Fans Love (25)
حب المعجبين البارت ال25
دينا:ومين
قالك ان انت مش فى قلبى
جومى:يعنى
انتى بتحبينى
(ولف
جسمه ليها وبصلها)
دينا:دييه
اوبا بحبك
(حضنها
جومى ولف بيها وقرب منها واداها بوبو)
جومى:انا
بعشقك
(وطلعوا
على البيت )
سلمى1:سااااره
ابوس ايدك
كيوهيون:هو
كله جيه مرة واحدة لية
لى تووك:صوت
سلمى1 عالى جدا
سلمى1:ععععععع
مستقبلى
دينا:مالك
يا حبى
(سلمى1
كانت قاعدة على الارض بتعيط ووشها حزين جدا و بتخبط على ساره1 وبصت لدينا وفجأه سلمى1
قامت حضنتها جامد)
سلمى1:مبروك
يا معنسة هع هع هههههههههههههههه ساره1 فاتتك اخبار زى الفل
منيرة:فى
اية
سلمى1:هع
عمرى ما هقولك
دينا:عرفتى
منين
سلمى1:عنيكى
ونبرة صوتك
دينا:احيييه
سلمى1:يا بت احنا لازم نحس ببعض حتى من غير اما نتكلم عبيطة
منيرة:اية
اية
سلمى2:ها
انطقى
ساره2:فى
اخبار حلوة
سلمى1:-_-
اه انا حامل
كيوهيون:احيييه
سلمى1:غور
من وشى
(ورجعت
تانى قدام اوضة ساره1 وبتعيط)
سلمى1:سااااره
ارجوكى
(خرجت
سار1 وهىمنشكحة وماسكة ورق كتير وابتدت توزعه)
ساره1:دى
صورة سلمى1 وهى نايمة
سلمى1:كنتى
بتطبعيلى الصور يا بنت عمى دة انتى نهارك اسود
سلمى3:يعنى
هى دى المشكلة
ساره2:شكلك
مسخرة اوى
سلمى1:يو
ار سو ديييد
ساره1:احييييه
(وجريت
استخبت ورا سيون)
سلمى1:يعنى
فكرك العمود دة هيحميكى منى
ييسونغ:ههههههه
سلمى1:انت
السبب عععععع
(وجريت
ورا ييسونغ)
ييسونغ:طيب
استنى هجبلك حقك
دينا:يا
عم اجرى احسنلك
(عند
ميرنا وويونغ وهما تحت البيت)
وويونغ:انا
قضيت وقت جميل جدا بسببك شكرا ليكى اوى
ميرنا:شكرات
ليك انت اوبا بجد
(قرب
منها وويونغ وحضنها)
وويونغ:اشوفك
بعدين
(ومشى
...ميرنا تنحت شوية وبعدين طلعت...فى البيت كله ماسك الموبايلات وقاعدين مستنين على
اعصابهم الفيديو ما عدا سلمى1 الى نامت فى حضن كيوهيون)
ميرنا:انا
جيت
سدين:انا
نفسى اعرف الى حصل بس مش ناو علشان مش فاضيين احنا
ميرنا:هدخل
اغير واجى
ايثار:اتصدقوا
ان اونى سلمى1 معندهاش دم احنا الى خايفين وهى نايمة
كيوهيون:ماتغلطيش
فى حبيبتى يا طفلة انتى
ايثار:اسفين
يا صلاح
منيرة:ععععع
نزل نزل نزل
سلمى1(اتفزعت):اية
اية
منيرة:الام
فى نزل يا بت
(قعدوا
كلهم يتفرجوا على الام فى وهنوا البنات على نجاحهم وعلى الصبح الام فى وصل ل11 مليون
مشاهدة...ويوم الجمعة البنات استعدوا لاول استيج ليهم على الميوزك بانك....)
دلوقتى
عدى سنة ونص على وجود البنات فى كوريا وعدى
على فرقة شاينى جيرلز سنة واحدة نزل من ساعة اول البوم ليهم اغنيه واحدة كمان ....
العلاقات ما تتطورتش لغاية دلوقتى يعنى الحب زاد بس العلاقه نفسها مش تتطورت ماعدا ساره2 ودى او علشان فى معجبة قدرت تصورهم بس الباقى مقدرش يبقى فى تتطور بسبب الشغل والكليه ...الاس ام قررت علشان تزود
شهرة البنات اكتر قررت قرار كبير جدا انها تعمل حفل مشترك ما بين فرقة سور جونيور وفرقة
اكسو وفرقة شاينى جيرلز ودة نوع من انواع زيادة
نسبة مشاهدة البنات حفل من نوع خاص هتحدد تفاصيلها ......
يوم
مشمس جديد فى كوريا 22\7 استعد فى اليوم دة
لى تووك وسلمى1 علشان يروحوا مبنى الاس ام علشان يعرفوا تفاصيل حفلة سوبر شاينى الى
هيساعد فيها اكسو بصورة شرفية )
لى سومان:انتوا
وصلتوا مع بعض
لى تووك:انا
كام مرة قولت اننا ساكنين جنب بعض
لى سومان:على
اي حال انت مش بتتواعدوا صح
لى تووك:لأ
لى سومان:يعنى
مفيش حد فيكم مرتبط بالتانى
سلمى1:ما
قالك لا انا مرتبطة بكيوهيون وهو متربط باختى وهيتجوزا على الشهر الجاى ها اى خودعة
لى سومان:لمضة
سلمى1:ماشى
الى بعدة
لى سومان:اصلا
مش هينفع يتجوز على الشهر الجاى.....يوم 28\9 فرقة شاينى جيرلز هتقدم عرض مع سوبر جونيور
او بمعنى اصح حفلة كاملة هتغنوا فيها اغانيكم وبرضة السوبر جونيور كل فريق خمس اغانى
هتختاروا الاغانى الى فيها راقصين خلفيين علشان انتم ترقصوا بدالهم مثلا وطبعا بما
ان الحفلة اساساها شاينى جيرلز فأنا قررت انك كل واحدة فيكم تغنى سولو وتغنى اغنية
مشتركة مع اى حد هى تختارة
سلمى1:انا
مع كيو
لى سومان:انا
لسة ما خلصتش كلام
سلمى1:طيب
لى سومان:الحفلة
دى هتبقى لايف هتبقى فى سيول بس يوم واحد عدد الناس الى هيقدروا الحفلة مش متحدد بس المكان كبير تقريبا 4 الاف شخص او اكتر
لى تووك:طيب لسة معاد الحفلة بدرى
لى سومان:انا
قولت قبلها بشهرين يعنى تحضروا نفسكم كويس وبما ان الانسة لمضة اتكلمت هعلن رسميا عن
عرض سلمى وكيوهيون من دلوقتى كنوع من انواع الدعايا يعنى مهما يحصل الانسة لمضة هتعمل
عرض مع كيوهيون
لى تووك:ارسو
سلمى1:عندى
بس سؤال...هو
(لى
تووك شد ايد سلمى1 وخرج بيها من الاوضة)
سلمى1:اوبا
كنت هسأله سؤال
لى تووك:سبينا
نعمل الحفلة من غير مشاكل
سلمى1:دايما
ظلمنى
لى تووك:يلا
يا بت قدامى
سلمى1:هخلى
تيتو تقلب عليك
لى تووك:اسف
سلمى1:هع
يلا بينا
(روحوا
على البيت وقتها كان شوقا و ووينغ قاعدين فى البيت)
سلمى1:يا
هلا يا هلا
شوقا:نورتى
يا حماتى ههههههه
سلمى1:شوقا
شوقا:ديييه
سلمى1:فين
كوك
شوقا:اييية
سدين:بابا
جوة
سلمى1:انا
بقوله ازيك يلا هدخل اغير انا
(تغريد
مسكت دراع سلمى1 )
تغريد:بت
انتى كويسة
سلمى1:اه
فى اية
( وشدت
ايديها ودخلت سلمى1 اوضتها ولما دلخت لقت دينا قاعدة على السرير)
سلمى1:هيي
بسم الله بيطلعوا دول امتى
دينا:انتى
كويسة يا سلمى انا مش مطمنة بقيتى بتخرفى كتير اوى
سلمى1:اية
انتى عبيطة يا اونى
دينا:بت
مالك
سلمى1:مفيش
دينا:يااااه
سلمى1:مفيش
دينا:كيو
متخانق معاكى
سلمى1:لا
ابدا
دينا:طيب
سلمى1:يلا
اوت بقى عايزة اغير
(وطردت
دينا من الاوضة وغيرت وخرجت لقت لى تووك وسيون دونغهى قاعدين برة مع شوقا وويونغ)
سلمى1:انتوا
مالكوش بيت
دونغهى:لأ
سلمى1:فين
منيرة
سلمى2:نزلت
مع سونغمين اوبا
سلمى1:طيب...اه
دونغهى اوبا
دونغهى
:بووة
سلمى1:فين
كيونتى
دونغهى:نزل
راح لاهلة هييجى بعد شوية
سلمى1:طيب
انا نازلة
تغريد:الساعة
عشرة بليل يا ضنايا
سلمى1:ما
انا لسة راجعة
لى تووك:انا
كنت معاكى
سلمى1:انا
هنزل تحت البيت -_- مش هتأخر
(واخدت
الشمسية بتاعتها ونزلت تحت)
تغريد:العبيطة
ممكن يجيلها برد بسبب المطرة
سلمى2:ما
مونى بتتفسح برة
سلمى3:انتى
عنصرية
تغريد:اة
من جروب السلمات دة
سلمى2:نحن
هدفنا الاول
سلمى3:هاكونا
متاتا
ساره1:ياااه
اسكتوا
سلمى2:حكة نغمها لذيذ
تغريد:قولت اسكتوا
سلمى2
و3:اسفين
(وجريوا
على الاوضة...تحت فى الشارع سلمى1 وهى واقفة شافت منيرة وسونغمين)
منيرة:اوبا
سونغمين:ديييه
منيرة:معلش
حاسة انى محملاك فوق طاقتك بسبب الاطفال
سلمى1:احييييييه
انتى حامل
منيرة:يااااه
بتتطلعى امتى فزعتينى
سونغمين:منيرة
انا حاسس انى مش هقدر اجيب بيبى
سلمى1:ما
كفاية واحد
منيرة:يااااه
انتوا الاطفال اسكتى بقى فزعتينى عبو شكلك
سلمى1:طيب
رغم انى شاكة
سونغمين:انتى
بتعملى اية فى الجو دة والوقت دة مش المفروض تتطلعى
سلمى1:اوبا
كيوهيون جاى حالا ^^
(فى
نفس الوقت دة كيوهيون كان سايق العربية بتاعتة بطريقة مجنونة وبيفتكر الى حصل)
Flash back
كيوهيون
الصبح اهلة كلموة ييجى يتغدى معاهم لما راح هناك لقى ابو سانى وقعدوا يتكلموا عن موضوع جوازة بسانى وان الموضوع
اتأخر اوى
كيوهيون:انا
بحب سلمى ومش هتجوز غير سلمى
والد
سانى:خلاص اتجوزها
السيد
تشو:كيوهيون
والد
سانى:بس ابقى شوف مين الى هيساعد والدك فى مشروعة
كيوهيون:اجاشى
انت لية عايزنى انا للدرجة دى
والد
سانى:بنتى الى عايزاك انا شخصيا مش شايف فيك
حاجة جديرة بالذكر
كيوهيون:طيب
خلاص
السيد
تشو:ياااه كيوهيون
كيوهيون:ابااه
انا مش هتجوز غير سلمى
(ضربة
السيد تشو وبعدين وقع اغمى علية)
كيوهيون:اباااه
السيدة
تشو:ابعد عنه وماتجيش البيت دة غير لما تنفصل عن البنت دى لو انت شايفها اهم مننا ابعد
عننا خالص
كيوهيون:اومااه
والد
سانى:ابقوا حددوا هنمشى امتى فى موضوع الجوازة ومشى
كيوهيون:مش
هنمشى فيها
والد
سانى:هنشوف
(ومشى
)
كيوهيون:اوماه
بوتاركية
السيدة
تشو:اطلع برة
End flash back
كيوهيون:اااااااااااااه
غبى
(وابتدى
يعيط...لما وصل عن البيت لقى سلمى1 واقفة قدام العمارة عاملة بوز بوبى وقاعدة...اول
لما شافها ابتسم ونزل من العربية وحضنها)
سلمى1:مالك
كيوهيون:مفيش
سلمى1:مالك
كيوهيون:مفيش
سلمى1:كداب
كيوهيون:سبينى
بس كدة فى حضنك
سلمى1:طيب
عيط
كيوهيون:مش
عايز اعيط
سلمى1:كذاب
عنيك حابسة دموعك بالعافية عيط وانا مش هسألك لية
كيوهيون:بجد
سلمى1:اه
كيوهيون:انا
مخنوق
سلمى1:عارفة
كيوهيون(ابتدى
يدمع):خايف اخسرك اوى
سلمى1:اوبا
انا مش هبعد عنك غير لو انت الى قولت كدة
كيوهيون:مش
هتمسكى فيا
سلمى1:مش
هقدر اوبا
كيوهيون:ليية
سلمى1:معنديش
شجاعة الكافية اتمسك بشخص مش عايزنى
كيوهيون:انا
بحبك
سلمى1:نادو
(مسك
كيوهيون وشها جامد والشمية وقعت من ايدها وقرب كيوهيون منها واداها بوبو طويلة)
سلمى1:اوبا
انا بحبك وهفضل احبك للأبد
كيوهيون:نادو
مهما يحصل هحبك حتى لو بعدت عنك هفضل احبك
سلمى1:بعدت
كيوهيون:سلمى
سلمى1:همم
كيوهيون:تعالى
بكرة نخرج مع بعض
سلمى1:اراسو
كيوهيون:يلا
نطلع
سلمى1:ديه
(طلع
كيوهيون وسلمى الشقة وطبعا سلمى1 كانت شبة الفار المبلول ودخلت على طول غيرت ودخلت
تنام...
(اما
البنات فضلوا سهرانين لتانى يوم سلمى1 صحيت بدرى
ولبست طقم كيوت وخرجت)
منيرة:متشيكة
ورايحة فين
سلمى1:اخيرا
هخرج مع اوبا
سلمى3:قشطة
خدينى فى طريقك علشان هخرج مع سيهيون هيودينى برج نامسان وبعدين بليل هنروح السينما
سلمى1:قشطة
عرفية بالحفلة وجهزى معاه اى اغنية
سلمى3:هيييييييه
ماشى
منيرة:هتعملى
اية مع كيو
سلمى1:هختار
لتربل ميكر
دينا:يااااه
سلمى1:انا
سافلة وهغنى سولو سافل يلا ننزل بقى
(وشدت
سلمى3 من ايدها ونزلوا وطبعا متخفيين...لقوا سيهيون وكيوهيون واقفين بيرغوا مع بعض)
سلمى3:اوبا
(وجريت
على سيهيون وحضنتة)
كيوهيون:وانا
مش هتعملى زيها كدة
(سلمى1
جريت على كيوهيون وحضنتة)
سلمى1:هو
احنا لازم ...
كيوهيون:اية
سلمى1:مفيش
يلا نخرج
كيوهيون:تعالى
انا حجزت فى مطعم بس دة للعشا يعنى من هنا
للعشا هجوعك هنروح بقى ناو الملاهى وبعدين حديقة الحيوان
سلمى1:طيب
لزوم اية حديقة الحيوان وانت معايا يا بيبى
كيوهيون:ياااه
سلمى3:اونى
همشى انا كككككك
(ومشيت
سلمى3 وسيهيون ومسك كيوهيون ايد سلمى وركبها العربية وراحوا الملاهى فى نفس الوقت عند البنات)
منيرة:بناات
قريب فرح لى تووك وتغريد هيتحدد
البنات
:دة بجد
تغريد:اه
هنحددة فى معاد بعد حفلة سوبر شاينى
البنات:هييييييييييييييه
لولولولى
ساره1:وانا
وسيون هنحدد قريب
منيرة:ماجاش
لية الواد دة رسمى لية دة شوقا جيه
ساره1:هييجى
يا ختشى
ساره2:انا
من ساعة ما علاقتى اتكشفت انا ودى او واتخطبنا الاكسو ال هيولعوا فيا بس مش للدرجة
يعنى هههههههه
منيرة:اهم
حاجة ناخد بالنا من الفترة الى جاية
دينا:مش
عايزين مشاكل خالص
تغريد:قصدك
اية
دينا:انا
مش مستريحة خالص
منيرة:تفتكرى
فى حاجة
ايثار:انا
مش فاهمة حاجة خالص
سدين:ان
شاء الله خير
اسراء:انا
قلقت
منيرة:نادو
دينا:انا
بقولكم خدوا بالكم بس مش معناها انكم تتنكدوا
فوقوا كدة وخلينا نشوف هنلبس اية فى فرح المواكيس
منيرة:انزلى
جبلنا حاجات من السوبر ماركت يا دينا ماشى
دينا:-_-
ماشى الخدامة الفلبينية انا
(جت
تخرج دينا من الشقة قابلت جومى وشها احمر ومشيت على طول وجومى فضل واقف متنح ليها)
دينا:اييييش
اية الحظ دة
(فجأة
حست بحد مسك ايديها جت تبص لقت جومى فى وشها)
جومى:دينا
ممكن بقى تفهمى
دينا:ها
جومى:البنت دى ما كنش
بينى وبينها اي حاجة فعلا انا وهى كنا بنروح المدرسة احنا صغيرين مع بعض بس انى
كنت مرتبط بيها دة محصلش
دينا:كداب
جومى:وحيات دينا عندى
مفيش حاجة بينا خالص هى كانت معجبة بيا وانا رفضتها
دينا:اراسو
اوبا
جومى:ها
هتروحى فين
دينا:هروح
الماركت اجيب حاجات
جومى:طيب
يلا
(ومسك
ايديها ومشى معاها وراحوا جابوا الحاجات ووصلها ومشى)
(وبعد ساعات كتيرفى السينما عند سلمى3 وسيهيون )
سيهيون:شكلك
عسل
سلمى3:عجبك
سهييون:انا
عاجبنى الى لابسة اكتر
سلمى3:هههههههههه
سيهيون:بحبك
سلمى3:نادو...اوبا
هتعمل معايا العرض فى سوبر شاينى
سيهيون:هو
دة مش مقصتر عليكم انتم والسوجو سبناى
سلمى3:لالالالالالا
سوجو وشاينى واكسو طبعا بس هتساعدو شاينى جيرلز فى العروض
سيهون:خلاص
ماشى هههههه
سلمى3:فى
عرض ثنائى مع حد وانا هختارك انت
سيهيون:وانتى
تقدرى تختارى حد غيرى
سلمى3:لأ
طبعا ههههههه
سيهيون:بحسب..هروح
اجيب فشار
سلمى3:وانا هروح
استناك قدام باب القاعة
(جت تجرى سلمى3 خبطت
فى ولد..الولد مد اية لسلمى3 وساعدها تقوم)
سلمى3(انحنت):انا
اسفة جدا
الولد:عادى ولا يهمك
(ومش رضى يسيب
ايديها)
سلمى3(شدت ايديها
بعصبية):دى مش اخلاق على فكرة
الولد:هو انا كلمتك
سلمى3:امال كنت ماسك
ايدى كدة ازاى
الولد:اسف مش قصدى
(جت تبعد سلمى3 كانت
هتقع تانى راح الولد ماسكها وحضنها...سلمى3 بعدت عنه بسرعة وقتها سيهيون جية وضرب
الولد دة وشد سلمى3 من ايديها بعصبية ومشيوا)
( فى البيت شغالين فقرة حشيش )
منير:عبيلوا
واديلوا
تغريد:مش
هروح
ساره1:والله
لاقول لسى تووك انك مش موافقة
تغريد:ياااه
انا فتحت بوقى
ساره1:مش
بتقولى مش هروح
دينا:مش
هتيجى
ساره2:يا
جدعان دى او اوزعة مش عارفة البس كعب ههههههههههههههه
منيرة:اية
الهطل دة
ديما:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تغريد:حشيش
ديما المخصوص
سدين:انا
مش فاهمة كلمة
ياسيمن:وانا
والله
ساره2:باين
فى شراب ضايع
سدين:طيب
ادخلى دورى عليه يا بت
دينا:الكوتشى
اتسرق
ايثار:بلوزة
اية مش قولتوا بنطلون
منيرة:العيال
مابقوش يسمعوا يالهووووى
دينا:تربيتك
فاسدة يا منيرة
منيرة:تيجوا
نلبس الباندا هههههههههه
سلمى2:لو
سلمى1 عرفت هتقتلنا
منيرة:خلاص
بليل بقى ككككك
ميرنا
:صوتكم عالى ععععععععع
ساره2:حد
يجبلى دى او
(عند
كيوهيون وسلمى1)
كيوهيون:عجبك
الاكل
سلمى1:اه
كيوهيون:طيب
هاتى بوبو
سلمى1:ياااه
احنا فى الشارع
كيوهيون:انا
ممشيكى فى اهدى شوارع سيول هاتى بوبو
(قربت
سلمى1 وادته بوبو على خدة وجريت بسرعة)
كيوهيون:ياااااه
(وابتدوا
يجروا ورا بعض فى الشارع)
سلمى1:تعالى
نعمل سباق
كيوهيون:هتخسرى
سلمى1:هع
يلا ياض
(وابتدوا
يجروا ورا بعض وكيوهيون سبق سلمى1 وجية يبص وراه لقاها اختفت )
كيوهيون:سلمى
سلمى
(وابتدى
يجرى ويدور عليها لغاية اما سمع صوت حد بيصوت رجع بسرعة لاقى راجلين واقفين وسلمى1
ماسكة رجل الراجل)
سلمى1:انا
موجودة ارجوك سيبة
الراجل1:احنا
مش عايزينك انتى
كيوهيون:انتوا
عايزين اية
الراجل2:عايزينك
(وشد
كيوهيون وضربة والراجل 1 ضرب سلمى1 فوقعت
)
كيوهيون:يااه
انت طلعتلنا منين عايز فلوس قول
الراجل1:احنا
عايزين نقتلك
(وطلع
مسدسه)
كيوهيون:اقتلنى
بس سيبها فى حالها
(سلمى1
فتحت عنيها ببطء وبصت لقت المسدس متصوب ناحية كيوهيون جريت بسرعة عليه وحضنتة)
سلمى1:اوبا
(وقتها
الطلقة خرجت من المسدس بس جت فيها الراجل 1و2 اول ما شافوا المنظر دة جريوا بسرعة)
كيوهيون(عيط):سلمى
سلمى قومى
سلمى1:اوبا
كيوهيون:ايوة
انا اوبا قومى يلا...سلمى ...فوقى اوعى تغمضى عينيك يا غبية انتى الرصاصة كانت قصدانى
انا وقفتى لية يااااه فوقى سلمى
سلمى1:اوبا
ان انت كويس
كيوهيون:الغبى
كويس قومى ...ما تغمضيش عينك
سلمى1:انا
تعبانة
كيوهيون:بقولك
ما تغمضيش عينك
(صرخ
كيوهيون فى نفس الوقت كانت سلمى3 وسيهيون روحوا البيت )
سيهيون:اطلعى
يلا
سلمى3:اوبا
انت مش هتسمعنى
سيهيون:مش
عايز اتكلم دلوقتى اطلعى انتى
سلمى3(وعنيها
مليانة دموع ):اراسو
(عند
البنات فوق)
تغريد:منيرة
منيرة:بووة
تغريد:انا
مش مطمنة
منيرة:ولا
انا حاسة بوجع فى قلبى
دينا:ممكن
ساره1:اية
دينا:مفيش
(رن
موبايل منيرة البنات كلهم قلبهم اتقبض )
منيرة:يبسيو
كيوهيون(بيعيط):منيرة
منيرة:بووة
كيوهيون:سلمى
سلمى
ستووووب الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق