Fans Love (32)
حب المعجبين البارت ال32
السكرتيرة:استاذ لى سومان راح اجتماع مهم وقالى انك تيجى
المكتب هنا بعد اما تخلصى تدريب
سلمى1:ديييه
(خرجت سلمى1 من الشركة وهى عماله تبرطم كعادتها وباصة فى
الارض وفجأه خبطت فى حد ولسة هتقع لقت نفسها فى حضنها فتحت سلمى1 عنيها لقت ييسونغ
فى وشها)
سلمى1:اوبا
ييسونغ:لحقتك
(بعدت سلمى1 بسرعه)
ييسونغ:ماشية تبرطمى ليه
سلمى1:هههههههه انا ابدا
ييسونغ:الكلام دة مش عليا
سلمى1:ابدا المفروض كنت هقابل لى سومان راح الاستاذ لى سومان اجل المقابلة
لبليل بعد التدريب L ععععععع
ييسونغ:معلشى ههههههههههه
سلمى1:شكرا اتريق اتريق
ييسونغ:هتروحى دلوقتى فين
سلمى1:شركة جيلى فيش ^^
ييسونغ:دى بتاعت فرقة اية
سلمى1:فيكس
ييسونغ:اااه فيكس هو انتى تعرفيهم
سلمى1:طبعاااا
ييسونغ:شخصيا
سلمى1:ااه طبعا ايام الترويجات بتاعتنا كنا بنقابلهم وصورت معاهم اعلان قبل
كدة هيييييييييييييح وجيهم يزرونى من كام يوم فى البيت
ييسونغ:اه شفتهم وهما نازليين
سلمى1:هيييييه يلا هروح انا
ييسونغ:تحبى اوصلك
سلمى1:هروح بعربية الشركة كمساميدا اوبا انيوو
(وجريت سلمى1 على العربية..ودخل ييسونغ الشركة)
(لما وصلت سلمى1 شركة جيلى فيش لقت فانز كتير جدا ليهم واقفين قدام الشركة
وقفت سلمى1 حيتهم ووقعت ليهم ودخلت وبعديها بشوية البنات وصلوا ودخلوا على طول)
سلمى1:مالكم وشكم عامل زى الشراب لية
اسراء:بسبب سلمى2 وانهيوك
سلمى1:يا جذم.. ما ان شاء الله الموضوع هيتحل النهاردة بالكتير وكمان انا
قولتلكم مليون مرة الفانز ملهوش دعوة
بمشاكلنا يعنى انتوا زعلانين مش ذنب الفانز اضحكوا برضة وسلموا عليهم اغبية
-_- مش ذنبهم يشوفوا الشرابات دى ...من اساس انك تكونى ايدول افصلى حياتك الشخصية
عن حياتك العملية
(دخل فرقة فيكس الاوضة)
N:الليدر
بتزعق ههههههه
سلمى1:سنبانيم
:Nبتزعقى لية
سلمى1:هما عرفوا غلطهم وخلاص هههههههههه
N:لا
بجد طيب كويس
هيوك:انتى اية الى جابك هنا
ياسمين:لية مش طايقنى
هيوك:علشان احنا الماكنى زى بعض هههههههههههه
رافى:اسرااء الرابر
اسراء:لا كدة بتحرج بسرعه بجد هههههه
N وسلمى1:يارب صبرنا بقى عععععع
ليو:فى اية يا سلمى ما انتى بتعملى كدة برضة هههههه
سلمى1:بلاش فضايح قدام الاطفال
N :المهم
بقى قررتوا هتعملوا اية
سلمى3:فانتازى طبعا هييييييح
N :من
الواضح انكم لسة مش عارفين الجدول بتاع العرض
سلمى1:هو تقريبا اتقالى وانا نسيتة كككككككك
البنات:يارب صبرنا
سلمى1:يا كلاب
كين:بصى يا ستى اية بقى
سلمى1:لا شكرا ما تكملش انا بكرة الكلمة دى ما تكملش
كين:اسمعى لاخبطك بالبوكس
سلمى1:ياااه انت بتتضربنى
كين:انا لسة لمستك
ليو:اتلم وابعد عنها
كين:اسف
سلمى1:هههههه ايوة كدة
سلمى3:انا عايزة اعرف الجدول
N :انتوا
هتعملوا اغنية لينا واحنا هنعمل اغنيه ليكم وبعدين هنعمل اغنية سوا وبعدين سلمى1 و
ليو هيغنوا اغنية بلوسوم تيرز
سلمى1:لا بجد
ليو:هههههه اه بجد
سلمى1:يييييييس هغنى مع اوبا
(ونطت سلمى1 على ليو واتشعبطت فى دراعه)
سلمى1:ييس ييس
اسراء:اتلمى
سلمى1:انا الكبيرة على فكرة
(دخل كيوهيون الاوضة)
كيوهيون:اسف على التأخير
شاينى ستارز وفيكس(انحنوا):انيوهسايو سنبانيم
(سلمى1 وهى لسة ماسكة ايد ليو)
سلمى1:انت بتعمل اية هنا اوبا
N :ما
هى دى المفاجأه الى كنت مخبيها
سلمى1:مش فاهمه
كيوهيون:انا هبقى مقدم الحفلة وهغنى معاكى انتى وليو الاغنية بتاعتكم وميرنا كمان
سلمى1:ها
ميرنا:ميرنا مين
كيوهيون:لى سومان عايز اكبر دعايا من الاعلام على الحفلة بتاعت سوبر شاينى
البنات:ااااااااااااه
سلمى1:بس انت هتغنى لية اوبا برضة
ميرنا:وانا كمان ليه هغنى
كيوهيون:لى سومان قال كدة
Flash back
(فى اوضة تدريب السوجو)
لى تووك: اه صحيح يا كيوهيون لى سومان قال انك هتبقى المذيع فى حفلة
الكى بى اس فرقة شاينى ستارز هيعملوا عرض مع فيكس وانت سنباى ليهم وكدة
كيوهيون:مذيع بس
لى تووك:اه ما سلمى1 هتغنى مع ليو
كيوهيون: طيب
(خرج كيوهيون من الاوضة وراح على مكتب لى سومان)
لى سومان:فى حاجة
كيوهيون:اه انا مش عايز ابقى مذيع
لى سومان :ها
كيوهيون:انا ممكن اوافق بس تخلينى اغنى مع سلمى1 فى العرض
لى سومان:ايوة يعنى اية هو بمزاجك
كيوهيون:انت عارف انى مغنى بالاد يبقى تخلينى انا اغنى
لى سومان:لأ
كيوهيون:خلاص دور على مذيع غيرى
لى سومان:انت الوحيد الى فى الشركه وقت الحفلة هتبقى فاضى
كيوهيون:خلاص خلينى اغنى
لى سومان:ايييش ماشى بس انت و ميرنا
وسلمى1 وليو هتغنوا مع بعض
كيوهيون:موافق -_-
End flash back
كيوهيون:يعنى مش بمزاجى انى اجى اغنى انا كان نفسى اخد راحة وابقى المذيع
بس لى سومان كان عايز ميرنا تغنى وكدة فالاغنيه هتتقسم علينا احنا الاربعة
سلمى1:لو انت اوبا مش عايز ممكن اقنع لى سومان
كيوهيون:لا عادى بقى علشان الفانز
:N سلمى1 وليو تقريبا كوبل وكيوهيون وميرنا كوبل
كيوهيون:اه صح -_-
سلمى1:هييييه انا مع اوبا
ليو:ياااه
كيوهيون:صحيح هو انتوا مرتبطين
سلمى1:ها
(شاور كيوهيون على ايد سلمى1 ليو)
ليو:ههههه لا بنلعب بس
كيوهيون:طيب -_-
N :مش
هنبدأ تدريب بقى
اسراء:بس انت اية الى جابك بدرى سنباى لسة ورانا احنا تدريب الرقص
كيوهيون:عارف انا جيت اعرفكم وهمشى وهرجع على بليل
سلمى1:ملهوش لزوم اوبا ممكن نتدرب بكرة على الاستيج وخلاص علشان انت اكيد
هتبقى تعبان واحنا هنخلص اصلا متأخر دة تلت رقصات
كيوهيون:-_- ماشى سلام
(وخرج كيوهيون من الاوضة وقعدوا يتدربوا..فى البيت)
انتصار:بصى بقى انهيوك امه الى معترضة مش انهيوك
سلمى2:مش فاهمه
انتصار:يخربيتك بصى يا نيلة سبب
خناق انهيوك معاكى ان امه معترضة ان مرات
ابنها يبقى ليها علاقه بالشغل بتاعنا وكدة وانهيوك شايف انك بتحبى الرقص جدا ومش هتقدرى تتخلى عنى
سلمى2:اية الغبى دة هو اهم بالنسبة ليا من الرقص
انتصار:ههههههه دة بالظبط الى قولناه انا وسلمى1 عموما بقى يا موزه فى فكرة
سلمى1 قالت عليها والواد دونى هينفذها
سلمى2:دونى يبق عوضى على الله
هنفصل انا وهيوك رسمى اذا ما مولعناش قبلها
انتصار:دونت ورى
سلمى2:ربنا يستر
(دخلت منيرة الاوضة)
منيرة:بتعملوا اييييية
انتصار:برة
منيرة:كدة
انتصار:اينعم
منيرة:كلبه
انتصار:اهو انتى هع هع
منيرة:ياااه
انتصار:سلومتى انا ههرب انا روحى الكلية ونكمل كلامنا بليل
منيرة:تعالى يا جزمة
انتصار:انا بص انا بص بصى انا ورايا تصوير
(خرجت انتصار جرى من الشقة)
منيرة:كانت بتقولك ايه ها ها
سلمى2:لامش فضيالك ورايا كليه هيييييييييييييييح
منيرة:يارب تبقى منشكحة على طول يا بنتى
سلمى2:يااارب يا مامى يارب
( فى شركة جيلى فيش)
سلمى1:ععععععع تعبت
اسراء:انتى سخنه اول مرة تشتكى
سلمى1:لية مش بشر انا
اسراء:مش عوايدك
سلمى1:كلاب
هيوك:انا جوعت يلا ناكل
كين:نفس رأى الدونغ سينغ بتاعى
N:كافتريا
الشركة موجودة والاكل موجود يلا
سلمى3:ععععععععع
هيونغبين:مش عاجبك الاكل
سلمى3:هو انا لسة شفته علشان اعترض
رافى:طيب بتتكلمى ليه يا اوزعه قدام مش لسة شفتيه
سلمى3:شكرا شكرا
ليو:يلا ننزل ناكل بقى
(وشد سلمى1 من ايديها وراحوا على الكافتريا)
سلمى1:فين الاكل
ليو:اقعدى وانا هروح اجيب واجى
سلمى1:ماشى
(قعدت سلمى1 على ترابيزة وبصت من
الشباك لقت المعجبين واقفين رافعين البانرات وعمالين يهتفوا..جية ليو ومعاه الاكل)
ليو:ها احكيلى بقى
سلمى1:احكى ايه هههههههه
ليو:انتى وكيو متخانقين
سلمى1:وهنتخانق ليه
ليو:يااه ما تستعبطيش
سلمى1:اصل انا
ليو:عامله نفسك ناسية
سلمى1:ها
ليو:اختك قالتلى انك ناسية حاجات وكدة من ساعه الحادثة بس انتى هى نفس
الشخص المزعج نفس التصرفات وبرضه مفيش حاجه نسياها خالص هههههههه
سلمى(تنحت):عرفت ازاى
ليو:هع عيب عليكى يا بنتى..ها متخانقة مع كيو وصالحك ولا
سلمى1:كيو انفصل عنى
ليو:ها
سلمى1:انت مش شفت خبر مواعدته مع سانى من سنسد وان فرحهم قريب
ليو:هيتجوزها
سلمى1:اه قريب جدا
ليو:انا مش فاهمه الصراحة
سلمى1:ولا انا
ليو:طيب اية بقى خلاكى تكدبى
سلمى1:كيوهيون كان هينفصل عنى يوم الحادثة بتاعتى ... بس فضل مستحمل شوية معايا
تقريبا حس بذنب وكدة وبعد اما هما فى
البيت عرفوا اننا انفصلنا خفت ليفضلوا يزنوا وييجوا يواسنى وكدة فقولت دة اسهل حل
وييسونغ اوبا ساعدنى فى الموضوع بس بعدين علاقة ييسونغ اوبا وكيوهيون بقت تبقى
وحشة وكدة فانا خفت الصراحة فبعدت عن ييسونغ اوبا
ليو:طيب اية رأيك انا اساعدك
سلمى1:ها
ليو:نشوف كيوهيون لسة بيحبك ولا لأ
سلمى1:يعنى انت شايف ان واحد يسيب حبيبتة ويخطب واحدة غيرها يبقى بيحبها
ليو:خلينا واقعيين شوية لو كيوهيون بيحب سانى لية من الاول ارتبط بيكى سنة
ويزيد وعارض اهله بسببك
سلمى1:مش فاهمه
ليو:اكيد فى سبب منطقى
اسراء:سبب اية
سلمى1:يخربيتك بتظهرى امتى
اسراء:بصى اصل انا خلصت اكلى ولقيتك لسة معاكى اكل
سلمى1:خدية يا اخرة صبرى
ياسمين:ثانية امال انا مين
سلمى1:انتى العاقلة الى بتظهر زى الاشباح
اسراء:حوبك
سلمى1:انا بشكر فى ياسمين
اسراء:اه صح بس حوبك برضة
سلمى3:اونى اونى اونى اونى اونى اوووووووووونى
سلمى1:على اساس انى فى بلد تانية ها ارغى يا ضنايا
سلمى3:انا عايزة مصاصه او ايس كريم
سلمى1:غورى من وشى يا جزمة
سلمى3:اوف بقى عليكى
سلمى1:يااااه انتى بتزهقى عليا
سلمى3:عليا الطلاق ما حصل
سلمى1:على التدريب يا كلبة انتى
وهى وبطلى طفح يا اسراء مش هنا وفى البيت
اسراء:تقنيا انا باكل فى البيت علشان ما سبش ساره1 تاكل لوحدها
سلمى1:يااااااارب يارب تتخنى يارب وهنرى ما يعرفش يشيلك
اسراء:تفى من بوقك يا ليدر لية كدة بس يا جدع انا عملتلك اية طيب ما تدعى
على ساره1
ميرنا:حسى ان فى فرق شاسع بين خلة
السنان بتاعتك وبين سيون
ياسيمن:هيهيهيهيهيهي قصف جبه اية
اسراء:ماشى يا ميرنا يالى البوى فريند بتاعك عامل كومباك مع بنات كتير
ميرنا:فين الشتيمه فين الشتيمه عادى ما طول عمر تو بى ام جايبين شلل فى
الامفيهات بسبب البنات الكتير عادى مش جديد يعنى
سلمى3:وجه نظر تحترم الصراحة
سلمى1:اوووف يلا يا عيال
ليو:نكمل كلامنا بعد التدريب
سلمى1:اراسو
اسراء:كلام اية ها ها كلام ايه
(لطشتها سلمى1 على وشها)
سلمى1:اخرسسى بقى صدعتينى
اسراء:اية دة انتى ضربتينى
(وحطن ايديها على وشها
سلمى1:ليه بقى عندك دم وبقيتى تحسى
اسراء:لا اطلاقا بس بسأل بس
سلمى1:على التدريب -_-
(ودخلوا يكملوا التدريب... فى بيت السوجو)
لى تووك:انتوا قاعدين زى عواجيز الفرح ليه يا ضنايا منك ليه
انهيوك:بص انا مش طايق نفسى اصلا
لى تووك:حد كلمك ياض
انهيوك:بقولك اسكت احسنلك يا ليدر واتلم عنى
ييسونغ:انا جعان
كيوهيون:وانا
ييسونغ:حد كلمك
كيوهيون:ها
ييسونغ:يلا تعالا ننزل ناكل سوا
كيوهيون:لا خلاص
ييسونغ:هعزمك انا
كيوهيون:طيب يا هيونغ
لى تووك:احييييييه انت تعبان يا كيو مالك يا بنى
كيوهيون:مالى يا زفت
لى تووك:قولت لييسونغ يا هيونغ يعنى تتحسد
ييسونغ:ما خلاص يا بطه خرفانه بقى
كيوهيون:ليدر حشرى اوى
لى تووك:اتلم تنتون على تنتن واحد نتن والتانى انتن
كيوهيون:كلب
(نزل كيوهيون وييسونغ ودخل دونغهى الشقة)
دونغهى:رايحين فين
ييسونغ:وانت مالك انت ادخل جوة شوف مراتك متضايقة
دونغهى:انتصار؟؟؟
ييسونغ:ونسيت هيوك
كيوهيون:هانت عليك العشرة
دونغهى:اسف وربنا
(دخل دونغهى الشقة ولقى انهيوك قاعد بيتفرج على التلفزيون ومتنح وريووك
قاعد بيقطع بصل ولى تووك بيعيط من البصل
وسيون قالع القميص وواقف بيتفرج على عضلاته وشيندونغ واقف بياكل بسكوت)
دونغهى:يالهوى اية دة انا عايش فين يا جدع ...احم احم
انا جيت
لى تووك:نورت يا اخويا
ريووك:تحب اغرفلك تاكل يبنى
دونغهى:تقريبا انت فى الشقة الى تحت
ريووك:اه بس لقيت عندكم شوية مواعين والواد شيندونغ خس ووشة بقى قد الرغيف
الكيزر فقولت اطلع اغذيكم
دونغهى:اااه...صحيح عرفتوا الخبر الجديد
سيون:قول يا ضنايا
دونغهى:سلمى2 جالها عريس
لى تووك:ها
شيندونغ:وانهيوك
دونغهى:الى انا فاهمه ان انهيوك و سلمى2 بطلوا يكلموا بعض وكدة ..بس
العريس كويس جدا زميلها فى الجامعه واهله اغنيه جدا بس رافضين ان سلمى2 تكون
دانسر وكدة علشان عيلتهم تقليدية شويه فسلمى2 هتسيب الشغل بمجرد ما
تتجوز علشان تتفرع لجوزها
انهيوك:ها
دونغهى:دة الى انا سمعته يا بنى وفهمت اصلا من البنات ان سلمى2 مش هوايتها
الدانس وكدة دى موهبه وهى بس بتستغلها مؤقت
انهيوك:يعنى هى مش عايزة تبقى دانسر كبيرة ومشهورة
دونغهى:لا خالص
شيندونغ:طيب وهيوك
دونغهى:هو الى سايبها انت محسسنى ان
انهيوك:هى فين
دونغهى:تقريبا نزلوا يتمشوا هى والولد دة من شوية
(قام انهيوك بسرعه من مكانه وجرى )
دونغهى:هيهيهيهي
سيون:فى اية دة بجد
دونغهى:لأ طبعا انا بمثل حلو
سيون:ياض فهمنى
دونغهى:هتفهموا بعدين بعدين ههههههههه
(عند ييسونغ وكيوهيون)
كيوهيون:انا اسف يا هيونغ على قلة ادبى معاك
ييسونغ:انا اعترفت لسلمى1 انى بحبها بس هى رفضانى تماما
كيوهيون:ها
ييسونغ:لازم اعرفك ..انا اعجبت بسلمى1 بس مفكرتش احط اى امل ليا معاها بسبب
انها كانت معجبه بيك ولما سبتوا بعض ولقيتها بتعيط كنت متضايق منك ..انك لعبت بيها
كيوهيون:يا هيونغ الحادثة بتاعت سلمى1 ..ابو سانى كان عايزنى انا الى اتضرب
بالنار وكان باعت رجالته ليا علشان اتجوز سانى ولما رفضت بوظ مشروع الى والدى كان
بيحلم بيه لفترة وبابا قعد فى المستشفى فترة
ييسونغ:طيب لية مش قولت يا بنى
كيوهيون:ماكنتش عارف هقول اية يا هيونغ وازاى
ييسونغ:بص يا كيوهيون انت لسة بتحبها
كيوهيون:اصلا ما نستهاش يا هيونغ
ييسونغ:يبقى هنلاقى حل بس استنى شوية
كيوهيون: صعب ان يبقى فى حل انا اتدبست بكونى مع سانى انا بس اخرى اراقب سلمى من بعيد
ييسونغ:هدورلك على حل سلمى اكيد بتحبك
كيوهيون:مش لما تفتكرنى اصلا ...انا هقوم امشى رايح جيلى فيش
ييسونغ:لية
كيوهيون:هغنى مع ميرنا وليو وسلمى1
ييسونغ:طيب فايتينغ
(عند العمارة سلمى2 كانت واقفة قدام العمارة وبتكلم ولد)
انهيوك:سلمى
سلمى2:اوبا
انهيوك:بصى اسمعى
سلمى2:ثانية واحدة بس
انهيوك:لا اسمعينى انا بحبك ومش هقدر اعيش من غيرك انا كنت فاكر انك عايزة
تكملى الشغل وانا مش حبيت اكون عبقه فى طريقك
سلمى2:بس است
انهيوك:انا اسف جدا على الطريقة الى اتعاملت بيها معاكى ما تروحيش لحد تانى
لانى كدة روحى هتبقى ضاعت منى انتى فاهمه (وشاور على الولد الى واقف )..هو عمرى ما
هيحبك قدى مهما حصل انتى بتاعتى انا وبس
سلمى2:بس سيبنى اوضح
انهيوك:يلا هنمشى من هنا
(وشدها من ايديها وسلمى2 ساكته ومش بتتكلم..وصلوا للحديقة الى جنب البيت)
انهيوك:افهمى انا بجد كنت خايف انك تسيبى الشغل الى بتحبية بسببى وانا مش هقدر اعيش من غيرك
واسف على الطريقة الى اتعاملت بيها معاكى ولو انتى مش عايزة ترجعليى فأكدي اختارى
حد احسن منى الولد دة مش هيسعدك
سلمى2:بس انا مش هقدر احب حد غيرك
(انهيوك حضنها جامد)
انهيوك:بجد يا سلمى
سلمى2:اه بجد
انهيوك:امال مين الولد دة
(وبعدها عن حضنه)
سلمى2:ههههه دة كان جاى تبع سلمى1
بيسلمنى الجواب دة
انهيوك:ها
سلمى2:اه والله حاولت افهمك ان مفيش حاجة بس
انهيوك:امال اية موضوع العريس دة
سلمى2:عريس اية هههههه
انهيوك:يا ولاد ال....يعنى كانوا بيمثلوا عليا
سلمى2:ها
انهيوك:ميهمش هسامحهم سلمى انا بحبك ومش هستغنى عنك وبعد الحفلة هنروح ناخد
مباركة اهلى ونتجوز
سلمى2:ها
انهيوك:زى ما سمعتى كدة
(وقرب منها واداها بوبو عميقة ..[احم الكاتبه تنهار]...وبعد عنها براحه)
انهيوك:بعشقك
(عند البنات فى البيت)
منيرة:هى سلمى1 يعنى مش قادرة تستلم حاجتها بنفسها ليه
انتصار:ما تتلمى بقى
منيرة:اصل سلمى2 اتأخرت اوى
انتصار:اصلها بتتصالح مع هيوك
منيرة:ها بجد
انتصار:ايوة تقريبا الخطة ماشية تمام لان دونى بعتلى رسالة بيقول ان انهيوك
نزل بسرعه هار اسود لو مش اتقابلوا
ساره1:طيب لية التشائم يا بومة انتى
انتصار:انا حره انا كائن متشائم
منيرة:طيب تفائلى يا بومة عايزين نخلص
انتصار:يارب يا اختى هو حد يكره ههههههه
دينا:البت دى معتوها جداا
(عند البنات فى شركة جيلفى فيش)
ساره2:يلا بقى نروح
كين:البت دى بتفهم كفاية بقى
N:امرى
لله يلا بينا
رافى :اية الظلم دة
سلمى1:هو بيتكلم صح على فكرة
ليو:يا بنتى انتى اصغر منهم كلهم فاسكتى
سلمى1:ماشى ماشى ..اية دة وياسيمن وباقى البنات اصغر منى
هيوك:ياسمين دى الماكنى بتاعتنا
كلنا انتى ماكنى الولاد بس
سلمى1:ااااااه..اية
البنات:ههههههههه
اسراء:شكلك شراب والله
سلمى1:انا هوريك يا هيوك انا ما كنتش اوقعك بكرة
هيوك:غورى يا بت
(دخل كيوهيون الاوضة)
كيوهيون:احم انيوهسايو
سلمى1:اوبااا انت اية الى جابك احنا هنروح خلاص
كيوهيون:بجد
سلمى1:ديييه
كيوهيون:اااه انا بحسب لسة هتتدربوا تانى
سلمى3:لا كدة خلصنا
كيوهيون:طيب هروح الشركة
هيوك:اية دة يعنى مع سلمى1
كيوهيون:ها
سلمى1(باحراج):انا رايحة الشركة لى سومان طلبنى
كيوهيون:اااه..طيب تعالى هوصلك
ليو:انا هوصلها بعد اذنك سنباى علشان فى موضوع هنتكلم فيه
سلمى1:ها
ليو:نسيتى يا مسطولة
سلمى1:اااه هههههه
كيوهيون:طيب خلاص انا رايح على الشركة انا
سلمى1:دييه
N:يلا
ننزل بقى كلنا
(نزلوا كلهم وراحوا على العربيات..ركب البنات وفيكس عربيات الشركة وليو ركب عربيتة ومعاه سلمى1 وكيوهيون مشى بعربيته)
ليو:ها اية رأيك
سلمى1:رأى فى اية
ليو:انا هساعدك انا
سلمى1:ازاى
ليو:نرتبط
سلمى1:ها
ليو:كدة وكدة مش حقيقى نرتبط انا وانتى قدام كيوهيون وممكن نطلع حتى اشاعات
مواعدة وبعد فترة بسبب ظروف وازدحام جدول الاعمال
معرفوش يتقابلوا فانفصلوا وادى الموضوع اتحل
سلمى1:مش عارفة
ليو:انا شايف ان دة اسهل حل
سلمى1:بس هيوقعك فى مشاكل اوبا
ليو:مش المشاكل الكبيرة الى انتى بتتخيليها
سلمى1:مش عارفة
ليو:فكرى وردى عليا بكرة
سلمى1:ديييه اوبا
(وصلوا الشركة)
ليو:هستنى ردك بكرة
سلمى1:ديييه اوبا
(مشى ليو بالعربية ودلخت سلمى1 الشركة لقت كيوهيون واقف مع سانى..سلمى1
بصتلهم بطرف عنيها ومشيت بسرعه)
سانى:سلمى سلمى
سلمى1:ديييه سنباى
سانى:اية مجتيش تسلمى عليا لية
سلمى1:ها
سانى:شفتينا وعديتى بسرعه
سلمى1:مفيش سنباى انا بس مش متعودة انى اشوفك فى الوقت المتأخر دة
سانى:ااه بس عرفت ان كيو جاى فقولت استناه
سلمى1:ااه ماشى بعد اذنك
(مشيت سلمى1 وسابتها ودخلت مكتب لى سومان)
لى سومان:معلش خليتك تيجى فى الوقت دة
سلمى1:لا عادى
لى سومان:بكرة الحفلة مش عايز اى اخطاء او تأخير
سلمى1:ما تقلقش
لى سومان:فى موضوع عايزك فيه
سلمى1:اتفضل
لى سومان:فى عرض جاى للشركة هو تصوير لمجله وكدة
سلمى1:اه ماله بقى
لى سومان:الملابس بتاعت التصوير هى الى فيها مشكله يعنى للكبار
سلمى1:ها
لى سومان:مفهوم جرئ يعنى
سلمى1:اااه
لى سومان:سنسد بيحضروا للكومباك وريد فيلفيت لسة فى ترويجات واف اكس مش
مهتمين بالموضوع وكدة فأيه رأيك انتى
سلمى1:بس البنات صغيرين
لى سومان:احنا عايزين عضوة واحدة وبصراحه المجله عيزاكى انتى انا اعترضت فى الاول بس بصراحة اقنعونى وخصوصا انها مجله اجنبيه اصلا وهتفيدك فى شهرتك وكدة
سلمى1:اها
لى سومان:انتى موافقة ولا لأ
سلمى1:هو حضرتك محتاج ردى امتى
لى سومان:بالكتير اوى بكرة
سلمى1:خلاص بكرة هرد على حضرتك
لى سومان :طيب اه صحيح خدى بالك لو هتروحى اوضة التدريب بتاعتكم الباب مش
متركب كويس فممكن يقع
سلمى1:دييييه
(خرجت سلمى1 من الاوضة وهى عماله تفكر لغاية اما لقت نفسها قدام اوضة
التدريب وكيوهيون واقف ساند على الباب)
سلمى1:اوبا انت واقف هنا ليه
كيوهيون:عايز بس اقولك على حاجة
(قرب كيوهيون ناحيتها ووقف قصادها)
كيوهيون:بصى عايزك تفهمى ان سانى خطيبتى التانية
سلمى1:ها
كيوهيون:يعنى انا كنت خاطب قبلها واحدة
سلمى1:ماشى انا هعمل اية
كيوهيون:مش عايزة تعرفى مين هى
سلمى1:ودة هيهمنى فى اية
(وبعدت سلمى1 وهى رايحة تفتح باب اوضة التدريب كيوهيون مسكها من ايديها
ولفها لحضنه..سلمى1 بصت لقت الباب هيقع وقعت هي وكيوهيون والباب عليهم)
كيوهيون:سلمى انتى كويسة
سلمى1:دييه انا كويسة
(قومها كيوهيون بسرعه من على الارض)
كيوهيون:انتى لفيتى ليه
سلمى1:الباب لقيته هيقع عليك
كيوهيون:انتى ليه غبية
سلمى1:كنت عايز تقول اية اوبا
كيوهيون:مفيش ..تعالى نروح المستشفى
سلمى1:لأ انا هروح لوحدى هدخل اجيب حاجه من الاوضة بس
كيوهيون:طيب ادخلى جيبى الى انتى عيزاه وانا هستناكى هنا
سلمى1:لا
كيوهيون:ممكن مش تتناقشى معايا
سلمى1:حاضر
(دخلت سلمى1 اوضة التدريب ..فضل كيوهيون واقف ولاقى ييسونغ جيه قدامه)
كيوهيون:هيونغ
ييسونغ:تعالا عايزك
كيوهيون:ثانيه بس علشان مستنى سلمى1
ييسونغ:تعالا ورايا
(وسحب كيوهيون لاوضة تانيه)
ييسونغ:انا عارف انك لسة بتحبها وعايز تقولها بس انت شايف ان دة احسن حل
كيوهيون:لا يا هيونغ مش احسن حل انا كنت هقولها اه بس غيرت رأى
ييسونغ:سلمى1 فاكرة كل حاجة مش نسيت يا كيوهيون سلمى1 بتتدعى وانا وهى
مظبطين كل حاجة مع بعض سلمى1 فاكرة كل حاجة عنك وذكرياتكم ولما كنا فى جبل جيرى
كانت بتحاول تنساك وفضلت تعيط كل يوم بليل لما عرفت خبر ارتباطك بسانى
كيوهيون:يعنى هى فعلا مش نسيت
ييسونغ:نسيت اية انت عبيط
كيوهيون:طيب هى ليه بتعمل كدة
ييسونغ:علشان مش تقف قدامك مذلولة وتحس باحراج انا مكنتش رادى اقولك بس بجد
لقيتك انت وهى عمالين تتأذوا وخلاص انت فاكر لو قولتلها انك لسة بتحبها هى هتسكت
ابسط حاجه هتقولك لية عملت كدة انت عندك رد للسؤال دة
كيوهيون:..لأ
ييسونغ:يبق...(بصوت واطى)سلمى1 واقفة ورا الباب بتسمعنا شوف انت عايز اية
يا كيوهيون عايزاها ترجعلك وتقفوا قدام اهلك وابو سانى ولا هتعمل اية انت لو
جرحتها دلوقتى يبقى كدة خلاص..(بصوت عالى) فهمنى سلمى1 بالنسبة ليك اية
كيوهيون(سكت شوية وبص للباب بألم):عادى بنت زى اى بنت ارتبطت بيها فترة وهى
اتعلقت بيا يا هيونغ انت عارف انى كنت بحب سانى من زمان انا بس حاسس بشفقة ناحيه
سلمى1 علشان انا السبب فى الى حصلها وكمان اخوها ميت وهى يتيمه لدرجة انها معتبرة
صاحبه مطعم مامتها حياتها بائسة وبتحاول تحمينى على الفاضى..هى
ييسونغ:مشيت
(قعد كيوهيون على الارض وعيط)
ييسونغ:انا اسف يا كيوهيون
كيوهيون:انت صح يا هيونغ ما كنش ينفع ابتدى ابصلها تانى
ستوووووووب الشابتر خلص
تحففففة بجد 😍😍😍
ردحذفتسلمي 😘
ربنا يخليكى **
حذف