زفته العيال مش متعودين عليه
نسمة:نعم انتى بتشربية
سلمى1:من وانا عندى 15 سنة تقريبا اجاشى لى ابو بومى  هو الى خلانى اشربة 
ايثار:واو
ميرنا:منحرفة من صغرها ههههههههه
سلمى1:هذة الحقيقة ههههههههههه
دينا:هنعمل اية
سلمى1:هاخد البنات وندخل ندرب سوا على اغنية سوبر جونيور علاسن نعرف نقدم يوم السبت
اسراء:مش هنحتفل
سلمى1:ما احنا بنحتفل بالتدريب اهو يلا يا بت انتى وهى على الاوضة
ياسمين:هو علشان الليدر هتتحكمى
سلمى1:ايوة انا واطية وبحب استغل المواقف
(الباب رن)
ياسمين:هفتح انا
نسمة:لا انا
(وجرى الاتنين على برة وعمالين يخبطوا فى بعض لقوا ايثار ساره2 ماسكة خيارة وبتاكل فيها وراحت فتحت هى الباب)
ايثار وياسيمن:يااااااااااه
ساره2:عبو شكلكم اية خضتونى الخيارة كانت هتقع
سونغمين:ازيكم
ساره2:اهلا اوبا اتفضل
سونغمين:احم ممكن منيرة
نسمة:عايزة تاخدها
ايثار :ليييية
سونغمين:عايز اسألها على حاجة
نسمة:مونىىى مونى تعالى بسرعة
منيرة:حاضر
(خرجت منيرة)
منيرة:عايزين اية يا كلاب
نسمة:احم مش احنا سونغمين اوبا
(بصت منيرة لقت سونغمين وشها احمر وبصت فى الارض)
سونغمين:ممكن سؤال يا منيرة
منيرة:اه طبعا
(خرجت معاه برة الشقة ووقفوا قدام الباب)
سونغمين:احم انتوا هتقدموا فى تجارب يوم السبت
منيرة:اه
سونغمين:وعيد ميلاد تغريد يوم التلات
منيرة:اه
سونغمين:طيب ماشى سلام
منيرة:ها بس كدة
سونغمين:اها بس كدة بالتوفيق يوم السبت انيو
(ابتسم ابتسامة مشرقة ومشى ودخلت منيرة الشقة مش عارفة تزغرط ولا تروح تتضربة____تسريع للأحداث يوم السبت الصبح)
منيرة:انا متوترة
سلمى1:اهدى يا منيرة يا كبيرة  يا عاقلة المفروض يعنى
منيرة:غورى يا بت من وشى
تغريد:دونت ورى فايتينغ
(خرجت سدين من الاوضة وهى بتتضحك)
سدين:الكى بى اس قبلتنى هيييييييييييه
دينا:دى بشرى سعيدة
ديما:فعلا بشرة خير والله ربنا يوفقكم
 (نزل البنات وراحوا للشركة فى شركة الاس ام  البنات عرفوا يدخلوا واخدوا استمارات يملوها)
سلمى1:بنات اكتبوا فى المعلومات الخاصة بيكم اننا فى فرقة واحدة اوكى
اسراء:طيب ما تيجى نكتب اسم ليها
ياسمين2:اه هتبقى فكرة حلوة لو كتبنا اسم للفرقة
ساره2:ايوة علشان حتى يعرفوا اننا قصدنا على  بعض
ميرنا:اه وسلمى3 تكتب رقمها بس تغيرة لسلمى2
سلمى3:لا مش تخلبيطنا بقى
سلمى1:اية رأيكم فى shine stars
( منيرة وسلمى2 راحوا يجيبوا مية والبنات بيتناقشوا وفى وسط ما البنات بيتكلموا عدت فرقة اكسو من جنبهم)
اكسو:انيوهسايو
البنات:انيوهسايو
( بعديها سكته قلبية..)
سلمى2:العيال مالهم متنحين ليه
منيرة:سلمى سلومتى سلمى1 مش بتتكلم اععععععع
اسراء:اك
ساره2:سو
منيرة:بيكملوا بعض ههههه
سلمى2:اية يا قلبى
ميرنا:اكسو اععععع اكسو عدوا من هنا اكسو عدوا من هنا لولولولوى
منيرة:يارتنى ما دخلت اععععععع
اسراء(فاقت من الصدمة ):يلا يا بنات اكتبوا عادى يعنى السوبر ساكنين جنبنها واكسو قلولنا انيوهسايو انا كدة  ممكن اموت وانا مستريحة ههههههههه
سلمى1:بعد الشر يا سوسو
(منيرة اخدت من البنات الاستمارات ودخلت قدمتها وخرجة ووشها لونة اصفر تقريبا)
سلمى1:اية اية شفتى شاينى
منيرة:بعد بكرة هنيجى هنا تانى علشان التجارب مش نفس اليوم هنقدم عرض انتوا هتقدموا عرض رقص وغنى لمدة 4 دقايق وانا سلمى هنقدم اى رقصة لمدة 2دقيقتين وانتصار ولايثار هيدوهم  مشهد يعملوه
سلمى2:طيب انتى خايفة لية يا مونى ممكن نعمل اي رقصة من الى حفظينها
منيرة:لا بس مخضوضة
سلمى3 واسراء :مش تقلقى يا اونى  
سلمى2:يلا نروح ناو
(وفعلا بعد نص ساعة تقريبا كانوا البنات روحوا)
سلمى1:اونى تغريد انتى معاكى الكاميرا بتاعتك صح
ديما:انا معايا بتاعتى
تغريد:انا باين جبتها
سلمى1:طيب يا بنات ادخلوا غيروا يلا والبسوا لبس حلو علشان نتصور بية شوية للفرقة وكدة يعنى
 (وفعلا دة الى حصل البنات اتصوروا كام صورة وبعدين غيروا ولبسوا لبس تدريب ودخلوا الاوضة بتاعت التدريب من بداية الساعة3..على الساعة7 بالظبط كان كل البنات جيهم )
منيرة:يلا نتعشى
سلمى2:انا هتعشى مع انهيوك
تغريد:وانا مش جعانة
ديما:انا هاروح انادى سلمى1 والبنات
(راحت ديما تخبط على الباب وصلها صوت اسراء)
اسراء:ابعدى من هنا مش فاضيين
(رجعت ديما تانى للبنات)
ديما:زعقولى
ياسمين1:اية الى بيحصل هنا
سلمى2:البنات  هيعملوا تجربة اداء بعد بكرة
نسمة:طيب مش هياكلوا
دينا:هما بقالهم قد اية جوة
منيرة:اربع ساعات
دينا :طيب على الساعة 9 مثلا وماكنوش خرجوا نخرجهم احنا
(فى اوضة التدريب)
سلمى1: الكلمات سهله بتاعت الاغنية ركزوا فى الرقصة
ياسمين2:هو احنا لازم نعمل الرقصة بتاعت الاغنية دى كنا عملنا لريد فيلفيت او اغنية جيفريندالى غنناها فى تجارب الكلية
سلمى1:اعملى حسابك ان ريد فيلفيت لسة طالعين جديد يعنى لو عملنالهم حاجة مش هتبقى معجزة اوى ويجفريند نفس النظام فعشان كدة انا سبتكم تختاروا بين spy & sexy free and single
اسراء:نعمل الاتنين بتوع السوجو احسن ونرويهم للبنات
سلمى1:طيب مين موافق على اقتراح اسراء
ساره2:انا
ميرنا:وانا
ياسمين2:نادو
سلمى3:اكيد مش هعترض ومعظمنا حافظ الخطوات
سلمى1:طيب النهاردة سيكسى فرى وبكرى سباى اية رأيكم؟؟
البنات :موافقين
(برة فى الصالة)
ساره1:يعنى قابلتوا اكسو بجد
منيرة :مش احنا دة البنات
(مرة واحدة ساره1 ركزت فى حاجة ورا منيرة )
ساره1:اية العسل دة
[فاكرين  الشباك الى تقدر تشوف فى الجيران الى بومى قال عليه دة اينعم سيون حاليا شيرتليس وبيتجول فى الشقة ]
ساره1:هههههههه والله دة احلى حاجة الواحد يطحن فى الشغل وييجى يشوف الاشكال دى
(البنات طبها كلهم بصوا وركزوا[وسابوا البقايين الغلابة:( بيتدروبا حتى من غير اما ينادوا عليهم] )
ساره1:ايوووة بقى لولولولى بشوف لايف اجدع دة اقرب من الاستيج
سلمى2:لا مش هينفع انا هنزل بقى اععععع
(وجاية تخرج من الباب لقت انهيوك فى وشها)
سلمى2:انت جيت[هتعمل نفسها عبيطة]
انهيوك:اه لسة جاى انتى كنى راحة فين
سلمى2(بأحراج):كنت هستناك تحت
انهيوك:افرضى اخدتى برد اوعى تفكرى تعملى كدة تانى
سلمى2:حاضر
انهيوك:هما كلهم مختفيين فين
سلمى2:بيتفرجوا على سيون شيرت ليس
انهيوك:فى روك ستار
سلمى2:هههههههه لا نسخة لايف جديدة
انهيوك:معرفش انا النسخة دى عموما جاهزة
سلمى2:ايوة...بنات انهيوك اوبا جيه انا نازلة بااااى
(نزلت سلمى2 وتغريد دخلت اوضه سلمى1 وقفلت الباب على نفسها...فى المطعم بعد اما انهيوك وسلمى2 وصلوا)
انهيوك:انتى عاملة اية وعملتى اية فى تجارب الاداء
سلمى2:لسة بعدركة تجارب الاداء النهاردة خلونا نسجل اسمنا بس
انهيوك:بجد
سلمى2:اها
انهيوك:تلاقى فى ناس كتير راحت النهاردة...بس انتى لية مش بتتدربى
سلمى2:سلمى1 والفرقة واخدين الاوضة ومخرجوش من ساعة اما جينا
انهيوك:هههههه
(فى البيت)
سدين:لما اروح بكرة الكى بى اس البس اية امممم
منيرة:تعالى ندخل نبص فى الدولاب سوا
ساره1:اكتموا بقى لى تووك خرج نياهاهاهاها دة يوم القلع العالمى ولا اية
دينا:فين فين
منيرة:هى فين تغريد
ايثار:لسة مخرجتش من الاوضة
منيرة:طب ونسمة
نسمة:انا هنا اهو
(كانت نسمة حضنة الدبدوبة الكبيرة المحطوطة فمش باينة)



منيرة:انتى ناقصة اختفاء  يا موكوسة
نسمة:ههههههه
(على الساعة 9 البنات كانوا خرجوا من الاوضة)
سلمى1:لأ بجد احسنتوا النهاردة يا بنات بكرة هنكمل
ياسمين2:كمساميدا اونى
سلمى1:مونى انا جعانه
منيرة:انزلى جيبى اكل
سلمى1:ظالمة..هى فين تيتو
منيرة(قربت منها):دخلت اوضتك من ساعة اما سلمى2 نزلت تتعشى مع انهيوك
سلمى1:طيب
(ودخلت الاوضة لتغريد لقتها قاعدة سرحانه)

سلمى1:قاعدة فى اوضتى ليه
تغريد:كنت مستنياكى تخلصى
(اترمت سلمى1 على سرير بومى)
تغريد:مش هتستحمى وتاكلى الاول
سلمى1:مفيش اكل فهستحمى بعد اما البنات  يخلصوا دول يادوبك 3 حمامات  فى الشقة هههههههه
تغريد(ابتسمت):طيب انتى مش جعانة يا قلبى
سلمى1:هموت بس محدش راضى ينزل معايا اجيب اكل
تغريد:بس كدة يلا انا هنزل معاكى
سلمى1:طيب ادخلى غيرى انا لابسة
تغريد:طيب
(وقامت تغريد  تغير وبعد خمس دقايق بالظبط  تغريد نادت على سلمى1 ونزلوا)
فى الشارع
سلمى1:مالك يا اونى
تغريد:انا لازم انساه هو كدة اختار يا سلمى
سلمى1:اونى
تغريد:مش تتضايقى يا قلبى دة لازم يحصل انا وهو مش لبعض هو لسلمى2 فعلا
سلمى1:بجد بتمنى اساعدك يا اونى بس صعب انى اختار بينكم انتى وسلمى2
تغريد:يا غبية الاختيار ما كنش بأيدى ولا بأيدها دة بأيده هو وهو اختارها هى  
(فى البيت)
ديما:اونى انا بجد هتجنن
منيرة:لية يا بت
ديما:اونى تغريد
منيرة:محدش يتكلم عن الموضوع دة دة بيخص سلمى2 وتغريد بس ومحدش يتكلم  مع سلمى2
دينا:طيب المفروض نعرفها
منيرة:هى بتحبة هى كمان
دينا:ما انا اتنازلت عن كيوهيون وهو لو جالى هرفضة رغم انك عارفة يا مونى انى لسة بحبة
منيرة:انتى خبيتى عن سلمى1 علشان مشاعرها وسلمى1 لغاية دلوقتى ما تعرفش انك بتحبية
ساره1:هما الاتنين عارفين يا دينا انتى اتصرفتى هما الاتنين سابوا المواضيع متعلقة
دينا:اووف طيب هنعمل اية مع تغريد
ديما :انا خايفة الموضوع يكبر اكتر
اسراء:هو كبر اصلا الخوف على اونى تغريد
(منيرة عيطت)


دينا:منيرة بطلى عياط
منيرة:خايفة لتعمل حاجة فى نفسها لا انا ولسلمى1 هنستحمل سلمى1 وقتها هيبقى فيها موتها المرة دى وانا مش هستحمل حاجة تحصل لاخواتى
دينا: ما تخافيش يا منيرة تغريد عاقلة ربنا هيستر
(فى الشارع تغريد وسلمى1 كانوا راجعين وبمحاولات  سلمى1 قدرت تخلى تغريد تضحك تانى)
سلمى1:اونى اونى اونى نيجا تشومال سارنهيو
تغريد:نادووو
سلمى1:تيجى نروح نشرب مع بعض
تغريد:ماشى بس مش النهاردة اوكى
سلمى1:اراسو
(ولما وصلوا عند باب العمارة لقوا سلمى2 وانهيوك راجعين تغريد شدت سلمى1 من اديها واستخبوا)
انهيوك:بجد انا فرحان انا قابلت واحدة زيك
سلمى2(وشها احمر):احم وانا فرحانه انى قابلتك
انهيوك:سلمى انا معجب بيكى
سلمى2 :معجب بيا انا
(وقرب منها وادها بوبو)



سلمى1:اونى تغريد
تغريد(شافت المنظر دة وعنيها بدأت تدمع )





ستووووووووب الشابتر خلص

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة