Fans Love (27)

 حب المعجبين البارت ال27






شيندونغ:انتوا الاتنين كنتوا لايقين على بعض اوى وسلمى1 كانت بتحبك اوى يا كيوهيون
ييسونغ:كفاية ان الى هى فيه دة كله بسببك انت
كيوهيون(بصوت مخنوق):انا مش بحبها تعبت منها مش عايز استحمل مسؤلية حد بيحبنى اكتر ما انا بحبة خلاص فهمتوا
(وسابهم كيوهيون ودخل اوضتة)
ييسونغ:اتصدق ان انت حيوان كنت انفصلت عنها قبل اما يحصلها كل كدة انا متأكد ميه فى المية ان الى حصل ليها دة بسببك وحتى لو مش بسببك انت كنت ضعيف لدرجة انك سبتها تاخد الرصاصة بدل منك
كيوهيون:انا حاولت امنعها
ييسونغ:اديك بتقول حاولت لو انت كنت راجل بجد كنت منعت الرصاصة انها تيجى فيها مش تقول حاولت
(بصلة كيوهيون بقهر ودخل )
سيون:سبوه فى حالة ومحدش لية دعوة بية
لى تووك:طيب يلا علشان نروح الشركة وسيبوة كيوهيون النهاردة
(كيوهيون فضل قاعد على السرير فى الاوضة ومفيش فى دماغة غير صوت ييسونغ وهو بيقو[بتقول حاولت لوانت كنت راجل بجد كنت منعت الرصاصة انها تيجى فيها مش جاى تقول حاولت])
كيوهيون(عيط):انا السبب

( لما خرج الاعضاء من الشقة لقوا البنات خارجين هما كمان رايحين التدريب فاتفقوا يروحو كلهم مع بعض...طول الطريق سلمى1 قاعدة جنب ييسونغ وساكته وسونغمين بيسوق وبيبص على سلمى1 من المراية كل شوية بشفقة ومنيرة قاعدة جنبه)
منيرة:مالك يا سلومتى انتى اتخانقتى انتى وكيو الصبح وانتوا بتتمشوا
(سونغمين وييسونغ اتصدموا من كلام منيرة..وسلمى1 كأنها فاقت وابتدت تضحك بهسترية)
سلمى1:لا ابدا ولا حاجة من دى حصلت
ييسونغ(باستنكار):انتى كنتى الصبح مع كيو
سلمى1(بتوتر):اه بياخدنى نتمشى علشان الكسر الى فى رجلى اتفقنا امبارح على الموضوع دة
(ومسكت ايد ييسونغ كأنها بتترجاه انه مش يقول )
ييسونغ:انتى هتتدربى ازاى مع كيوهيون على الرقصة
منيرة:عادى هتتدرب هى وكيوهيون فى الاوضة الى احنا مخصصينها للتدريب فى الشقة
سلمى1:ييسونغ اوبا
ييسونغ:ديييه
سلمى1:ممكن
ييسونغ:ممكن اية
سلمى1:تتدرب معايا انت على الرقصة
منيرة(بشك ليه):لييه مش انتى هتعملى الرقصة مع كيو
سلمى1:احتمال اغير شريكى هههههههه
سونغمين:مش هينفع
سلمى1:لية يعنى
سونغمين(بارتباك):لى سومان نزل صورتك انتى وكيوهيون امبارح علشان العرض بتاعكم
سلمى1:مين الى قالة على الاغنية
سونغمين:لى تووك:هو الى قالة
منيرة:انتى فى اية يا بت مش انتى كنتى عايزة اغنية تروبل ميكر
سلمى1:طبعا ههههههه ..بس
منيرة:فى اية
سلمى1:كيوهيون  اوبا جدولة مش عارف يظبطة معايا ومش هنعرف نتقابل  كتير
منيره:خلاص ادربى مع اى حد وكيوهيون نفس الموضوع ويوم الحفلة ابقوا اتدربوا سوا عادى يعنى
سلمى1:اه عادى
( وسكتت تانى ولما وصلوا الشركة لقوا انهيوك فى اوضة التدريب وماسك ايد سلمى2 ومش راضي يسيبها وتغريد بما انها هتبقى هى الى هتصور صور الاعلان للحفلة فراحت الشركة معاهم ولى تووك ماشى وراها مش بيسيبها)
 تغريد:اوبا بوتاركيه عايزة اشتغل
لى تووك:هع هع انديه هفضل وراكى
(ابتدوا البنات يجهزوا للتدريب وسلمى1 قاعدة فى ركن بعيدة بتشوفهم وايديها اليمين متجبسة ورجليها  الشمال برضة  متجبسة...دلخت سانى الاوضة والو لما لقت سلمى1 كدة ابتسمت بنصر)
سانى:ايه دة الف سلامة اية الى حصل
سلمى1:كنت بلعب كورة
سانى:هههههه ظريفة
اسراء:على ما اظن انك مش جاية هنا علشان تسألى علينا
سانى:اه اصل  انا كنت عند خالى وقالى انه  عايز يشوفها
اسراء:يشوف  مين
سانى:سلمى
سلمى3:انا
سانى(بسخرية):لا الى بتلعب كوره
(وبصت لسلمى1 تانى بسخرية وخرجت ...كلهم بصوا لبعض بقلق )
ساره2:انا حاسة ان لبيت دى وراها مصيبة
ميرنا:انا بقى متأكدة رسمى
سلمى1:ميهمش هروح وخلاص
ييسونغ:اوصلك
سلمى1:لا هقدر اروح لوحدى
(خرجت سلمى1من  اللأوضة وعمالة تتسند على اى حاجة فى طريقها لغاية انا وصلت للمكتب )
لى سومان:انتى كويسة
سلمى1:اه كويسه
لى سومان:احنا هنأجل العرض شويه
سلمى1:ليه
لى سومان:انتى مش شايفة نفسك
سلمى1:بس
لى سومان:هنزل عرض لهنرى واسراء فى فيديو كنوع من انواع التشويق للحفلة وهنأجلها لشهر 12 بسبب حالتك الصحية
سلمى1:بس انا هبقى كويسة
لى سومان:احنا فى اول شهر9 والحفلة اخر الشهر دة مش هتقدرى انتى مش قادرة تقفى حتى مابالك بقى ان فى رقص دة قرار نهائى ومش عايز مناقشة
سلمى1:اراسو
(خرجت سلمى1 من المكتب وعرفت البنات الخبر وروحت البيت وهى مخنوقة)
سدين:ماذر
سلمى1:دوتر
سدين:مامى
سلمى1:نعم يا بطتى
سدين:شوقا عايز فرحنا يبقى الشهر الجاى
سلمى1:هييييييييه
سدين:بس
سلمى1:بس اية
سدين:انا خايفة علشان عرضكم كدة هيبقى فى ضغط عليكم بسبب عرضكم
سلمى1:ما تأجل العرض يا قلبى وهيبقى شهر 12
سديت:بجد
سلمى1:اه بجد ههههههه
سدين:هييييييه هروح اكلم اوبا
سلمى1:هيييييه وانا هدخل انام
سدين:هههههه ارسو
(دخلت سلمى1 الاوضة  وفضلت تتقلب وفى الاخر انتهى الموضوع انها قررت تقوم تتدرب وهى مكسحة وهى جاية تتحرك وقعت على  على ايدها اليمين صرخت جامد وقتها البنات كانوا وصلوا البيت ودخلوا ليها جرى)
منيرة:ياااه انتى هبلة بتعملى اية هنا
سلمى1:حسيت بملل
اسراء:اونى لازم تاخدى بالك من نفسك
سدين:ماذر انتى كويسة
سلمى1:ديييه
(قوموها البنات من على الارض وراحوا بيها على المستشفى)
الدكتور:انتى مجنونة
سلمى1:انا مش عملت حاجة
الدكتور:ملكيش حركة لمدة اسبوع مفهوم
منيرة:اراسو شكرا ليك
(ورحوا على البيت ولقوا ييسونف فى وشهم)
ييسونغ:اية الى حصل
سلمى1:هههههه وقعت
ييسونغ:ياااه انتى مجنونة 
منيرة:لا متخلفة -_-
ييسونغ:طيب انتى كويسة
سلمى1:ديييه
سلمى3:انا بفكر اغير اسمى بسبب هذة الاونى شوهت سمعة السلمات
سلمى1:ياااه
ييسونغ:عندها حق
(لما طلعوا البيت لقوا ديما قاعدة ودراعها اليمين متجبس)
سلمى1:ههههه منوره يا موكوسة
منيرة:اية الى حصلك يا ديما
ديما:ابدا اسراء نطت عليا وانا نايمة امبارح وبعدين وقعت من على السرير لما جيت اصحى بس
ساره1:انا بحبك يا اسراء بس لية مش نطيتى على لسانها
اسراء:ماقولنا سورى
ديما:ولا يهمك ياسطى
دينا:صحاب مجانين انا هدخل انام
سلمى1:وانا وانا
(اقترب ييسونغ منها هامسا)
ييسونغ:ما تنزليش من غيرى بكرة ماشى
سلمى1:حاضر
سلمى2:بتقولوا اية
سلمى1:عععع هتجبيبلى جلطة
(نطت نسمة هى كمان)
نسمة:انا برضة بقولها كدة بس هى مش بتتعلم
سلمى1:عبو شكلكم انا هدخل انام
منيرة:مش هتاكلى
سلمى1:جنبى بيوجعنى
(دخلت سلمى1  الاوضة 1 وعلى الساعة 12 حست سلمى1 بحد فى الاوضة فتحت عنيها لقت ايثار واقفة قدامها ولابسة زى الباندا وماسكة بتاع سلمى1 وبتبص بشر)  
ايثار:يلا ههههه
سلمى1:ادعى عليكى بأية يا شيخة فزعتينى
ايثار:هنرقص  من غيرك
سلمى1:استنى
(وقامت بسرعة لبست وراحوا كلهم على اوضة التدريب علشان القعدة)

منيرة:محدش يدى سلمى1 سوجو
سلمى1:يااااه امال صحتونى لية
منيرة:علشان تقعدى معانا
سدين:اونيات
البنات:ديييه
سدين:اوبا ملقاش اى حجز للقاعة غير 13 يناير
 البنات:بووة
اسراء:لسة الفستاين والكوافير طيب طيب ععععع
سدين:لسة ناقص تلت شهور يا اونى
سلمى1:وانا هنزل اساعدها بما انى عاطلة
منيرة:ورجلك المكسورة
دينا:وايدك دى
سلمى3:وجنبك
سلمى1:اييييه
سدين:انا عايزة مامى معايا
سلمى1:انا هاجى معاكى يا قلبى وابقى سوقى العربية مش كل يوم فرح بنتى
سلمى2:وانا مش هتجوز
منيرة:لما ييجى يتنيل يتقدم الاول
سلمى2:ماشى -_-
سلمى1:انا عايزة انام
منيرة:طيب ما تاخدى كوباية سوجو
سلمى1:ماشى هاتى
منيرة:خشى نامى يا كلبة
دينا:اصلا السوجو مش غلط عليها
سلمى1:هييييه هاتى بقى
منيرة:يا بت اتلمى بقى
سلمى1:عبو اشكالكم شكرا يا بشرية
(سهر البنات للصبح بس سلمى1 نامت فى النص وعلى 7 الصبح صحيت وغيرت هدومها ونزلت مع ييسونغ)
ييسونغ:انتى مخبية على البنات
سلمى1:مش عايزة مشاكل انا
ييسونغ:طيب هتفضلى مخبية كتير عليهم
سلمى1:مش عارفة اعمل اية
ييسونغ:ولا انا تعالى نروح نفطر
سلمى1:اراسو
(راحوا فطروا..وبعديها روحوا على البيت)
منيرة:اية دة فين كيوهيون
ييسونغ:لسة مروح وانا كنت جاى
منيرة:طيب انتى مش ناوية تعمل حاجة مفيدة حضرتك
سلمى1:لا هتدلع
منيرة:اتعلمى من ديما بتحاول تتعلم تكتب بأيديها الشمال وانتى عايزة حد يأكلك
سلمى1:طيب هاتيلى طبق راميون  فى الاوضة
منيرة:اشكو اليك
(دخلت سلمى1 الاوضة وبعديها دخلت منيرة ليها طبق راميون)
ييسونغ:هى هتعمل بيه اية
منيرة:علمى علمك يا اخويا
(بعدها بشوية سلمى1 صرخت من الاوضة...دخل ييسونغ ومنيرة جرى)
منيرة:فى اية يا بت
سلمى1:عملتها عملتها
ييسونغ:عملتى اية
سلمى1:مسكت الاستيكس واكلت بيها الراميون بأيدى الشمال هيييييييه...علشان ما تقوليش عليا مفيش امل
منيرة:غورى من وشى يا بت
سلمى1:شكرا انا هاكل وانام
منيرة:شفت انا عايشة مع اية
ييسونغ:هههههههه طيب والله عسل
منيرة:انا هكلم كيوهيون ييجى يشوفك بمنظرك دة
ييسونغ:لأ كيوهيون مش فاضى
منيرة:انا بقول تعبير مجازى
(جيه سيون وهيتشول)
سيون:فين اوزعتى
منيرة:اوزعتك متنيلة فى الكلية
هيتشول:وياسمين
منيرة:فى الكلية اصلا مفيش فى البيت غيرى انا وديما وسلمى1
سيون:وسلمى1 عاملة اية
منيرة:تمام يا اخويا
هيتشول:طيب كيوهيون كلمك
منيرة:هيكلمنى ليه
ييسونغ:هيونغ يلا مش هنروح الشركة
هيتشول:اه يلا بينا
منيرة:سلام يلا  بقى ارحمونا
(عند الكلية ...سلمى3 خرجت من الاكاديمية وهى باصة فى الارض وفجأه حست بأيد بتسحبها)
سلمى3:اية دة
سيهيون:ششششش علشان محدش يشوفنا
سلمى3:انت بتعمل اية هنا
سيهيون:مالك
سلمى3:انا الى مالى هو انا الى قفشت ومشيت
سيهيون:اسف
سلمى3:لا بجد
(وجت تمشى مسك ايديها)
سيهيون:اسمعينى بس انا
سلمى3:اية
سيهيون:انا غيرت جامد بسببة ومش اكتر صدقينى اسف بس انا اتضايقت لما لقيتة عمل كدة
سلمى3:على اساس انى انا عرفاه
سيهيون:بجد اسف يا سلمى
(وحضنها)

سيهيون:بجد ما تزعليش منى ارجوكى وسامحينى اسف ارجوكى
سلمى3:لا
سيهيون:انا بحبك
(وقرب منها وادها بوبو...راح البنات بعد الكلية الشركة....وبليل لما البنات رجعوا اكلوا وناموا زى الميتين تانى يوم سلمى1 صحيت بدرى ونزلت مع ييسونغ )
سلمى1:اوبا انا خايفة
ييسونغ:من اية
سلمى1:من انهم يعرفوا انى انفصلت انا وكيوهيون
ييسونغ:طيب ما تقولى ليهم
سلمى1:لأ هيبقى فى مشاكل  كتير...اوبا انا جتلى فكرة هتساعدنى
(عند البنات قاعدين بيتفرجوا على التلفزيون وبياكلوا)
دينا:هى سلمى1 فين
منيرة:مع كيوهيون بيتمشوا سوا
دينا:عقبالى انا وجومى بس هو مش بيصحى بدرى هههههههه
منيرة:سونغمين عايز كدة بس مين الى هيعملكوا الفطار
سلمى2:لا روحى انتى ملكيش دعوة
تغريد:انا الى هطبخ
ديما:وانا هساعدها
ايثار:هنطلب دليفرى يعنى فى الفطار ههههههه
(موبايل منيرة رن)
منيرة:يبسيو ييسونغ اوبا
ييسونغ:منيرة تعالى المستشفى بسرعة
منيرة:فى اية
ييسونغ:وانا مع سلمى1 عربية خبطتها
منيرة:اية 
ييسونغ(عيط):تعالى بسرعة يا منيرة
(خرجت منيرة جرى من الشقة وجريت هى والبنات على المستشفى وجيه لى تووك وسونغمين وسيون وريووك)
منيرة:اية الى حصل وسلمى1 معاك ازاى مش هى مع كيوهيون
(دخل كيوهيون المستشفى )
تغريد:يعنى اكتر من مرة تبقى معاك وتتأذى
كيوهيون:معايا فين انا وسلمى منفصلين بقالنا كام يوم ولى تووك هيونغ اتصل وقالى انها فى المستشفى
ييسونغ:طيب وجيت لية
كيوهيون:انا
منيرة:انا عايزة افهم يعنى اية منفصلين
ييسونغ:خلينا فى سلمى1 الاول
(خرج الدكتور)
الدكتور:هى خلاص فاقت تقدروا تدخلواتتطمنوا عليها  مفيش اى حاجة حصلت ليها ولما تصحى هنتطمن اكتر
(دخلوا كلهم جرى وكيوهيون دخل معاهم)
منيرة:سلمى1 يا حبيبتى انتى كويسة
سلمى1:ديييه اونى...اوة ماى جود سوبر جونيور ععععع
منيرة:فيها اية يا بت
سلمى1:ييسونغ اوبا هنا بجد يا منيرة
منيرة:فى اية يا بت انتى
سلمى1:انتى مش واخدة بالك انتى واقفة جنب مين يا منيرة ععععععع
تغريد:سلمى
سلمى1:اية اية...لى تووك قلبى
اسراء:اونى
سلمى1:انتى مين
اسراء:اية
كيوهيون:سلمى
سلمى1:مين حضرتك
سلمى2:دة كيوهيون اوبا
سلمى1:كيوهيون شى مين
ييسونغ:انا هروح انادى على الدكتور
(خرجوا كلهم وهما مصدومين وكيوهيون واقف متنح....شوية وخرج الدكتور)
الدكتور:نوعا ما زى فقدان فى الذاكرة ذكرياتة كلها وقفت عند جزء معين
منيرة:بس كيوهيون عرفاه من 2006 وهى فاكرة حاجات من بعدها
الدكتور:ممكن تكون نسيت وجودة
منيرة:مش فاهمه
الدكتور:نسيت انه كان موجود
سلمى3:احيييه الموضوع دة مش بيحصل غير فى المسلسلات
الدكتور:دى من ارض الواقع مش تألبف مؤلف
منيرة:يعنى نسيت حاجاكت كتيرة
الدكتور:دة بيعتمد عليها فى حاجات ممكن تفتكرها وحاجات لأ
(دخلوا الاوضة وسدين كانت قاعدة معاهم)
سلمى1:يعنى انا مامتك
سدين:اه وانتى بتقوليلى دوتر وكيوهيون هو
منيرة:كيوهيون دة عضو السوبر جونيور الجديد
سدين:وهو
منيرة:هو من احسن الاصوات فى السوبر جونيور اسكتى يا سدين
دينا:الدكتور قال هتفضل شوية فى المستشفى 
سلمى1:مستشفى اية
ييسونغ:هنا دى
سلمى1:والله ما تتكلم تانى قلبى هيقف هههههههه انا واقفة قدام السوبر جونيور
اسراء:افتكرتينى
سلمى1:مش اوى بس دوتر قالتلى ان انا وانتى فى فريق سوا
اسراء:اه وانتى الليدر بتاعتنا وفى حقلة لينا فى شهر 12 وانتى هترقض مع كيوهيون اغنية لتروبل ميكر
سلمى1:اه عارفة انا تروبل ميكر بس هرقض لية مع كيوهيون
اسراء:انتى الى اخترتى
سلمى1:بووة وسبت ييسونغ اوبا
ييسونغ:اه هههههه
سلمى1:يووة عايزة اغير
ييسونغ:مش هينفع المرة الجاية
كيوهيون:انا همشى
منيرة:ياريت
سلمى1:مالك بتقفشى ليه
منيرة:ما تركزيش
سلمى1:عيب يا اونى....سلمى1 شكرا  انك اهتميت كيوهيون شى
كيوهيون:طبعا
(وخرج كيوهيون من الاوضة)
كيوهيون:احسن حاجة عملتها فعلا انها نسيتنى
(فى الاوضة)
لى تووك:فضلتى بقى تجرى ورايا شهر وفى الاخر انا مش عبرتك علشان تغريد وانتى استسلمتى من ناحيتى
هيتشول:لا وانت الصادق دى اعجبت بيا اصلا وحاولت تقنعنى اننا نرتبط بس ماكنتش فاضى
سلمى1:انا عارفة انى منحرفة بس مش لدرجة انى اقعد هنا سنة ونص وكل شهر هجرى ورا واحد
منيرة:البت عندها وجه نظر
ييسونغ:ماكنتيش متابعة حد غيرى
سلمى1:طبعا انا واثقة **
شيندونغ:مش هنروح التدريب
منيرة:اه صح نسينا خالص بس سلمى1
ييسونغ:انا معاها مش تقلقى يا منيرة روحوا وهتلاقونى هنا
منيرة:بس
سلمى1:اه روحوا يا اونى وانا هبقى تمام اوكى
منيرة:اوكى يلا بينا يا بنات
(راحوا كلهم على شغلهم وخرج ييسونغ يجيب مية ورجع)
ييسونغ:احسن حاجة ان الدكتور شالك الجبس الى فى رجلك
سلمى1:شالة ليه
ييسونغ:قال الاحسن انه يفك رجلك علشان وانتى بتتمشى وكدة ويبقى فى هوا عليها
سلمى1:مش فاهمه حاجة
ييسونغ:ولا انا بس هو شالة وخلاص هههههه
سلمى1:هو ماكنش اصلا فى كسر فى رجلى صح
ييسونغ:اه جزع تقريبا بس قالوا هيحطوها فى جبس وقتها علشان يطمنوا
سلمى1:ييسونغ اوبا
ييسونغ:دييه
سلمى1:شكرا انك ساعدتنى
Flash back few hours
سلمى1:اوبا انا جتلى فكرة ممكن تساعدنى
ييسونغ:اية
سلمى1:انا هعمل انى فقدت الذاكرة
ييسونغ:ها
سلمى1:همثل بس انت لازم تساعدنى اوبا مش عايزة يبقى شكلى مثير للشفقة قدام حد اه هما عيلتى بس برضة هيحسوا باشفاق ناحيتى ارجوك ساعدنى
ييسونغ:يبقى لازم نظبط الموضوع الاول ما هو اكيد فقدان الذاكرة مجاش مرة واحدة
سلمى1:طيب ازاى
ييسونغ:بصى يا ستى انا ليا واحد صاحبى شغال فى مستشفى خاصة  اسمها نام بوك صاحبى دة دكتور جراحة مخ واعصاب هتفق معاه ان انتى حصلك حادثة ومفيش مضاعفات يا دوبك اغمى عليكى من الخضة وبس لما تصحى انسى بس مش هتنسى كيوهيون بس انسى كل حاجة متعلقة انك جيتى كوريا كمان ومين اول واحد اعجبتية من السوجو
سلمى1:احم مفيش
ييسونغ:ياااه
سلمى1:انت
ييسونغ(وشة احمر):طيب خلاص انسى كيوهيون وحطينى بدالة
سلمى1:اراسو
End flash back
سلمى1:اهم حاجة الخدعة دخلت عليهم
ييسونغ:مش جعانه
سلمى1:هموت من الجوع
ييسونغ:طيب هروح اجبلنا اكل
سلمى1:اوكى
(قعدت سلمى1 على السرير  ومسكت صور بومى)
سلمى1:بومى ياااة وحشتنى اوى يا كلب انت ...بومى وحشنى الكلام معاك اوى...انا بجد بحب كيوهيون ونفسى اتمسك بية بس صعب اوى اوبا صعب بجد (عيطت )...قلبى بجد بيوجعنى ومش عارفة اقولة اية

ييسونغ:قوليلى الحقيقة
سلمى1:اوبا انت جيت امتى
ييسونغ:سلمى قولى لكيوهيون
سلمى1:لا مش هقدر ...اوبا انا عايزة ابعد عن هنا
ييسونغ:طيب يلا بينا
سلمى1:فين
ييسونغ:هنهرب ومحدش موجود ولا فى بيتى ولا فى بيتك نروح نجيب هدوم ونمشى
سلمى1:بجد
ييسونغ:اه بجد
(وساعدها وروحوا على البيت  اخدوا هدومهم وسابوا رسالة ومشيوا..بعد التدريب راحوا على المستشفى مش لاقوهم روحوا البيت لقوا الرسالة)
[منيرة انا ييسونغ اخدت سلمى1 وروحنا مكان بعيد شوية عن سيول هنقعد فترة وهنرجع ما تخافيش على سلمى1 هى معايا احنا قافلين الموبايلات فاوعى تتخضى]
لى تووك:الواد دة مجنون
سيون:بس ازاى ياخد سلمى
منيرة:احسن انا كدة هتطمن عليها
(جية كيوهيون جرى من الشقة )
كيوهيون:هيونغ
لى تووك:اية
كيوهيون:ييسونغ هيونغ مش فى البيت
منيرة:اه اخد سلمى1 وراحوا لمكان تانى بعيد عن سيول علشان خاطر سلمى1 تخف
كيوهيون:اه طيب..انا نازل يا هيونغ
لى تووك:هتروح فين دة احنا لسة راجعين
كيوهيون:رايح لبابا اصلة تعبان شوية
سيون:اجى معاك
كيوهيون:لا يا هيونغ
(ومشى كيوهيون)
سيون:انا سمعت ان ابوة فى العناية المركزة بس مش عايز اعرفة انى عرفت
لى تووك:طيب ما نروح معاه
سيون:بلاش اكيد فى حاجة هو عايز يخبيها عننا
منيرة:او هو بيعمل كدة وخلاص علشان ...
سيون:صدقينى فى حاجة غلط فى كيوهيون عمرة ما كان كدة
ساره1:ميهمناش نعرف عنه حاجة
(تانى يوم والبنات فاتحين التلفزيون)
[الاخبار...خبر صادم  لمعجبين سوبر جونيور  هو ان كيوهيون عضو سوبر جونيور بيواعدى سانى من فرقة جيل الفتيات وتم اللقاء بين العيلتين والزواج سيتم تحديدة بعد حفلة شوبر شاينى ]
منيرة:اية بيواعد سانى...

ستووووووووب الشابتر خلص



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة