Fans Love (24)

حب المعجبين البارت ال24






ام كيوهيون:عايزة ترتبطى بية ارتبطى معنديش مانع كمان انك تبقى عشيقته بس ابنى هيتجوز البنت الى انا وابوة اخترناها وانسى انك تكونى مرات ابنى فى يوم من الايام
(وزقت ايد سلمى1 الى كانت ماسك بيها ايديها  علشان تبعدها عن طريقها وقتها كان كيوهيون دخل الكافية وشاف سلمى1 قاعدة على الارض تحت رجل مامتة)
كيوهيون:لية عملتى كدة
ام كيوهيون:لو عايز تتجوز البنت دى مش اضمنلك سلامتها ابو سانى  شايفك الزوج المثالى ومستعد يعمل كل الى يرضية علشان بنتة تبقى مبسوطة ومفيش عواقب وابوك ومشروعة ممكن يتأثروا بسبب واحده زيها
كيوهيون:ولا يفرق معايا مشروع ولا غيرة ابو سانى يقتلنى ولا لأ انا بحب سلمى وهتجوزها وابعدوا عنى بقى
(وساب مامتة وراح على سلمى1 وحضنها)
كيوهيون:ياااه بابو متعيطيش انا معاكى وعمرى ما هسيبك
(سلمى1 اول لما شفاتة حضنتة وكملت عياط)
(عند ساره1 وسيون...بعد انا اتغدوا مع اهل سيون ...سيون اخدها اتمشوا شوية )
ساره1:اوبا انت مش هتندم
سيون:لية
ساره1:على انك هتتجوزنى
سيون:اه هندم
ساره1:اية
سيون:بقولك هندم
(ساره1 بصت فى الارض وبعدين سيون قرب منها ورفع راسها)
سيون:هندم لو اتجوزتكيش هندم لو مش بقيتى انتى ام عيالى ومراتى وانتى الى هتقرفينى وانتى الى هصحى القيكى جنبى هندم اوى لو مش اتجوزتك
(وقرب منها واداها بوبو طويلة اوى...عند الكوبل المنحرف بعد اما  دلخوا بيت الرعب خرجوا بيضحكوا جامد)
انهيوك:البيت دة مسخرة اوووووى ههههههههه
سلمى2:بجد  انا ما شفتش حاجة بتضحك اكتر من كدة شفت مصاص الدماء
انهيوك:ولا الموميا بجد مسخرة السنين هههههههههه
سلمى2:اوباا
انهيوك:بووة
سلمى2:انا بعشقك
انهيوك:يختاااى على العسل هههههه
سلمى2:اوبا
انهيوك:بووة
سلمى2:عارف انت لو قربت من بنت تانية غيرى هعمل فيك اية
انهيوك:اية يا حبيبتى
سلمى2:هقتلك
انهيوك:احم خلاص يا ستى بلاش تبقى كدة
سلمى2:انا بحذرك بس
انهيوك:خلاص يا ستى تحذيرك وصل ^^
(وقرب منها )
سلمى2:بووة عايز اية
انهيوك(بيبص بخبث):اية عملت اية
سلمى2:ياااه ابعد عنى لاصرخ
انهيوك:هتصرخى بأية يعنى
سلمى2(علت صوتها):انهيوك عضو سوب...
(وقطع انهيوك كلامها ببوبو  وبعدين بعد عنها وعلى وشه علامة نصر وجرى...عند انتصار ودونغهى)
دونغهى:انتصار
انتصار:ديييه اوبا
دونغهى:انتى عارفة
انتصار:عارفة اية
دونغهى:مش بحبك لما بتروحى تتصورى اعلان
انتصار:لية
دونغهى:بيبقى شكلك وحش
انتصار:اية
دونغهى:اصل لما ولد تانى غيرى بيبقى جنبك مش بتبقوا لايقين على بعض خالص
انتصار:ياااه
دونغهى:اية رأيك نضيف فى عقدك شرط ان انا ابقى الموديل الى قدامك على طول
انتصار:اندية
دونغهى:ياااه
انتصار:انا عايزة اشوف ناس تانية :p
دونغهى:ياااه
انتصار: بوة بوة
(شدها دونغى من ايديها وبقت فى حضنة )
دونغهى(وهو بيلمس وش انتصار):يعنى انتى شايفة فعلا انك هتقدر تمثلى قدام حد غيرى
انتصار:ياااه ابعد
دونغهى:اندية
(وقرب منها واداها بوبو)
انتصار:يا دونغهى
دونغهى:بوة
انتصار:سارنهاى يو
دونغهى:نادو بطتى الهبلة
انتصار:سمكتى العبيطة هههههههه
(عند ريووك ونسمة)
نسمة:ريووكتى
ريووك:نسمتى
نسمه:ههههه عجبنى الاسم هسجلة كدة فى موبايلى
ريووك:تعالى ناخد صورة مع بعض وانزلها على التويتر
نسمة:علشان اتشد من شعرى واموت
ريووك:محدش هيقدر يعملك حاجة طول ما انا جنبك
(وقرب منها وطلع موبايلة )
ريووك:يلا نتصور
نسمة:اراسو
ريووك:يلا واحد اتنين تلا...نسمة الحقى
(نسمة بصتلة بسرعة وبقى وشها فى وشه راح ريووك اداها بوبو..وضغت على الموب)
ريووك:واو كيوبتاه شكلك عسول وانتى ومخضوضة كدة...يلا نروح هناك نتصور
(وقام وساب نسمة متنحة...عند ديما  بقى )
ديما:ابعدوا عنى انا حبيبى لو جية مش هيحصلكم كويس
(مسك ايديها الولد1 وشدها)
ديما:سيب ايدى انت سكران
ولد1:طيب ما انا عارف
ديما:ارجوك سبنى
ولد2:تعالى بس معانا
(ديما قعدت تعيط وتصرخ بس ما كنش في حد لغاية اما سمعت صوت )
الصوت:انتوا بتعملوا اية هنا مش بتقولكم سبوها
ولد2:وانت مالك انت
الصوت:تحب اكلم الشرطة علشان تقول انت مالك
ولد1:ااجروا بسرعة
(وجرى التلت ولد وديما اترمت على الارض وابتدت تعيط لغاية اما حست بأيد بتتحط عليها راحت زقتها بسرعة واتكومت فى نفسها)
كريس:يا ديما انا كريس مش تخافى
(ابتدت ديما ترفع راسها براحة واول لما شافته عيطت اكتر واترمت فى حضنة)
كريس:انتى بابو ازاى تيجى لوحدك هنا افرضى كان حصلك حاجة وقتها انا كان هيحصلى اية
ديما:ميانهاى اوبا انا كنت عايزة اخرج شوية وملقتش حد
كريس:انا جنبك اراسو
ديما(وهى لسة بتعيط)اسفة بجد اسفة اوبا
(حضنها كريس جامد وقعد يطبطب عليها )
كريس:انا اسف انى زعقتلك يلا نمشى من هنا
(ومد ايده ليها وراح بيها على عربيتة وصلها على البيت )
كريس:وصلنا
ديما:كمساميدا اوبا بس انت عرفت منين
كريس:ليا طرقى الخاصة بس الفيلم كان كام ساعة اتأخرتى اوى وفضلت ادور عليكى
ديما:مين بجد الى قالك...لى تووك اوبا
كريس:هههههه لا
ديما:يبقى تغريد اكيد
كريس:اوعى تقوللها حاجة
ديما:اراسو
(وجت تخرج من العربية لقته بيمسك ايديها)
كريس:ديما
ديما:دييه
كريس:خدى بالك من نفسك وعلى فكرة مش بحب البنت بتاعتى تلبس هدوم زى دى  مفهوم
ديما(وشها احمر):ديييه
كريس:وبكرة تعملى حسابك هنتفسح طول اليوم انا وانتى انيو
ديما:انيو
كريس:اه استنى
(وراح شدها واداها بوبو على خدها )
كريس:يلا سلام
(سابته ديما وجريت وفضل كريس يبصلها ويضحك)
(فى عربية كيوهيون ...سلمى1 وكيوهيون كانوا قاعدين وكيوهيون حاضن سلمى1)
سلمى1:اوبا انت مش هتسبنى صح
كيوهيون:ابدا
سلمى1:بجد
كيوهيون:دييه
(وقرب واداها بوبو على راسها)
سلمى1:اوبا
كيوهيون:اممم
سلمى1:ما تقولش للبنات على الى حصل اراسو
كيوهيون:وية
سلمى1:مش عايز مشاكل تزيد بينك انت والبنات ارجوك
كيوهيون:بس
سلمى1:ماتخفش عليا اراسو ...اه اوبا انت لازم تعرف برضة حاجة واحدة كمان
كيوهيون:اية هى
سلمى1:انا قليت من نفسى وكرامتى النهاردة انا عمرى ما ركعت قدام حد واتوسلت لية بالطريقة دى فأرجوك اوبا ما تجيش في يوم تجرح كرامتى لانى بجد الى شوفته النهاردة عملى جرح كبير فى قلبى وانا مش هستحمل حد ييجى على كرامتى تانى
كيوهيون:ما تخافيش انا..
(قطعته بقى سلمى1 بوبو )

سلمى1:بلاش وعود بينا احسن ...انا هروح بقى علشان اكمل بقية التصوير
كيوهيون:اراسو
(دخلت سلمى1 الاستوديو جرى وكملوا تصوير  لغاية تانى يوم والساعة 10 كانوا وصلوا)
اسراء:همووووت ودونى السرير فين السرير
منيره:هار اسود انتوا لسة جايين
ياسمين:ااااه مش قادرين ...اونى اى حاجة كدة فى السريع
ساره1:مين الى وصلكم
سلمى1:ييسونغ اوبا كلنا ركبنا فى العربية وجينا
تغريد:وكيو مش استنى ليه
سلمى1:كيو تعبان وروح
منيرة:لا وانتى الصادقة كان عايز يلعب اللعبة بتاعته
سلمى1:ايييش اهدوا بقى ...انا داخلة انام
ميرنا:وانا كمان صحونى على الساعة 6 هخرج مع وويونغ اوبا
سلمى1:مين يا اختى
ميرنا:ووينغ عضو فرقة تو بى ام
سلمى1:ما انا عرفاه هو عايز يخرج معاكى
ميرنا:ديييييه
سلمى1:يلا غورى
اسراء:ايوة بقى
ياسيمن:بتقرى على اية دى منحوسة يا ضنايا
ميرنا:اه والله...بس فين نسمة عيزاه اسرق من عندها حاجة
نسمة:انا هنا بس اديكى حاجة من عندى لأ  بس ممكن تاخديها من ورايا علشان تدخلى النار
سدين:يااااه شريرة....خدى الى كل الى انتى هتحتاجية من دولابى يا بيبى دونت ورى
ميرنا:يخيلكى ليا يلا هدخل انام انا
منيرة:فين سلمى1
سلمى2:دخلت خلاص بقى تنام
دينا:طيب انا هدخلها عايزة احكيلها على حاجة
(دخلت دينا الاوضة وفضلت تدور على سلمى1...وخرجت بسرعة)
دينا:احيييه سلمى1 مش موجودة
منيرة:ازاى ..بصوا يا اسراءوياسمين وساره2 وميرنا  وسلمى3 ادخلوا انتوا ناموا حالا واحنا هنشوفها بس فى حاجة زعلتها
ميرنا:هى خرجت شوية راحت الكافية الى قدام الشركة وشوية وكيوهيون جية سأل عليها وبعدين جت زعلانة شوية وشكلها كان معيط
تغريد:ايييش كل حاجة وحشة بلاقى كيوهيون فيها
منيرة:طيب ادخلوا انتوا يا بنات ناموا واحنا هنلاقيها
ساره1:انتشروا فى الشقة يا عيال
(وابتدى البنات يدوروا عليها فى الشقة ولما فقدوا الامل كلمت منيرة ييسونغ...ييسونغ بصوت نايم)
ييسونغ:ايوة يا منيرة
منيرة:معلش اوبا بس سلمى1 مش لاقينها وموبايلها هنا وفجأه اختفت
ييسونغ:ثوانى واكون عندكم
(راح ييسونغ جرى على البيت)
ييسونغ(بقلق):اية الى حصل
منيرة:معرفش البنات قالوا انها لما خرجت وراحت الكافية تقريبا قابلت كيو وبعدين رجعوا هنا كنا بنكلم ميرنا فجأه لقيناها اختفت وعمالين بندور عليها
ييسونغ:طيب هنزل ادور عليها فى الشارع
تغريد:يارب اية دة انا مش فاهمه حاجة خالص
ييسونغ:انا هدخل اجيب الموبايل بتاعها واشوف كلمت مين اخر واحد
(دخل ييسونغ اوضتها جرى وجاب الموبايل وهو خارج لقى صورة ليها وهى صغيرة وجنبها بومى1 وبومى2 ولاحظ الشبة الكبير بين بومى1 وبومى2  ابتسم ييسونغ وساب الصور وجيه يخرج سمع صوت من الدولاب  قرب ييسونغ ببطئ لقا سلمى1 نايمة فى الدولاب وماسكة البيجامة فى ايد والكوتشى بتاعها فى الايد التانية)
ييسونغ:منيرة خلاص مش لازم ندور عليها
(دخلت منيرة جرى هى والبنات)
منيرة:ليه سايبة رسالة راحت مع حد مكان
ييسونغ:لأ نايمة
(كلهم بصوا فى الدولاب ولقوها نايمة جوة قعدوا يضحكوا بصوت عالى)
ييسونغ:ششش اسكتوا ويلا اطلعوا بره سبوها تنام.
(شالها ييسونغ وحطها على السرير وهو بيغطيها  تعب وقعد على سرير بومى 2 دخلت دينا علشان تغير لسلمى1 هدومها لقت ييسونغ نايم على سرير بومى2..دينا ابتسمت ومشيت)
منيرة:فين ييسونغ اوبا
دينا:نايم على سرير بومى 2 شكلهم زى الاطفال
ساره1:ازاى ما جاش فى دماغنا الدولاب دةهههههههههههه
سلمى2:علشان اغبية
(عدى النهار بسرعة وجيه وقت موعد ميرننا وويونغ وباقى البنات بتوع الفرقة محدش منهم صحى...لبست ميرنا فستان اسود قصير ونزلت شعرها وخرجت للبنات)
سدين:وووووة ايوة بقى
ايثار:ابختك يا وويونغ
انتصار:استنى اصورك يا بت الحلاوة دى مش هتكرر تانى
ميرنا:شكرا يا اختى على ذوقك
منيرة:دى حقيقة اول مرة النضافة بتختلف
ميرنا:شكرا شكرا ههههههههه
(وجت لميرنا رسالة)
ميرنا:اوبا تحت يلا باى باى
منيرة:غورى يا اختى
انتصار:احيييه
ميرنا:اية
انتصار:انتى عارفة ان الاغنية بتاعتكم هتنزل الساعة 11
ميرنا:اغنية اية
انتصار:الاغنية بتاعتكم
منيرة:دة العيال هيموتوا كدة بركة هتروحوا الميوزك بانك يعينى
ميرنا:انا مش هدعى عليهم عععععع هنزل انا
منيرة:خدى بالك من نفسك
ميرنا:اراسو
(وجريت ميرنا من الشقة وقابلت هيتشول وسيون فى وشها)
هيتشول:اية رايحة فين
ميرنا:خرجة
هيتشول:ما شفتيش ييسونغ  مش لاقيينة وموبايلة مقفول
ميرنا:اه نايم جوة مع اونى سلمى1 يلا باى
سيون:نعم
(جريت ميرنا وسابتهم هيتشول وسيون دخلوا الشقة)
سيون:ييسونغ نايم هنا ليه
منيرة:جيه يدور معانا على سلمى1 وفى الاخر نام فى الاوضة على سرير بومى
سيون:طيب الوقت اتأخر مش المفروض نصحيهم الساعة 6 يعنى
منيرة:ما تسيبهم نايمين اية الرخامة دى العيال ما نموش من امبارح وكمان  كدة كدة شوية وهصحيهم يأكلوا وكمان الام فى بتاعم هينزل على الساعة 11
سيون:نعم هما لحقوا
منيرة:قول ل لى سومان
سيون:ميهمش فين سرسورتى
(ساره1 من المطبخ)
ساره1:انا هنا اهو
(دخل سيون المطبخ هو وهيتشول لقوا المطبخ كله بقى دقيق حتى ساره1 ودينا  شخصيا عبارة عن دقيق ومازالوا مسترمينبالعك ودينا ماسكة كتاب ابله نظيرة لفنون الطهى للمحترفين وساره1 عماله تحط الدقيق شوية على الارض وشوية فى الطبق)
هيتشول:دة منيرة هتنفخكوا
دينا:ههههههههههههههههههههه عارفين
ساره1:مش هتقدر
سيون:اية يا بت الجبروت دة دة انتى كلك اتنين سنتى
ساره1:على فكرة مش بالطول
سيون:طيب غورى يا بت ناديلى حد كبير اتكلم معاه
(الباب رن وبعديها بشوية دخلت منيرةالمطبخ...منيرة اول لما دخلت المطبخ لطمت)
منيرة:احيييه اية دة يالهووووووى
ساره1:فى اية يا مونى مين الى جيه
منيرة:هو انا بطم علشان الى جيه انا بلطم عليكوا انتوا هببتوا اية
ساره1:ابداوالله ما عملناش حاجة
منيرة:بت انتوا قولتوا داخلين تعملوا كيكه اية دة
دنيا(ببراءة):دقيق
منيرة:ياراجل
(دخل سونغمين وجومى الى كانوا واقفين برة)
سيون:هو انتوا
جومى:اه
(و بعدين بص لدينا هو وسونغمين وفطسوا من كتر الضحك)
سونغمين:اية دة
ساره1:دينا نفسها تعمل كيكة قولت اساعدها
جومى:هى فين علامات الكيكة
دينا:ابلة نظيرة قالت كدة
جومى:احم طيب انا الى هعمل الكيكة مع دينا
ساره1:والله احسن
(وخرجت جرى من المطبخ)
دينا:البت دى واطية اوى
جومى:احم يلا نبدأ بس الاول ننضف الى انتى عملاه دة
سيون:يلا بينا احنا احسن نتدبس فى التنضيف
منيرة:انا خلعت
(وجريت بسرعة من المطبخ)
دينا:والبت دى كمان واطية اوى
جومى:ههههههه
سونغمين:انا هروح اقعد مع الواطية
سيون:وانا هروح اقعد مع الواطية التانية
هيتشول:انا هروح اصحى ياسمين وبعدين اروح علشان انام
سيون:طيب هتصحيها ليه
هيتشول:اهو كيفى كدة
(وخرجوا من المطبخ وسابوا جومى ودينا لوحدهم)
جومى:يلا ننضف اية الاول
دينا:انا شايفة ننضف التربيزة وبعدين الارض
جومى:ههههه اراسو
(عند ميرنا وويونغ وصلوا المطعم)
وويونغ:شكلك يجنن على فكرة
ميرنا:كمساميدا اوبا
ووينغ:يلا ندخل
(ومد اية ليها بصت ميرنا ليه بخجل وبعدين مسكت ايدة  ودخلوا المطعم )
وويونغ:انا حجزت المطعم دة مخصوص علشان نعرف نقعد براحتنا
ميرنا:كمساميدا اوبا
وويونغ:انا عايز اعرف عنك حاجات كتيرة اوى
ميرنا:زى اية مثلا
وويونغ:عندك كام سنة منين فى كلية اية حاجات كتيرة...وما تفكريش حتى تسألينى هتلاقى كل المعلومات الى انتى عيزاها على النت اما الاس ام مش نزلت لسة حاجة
ميرنا:ههههه الاس ام مخليانا مجهولين
وويونغ:ههههههه يلا بقى عايز اعرف اجوبة عن اسألتى
ميرنا:انا 18 سنة  لسة السنة دى مقدمة فى اكاديمية الفنون الى هنا  من مصر وسافرت هنا مع اصحابى علشان اقدم فى الاس ام
وويونغ:طيب لية مقدمتيش فى جاى واى بى
ميرنا:بصراحة مش بحب اسلوب رقص البنات يعنى..
وويونغ:هههه فهمتك
ميرنا:وكمان اصحابى قالوا انهم هيقدموا فى الاس ام
وويونغ:الاس ام اختيار كويس جدا
ميرنا:ربنا يستر هههههه
وويونغ:الام فى بتاعكم هينزل امتى
ميرنا:النهاردة الساعة 11
وويونغ:يعنى الترويجات بتاعتكم هتبدأ من بكرة
ميرنا:لأ النهاردة الاربع صح
وويونغ:اها
ميرنا:ترويجاتنا هتبدأ يوم الجمعه هنريح يوم لأننا لسة مخلصين تصوير النهاردة
وويونغ:ميرنا فايتينغ هفضل متابعك
ميرنا:كمساميدا اوبا
ووينغ:يلا ناكل قبل اما الاكل يبرد
ميرنا:دييه ^^
(فى البيت بعد اما دينا وجومى نضفوا المطبخ)
دينا:هيييييييه اخيرا بقى نضفنا كل حاجة
جومى:لأ لسة
دينا:فين
(قرب منها جومى وهو ماسك فوطة وابتدى يمسح وشها وشعرها)
جومى:هى ساره1 كانت بتنتقم منك ولا اية
دينا:ها
جومى:شكلك كدة كيوت
منيرة:ديناااااااااا لوهان اوبا بيرن
(دينا بعدت عن جومى بسرعة وجريت ...جومى فضل واقف متنح مكانه وخرج من المطبخ بعدها لقى دينا لبست بسرعة وخارجة)
منيرة:فى اية رايحة فين
دينا:لوهان اوبا عايزنى
منيرة:يا زيدى يازيدى
دينا:بس بؤحرج مش هتأخر اوبا هنا  جنب البيت اصلا
منيرة:طيب ماشى يا اختشى
(قعد جومى جنب سيون)
سيون:روح يا بابا بعيد عنى
جومى:هيونغ
سيون:غور من وشى ياض مش طيقك انا
(وهو رايح يقعد على الكرسى  الباب رن راح يفتح لقى كيوهيون قدماه وبيبتسم ابتسامة سجنل تو ..وبعديها سلمى1 بتصوت جريوا على الاوضة لقوها خارجة جرى)
سلمى1:احييييييييييييييييييييييه
كيوهيون:فى اية
(ييسونغ خرج من الاوضة وهو نايم وبيجرى وراها)
ييسونغ:اية يا هبلة صحتينى انتى اية الى جابك اوضتى
سلمى1:احييه اوضت مين انت الى جاى متطفل على  اوضتى
ييسونغ:انا كلمتك يا بت اهو كيوهيون يشهد
سلمى1:يشهد على اية دى شقتى انا
(فتح ييسونغ عنيه وبعديها تنح)
ييسونغ:اية دة فعلا
سلمى1:شفت اية الى جابك هنا
كيوهيون:هو كان نايم فى اوضتك
سلمى1:عععععععع اه  يا اخويا اتفزعت والله عبو شكلك يا اوبا
ييسونغ:عجبنى فيكى اخلاقك العالية -_-
منيرة:يلا يا موكوسة بعد اما جيتى دخلتى الاوضة وقعدنا ندور عليكى والواد من كرم اخلاقة جية يدور عليكى
سلمى1:انا كنت فين
ييسونغ:فى الدولاب
(وطلع موبايلة وورا سلمى1 الصورة )
ييسونغ:هع هع هفضحك بالصورة دى
سلمى1:اوبااااا
(وفضلوا يلفوا حوالين كيوهيون وهى بتحاول تشد الموبايل)
سلمى1:هات الموبايل
ييسونغ:ابدا
(شد كيوهيون الموبايل من ييسونغ  وبصلة باستحقار وبعدين بص على الصورة واترمى على الارض)
كيوهيون:ههههههههههههه اوعى تمسحها يا هيونغ وابعتهالى هههههه
(سيون مسك الموبايل وشاف الصورة...الصور عبارة عن سلمى1 نايمة فى الدولاب وحاضنة البيجامة  بأيد وماسكة الكوتشى فى الايد التانية ومنعكشة شعرها وفاتحة بوقها)
سيون:هههههههه
ساره1:ورينى ورينى
(ساره1 شافت الصوره من هنا واخدتها جرى ودخلت الاوضة وقفلت الباب على نفسها.سلمى1 جريت على الاوضة)
سلمى1:اووونى ارجوكى اتوسل اليكى امسحى الصورة
ساره1:بعينك
ياسمين:اية الصوت العالى دة
هيتشول:وبالنسبة للفرح الى شغلتة جنبك ومش صحيتى جاية تصحى دلوقتى
ياسمين:الصوت عالى
هيتشول:اشكو اليك
كيوهيون:كويس انك لقطتها يا هيونغ
ييسونغ:اى خدعة ههههههه
سلمى1:اووونى ارجوكى وحيات عيالك الى لسة ما جوش ها ارجوكى
سلمى3:نعم
سلمى1:بيطلعوا امتى دول
سلمى3:فى اية على الصبح
منيرة:الساعة 8 يا ضنايا
كيوهيون:انا مش فاهم حاجة
سلمى3:ولا انا
جومى:انا هنزل اجيب حاجة انا
لى تووك:سيون:هاتلى شيكولاته اجومى
جومى:حاضر -_-
(نزل جومى وهو رايح على السوبر ماركت افتكر الى حصل مع دينا امبارح)
Flash back one day
بعد اما دينا نزلت تقابل جومى تحت البيت
دينا:ديييه اوبا
جومى:دينا هو انتى معجبة بلوهان
دينا:اه طبعا
جومى:ها
دينا:انا بعد الالف انا اكسو ال
جومى:مش قصدى يا دينا انا اقصد بتحبية
دينا:هو يعنى احم انا اتأخرت
(جريت وسابته)
End flash back
(عند دينا ولوهان)
لوهان:انا اسف لو كنت خليتك متوترة اخر مرة كنا فيها مع بعض
دينا:عادى ولا يهمك اوبا
لوهان:انا ما كنش قصدى حاجة انا كنت عايز اعبرلك عن مشاعرى وانا مش عايز اخسرك كصديقة يا دينا فتعاملى معايا كأنى مش قولتلك حاجة خالص اوكى
دينا:اوكى
لوهان:طيب تقبلى عزومتى على العشا
دينا:لا اسفة اوبا اصلى انا الى بعمل الاكل فوق وعلشان ابقى مع البنات وقت اما ينزل الام فى معلش
لوهان:طيب يعنى لو قولتلك يوم تانى هتقبلى
دينا:طبعا دة اكل ببلاش هههه
لوهان:اشوفك بعدين يا دينا
(وقرب منها وحضنها وودعها ومشى ..لفت دينا وجاية تمشى لقت جومى واقف قدامها )
دينا:اوبا
جومى:انا اسف
(ومشى بسرعة دينا تنحت ووقعت مكانها)

Flash back  البارت ال18 لما دينا قابلت لوهان
لوهان:مش بتردى عليا لية..انتى مش بتحبينى
دينا:لأ انا ...
لوهان:اية
دينا:ها
دينا:اوبا انا كمان معجبه بيك بس اعجاب عادى زى اى ايدول بس مش تتطور لمرحلة الحب عندى ولا عمرة هيوصل للمرحلة  الحب
لوهان:فى حد فى حياتك
دينا:نوعا ما واسفة اوبا
(ومشيت دينا وسابته)
End flash back
 دينا:مش هينفع كدة
(وقامت بسرعة وجريت ورا جومى وعند البوابة بتاعت البيت دينا حضنت جومى من ضهرة)

دينا:اوبا انا اسفة انت فهمت غلط
جومى:وانا مليش حق انى افهمك صح او غلط يا دينا
دينا:يعنى انا مش مهمه بالنسبة ليك
جومى:لأ مهمه بس يادينا طول ما انا الى مش فى قلبك يبقى
دينا:ومين قالك ان انت مش فى قلبى
جومى:يعنى انتى بتحبينى
دينا:.......

ستوووووووب الشابتر خلص 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة