Fans Love (8)

حب المعجبين البارت الثامن





(وفعلا نزلت تغريد ورجعت بعد 4 ساعات وهى شايلة حاجات كتيرة جت تدخل لقت الشقة ضلمة)
تغريد:اوف يعنى طنشوا عيد ميلادى وطفوا الانورا ونزلوا وسابونى لوحدى وبعتونى اجيب حاجات اية الخرا ده ععععععع معفنين


وفجأه النور جيه وتغريد لقت البنات كلهم واقفين والسوبر جونيور واقفين معاهم فى النص)
الكل:هابى بيرذ داى تيتو
تغري:ههههههههههههههههههه دة بجد ههههههههههه
سلمى1:البت اتهلبت
تغريد:انتوا ما نستوش
منيرة:اية الغبية دى
تغريد:طيب فين الهدايا بتاعتى ^_^ جبتولى صح
ايثار:اتصدقوا انا غلطانة انى قاعدة هنا
نسمة:وانا برضة يلا بينا مش كفاية ما نمناش بسببك
تغريد:اية العالم الواطيه دى
(وبعدين لى تووك قرب من تغريد وادها بوكية ورد كبير لونة احمر وفى وسط ورد تانى لونة ابيض   مكتوب بالورد الابيض حرف الT تغريد مسكت البوكية وحضنتة علشان عجبها اوى )
تغريد:شكرا اوى ليك اوبا
لى تووك:احم لا شكر على واجب
(سلمى1 قربت من تغريد وفتحت علبه طلعت منها سلسلة عليها حرف L)



تغريد:واو كيوبتاه يا سلومتى بس مين حرف الال دة انا بالt
سلمى1:الاهبل الى ورايا حرف L
تغريد:مين بقى دة
سلمى1 :لى تووك:-_-
سيون:اية مش هنطفى الشمع الى داب
تغريد:اه صح
(وجريت تطفى الشمع والبنات قعدوا يصرخوا )
منيرة:بس يا بنات وطوا صوتكم شوية
سونغمين:ههههههه خليهم هما الجيران اتعودوا
منيره(وشها احمر):دييه
ييسونغ:تيجوا ننزل نتمشى سوا وناكل
زومى:اه انا موافق ياريت(وبص لدينا) ها اية رأيك
دينا:قشطة يلا
هيتشول:هههه على حساب البنك السوبرى
شيون:شيندونغ
شيندونغ:وانا مالى
كانغ ان:قصدة عليك ابرنس
شيون:حسبى الله
سلمى1:هو بومى ماجاش يا اونى
منيرة:وراه شغل يا قلبى
سلمى1:-_- طيب
ييسونغ:انا هاولع فى الواد دة
تغريد:ايه
ييسونغ:مش تاخدى فى بالك ههههه
تغريد:سلمى1 تعالى الاوضة ثوانى
سلمى1:حاضر
(فى الاوضة )
تغريد:تقصدى مين بحرف L
سلمى1:يخربيت الحول...حد ييجى يشيل البت دى من قدامى
(مرة واحدة سدين نطت فى الاوضة)
سدين:انا جيت يا كبير استنى انادى سلمى3 بالمره
سلمى1:هههههههههه تسلمى سدينو شيليها من قدامى بجد
تغريد:استنى بس
سلمى1:طيب استنى انتى سدين برة لو احتجت هنادى
سدين:ههههههه اراسو
تغريد:قصدك بجد مين
سلمى1:لى تووك
تغريد:وانا مالى بية اصلا
سلمى1:اوبا معجب بيكى
تغريد:اية
سلمى1:وبيحاول يلفت انتباهك بأى طريقة من ساعة اما جينا
تغريد:بس انا لسة بحب انهيوك
سلمى1:خلاص يا تغريد انسية
تغريد:انا بجد لسة مجروحة من حبى لية وهخاف احب لى تووك ويجرحنى
سلمى1:انتى عارفة ان اوبا مش هيعمل كدة الى بيحب حد مش بيجرحة ولى تووك بيحبك ومش تخافى وكمان اوبا هينسيكى حبك لانهيوك
(تغريد عيطت راحت سلمى1 قربت منها وحضنتها)
سلمى1:ما تقلقيش يا  اونى جرحك هيندمل فى يوم اوعى تيئاسى اوكى
تغريد:شكرا لوجودك جبنى
(لطشتها سلمى1 بالكف على وشها)
سلمى1:بس يا بابو دة انتى اختى امال لو بنت الجيران
(ساره2 دخلت)
ساره2:بنت الجيران الى هنا قصادى مش عارفة اعمل فيها ايه
سلمى1:شفتى ادى العاهة دخلت...وكمان اسمها بس اعمله انا اية يا جموسة وكمان كان ابن الجيران
سلمى3(نادت من برة):يلا يا اونيات علشان هننزل
تغريد:انا ماليش مزاج انزل
سلمى1:ياااااااه لى تووك اوبا
(لى تووك دخل بسرعة هو ومنيرة ودينا افتكروا حصل حاجة)
لى تووك:اية فى اية
دينا:انتى كويسة يا سلمى
منيرة:تغريد حصلها حاجة
ساره1(جت):بتصرخى لية يا بت
سلمى1:-_-  تغريد مش راضية تنزل معانا
لى تووك:لية بس
(سيون دخل هو كمان)
سيون:اية الى حصل
سلمى1:تغريد مش راضية تنزل
سيون:لأ طبعا يا تغريد ماينفعش لازم تيجى معانا دة انا لسة المحفظة هتتخرب
ساره1:ههههههه يبقى لازم تيجى
دينا:بطلى غلاسة يا تيتو
لى تووك:علشان خاطرى
تغريد:خلاص خلاص هاجى هههههه
(ونزلوا كلهم)
كيوهيون:سلمى1 تعالى اركبى معايا
سلمى1:مش عايزة اسيب تغريد
كيوهيون:-_- طيب
تغريد:لأ هتسيبينى وهتروحى معاه انا هاركب مع البنات واصلا مفيش مكان ليكى معانا غورى يا قلبى
سلمى1:ما سلمى2 هتركب مع انهيوك
تغريد:عارفة بس مفيش مكان برضة العبرية اتزحمت حتى بصى
(وبصت على العربية لقت البنات نطوا وفرجدوا رجليهم على الكراسى )
سدين:سورى يا اونى مفيش مكان احم
ياسمين:ممكن تيجى مشى اوى تركبى تاكسى
ميرنا:الشمى رياضة
ياسمين:اركبى مع كيوهيون احسن يلا يا تيتو
(وشدوا تغريد وانطلقوا )
سلمى1:-_- يا كلاب
كيوهيون: يلا بينا ^_^
سلمى1:هههه اراسو
(ا كيوهيون وسلمى1 فى عربيه وسلمى2 وانهيوك فى عربية وسونغمين ولى تووك وتغريد ومنيرة فى عربية وسدين دينا واسراء وزومى وهنرى.. وشيندونغ وايثار  وديما وساره1 وسيون,,و .... وميرنا وانتصار مع دونغهى ..وهيتشول مع ساره2 وياسمين وكانغ ان...ييسونغ وسلمى3 ونسمة..عربية انهيوك)
انهيوك:وحشتينى
سلمى2:وانت كمان..انا اسفه على تصرف اونى سلمى1 بس هى كانت متعصبة
انهيوك:مش تقلقى هى اعتذرتلى
سلمى2:طيب انت مش زعلان منى
انهيوك:لية يعنى
سلمى:علشان نزلت يعنى بليل
انهيوك:هسامحك بشرط
سلمى2:اية
 (بص فى الشارع ملقاش اي عربية وقرب بسرعة من سلمى2 وادها بوبو سريعة على خدها وكمل سواقة)
فى عربية سونغمين
سونغمين:تحبوا تسمعوا اية
منيرة:عندك اغانى اية
لى تووك:ههههههه معاكم مغنين من السوبر جونيور اطلبوا اى حاجة واحنا هنغنيها ليكم هههههه
تغريد:يبقى لازم استغل الموقف
لى تووك:براحتك
سونغمين:انا هشغل احسن اغنية  sunny 
منيرة:انا برضة بقول كدة
(فى عربية سدين ودينا واسراء وهنرى وزومى)
هنرى:ها انتوا بقى هتشتغلوا اية فى كوريا ولا جايين زياره
دينا:هههههه انا نص كورية على فكرة فجاية اقيم هنا
زومى:واخدة الجنسية من ناحية الام ولا الاب
دينا:لأ اتولدت هنا وعشت اول 6 سنين من حياتى هنا هههههه
سدين:انا هشتغل فى قناه الكى بى اس
اسراء:انا بقيت رسميا عضوة فى فرقة شاينى ستارز بتاعت الاس ام
هنرة:الفرقة دى ماسمعتش عنها
دينا:هما لسة جداد لسة فى مرحلة الترسيم
زومى:انتى فى كليه اية يا دينا
دينا:طب
زومى:هبقى اجيلك
هنرى:انت هتروح تتفسح ولا اية هههههه
(فى عربية ايثار ساره1 وديما وشيندونغ وسيون)
سيون:ساره انتى لية بتروح لبابا
ساره1:اجاشى تشوى بيعملنى علشان اقدر امسك شغل بابا وعمو الى هنا فى كوريا ااااااااه
ايثار:هو انتى بتشتغلى عند ابو شيون شى
سيون:ههههههه تخيلى
ديما:انا هاجى اشتغل عندكم انا كمان نياهاهاها
سيون:هتنورى
ديما:بنورك
شيندونغ:انا هروح لابوك يا شيون واشتغل عندة وياكلنى
سيون:محسسنى انى بجوعك ياض
البنات:ههههههههه
(فى عربية...ييسونغ وسلمى3 وريووك ونسمه )
ييسونغ:خلاص ظبطوا اموركم هنا فى كوريا
نسمة:اه كلنا قدما فى الكليات خلاص
سلمى3:واحنا الفريق بتاعنا اتقبل فى الاس ام
ييسونغ:مبروك ^_^
سلمى3:الله يبارك فيك اوبا
ريووك:وانتى دخلتى كليه اية يا نسمة
نسمة:كلية طب انا ودينا قدمنا فيها
ييسونغ:واو ربنا يوفقك
نسمة:يااارب
ييسونغ:لما اتعب بقى هبقى اتصل بيكى انتى ودينا
نسمة وسلمى3:بعد الشر اوبا
ييسونغ:بعد اما قولوتوها بالطريقة دى عمرى ما هيحصلى حاجة هههههه
البنات:هههههههه ^_^
ريووك:اتلم يا روميو ههههه....حاسس ان نسمة اكتر واحدة فيكم هادية كدة وخجولة
سلمى3:دة الى هو ازاى حضرتك ههههههههه  نسمة الازعاج  الى على هيئة بشر انها مزعجة درجة اولى بجد
ريووك:هههههه
 (فى عربية ... هيتشول وساره2 وياسمين وكانغ ان)
ياسمين:اوبا انت ازاى كدة
هيتشول:ازاى يعنى
ساره2:بتهتم بنفسك اوى للدرجة دى
هيتشول:لازم طبعا انا كبير فى السن ههههههه
ياسيمن2:اكيد بتهزر
هيتشول:طبعا دة انا مز
ياسمين2:ههههههههههه طيب كويس انك عارف
هيتشول:اية
ساره2:ادينى عشرة جنية وانا اقولك
هيتشول:لأ مش عايز اعرف علشان سمعت هى عارفه انى مز
(وبص لياسمين  وغمزلها)
هيتشول:وانا شايفك كدة انا كمان
ساره2:ها شابفه اهى
هيتشول:هاتى خمسين جنيه وانا اقولك هههههه
كانغ ان:ما تتلم ياض
هيتشول:يخربيتك انا الهيونغ وانا الى سايق  ودى عربيتى وومكن دلوقتى اطردك برة العربية
كانغ ان خلاص
هيتشول:ماشى يا بتاع العمود ههههههههههه
(اما بقى كيوهيون وسلمى1)
كيوهيون:احم احم
سلمى1:بووه
كيوهيون:انا اسف
سلمى(بخبث):على اية
كيوهيون:انى زعقت فيكى يوم الحفلة بس انا كنت خايف ان الشمعة تتطفى
سلمى1:شمعة اية
كيوهيون:انا كنت طلبت تورتة خاصة ليكى اليوم دة علشان ابقى اول واحد اهنيكى بمناسبة رجوعك هنا كوريا
سلمى1(وشها احمر):ميانهاى ماكنتش اعرف بس انا مش بحب حد يزعقلى
كيوهيون:اسف
سلمى1:لا انا الى اسفة
كيوهيون: ميهمش ما تحكيلى عن نفسك شوية
سلمى1:انا اسمى سلمى1
كيوهيون:تشومال لأ بجد استفدت هى اللمبة الى فى دماغك دى محروقة
سلمى1:ولاه
كيوهيون:لية بس المعاملة دى دة انا كيوت
(سلمى1 قرصتة على خده براحة..كيوهيون ابتسم)
كيوهيون:بتحبى الشيكولاتة
سلمى1:اه اه بعشقهااااااا
كيوهيون:طيب فى جيب البدلة الى انا لابسها دى هتلاقى واحدة
سلمى1:طيب ما تدهالى انت
كيوهيون:انا بسوق عايزه يحصل حادثة
سلمى1:طيب
(ومدت اديها فى جيب البدلة اليمين )
سلمى1:مفيش حاجة انت بتتضحك عليا
كيوهيون:لأ فى الجيب التانى
(سلمى1 قامت واتعدلت ومدت اديها فى الجيب الشمال فكان وشها فى وش كيوهيون  بالظبط فبسرعة سلمى1 بعدت ووشها احمر جامد)
كيوهيون:اية ما اخدتهاش ليه
سلمى1:بعدين هبقى اخدها مش عارفة اخدها انت اصلا لو عايز تدهالى ما كنتش حطيتها بعيد
كيوهيون:بس جربى دى شيكولاته  كبيرة اوى بالبندق كمان
سلمى1:امرى لله
(وقربت تاخدها تانى راح كيوهيون باصص لعنيها وشدها لحضنة وبقى بيسوق بأيد وضامم سلمى1 لصدرة بالايد التانية)
سلمى1(بصوت واطى):انت بتسوق على فكرة
كيوهيون:مش مهم انا بعرف اسوق بأيد واحدة
(وقعد يلعب فى شعرها وهو منشكح وسلمى1 نبضات قلبها هتجننها ووشها بقى طماطم)
سلمى1:طيب مفيش شيكولاته
كيوهيون:افتكرى انتى الى طلبتى
سلمى1:انت هتعمل اية
كيوهيون:بووة هديكى الى انتى طلبتية
(ووقف العربية بعصبية..سلمى1 بعدت عنه وافتكرتة هيزعقلها ولا حاجة..وبعدين كيوهيون طلع الشيكولاتة من جيبة وعلبة قطيفة سودة طويلة..سلمى1 مسكت الشيكولاتة )
كيوهيون:اتفضلى علشان تعرفى انى مش بكذب
سلمى1:هيييييييه شيكولاتة
كيوهيون:لسة ناقصلك حاجتين
سلمى1:ايه هما
كيوهيون:قرب منها ومد ايدة بالعلبة السودة
سلمى1:اية دة
كيوهيون:افتحى بس
(مسكت سلمى1 العلبة لقت فيها سلسلة زرقة وشكلها يجنن)



سلمى1:اية دة
كيوهيون:هديه منى ليكى علشان اعتذرلك

سلمى1(وشها احمر):كمساميدا
(وبعد فجأه كيوهيون اتحول وقرب من سلمى1 اوى واداها بوبو وبعدين بعد عنها)
كيوهيون:سارنهاى
(وبعدين راح مقرب منها تانى وكمل البوبو ..وبعد شوية بعد عنها وابتسم ليها)
كيوهيون:تلاقيهم سبقونا صح
سلمى1(متنحة وماكنتش بتطنتق):ها
كيوهيون:لأ مفيش ككككك
(فى نفس وقت البوبو كانت عربية سونغمين ولى تووك معدية بس محدش شافهم غير تغريد)
تغريد(فى سرها )ههههههه سلمى1 هتبقى متنحة خمس ايام بسبب الى حصل دة هههههههه
(وبعد شوية ووصلوا المطعم سلمى1 اول لما نزلت من العربية حاولت تبعد عن كيوهيون بس كيوهيون مسك اديها ودخل المطعم)
سلمى1:اوبا سيب ايدى لحد يفهم حاجة غلط
كيوهيون:يفهموا الى يفهموا مش يهمنى حد
(جية ييسونغ من وراهم)
ييسونغ:اية الى بيحصل هنا
(سلمى1 سابت ايد كيوهيون..رجع كيوهيون يبصلها وراح ماسكها)
كيوهيون:ارتبطنا
سلمى1:ياااه مين الى قال كدة
ييسونغ:ارتبطوا :(
(دخل كيوهيون المطعم وهو بيشد سلمى1 لجوة واول لما العيال كلهم قاعدين راح رفع ايد سلمى1 وهو ماسكها)
كيوهيون:احنا ارتبطنا ككككككككك
سلمى1:ياااه ومين قالك انى موافقة ارتبط بيك
كيوهيون:لية انتى مرتبطة
سلمى1:لأ..بس افرض انى بحب حد تانى يعنى
البنات كلهم فى نفس واحد:كداااااابه
كيوهيون:ثبتت الرؤية انتى كمان بتحبينى ههههههههه

(وبص لسلمى1 فى عنيها جامد وحضنها واول لما بعد عنها بصلها وابتسم..العيال قعدوا يصوتوا ويعملوا حركات كتير وييسونغ وشة احمر)


(سلمى1 وشها احمر وابتدت تتدبدب فى الارض زى العيال الصغيرين والكل عمال بيضحك عليها..وبعدين طلبوا الاكل ييسونغ كان قاعد بعيد عنهم وعمال بيشرب فى مية  بس ووشة ومش  بيتكلم...وياسمين وهيتشول مش سايبين بعض زى سلمى2 وانهيوك..دونغهى  مركز فى الاكل)
دونغهى:ربنا يخليك اشيون للوطن والسوجو يبنى من غيرك ما كناش  عرفين هناكل منين
سيون:ههههههههه يكش يتطمر يا بيبى
هيتشول:العيال دى مش بيتطمر فيها يا قلبى
ساره2:بحب انا اسلوب الذل اوى
سلمى2:طول عمرك واطى يا نصه
ميرنا:هههههههه ناقر ونقير
سلمى1:انضملهم يا اختشى انتى كمان كتكوا البلاوى
ساره1:ياختشى اتهدى شوية
سلمى1:هههههههه لاع
منيرة:عندى عاهات ياربى
تغريد:حاسة بيكى يا اونى
اسراء:لا تقلقى اونى العاهات بيزيدوا
ساره1:الى يسمع يا اختشى لا تقلقى يفتكر حاجة عدله
اسراء:لأ العيال دول مش فيهم امل
(تغريد نادت على سلمى1 بصوت واطى)
سلمى1:نعم
تغريد:مبروك يا بطتى
سلمى1:الله يبارك فيكى يا اختشى هههههه
تغريد:بطلى حركاتة الصبيانية دى
(سلمى1 بصتلها وعنيها طلعه قلوب كتير وغريبة ومسكت الكاس وبلعت مرة واحدة)
تغريد:ههههههه مجنونة..لمى نفسك المز بيبصلك
سلمى1:لا والله ههههههه هموت
لى تووك:بتتشوشوا وبتقولوا اية
سلمى1وتغريد:ااااااع  فزعتنا
كيوهيون:هيونج لم نفسك وابعد عن مراتى المستقبلية
سلمى1(وشها ابتدى يحمر وبقى نفسها يبطئ)
الكل:ووووووووة ايوة بقى (وابتدوا يصفروا)

(واخيرا على الساعة 12 العيال روحوا  وسلمى1 اصرت على تغريد تركب معاهم علشان خافت على نفسها من كيوهيون )
سلمى1:اية الجو الكئيب دة ما تتكلموا
تغريد:اسكتى ما كفكيش رغى هناك فى المطعم صدعتينى
سلمى1:-_- انا جعت
كيوهيون:اطلبلك اكل



سلمى1:لا اوبتى جايبلى شيكولاتة
(وطلعت الشيكولاتة من الشنطة وقعدت تاكل فيها )
سلمى1:اونى تاخدى حته
تغريد(بصت لكيوهيون):لا يا اختشى اخاف ليحصلى حاجة من شخص وانا عندى عيال نفسى اربيها
سلمى1:احسن
تغريد:طب هاتى حتة
سلمى1:من عنيا مش هديكى علشان دى بتاعتى انا وبس نياهاها
كيوهيون:مش انتى كنتى بتقولى انك ممكن تكونى مش بتحبينى
سلمى1:لو عايز نفركش قشطة
كيوهيون:ياااااه
تغريد:يارب ارحمنى
(بعد شوية وصلوا البيت)
كيوهيون:اشوفك بكرة
سلمى1:اراسو
كيوهيون:هبقى اوصلك
سلمى1:هههههه ماشى
(طلعوا البنات بقى بعد اما ودعوا العيال..واول لما دخلوا البيت حضنوا سلمى1 وقعدوا يقولولها مبروك ويصرخوا)
سلمى1:بما انى قريب هتجوز لازم تحترمونى نياهاهاها
ايثار:اونى هتجنن قريب
سلمى1:على رأيك يا عيال الموضوع دة حصل فعلا بجد  ها
ياسمين:اه والله حصل هههههههه
سلمى1:عععععععع قلبى
تغريد:انا هادخل انام مع سلمى1 النهارده هههههه
سلمى1:هههههه ماشى
(دخل البنات يناموا)
تغريد:سلمى قوليلى احساسك عن البوبو
سلمى1:احيييه عرفتى منين
تغريد:شفتكم واحنا جاييين
سلمى1:احييييييه حد شاف
تغريد:لا تقلقى يا بيبى
سلمى1:اوو ف الحمد الله..بصى يا ستى انا بصراحة كنت طايرة من الفرح ولمى كيوهيون حضنى هييييييييييح حسيت كأنى فى بيت دافى خاص بيا
تغريد:طلعتى بتقولى شعر يا بوت هههههه
سلمى1:اه اتصدقى
سلمى1:يلا ننام علشان نروح بكرة فايقين ل لى سومان
تغريد:على رأيك
(ونامو البنات كلهم)



 ستووووووب الشابتر خلص



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة