Fans Love (26)
حب المعجبين البارت ال26
(رن موبايل منيرة البنات كلهم قلبهم اتقبض )
منيرة:يبسيو
كيوهيون(بيعيط):منيرة
منيرة:بووة
كيوهيون:سلمى سلمى
منيرة:اية الى حصل
كيوهيون:تعالى المستشفى يا منيرة سلمى بتموت
(وقع الموبايل من ايد منيرة وبصت للبنات )
تغريد:اية يا منيرة
منيرة:سلمى هى الى بتموت القلق كان عليها
(البنات كلهم اتفزعوا ونزلوا بسرعة وجريوا على المستشفى لما
وصلوا لقوا كيوهيون ولقوا الاعضاء معاه وكيوهيون قاعد على الارض وهدومة كلها دم..اول
لما شافتة منيرة مسكتة من ياقة قميصة)
منيرة:اشمعنى اختى الى جوة وانت هنا لية اختى الى تتصاب وانت
هنا لية اختى تتحمل دة كلة
سونغمين:منيرة اهدى
منيرة:لية مصر تعذب اختى للأخر هى عملتلك اية دة كلة علشان
حبتك بجد
(وقعدت منيرة تعيط وتغريد راحت حضنتها)
منيرة:اختى لو مخرجتش انا هقتلك بنفسى يا كيوهيون
(وقتها كان ييسونغ واقف بيبص على اوضة العمليات ومش بينطق
وشايفين الدكاترة داخلين خارجين فى الاوضة ومحدش يعرف اية الى بيحصل وبعد 8 ساعات خرج
الدكتور )
منيرة:طمنى ارجوك اختى كويسة
الدكتور:اه التأخير فى العملية بسبب الكسور اختك اتضررت جامد
يعنى لو كانت الرصاصة بس ما كنتش هتبقى متأذية واضح ان الى ضربوها مفرقوش انها بنت
وايديها اليمين اتكسرت وواضح ان كان فى شرخ قبل كدة يعنى هتقعد فترة تتعالج وكسر فى
رجليها الشمال ذائد فى كدمات تقريبا فى كل جسمها فهتقعد فترة هنا علشان مش هتعرف تاكل
حاجة لفترة فلازم نركب محاليل ليها
(كيوهيون سمع الكلام دة وعيط بزيادة لغاية اما جية ييسونغ
مسك كيوهيون من ياقة القميص وضربة )
ييسونغ:قدام ما كنتش هتقدر تحميها حبيتها لية المفروض الى
بيحب حد يحمية انت لية ما حميتهاش رد عليا
(جية سيون بعد ييسونغ عن كيوهيون وكيوهيون دة كلة مش رد)
تغريد:طيب هى هتفوق امتى
الدكتور:ممكن بعد 5 ساعات او اكتر مش تقلقوا هى بس بسبب المخدر
وانها واضح انها مش كانت بتنام كويس
دينا:الحمد الله
(ونقلوا سلمى1 اوضة تانية ورحوا كلهم ما عدا سونغمين ومنيرة وتغريد ولى تووك وكيوهيون وييسونغ...وبعد
فترة سلمى1 صحيت)
سلمى1:اونى
منيرة:سلمى حبيبتى انتى فوقتى
يييسونغ:انتى كويسة
سلمى1:فين كيوهيون
(كيوهيون كان قاعد على الارض اول لما سمع صوتها قام وقف)
ييسونغ:انتى كويسة
سلمى1:فين كيوهيون
كيوهيون(بصوت مخنوق):انا هنا
(وقرب من سلمى1 ومسك ايدها)
سلمى1:اوبا انت كويس صح
كيوهيون:دييه
(وقرب منها وحضنها)
كيوهيون:كمساميدا كمساميدا انك ما اختفتيش من حياتى
سلمى1(بضعف):يااااه امال هتتجوز مين لو انا اختفيت
كيوهيون:صح هتجوز مين
سلمى1:اوبا انا بحبك
كيوهيون:وانا كمان
(وراحت سلمى1 فى
النوم تانى يوم الصبح لما صحيوا كلهم من النوم مالقوش كيوهيون فى المستشفى اتصل بية
لى تووك اكتر من مرة بس لقى موبايلة مقفول منيرة اتنرفزت وراحت قعدت جنب سلمى1...فى
نفس الوقت فى بيت كيوهيون ...كيوهيون دخل البيت وهو شايط ولاقى والد سانى قاعد كيوهيون
كان هيروح يضربة وقفة صوت ابوة)
السيد تشو:انت بتعمل اية
كيوهيون:الحيوان دة اذاها
(ضربة ابوه ..بصلة كيوهيون بحقد)
كيوهيون:انت مش فاهم حاجة
(بص له والد سانى بسخرية)
والد سانى:شكل الصفقة الى بينا يا سيد تشو هتتلغى
(امسك والد كيوهيون قلبة وبدأ تنفسة يقل)
كيوهيون:بابا بابا
(ولما سمعت ام كيوهيون صوت كيوهيون خرجت بسرعة وزقت كيوهيون
بعيد )
السيدة تشو:انت هتموت ابوك ابعد عنه مش كفاية مشاكلة انت
كمان بتزودها
كيوهيون:بس انا قولت
السيدة تشو:احنا اختارنا سانى شريكة حياتك لو مش عجبك اختيارنا
اطلع برة البيت مش عايزين نشوف ابن عاق لوالدية
كيوهيون:ماما
السيدة تشو:قولت برة
(خرج كيوهيون من البيت وهو فى حالة صدمة رجع المستشفى ولقى
سلمى1 نايمة فخرج تانى من الاوضة وقابل منيرة)
منيرة:انت اية الى جابك تانى
كيوهيون:كنت بخلص موضوع
منيرة:طيب روح خلص مواضيعك
كيوهيون:انتى عايزة اية منى يا منيرة
منيرة:هعوز منك اية
كيوهيون:طيب مش بتحبينى ليه
منيرة:فى الاول كنت بحبك لأنك كنت سبب فى ان سلمى تتمسك فى
الحياة اكتر وتنسى خوفها وتيجى هنا كوريا لكن كرهتك لما صعبت عليها الحياه من تانى
عرفت ليه
( دخلت منيرة الاوضة وسابته واقف ..وبعديها دخل كيوهيون لقى
سلمى1 صاحية )
سلمى1:ياااه اوبا انت مش ناوى تغير هدومك
(بص كيوهيون للبسة الى عليه الدم وابتسم ابتسامة خفيف)
سونغمين:انا قولت لهنرى يجبلك قميص وهو جاى
كيوهيون:شكرا يا هيونغ
سلمى1:هو انتوا هنا من امتى
منيرة:من امبارح
سلمى1:ما روحتوش ليه
تغريد:يعنى هنسيبك يا زفتة انتى هنا لوحدك
سلمى1:لسانك اطول منك يا اونى ..(بألم) اه
ييسونغ:انتى كويسة ننادى على الدكتور
(ضحكت سلمى1 بطريقة مبالغ فيها)
سلمى1:اصل الغبى ضربنى غلط ههههههههههههههههههههههههه فى
جنبى وبيوجع هههههه
(بصوا كلهم فى الارض
وبعدين لقوا باب الاوضة اتفتح)
هنرى:هى السحلية صحيت
سلمى1:سحلية فى عينك ...كيونتى
كيوهيون:ديييه
سلمى1:فى السولو بتاعى انا وانت ممكن نعمل اغنية تروبل ميكر
منيرة:يااااه
سلمى1:بووة
سلمى2:سيبى البت تاخد راحتها
انهيوك:تعالى انا وانتى يا بيبى نعمل زيهم
سلمى2:لأ
ييسونغ:انتى فايقة يعنى اوى
سلمى1: ما هو لازم افكر فى حاجة
كيوهيون:ماشى الى انتى عيزاه
سلمى1:ما هو اجبار يا قلبى ^^
هنرى:هيونغ:جبتلك قميص
كيوهيون:طيب هروح اغير
زومى:تعالوا نلاعب سلمى1
سلمى1:واو بقيت عيلة -_-
كيوهيون:خدى بالك من نفسك عقبال اما ارجع
سلمى1:طيب مش تتأخر عليها ها
( وكيوهيون خارج من الاضوة لقى اعضاء بى تى اس جايين حييوا كيوهيون وراح يغير ولما رجع سمع اصوات
ضحك كتير جدا فى الاوضة..لما دخل لقى هنرى وجومى محاوطين سلمى1 كل واحد فيهم فى يمه
ومعاهم الموبايلات وكله قاعد بيتفرج )
زومى :السؤال الخامس
هنرى:انا ولا كيوهيون
سلمى1:كيوهيون
زومى:طيب منيرة ولا كيوهيون
سلمى1:سؤال مش محتاج تفكير اكيد كيوهيون
منيرة:ماشى يا كلبة
سلمى2:طيب وانا
سلمى1:كيوهيون
تغريد:انا مش محتاجة اتكلم طبعا
سلمى1:طبعا
تغريد:هتختارى كيوهيون
سلمى1:اكيد
تغريد:ععععع
راب مونستر:طيب انا ولا هيونغ
سلمى1:هيونغتك ههههههه
سدين:وانا كمان يا مامى
سلمى1:اه ككككك
ييسونغ:طيب انا ولا كيوهيون
سلمى1:سؤال يستحق التفكير اممممم
كانغ ان:انا هييييييه
(صفعة سيون على رأسه)
سيون:ركز شوية ابوس ايدك البت مش نطقت
سلمى1:ايوة انا لسة مش نطقت
كيوهيون:يعنى انا ولا هيونغ
سلمى1:اممممم
هنرى:طيب اقفوا انتوا الاتنين جنب بعض
(وقف هنرى وكيوهيون جنب بعض)
سلمى1:كل واحد عندة ميزة يعنى مثلا كيوهيون اوبا اطول ييسونغ
اوبا صوتة احلى ايييش بس رغم عن كدة مفيش احسن من...
هنرى:ايوة مين
سلمى1:ييسونغ هههههههه
ييسونغ:هههههه انا الى كسبت
كيوهيون:خلاص ننفصل هههههههههه
سلمى1:اراسو انيو اوبا
سيون:هو الجو قفش
سلمى1:ههههههههه قفش لية انا حاسة انى جعانه
منيرة:الدكتور مانع الاكل يومينولا حاجة
سلمى1:ماشى -_-
(....و يوم الاحد بعد اسبوعين من ساعة الحادثة اتسمح لسلمى1
انها تخرجولازم تيجى كل اسبوع لمدة شهر جلسة علاج طبيعى على ايديها...فى اليوم دة قررت
سلمى1 تروح التدريب مع البنات وقعتد تتفرج عليهم وكيوهيون قاعد جنبها)
كيوهيون:يلا تعالى اروحك
سلمى1:ياااه دة انا لسة جاية من ساعة
كيوهيون:علشان تريحى قبل الحفلة
سلمى1:انديييه
(رن موبايل كيوهيون )
كيوهيون:يبسيو
السيدة تشو:ابوك فى المستشفى تعالى بسرعة
(قام كيوهيون بسرعة وجرى على المستشفى)
كيوهيون:بابا ماله
السيدة تشو:ابوك فى غيبوبة بسببك علشان البت المزغودة دى
كيوهيون:اية الى حصل
السيدة تشو:ابوك صرف كل الى معاه فى المشروع وابو سانى رفض
يشترك معاه بعد اما الجوزاة اتلغت ابوك تعب
دة كلة بسبب بنت
كيوهيون:ماما ارجوكى اسمعونى مرة واحد
السيدة تشو:الموضوع انتهى يا كيوهيون يا احنا يا البنت دى
(خرج كيوهيون من المستشفى لقى سلمى1 بترن عليه)
كيوهيون:دييه
سلمى1:اوبا انت فين
كيوهيون:انا انا فى مشوار
سلمى1:اااه اراسو ما تتأخرش ييسونغ اوبا هيوصلنى ما تقلقش
كيوهيون:اراسو ..اه سلمى
سلمى1:ديييه
كيوهيون:بلاش تروحى واستنينى فى الكافية الى قدام الشركة
سلمى1:اراسو اوبا
(راحت سلمى1 قعدت فى الكافية وعماله تفتكر الى حصل ليها هنا
بسبب ام كيوهيون ..لغاية اما لقت كيوهيون دخل الكافية ومفيش اى ملامح على وشة وشه جامد..وقعد
قدام سلمى1 وفضل ساكت شوية )
كيوهيون:تشربى اية؟
سلمى1:اى حاجة
كيوهيون:عاملة اية
سلمى1:اوبا
كيوهيون:ديه
سلمى1:مالك
كيوهيون:سلمى انا ..انا
سلمى1:انا موافقة اوبا ما تحيرش نفسك كتير
كيوهيون: مش فاهمك موافقة على اية انا مش فاهم قصدك
سلمى1:انت كلمتنى النهاردة علشان تنفصل بيا
كيوهيون:انا
سلمى1:ماتخافش عليا انا كنت عارفة ان دة هيحصل انت كنت هتنفصل
بيا يوم الحادثة بس اليوم مش انتهى زى ما كنت عايز
كيوهيون:انا بحب
سلمى1:بس مش عايزة اسمعها لو سمحت
( بصت سلمى1 حواليا للكافية نظرات عتاب)
سلمى1:انت عارف ان انا كرهت الكافية دة حساه عايز يذلنى وبس
(مسكت سلمى1 جنبها بألم)
كيوهيون:مالك
سلمى1:انا هقوم لو سمحت يا اوبا
(وقفت سلمى1 وانحنت لكيوهيون باحترام)
كيوهيون:سلمى
سلمى1:انيو
(ابتسمت سلمى1 بقهر وخرجت برة بسرعة ورجعت البيت)
دينا:اية الاخبار الحلوة
سلمى1:كيوهيون هيبتدى ينزلنى من بكرة اروح امشى معاه زى ما
قال الدكتور
دينا:ايوة بقى
سدين:اجى معاكوا
سلمى1:موافقة بس هخرج معاكى انتى وشوجا
سدين:تروحى بألف سلامة ماذر
سلمى1:انا برضة بقول كدة
سلمى3:انا هقص شعرى
سلمى1:احلقية احسن
ساره2:بحاول اقنعها من الصبح
سلمى3:ناس شريرة هو انتوا وسيهيون
اسراء:اية الى حصل يا قلبى
سلمى3:مفيش حاجة
(ودخلت سلمى3 الاوضة وسابتهم)
سلمى2:مالها دى
ايثار:معرفش
اسراء:انا هدخلها
منيرة:ماشى
(دخلت اسراء لسلمى3 الاوضة)
سلمى1:انا هدخل انام انا
(دخلت سلمى1 لأوضتها ونامت على طول..دخلت تغريد الشقة وهى
متنحة)
منيرة:فى اية
تغريد:لى تووك عايز يحدد معاد الفرح على بعد الحفلة
انتصار:وماله
سلمى2:انا انهيوك عايز الفرح دلوقتى ههههههه
منيرة:بطلى بقى قلة ادب
سلمى2:حاضر
دينا:انا جعانة
انتصار:روحى كلى كيك هههههههههههههههههه
ديما:ههههه هيقف الكيك فى زورها
دينا:اه يا كلاب
(وفجأه اتصل بيها جومى..وتحول صوت دينا الى صوت انثوى مما
جعل الفتيات مصدمون)
دينا:يبسيو
جومى:وحشتينى
دينا:وانت كمان اوبا
جومى:هنتقابل بعد شوية
دينا:طبعا يا اوبا
جومى:طيب خلاص ماشى يا ملاكى
دينا:انيو اوبا
(وتحول صوت دينا مرة اخرى)
دينا:نعم متنحين لية
منيرة:لا يا قلبى بس اطمنا انك رجعتى لوضعك
سدين:ممكن سؤال
دينا:اتفضلى
سدين:ازاى قدرتى تحولى من طبقه 180 فولت اى حد يسمع صوتك
لدرجة 5 فولت
دينا:الفولت دة بتاع الكهربا
سدين:تقريبا
دينا:طيب غورى من وشى لاكهربك
تغريد:تعالى وانا اقولك
سدين:دة بجد
تغريد:لا روحى لمامتك
سدين:ععععععععع
(فى اوضى سلمى3 )
اسراء:مالك يا بت
سلمى3:مفيش
اسراء:يا زفته مالك
سلمى3:مفيش
(رن موبايل اسراء)
اسراء:يبسيو
هنرى:وحشتينى يا موزة حياتى
اسراء:وانت كمان يا مانجة حبنا
هنرى:انتى فين
اسراء:اقف علشان مش فاضية
هنرى:ايوة فين يعنى
اسراء:بتكلم مع سلمى3 شوية وهكلمك
هنرى:بعد اما تخلصى البسى وتعالى ننزل نتمشى
اسراء:قشطة
(حطت الموبايل جنبها ومسكت ايد سلمى3 )
اسراء:بصى كدة قدامك خمس دقايق تعترفى بكل حاجة علشان انا
اخيرا هقابل وكسة عمرى وانتى لو مش اعترفتى هصحى سلمى1 وانتى عارفة انها زنانة
سلمى3:سيهيون اوبا اتخانق معايا
اسراء:ليية
سلمى3:كنا فى السينما وولد عاكسنى وكنتت هقع راح حضنى لما
بعدت عنه سيهيون اوبا كان جيه فضربة بعدين زعق ووصلنى
اسراء:الواد دة متخلف ولا اية
سلمى3(عيطت):ما تشتمهوش
اسراء:طيب اية رأيك اكلمة
سلمى3:لا بلاش خلاص هو مش عايزنى
اسراء:يا بت اكيد اتضايق من حاجة تانية
سلمى3:ميهمش خلاص روحى البسى وانزلى انتى وانا هنام علشان
اعرف اصحى ورانا تتدريب منيرة وسلمى2 هييجوا معانا صح..و سلمى1 هتيجى معانا
اسراء:اه بس احتمال سلمى1 مش تيجى معانا والله اعلم
سلمى3:طيب
(خرجت اسراء ودخلت اوضتها وغيرت ونزلت جرى)
منيرة:هى نزلت من غير اما تقول لحد كدة
ساره1:احيييه عيارها فلت
سلمى2:ابوس ايدكم معانا اية
ديما:وانا برضة بسال نفس السؤال من فترة
منيرة:بصى هى بتتقال على البت المنحرفة امثالكم تقريبا هههههههههه
ايثار(ببرائة):يعنى انتى عيارك فلت يا منيرة
منيرة:غورى يا بت من وشى لاضربك
ايثار:شوكرن شوكرن
سدين:ععععع شوقا وحشنى
(موبايلها رن)
سدين:ععععع دة بيجى على السيرة
ساره1:سيون سيون سيون سيون
منيرة:يلا يا مجنونة
سدين:دييه اوبا
شوقا:عايز اشوفك قبل اما اسافر
سدين:هتسافر فين
شوقا:رايحين امريكا لازم اشوفك النهاردة علشان بكرة مسافر
سدين:اراسو اوبا خمس دقايق واكون جهزت
شوقا:دييه
(قفلت سدين الموبايل)
سدين:اوبا هيسافر ويسبنى عععععع
منيرة:يلا يا اوفر
(جية جومى)
منيرة:ديناااا عمود النور جيه لبستى
دينا:اه من بدرى
جومى:اية الجمال دة
دينا(برقة):كوماو اوبا
ديما:هههههههههههههه ياريتة كان جيه شافك من عشر دقايق وانتى
بتتحولى
ساره1:انا هفطس هههههههههه
دينا:اتلموا عيب
جومى:انا مش فاهم
انتصار:ولا تشغل بالك
ساره2:بالظبط ولا تهتم اصلا
منيرة:انت بس تتدبس فى البضاعة وتتجوزها وبعدين هتعرف حقيقتها
ههههههههههه
ساره2:على رأيك يا اونى هع هع ربنا معاكى
جومى:انا مش فاهم حاجة
ديننا:يلا يا اوبا احسن
جومى:يلا
(عند هنرى واسراء..هنرى خد اسراء لمطعم نضيف وشموع بقى وورد
)
اسراء:انت هتقابل حد هنا
هنرى:اه
اسراء:سيون؟؟
هنرى:واية الى جاب سيرة سيون
اسراء:ما هو دة الوحيدة الى بيدفع فى مطاعم زى دى هو ولى
تووك
هنرى:-_- طيب اقعدى يا بت بدل اما اغوزك
اسراء:طيب
هنرى:بس اية الشياكة دى
اسراء:فضلة خيرك سرقاه من دولاب سلمى1
هنرى:هقولها
اسراء:ابو رخامتك
هنرى:اسراااااااااء
اسراء:ها نعم
هنرى:انا بحبك اوى
(وطلع من جيبة خاتم ثنائى)
هنرى:انتى بتحبينى صح صح
اسراء:انا بموت فيك
(وقامت حضنته)
هنرى:انتى بتاعتى انا وبس مفهوم ولا لأ يا مدام هنرى
اسراء:هههههه طبعا
(عند بيت البنات سدين نزلت تقابل شوقا اول لما شوقا شافها
راح حضنها)
شوقا:بصى دلوقتى الساعة 8 ونص لغاية تسعة وربع علشان ورايا
تدريب مش عايز منك حاجة غير اننا نفضل كدة
سدين:بس دة ...
شوقا:انا نفسى افضل واقف معاكى اكتر بس علشان التدريب انا
اسف يا حبيبتى كلها اسبوع وهرجع مش هتأخر عليكى وعد
سدين:ما تعاكسش بنات هناك ماشى
شوقا:ههههه حاضر من عنيا
(عند بقى ثنائى العمود والاباجورة)
جومى:دينا
دينا:ديييه
جومى:اية رأيك اكلم منيرة فى موضوعنا ونتخطب وكدة يعنى
دينا:ها
جومى:يعنى بصى اصل انا مليش جيش كدة كدة وانتى فى كليتك زى
ما انتى بس يا دوبك هتتجوزينى موضوع بسيط وسهل
دينا:ها
جومى:مالك متنحة لية
دينا:هو الى بسمعه دة حقيقى بجد احلف
جومى:ههههههههههه اه بجد اية رأيك انتى يا دينا
(دينا حضنتة وسكتت)
جومى:الجواب كدة وصلى هههههههههههه
(وشالها وفضل يجرى بيها زى المجنون)
دينا:نزلنى هقع
جومى:ههههههههههه ابدا مش هسيبك تروحى منى
(فى اليوم التانى الصبح بدرى سلمى1 صحيت واتسللت وخرجت برة
البيت وهى خارجة قابلت ييسونغ)
سلمى1:اوبا
ييسونغ:انتى رايحة فين
سلمى1:هتمشى زى ما الدكتور قالى
ييسونغ:لوحدك
سلمى1:امم ديه
ييسونغ:طيب يلا نتمشى سوا
سلمى1:اراسو
(ونزلوا تحت وفضلوا يتمشوا وعمالين يتكلموا )
ييسونغ:طيب انتى رجلك مش بتوجعك
سلمى1:شوية بس لازم اتعود انى اتحرك وكدة
ييسونغ:امال فين كيوهيون
(ابتدت الدموع تتكون فى عين سلمى1 وسكتت)
ييسونغ:اية الى حصل
سلمى:اوبا سابنى
(وبدأت تعيط جامد)
ييسونغ:اية الى حصل فهمينى
سلمى1:معرفش امبارح طلب انه يقابلنى وانفصل عنى وانا ما اقدرتش
اتمسك بية ولا اقولة اي حاجة
ييسونغ:الحيوان دة
(سابها ييسونغ وجرى)
سلمى1:اوبا استنى
(طلع ييسونغ على البيت جرى ولما دخل لقى كيوهيون قاعد بيلعب
على الارض مسكة ييسونغ من ياقة القميص وفضل يضربة لغاية اما لى تووك وشيندونغ زقوة
بعيد)
لى تووك:فى اية يا ييسونغ بتتضرب كيوهيون لية
ييسونغ:الحيوان بعد كل الى عملته لية وكل الحب الى هى بتحبه
ليه سابها
سيون:اية ساب مين
ييسونغ:كيوهيون ساب سلمى1
لى تووك:كيوهيون الكلام دة صحيح
كيوهيون:ديييه
سيون:لية يا كيو
شيندونغ:انتوا الاتنين كنتوا لايقين على بعض اوى وسلمى1 كانت
بتحبك اوى يا كيوهيون
ييسونغ:كفاية ان الى هى فيه دة كله بسببك انت
كيوهيون(بصوت مخنوق):انا مش بحبها تعبت منها مش عايز استحمل
مسؤلية حد بيحبنى اكتر ما انا بحبة خلاص فهمتوا
(وقام كيوهيون علشان يدخل اوضتة.....)
ستوووووب الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق