Fans Love (29)
حب المعجبين البارت ال29
ييسونغ:سلمى
انا عمرى ما هكون اكتر من اخوكى فعلا
سلمى1:مش
فهماك
ييسونغ:سلمى
انا بحبك
سلمى1:اوبا
ييسونغ:من
اول لما شفتك وانا معجب بيكى تصرفاتك ممكن فى البداية كنت فاكر انى مش بحبك وان دة
تعاطف او شفقة وفعلا شايفك اخت صغيرة ليا بس لا كلة طلع وهم او مبررات علشان ابين انى
مش بحبك ولما فهمت كدة كنت متأخر
سلمى:اوبا
انا لسة بحب كيوهيون وصعب انى انساه بس لو انى احبك ودة هيخليك تفضل جنبى
ييسونغ:سلمى
انا مهما حصل هفضل جنبك
سلمى1:بس
اوبا
ييسونغ:يلا
نمشى من هنا الاول
(وهما
خارجين من الحقل لقوا العربية بتاعت الصحافيين ..ييسونغ مسك ايد سلمى1 وجريوا...راحوا على عربية
ييسونغ بسرعة وراحوا على سيول...فى المستشفى)
سيون:بس
انتى
ساره1:مين
اه و وو بين اعلنوا خبر مواعدتهم
(دخل
كيوهيون الاوضة جرى)
كيوهيون:اسفة
يا هيونج راجع امبارح متأخر وقالولى انك هنا انت كويس
ساره1:انا
هخرج اجيب مية مش عايزة اقعد هنا
سيون:ماشى..انت
كنت فين امبارح
كيوهيون:مؤتمر
صحفى بعلن عن علاقتى انا وسانى
سيون:انت
اتجننت يا بنى
كيوهيون:خلاص
يا هيونج
سيون:وسلمى
كيوهيون:سلمى
الحمد الله نستينى طلعتنى من حياتها
سيون:انت
عبيط انت فعلا مصدق موضوع انها نسيت دة
كيوهيون:قصدك
اية يا هيونج
سيون:انا
ما اظنش ان سلمى نسيت فعلا
كيوهيون:ارجوك
خلاص الحوار انتهى
سيون:انت
مش بتحب سلمى
كيوهيون:بحبها
طبعا ومش عايز اعيش من غيرها بس صعب يا هيونج بجد تفضل متعلقة بيه
سيون:يبنى
اسمع كلامى ما تضيعهاش من ايدك
(دخل
لى تووك الاوضة وهو متعصب)
لى تووك:انا
مش فاهم كم الاستهتار الى عند ييسونغ
سيون:فى
اية
لى تووك:ديسباتش
سيون:بتاعت
الفضايح دى
لى تووك:اه
سيون:مالها
لى تووك:نشرت
صورة لييسونغ وسلمى1 فى جبل جيرى
سيون:هو
اية الى وداه هناك اصلا
لى تووك:انا
مش فاهم ..وسلمى ازاى مش تنتبة
(دخلت
ساره1 الاوضة)
ساره1:فى
اية سلمى عملت اية
لى تووك:ديسابتش
نزلت صورة لسلمى1 وييسونغ وهما مع بعض فى جبل جيرى
ساره1:هار
اسود
لى تووك:دلوقتى
خبر كيوهيون وخبر ييسونغ هيعمل مشاكل طبعا ازاى ييسونغ يطلع برة اصلا مع سلمى1
ساره1:معلش
بيفقوها من الى عمله صاحبك فيها وفى الاخر واقف بكل برود ولا كأنه عمل حاجة ولا مهتم
بمشاعرها اصلا ..كيوهيون سألت نفسك لما سلمى1 تبتدى تفتكر وتلاقيك مرتبط بسانى هتبقى
عاملة ازاى
كيوهيون:انا
ساره1:انت اية انت حقير وانت هتتصرف زية يا لى تووك سلمى1 اصلا مش فاكرة حاجة وييسونغ اوبا بيساعدها فمش تلومة او تلومها ...سيون اوبا انا هخرج برة ولما يمشى هبقى ارجع
سيون:ساره
كيوهيون:هى
عندها حق يا هيونج
لى تووك:فهمنى
سبب الى انت بتعملة اية
كيوهيون:مفيش
يا هيونج انا تعبت من كل حاجة ...انا مش راجع النهاردة البيت بابا تعبان وهروح اقعد معاهم فى البيت
(ومشى
كيوهيون وسابهم)
سيون:هيونج
حاول ما تتضغطش على كيو كتير
لى تووك:هموت
وافهم اية الى حصلة ساب سلمى1 وكل ما اكلم مدير اعماله الاقي جدولة مليان
سيون:دى
المشكلة كيوهيون ما قلش الى حصل لحد انا بفكر اسأل بابا ممكن يبقى عارف حاجة
لى تووك
:طيب كويس
سيون:انا
هخرج امتى
لى تووك
: لو حابب تخرج دلوقتى عادى اهم حاجة الراحة زى ما الدكتور قال
سيون:طيب
جبتلى هدوم تانيه
لى تووك:اه
فى العربية
(دخلت
ساره١ الاوضة)
ساره١:فى
اية
سيون:هخرج
من المستشفى
ساره١:ها
مين قال كدة
لى تووك:سألت
الدكتور واهم حاجة اننا نخرج حاليا لنتقفش ويبقى فى حوار تانى ان حد تعبان ومش ناقصين
ساره١:بس
سيون اوبا
سيون:انا
كويس يا قلبى ما تقلقيش
(موبايل
ساره١ رن)
ساره١:
ايوة يا ساره
ساره٢:اونى
سلمى١ جت
ساره١:طيب
كويس انا شوية وراجعه
ساره٢:قشطة
سلمى١:ساره
هاتيلى شيكولاته ماشى ماشى
ساره١:ماشى
يا قلبى
لى تووك:
بتكلمى مين
ساره١:سلمى١
رجعت
لى تووك:ييسونغ
نهارة مش معدى
سيون:هيونج
اهدى كدة بس وهنروح نفهم الى حصل الاول
(راحوا
على البيت لقوا سلمى١ نايمة فى حضن منيرة وييسونج قاعد معاهم)
لى تووك:ياااه
ييسونغ فهمنى الى حصل
ييس
اون :حد شافنا وقال للصحافه عنا ولقطوا صورة لينا واحنا بنجرى
لى تووك:انا
ناقص مشاكل يعنى مش كفاية كيوهيون والمؤتمر الى عمله مع سانى
سلمى١:هو
اعلن عن علاقته بسانى
منيرة:اه
يا قلبى
سلمى١:هههههه ديباك واضح انه بيحبها اوى ...ساره جبتيلى شيكولاته
ساره١:
دييه اتفضلى
سلمى١:
هدخل اغير واجى
ييسونغ:سلمى
استنى عايزك فى موضوع
سلمى١(بتوتر):انا
ييسونغ:
ديه
(ودخلوا
الاوضة وقفلوا الباب)
منيرة:
فى اية انا هشك
ساره١:
وانا
دينا:وانا
تغريد:
اوبا
لى تووك:
اية هتشكى معاهم
تغريد:
لأ بس مش ناوى تفسحنى ولا ايه
لى تووك:
بلاش دلوقتى يا تغريد مش ناقصين مشاكل
تغريد:ماشى -_-
لى تووك:ما تزعليش يا
بطتى
(فى اوضة سلمى1)
ييسونغ:انسى الى انا
قولته
سلمى1:ها
ييسونغ:الى قولته دة
فى جبل جيرى انسية تماما افتكرية بس لما نروح هناك تانى لكن فى سيول انتى قولتى
انى اخوكى صح
سلمى1:صح
ييسونغ:يبقى ما
تفكريش فى حاجة تانية غير انى اخوكى والى انا قولتهلوك انسية تمام اراسو
سلمى1:اوبا انا اسفة
ييسونغ:هسيبك النهاردة ترتاحى وبكرة هنروح سوا الشركة نتدرب اكيد رجلك بقت
احسن بعد الجرى الى جريناه دة كله هههههه
سلمى1:ههههه طبعا
ييسونغ:تصبحى على خير
(ونعكش شعرها وخرج من الاوضة)
ييسونغ:انا هروح انام انا بقى
لى تووك:انت بجد معندكش دم
ييسونغ:يعنى اعمل اية يعنى
لى تووك:فهمنى كنتوا هناك ليه
ييسونغ:هيونج انا تعبان
(ومشى وسابهم)
لى تووك:اوف بقى انا تعبت من العيال دول بجد
تغريد:هدى نفسك اوبا ما تعصبش نفسك
لى تووك:مش عارف بجد اعمل اية تانى
(فى شقة السوجو دخل ييسونغ الشقة لقى سونغمين واقف مع كيوهيون)
سونغمين:فهمنى بس انت هتروح فين يا ابنى
كيوهيون:يا هيونج قولتلك هروح بيتى
سونغمين:دة بيتك
كيوهيون:خلاص هروح بيت ماما وبابا
سونغمين:ايوة لية
كيوهيون:بابا تعبان شوية
سونغمين:تقوم واخد كل هدومك معاك
كيوهيون:عايز ابعد عن هنا شوية
ييسونغ:سيبة يا سونغمين خليه يمشى
سونغمين:بس يا هيونج
ييسونغ:سيبة يمشى زى ما قال يعمل عملته ويهرب
كيوهيون:شكرا يا هيونج ان انت
بتغطى على عملتى وبتحب حبيبتى
سونغمين:ياااه كيوهيون انت بتقول اية
كيوهيون:هو فاهم قصدى كويس
ييسونغ:ايوة فاهمك يا كيوهيون بس انت مش ليك الحق تقول حبيبتى من الاصل
كيوهيون:قبل اما اسيبها كنت بتحبها يا هيونج تحب افكرك يوم ما حكيت لشيون
ييسونغ:ياااه كيوهيون
كيوهيون:ميهمش خلاص انا اخترت انى
ابعد وهى اختارت انها تنسى
ييسونغ:انت على طول كدة غبى
كيوهيون:قصدك اية
ييسونغ:مش قصدى حاجة عموما سلمى هتتدرب معايا انا وانت ابقى اتدرب مع اى حد
من الدانسرز ويوم الحفلة هتبقى معاك
كيوهيون:ماشى احسن
(وخرج كيوهيون من الشقة)
سونغمين:انت قصدك اية يا هيونج
ييسونغ:مفيش ..انت صحيح بعتلى رسالة وقولت انك عايزنا نرجع ضرورى لية
سونغمين:محتاج سلمى1 ضرورى فى موضوع
ييسونغ:هى لسة ما نمتش تقريبا روحلها
سونغمين:لا ..هكلمها علشان اقابلها
ييسونغ:لية
سونغمين:فى موضوع كدة
(ودخل سونغمين يكلم سلمى1)
سلمى1:يبسيو
سونغمين:سلمى انتى صاحيه
سلمى1:ديييه
سونغمين:طيب اخرجى قابلينى انا هستنى شوية وانزل اقفى تحت البيت واستنينى بس اوعى تقولى لحد انك هتقابلينى انا
سلمى1:اراسو
(خرجت سلمى1 من الاوضة)
لى تووك:هتروحى فين
سلمى1:انا هنزل تحت البيت هقابل ييسونغ اوبا
لى تووك:لية يعنى ما هو لسة ماشى
سلمى1:وفيها اية
لى تووك:لا مفيش نزول
سلمى1:خمس دقايق وطالعة -_- اية الناس الغريبة دى
(ونزلت سلمى1وشافت باب الاسانسير بيتقفل)
سلمى1:استنى ارجوك
(اتفتح تانى باب الاساسنير ودخلت سلمى1 بسرعة لقت كيوهيون فى وشها...سلمى1
اول لما شافته انحنتله)
سلمى1:انيوهسايو
كيوهيون:انيو
سلمى1:انت كيوهيون شى صح
كيوهيون:دييه..بس ممكن تقوليلى اوبا احسن
سلمى1:ديييه اوبا..هو انت رايح مكان ولا اية (وشاورت على شنط كيوهيون)
كيوهيون:ااه ديه رايح بيتى علشان بابا تعبان شوية
سلمى1:اااه ديييه الف سلامه...صحيح تشوكاهيه اوبا
كيوهيون:علي اية
سلمى1:على ارتباطك بجد فرحت اوى وانت بتحبها
كيوهيون:اه بحبها اوى من فترة طويلة
سلمى1:واو تشوكاهيه
كيوهيون:شكرا..انتى مرتبطة بييسونغ هيونج
سلمى1:هو يعنى
(اتفتح باب الاسانسير)
سلمى1:انيو اوبا بتمنى والدك يكون بخير
(ومشيت سلمى1 وسابته...وقفت سلمى1 قدام العمارة وهى متنحة وبعديها بشوية جيه
سونغمين)
سونغمين:انتى كويسة يا سلمى وشك لونة اصفر كدة لية
سلمى1:انياااه انا كويسة..فى اية بقى انت خضتنى
سونغمين:انا ومنيرة متخانقين
سلمى1:ليية
سونغمين:بصى يا ستى بنت خالتى جتلى البيت
انا وبنت خالتى علاقتنا نوعا ما معقدة
سلمى1:مش فاهمه
سونغمين:علاقتى انا وهى اتنين اخوات ومش اخ واختة لأ ...دة اخ واخوة منيرة
دخلت وهى را كانت بتعملى القميص وتقريبا منيرة فهمتنى غلط
سلمى1:تقريبا اية حضرتك دى اكيد اتأكدت ان فى حاجة غلط
سونغمين:طيب والحل يا سلمى
سلمى1:بص يا سيدى الوضع دة محتاج خطة محكمة زى الى عملتها للى تووك اوبا
علشان يعترف لتيتو مقلب يعنى هع هع
سونغمين:ها قولى
(عند البنات فى الشقة)
منيرة:هى سلمى دة كله لسة ما طلعتش
ساره2:لاع لسة
منيرة:طيب
دينا:مش هتخرجى مع سونغمين النهاردة تتمشوا زى كل يوم امبارح مش اتحركتوا
ولا حتى كلمك
منيرة:يعنى هسيب سلمى يعنى وكمان
الساعة قربت تبقى 8 اتهدوا بقى
(كلمت سلمى1 منيرة )
منيرة:اية يا سلمى اتأخرتى لية دة كله
سلمى1:اونى بسرعة تعالى
منيرة:فى اية يا بت قلقتينى
سلمى1:تعالى بس ضرورى فى مشكلة هبعتلك العنوان فى رسالة بس ما تعرفيش حد من
البنات حاجة وتعالى لوحدك بس بسرعة يا منيرة انا خايفة
منيرة:طيب خلاص ماشى
(دخلت منيرة غيرت بسرعة وخرجت)
دينا:فى اية يا مونى
لى تووك:فى اية يا منيرة
منيرة:ابدا بس سلمى1 عايزانى فى موضوع
لى تووك:طيب هوصلك
منيرة:لأ لأ انا هروحلها لوحدى
(ونزلت منيرة جرى)
تغريد:اوبا كلم سونغمين يروح معاها
لى تووك:دييه
(مسك لى تووك موبايلة)
لى تووك:موبايلة مقفول هروح اشوفة فى الشقة
(دخل لى تووك لقى ييسونغ قاعد فى وسط الصالة)
لى تووك:انت بتعمل اية هنا
ييسونغ:انا قاعد
لى تووك:مش سلمى1 نزلت تقابلك يا بنى دى بقالها كتير جدا خمس ساعات او اكتر معاك
ييسونغ:مع مين انت بتهزر يا هيونج
لى تووك:لأ بعد اما انت مشيت سلمى1 قالت انها نازلة تقابلك وعدى تقريبا تلت
ساعات او اكتر..هو فين سونغمين
ييسونغ:مش موجود انا دخلت غيرت استحميت ولما خرجت مش لقيته
لى تووك:طيب انا هنزل
ييسونغ :طيب استنانى هنزل معاك يا هيونج
لى تووك يلا بينا
(عند سلمى1 كانت واقفة فى حديقة كبيرة اوى والمكان كان هادى اوى
وضلمة..منيرة لما وصلت لقت سلمى1 واقفة هناك .جريت عليها منيرة وحضنتها)
منيرة:فى اية يا حبيبتى مالك
سلمى1:منيرة انتى كنتى فين دة كله اتأخرتى
منيرة:والله اسفة انتى ايه الى جابك هنا
سلمى1:منيرة غمضى عنيكى
منيرة:ها
سلمى1:غمضى عنيكى بقولك
(غمضت منيرة عنيها ولقت سلمى1 بعدت عن حضنها وحد بيغطى عنيها وايد بتمسك
ايديها وبتشدها)
منيرة:سلمى
سلمى1:ديييه انا موجودة ما تقلقيش
(وبعد فترة )
سلمى1:اقفى بقى
منيرة:اية يا بت
سلمى:اثبتى مكانك بقى اوعى تفتحى عنيكى
منيرة:فى اية
سلمى1:اونى انا بحبك
منيرة:وانا كمان
سلمى1:انا هشيل الى على عنيكى وعدى لغاية خسمة وفتحى
(وراحت شالت الى عنيها)
سلمى1:عدى لخمسة يلا
منيرة:1...2....3....4...5
(فتحت منيرة عنيها ببطء...ولقت سونغمين واقف تحت الشجرة
وراكع وماسك بوكية ورد ازرق وبيبتسم)
منيرة:ها
سونغمين:بصى بقى هى را دى بنت خالتى ولو عيزانى اجبلك شجرة العيلة كلها
معنديش مانع دة اولا ثانيا انا وهى زى علاقتك الهيونج بالدونغ سينغ بتاعه يعنى هى
كيوهيون مثلا بالنسبة ليا وكانت جيالى علشان اساعدها اقنع خالتى بحيبها ثالثا ودة
الاهم انا عمرى ما هبص لحد غيرك انتى
فاكرة ان فى حد هيبقى زيك ولا اية انتى الوحيدة بالنسبة ليا واسف لو مش قولتلك على
هى را قبل كدة
منيرة:اوبا انا اسفة
سونغمين:بحبك
(وراح حضنها واداها بوبو)
سونغمين:يلا نمشى بقى
منيرة:هى سلمى فين
سونغمين:سرقت مفتاح عربيتى ومشيت ههههههه هى اصلا الى ساعدتنى اعمل الحاجات
دى كلها قالتلى زى ما ساعدت لى تووك قبل
كدة
منيره:اه علشان يعترف لتغريد
سونغمين:هههههههه شقية بس افكارها بتجيب نتيجة
منيرة:هههههههه
سونغمي:يلا علشان عازمك على العشا
فى المطعم الى مش روحناه لما اتفقنا
منيرة:احم اسفة
(سونغمين مسك ايديها)
سونغمين:اوعى ابدا تزعلى منى تانى اراسو
منيرة:اراسو
(فى البيت)
لى تووك:منيرة ردت
ساره2:لا موبايلها مقفول
ييسونغ:هيونج انا كدة ابتديت اقلق انا هنزل اشوف سلمى1 فين
(خرج ييسونغ من الشقة بسرعة وخبط فى كيوهيون)
كيوهيون:فى اية يا هيونج
ييسونغ:سلمى1 مش لاقيها نزلت الصبح ومش لاقينها
(ومشى وسابه...كيوهيون وقف شوية وافتكر الى حصل بينهم الصبح وبعدين نزل
بسرعة وراه...فى نفس الوقت سلمى1 ركنت العربية تحت البيت ونزلت منها ولسة جايه تدخل العمارة لقت ييسونغ نازل بسرعة)
سلمى1:اوبااا انت رايح فين
(ييسونغ حضنها اول لما شافها حضنها)
ييسونغ:انتى روحتى فين قلقتينى عليكى
سلمى1:كنت بحضر مفجأه لمنيرة انا وسونغمين اوبا علشان يتصالحوا تانى
ييسونغ:طيب موبايلة مقفول لية قلقتينى
سلمى1:ميانهاى ..اوبا ممكن تبعد انا كدة هموت
(بعد ييسونغ براحة)
ييسونغ:انا اسف
سلمى1:لا عادى احم
ييسونغ:انا خفت بس اوى عليكى بعد اما عرفتى ان كيوهيون
(جت سلمى1 تبص وراه لقت كيوهيون نازل بسرعة)
سلمى1:هو كيوهيون جيه امتى تانى
ييسونغ:ها
سلمى1:رجع امتى تانى مش هو راح يقعد مع باباه علشان تعبان
ييسونغ:هو لسة واقف
سلمى1:كيوهيون
ييسونغ:اه
سلمى1:اه لسة واقف
ييسونغ:هو باصص علينا
سلمى1:اه
( قرب ييسونغ من سلمى1 وادها بوبو
..كيوهيون لما شاف المنظر دة
وقف تنح مكانه وبعدين طلع بسرعة سلمى1 بعدت بسرعة)
ييسونغ: هو طلع
سلمى1:ها
ييسونغ:كيوهيون طلع
سلمى1:اه
ييسونغ:حاولى على الاقل ما تجبيش سيرة كيوهيون قدامى الفترة دى
(بصتلة سلمى1 بصدمة وسابته وطلعت جرى على البيت...وييسونغ فضل واقف مكانه..دخلت سلمى1 البيت
جرى)
لى تووك:كنتى فين
سلمى1:سونغمين اوبا كان بيحضر حاجة لمونى
لى تووك:هو حضرتك المصلحة الاجتماعية
سلمى1:وحد قالك انى بساعد لى ريد بس
لى تووك:مين دول
سلمى1:اسم الثنائى بتاعك انت وتغريد لى ريد ^_^ انا هدخل انام
انتصار:طيب منيرة فين
سلمى1:مع سونغمين يلا تصبحوا على خير
(ودخلت سلمى1 بسرعة الاوضة وقفلت على نفسها ...عند منيرة وسونغمين)
سونغمين:انا عايزك تيجى بكرة البيت بتاعى
منيرة:لية
سونغمين:هعرفك بالعيلة كلها
منيرة:اوبا خلاص مفيش مشاكل
سونغمين:ابدا لازم تشوفيهم واحد واحد حتى علشان تعرفيهم فى الفرح بتاعنا
حتى
(منيرة وشها احمر ...راح سونغمين مقرب منها واداها بوبو على خدها)
سونغمين:بحب خدودك اوى ههههههههههههه انا بحبك اصلا كلك على بعضك
منيرة:وانا كمان
(عند البنات ديما ودينا قاعدين بليعبوا فى الموبايلات)
ديما:عععع رسالة من كريس رسالة من كريس
دينا:شوفى باعتلك اية
ديما:بيقولى اسف انى ماجتش امبارح اخد الجاكت انزلى دلوقتى هاتيه -_- ادعى
على الواد دة بأية
دينا:طيب ادخلى غيرى وانزلى
ديما:عليا الطلاق ما يحصل هنزلة كدة
دينا:بالبيجامة
ديما:اه بس بقى انا تعبت
دينا:ماشى على كيفك
ديما:انا لو اتأخرت اعرفى انى قتلته وبحاول اخبى جثتة
دينا:بيس
(لبست ديما الجاكت ونزلت....اول لما نزلت لقت منيرة وسونغمين قدامها)
ديما:ايوة بقى هابى فالنتين بقى يا عم
منيرة:يا حبيبتى انتى لسعتى رايحة فين بالبيجامه
ديما:هدى الجاكت لكريس احسن يولع فيا جاى للجاكت بتاعه ..بصى انا بقولها
تانى اهو انا لو اتأخرت يبقى انا قتلته وبخبى جثتة
منيرة:ربنا معاكى
سونغمين:انا هبلغ عنك
ديما:بعد الى سلمى1 عملته معاك انت ولى تووك هتذلكم بقية عمركم ومش هتقدر
وكمان سلمى1 اصلا لما جت ذلت لى تووك
منيرة:اختى دى شخصية
ديما:كتكم نيله ..(ديما مشيت وهى بتكلم نفسها)بس هو مين قالها انها ساعدت
لى تووك اذا كان لى تووك وتغريد بس الى يعرفوا وبعدين لى تووك سيح لينا ...وفى الاخر لى تووك يقول يا فتانين دة انا فرحان انها فقدت
الذاكرة بسبب انها نسيت الموضوع دة ييووة
مش فاكرة
منيرة:البت اتجننت على الاخر يخربيتك يا كريس
سونغمين:هو مين الى قال لسلمى على موضوع لى تووك وتغريد
منيرة:مش انت الى قولتلها
سونغمين:لا ولى تووك محكاش لحد فى البيت عندنا تقريبا انا اصلا لسة عارف من
سلمى1
منيرة: امال عرفت منين :\ محدش من البنات قلها
(وقفت ديما حاضنه جاكت كريس قدام العمارة لغاية اما كريس جيه ووقف قدام
ديما)
ديما:اتفضل الجاكت الى منزلنى بليل بسببة
(وادته الجاكت وجت تمشى راح ماسكها من ايديها ولفها لحضنة )
كريس:يعنى بجد انتى فعلا واثقة انى نزلتك بسبب جاكت هو انا عبيط اوى للدرجة
دى
(وشدها من ايديها وركبها العربية)
ديما:احنا هنروح فين
كريس:مكان قريب من هنا
ديما:بس انا لابسة البيجامه
كريس:شكلك حلو وعاجبنى انا كدة
(وانطلقوا...فى البيت)
ميرنا:طيب اونى سلمى1 هتيجى بكرة معانا
(خرجت سلمى1 من الاوضة وشعرها منعكش)
سلمى1:اجى فين
ميرنا:ععععععععع
سلمى1:ايه
سلمى2:مش كنتى نمتى
سلمى1:ايوة عطشت...هاجى فين بقى
ميرنا:ورانا حفلة بكرة فى جامعه سيجونغ
سلمى1:طيب خلاص ماشى
ميرنا:هتيجى معانا
سلمى1:اه مش انا الليدر لازم اجى واقرفكم
ميرنا:طيب هييييييييه
اسراء:اخيرا يا اختى
سلمى3:بس رجلك
سلمى1:يا ستى اتكلى على الله ههههههههههههه
سلمى2:كدة هتحملى عليها يا جموسة
سلمى1:ما تقلقيش يا بقرة
منيرة:انا جيت
تغريد:يا هلا يا هلا
منيرة:ميرسى ميرسى
دينا:مين جيه
منير:انا يا دودى
دينا:دة انتى نهارك اسود ازاى مش تعرفينا انك متخانقة مع سونغمين
منيرة:ها
ساره1:وفالحة تقوليلى مالك يا ساره احكيلى سيون ضايقك ولا لأ انتى واطية
منيرة:ما خلاص بقى...يلا يا فتانه
سلمى1:ما انا لازم اذلة ..تيجو بقى نهيص يا عيال نروح ناكل برة زى ما كنا
بنعمل
منيرة:دلوقتى
سلمى1:اه تيجو ونلبس بتاع الباندا
منيرة:ههههههه لا غورى
اسراء:حفلة بكرة
ياسمين:تيك توك تيك توك لسة فى تدريب يا هانم
ميرنا:انا فرحانه اخيرا هنروح مع بعض
سلمى1:الله هدخل انام بقى
(ودخلت وسابتهم)
منيرة:البت دى حاجة من حاجتين يا اما حد فيكم بيحكى ليها كل حاجة يا اما
ذاكرتها ابتدت ترجع
ساره2:ما اظنش
منيرة:انا اظن هووووووف
(عند ديما وكريس فى العربية)
كريس:وحشتينى
ديما(فى سرها):ابو هول نطق
كريس:انا عارف انى مش بتصل بيكى كتير بجد اسف جدا بس علشان الترويجات كتير
وكمان بصور فيلم فى الصين فبروح وبرجع فعشان كدة انا اسف
ديما:ولا يهمك اوبا
كريس:ديما انا عايز
ديما:عايز اية
كريس:ديما انا عاوز اننا نتجوز فى اقرب وقت بعد اما اخلص بس الفيليمن الى
هبتدى اصورهم عايز نتجوز انا وانتى بحيث
ان انتى تقدرى تسافرى معايا فى اى حته اروحها
ديما:ها هو عدى 12 سنة
كريس:ها
ديما:دة بجد
(وقف كريس العربية على نهر الهان)
كريس:وصلنا
ديما:احنا جايين هنا لية
كريس:دة المكان الى اتأكدت فيه انى فعلا بحبك وانى مش هقدر اعيش من غيرك
لما لى تووك هيونغ كلمنى وقالى ان انتى لوحدك هنا
ديما:ها
كريس:ديما انا بحبك فعلا
(وركع كريس على ركبته)
كريس:ديما تتجوزينى..لسة اينعم ممكن على شهر تلاتة او اربعة علشان ابقى معاكى فى كل تجهيزات الفرح بس تتج..
(وقاطعته ديما بوبو على شفايفة....)
ستووووب الشابتر خلص
تعليقات
إرسال تعليق