Fans Love 33

حب المعجبين البارت ال33






ييسونغ:انا اسف يا كيوهيون
كيوهيون:انت صح يا هيونغ ما كنش ينفع ابتدى ابصلها تانى
(جريت سلمى1 على اوضة التدريب وهى جايه تدخل لقت ميس لى بتتصل بيها)
سلمى1:الو
..:انا ممرضة من مستشفى جامعه سيول مامتك هنا فى المستشفى وحالتها حرجه جدا
سلمى1:ها ثوانى  وجايه
(جريت سلمى1 على المستشفى..عند البنات)
سلمى3:سلمى1 اتأخرت
سلمى2:نعمل فيها مقلب ونقولها ان انهيوك ما عبرنيش
منيرة:اتلموا يا عيال هى هترجع تعبانه مش ناقصة
ساره1:ما هى على طول بتعمل فينا مقالب حتى واحنا تعبانين
دينا:فاكرة لما كان فى بنت ضايقتها وراحت سلمى1 فهمتها انها عندها انفصام فى الشخصيه وشخصيتها التانيه دموية جدا ههههههههههههههههه
منيرة:البت فضلت خايفة فترة من سلمى1
ساره2:دة بجد
انتصار:اه والله خوفت بت  وهى فى الثانوية وقلتلها ان شخصيتها التانيه بتعشق القتل واى حد بيضايقها الشخصية التانيه بتظهر على طول 
ساره2:ليه
انتصار:كانت حاطه  صورة  كيوهيون  على موبايلها والبت فضلت تتضايقه  وتقولها اية الاقرف دة وبتحبيه على ايه ...بسبب الموقف دة منيرة  راحت  للمدير ووضحتله كل حاجه
ديما:كانت هتتطرد من المدرسة بس لولا منيرة بقى
دينا:ولا فاكرة لما فهمت بنت تانيه انها اصلا بتحب البنات علشان شافت صورة انهيوك بفستان مارلين مونرو ههههههههه وقالت للبنت انها جميله جدا وتاخد بالها لاحسن تبتدى تهتم بيها ههههههه
ديما:كنت انا بقى الى وضحت للبت لانى كنت معاها فى الفصل بعد اسبوع غياب اخيرا ظهرت البنت ووضحتلها كل حاجه بس كانت مامتها جت ونقلتها لمدرسة تانيه هههههههههههههه وبرضه سلمى1 كانت هتتطرد لولا منيرة
ايثار:كنتوا تسبوها تتطرد احسن
سدين:لية حرام مامى لا
منيرة:يلا يا مجانين
نسمه:ما تيجوا نقعد فى اوضة التدريب ونجيب راميون بقى ونهيص
ميرنا:ورانا حفلة يا جذمة بكرة والراميون هينفخ وشنا
ياسمين:انا هاكل برضة هههههههههه
البنات:اذا موافقين
ميرنا:وانا
ياسمين:مش انتى وراكى حفلة ههههههه
ميرنا:مش هجوع لوحدى
ديما:اذا مين هيقوم يعمل
تغريد:مش انا
منيرة:خلاص ماشى قومى يلا يا تغريد
تغريد:اااااااااااااه لا مش هقوم
منيرة:قومى يا بت
تغريد:ماشى -_-
(دخلت تغريد المطبخ والبنات دخلوا اوضة التدريب..الباب رن راحت تغريد تفتح لقت كيوهيون فى وشها تغريد تنحت)
كيوهيون:ازيك
تغريد:عايز اية يا كيوهيون
كيوهيون:بصى انا عارف انى غلطت كتير فى حقكم
تغريد:انت لو كنت جيت علينا مش كان هيبقى فى مشكلة بس  انت جيت على سلمى وانت عارف سلمى بالنسبة ليا اية وانت اكتر واحد كمان عارف سلمى شافت اية  وبتعانى من اية وفى الاخر اذتها بكل سهوله كأنها ما كنتش موجودة فى حياتك بدل ما تكون جنبها وتساعدها روحت ارتبطت
كيوهيون:انا اسف بس بصى
تغريد:كلمه اسف مش هتنفع تانى يا كيوهيون
كيوهيون:افهمينى يا تغريد انا دة كله علشان مصلحة سلمى
تغريد:انك تجرحها يبقى دة مصلحتها
كيوهيون:اسمعى بس ..فاكرة لما كان فى ناس اتهجموا عليا بالمسدس وسلمى دافعت عنى
تغريد:وياريتها ما دافعت بجد
كيوهيون:صح كان زمانى مت وارتحت على انى افضل بعيد عنها لكن ..لكن دة كله كان ابو سانى مجهزة علشان يأذينى علشان اتجوز سانى وفى نفس الوقت دبس ابويا فى مشروع لو طلع منه والدى هيخسر كل ثروتة ومش بعيد يجيلة جلطة ويموت ووالدى قعد فعلا فترة فى المستشفى  وسانى  مستعدة تنتقم من سلمى بكل الطرق حتى لو اذتها
تغريد:انت بتقول اية يا كيوهيون انا مش فاهمه 
كيوهيون(عيط):زى ما سمعتى يا تغريد والله انا مش سايب سلمى بمزاجى ومش عايز اسيبها ومش بحب حد غيرها بس صعب انى افضل معاها ييسونغ هيونغ فهمنى ان سلمى1 مش ناسية حاجه
تغريد:ها مش ناسية
كيوهيون: ييسونغ قالى ان دة كله علشان محدش يبص ليها ببصة شفقة او اى حاجه تانيه ...سلمى كل تمثيلها انها متتجرحش وانا جرحتها النهاردة وعارف ان الجرح دة هيبقى اكبر كمان من موضوع خيانتى ليها بس كان لازم اعمل كدة يمكن تقدر تعيش فى حياتها احسن..متعرفيش حد يا تغريد بالى انا قولته ليكى...ولا حتى تحاولى تتدخلى تتكلمى معاها دلوقتى مش هى نايمه ا
تغريد:لأ لسة ما جتش
كيوهيون:انا شفتها مشيت وعربيتها تحت البيت
تغريد: هى اصلا مش نزلت بعربيتها ماتقلقش بكرة فى حفلة وسلمى1 ومش هتقدر تسيبها
كيوهيون:انا اسف بجد يا تغريد بس صدقينى انفصالى عنها مش بأيدى
تغريد:انا اسفه يا كيوهيون مش قدرت افهمك
كيوهيون:دة طبعا حقك  هتفهمينى ازاى وانا اصلا مش فاهم نفسى بحب حد ومجبور اعيش مع حد تانى اهم حاجة خدى بالك منها اهم حاجة انتى قولتى ان سلمى1 حاجة كبيرة ليكى يبقى تسمعى كلامى وتفهميها انى وحش وانك شفتينى اكتر من مرة مع سانى واحنا كنا بنتواعد بطريقه غير مباشرة لأنك عارفة انها فاكرة حاجه وانا كدة كدة بعد الحفلة احتمال اسافر امريكا وهنتجوز انا وسانى هناك وكل المشاكل دى هتخلص بس خدى بالك منها علشان  سانى ما تلمسهاش
تغريد:طبعا انت بتوصينى على اختى
كيوهيون:سلام يا تغريد
(ومشى كيوهيون وساب تغريد واقفة متنحه)
منيرة:يخربيتك دة كلة بتعملى راميون
تغريد:منيره اعمليه انتى وانا هنزل ادورعلى حاجة
منيرة:ها
تغريد:سلام
(ونزلت جرى راحت على الشركة لقت سلمى1 قاعده فى اوضة التدريب وعماله تتدرب)
تغريد:سلومتى
سلمى1:تغريد اية الى جابك هنا
تغريد:كنت بدور عليك وقولت ممكن الاقيكى هنا الوقت اتأخر يلا نروح
سلمى1:ااه طيب ماشى
(مشيت سلمى1 مع تغريد ودخلت سلمى1 على الاوضة ونامت على طول)
منيرة:هى الزومبى جيه
تغريد:ودخلت تنام على طول
سلمى2:انا هدخل ابوسها
ميرنا:ههههههههههه يارب تتضربك
سلمى2:مستحيل
سلمى3:استنى هدخل اتفرج وانتى بتتضربى واصور كام صورة هيهيهيهيهيهي
سلمى2:ماشى يا زفته
(دخل السلمتين الاوضة)
سلمى2:سلمولتى
سلمى1:ها
سلمى2:بحبك هاتى بوبو بقى
سلمى1:برة لاضربك بالشبشب
سلمى3:اوونى
سلمى1:بوة
سلمى3:التى شيرت بتاعك متوسخ
سلمى1:ااه صح اطلعوا برة علشان اغير
سلمى2:عليا الطلاق ما يحصل هقلعك التى شيرت بنفسى
(ونطت عليها)
سلمى1:يالهوووووى متحرش الحقونى
سلمى3:هيييييييه هصور صور احلى
(بعد اما شدت سلمى2 التى شيرت لقت ضهر سلمى1 مورم)
سلمى2:يالهوى يا دة
سلمى1:ايه يا بت
سلمى2:ضهرك ماله
سلمى1:ماله
سلمى2:ضهرك مورم ليه يا بت
سلمى1:معرفش
سلمى2:دينااااااااااااااااااااااااا نسمه
منيرة:ايه يا مجنونة
سلمى3:بصى ضهر سلمى1
منيره:هار اسود من اية دة يا بت
سلمى1:مش فاكرة تقريبا من الباب
منيرة:باب اية يخربيتك
سلمى1:فكك بقى غوروا من الاوضة عايزة انام بس هاتى الكريم الى بتحطهولى دة يا مونى
منيرة:ياااه
سلمى1:اخلصى ورايا تصوير الصبح ومش هعرف اتصور بضهرى دة
منيرة:تصوير ايه
سلمى1:غلاف مجله
منيرة:امرى لله
(خرجت منيرة جابت الكريم وحطته على ضهر سلمى1  وخرجت من الاوضة)
دينا:هو اية الى حصل
تغريد:معرفش
اسراء:يمكن فتحت باب من الابواب بتاعت الشكره لان الاوض تقريبا كلها بتتغير علشان كدة روحنا جيلى فيش 
منيرة:اتصدقى اه بسبب كدة ممكن..بس الغبية دة ملحقتش تبعد ازاى
ديما:تلاقيها سرححت ولا حاجه او ممكن تكون كانت واقفة مع كيوهيون ووالباب كان هيقع عليه فراحت حضناه ووقعت فوق كيوهيون والباب وقع عليها ..ههههههههههههههههههههههه
منيرة :هههههههههههههههههههه يخربيك فصلتينى
ديما:اما انا عليا مخيله
ياسمين:تعدميها هههههههه مخيله هبله جدا بجد
ديما:اه هههههههههه
(تانى يوم الصبح)
تغريد:انا هدخل اصحى سلمى1
منيرة:روحى يا اختى خليها تفطر
(دخلت تغريد الاوضة)
تغريد:مش موجودة
منير:تلاقيها راحت التصوير
تغريد:ماشى
ميرنا:مش عادتها تصحى بدرى كدة
منيرة:ههههههه معلشى يا كسولة
ميرنا:احنا هنروح المسرح نتدرب  صحيح فى تذاكر حطيتها على الترابيزة جوة علشان  تيجوا تحضروا
سلمى2:ايه دة طلع عندكم دم اول مرة
اسراء:الصراحة كيوهيون الى جابهم
دينا:ويجيبهم ليه ان شاء الله
ساره1:كنا من بقية اهله
تغريد:اهدوا يا بنات شوية خلاص محصلش حاجه
دينا:انتى الى بتقولى كدة يا تغريد بعد الى عمله دة كله
تغريد:خلاص بقى يا بنات الموضوع انتهوا وهما مفشكلين وسلمى1 الحمد الله نسيت
ساره2:اوه ماى جود
سدين:بوة بوة بوة
ايثار:فى ايه يا ساره
ساره2:بسبب اننا روحنا امبارح من غير سلمى1 تقريبا فى اشاعه نزلت انها هتسيب الفرقة
سلمى3:ايه التخلف دة
ساره2:مش عارفة كلامهم غريب
دينا:بصوا البنت دى كاتبه ايه (امبارح لما شفتهم كان شكلهم مش مبشر وواضح انهم كانوا متضايقين من حاجه)
ياسمين:بعد كده نضحك يارتنا كنا سمعنا كلام سلمى1 ههههههههه
سلمى3:لا دى حيوانه بجد (واو يعنى هيتفككوا اسرع مما توقعت بمراحل واضح انهم مش منسجمين مع بعض وتقريبا شخصية سلمى مع اشاعه مواعدتها مع ييسونغ خلت شخصيتها اسوء...شفتها امبارح بتتضرب حد اسراء وهما فى جيلى فيش)
اسراء:شت دى كانت بتهزر
ميرنا:(هول..اس ام ارجوكى اهتمى باختيار فنانيك) مالها فنانيها ياروح امك
ساره2:(الفرقة دى مش هتبطل مشاكل مواعدة عضوة بالفعل واشاعه عن مواعدة بقية العضوات ودلوقتى خروج واحدة من الفريق ياااه ديسباتش انتى مش شايفه شغلك الايام دى) تقريبها قصدهم عليا

سلمى3:احييييه اية الكلام الى زى السم دة
ميرنا:اشاعه مواعدة كل العضوات احيييه علينا
منيره:اهدوا يا بنات ركزوا ان فى جانب ايجابى وليكم معجبين دونت ورى
اسراء:ربنا يستر..يلا يا بنات علشان نلحق نجهز نفسنا
(رن موبايل دينا)
منيرة:مييين       
دينا:جومى الحوب ^^
(دخلت دينا جرى ترد على التليفون)
دينا:الو

جومى:وحشانى موت
دينا:وانت كمان
جومى:هتحضرى عرض البنات النهاردة
دينا:دييييه
جومى:طيب كويس انا قاعد فى الكرسى الى جبنك على طول
دينا:كدة هنتفضح
جومى:لا اهتم كككككك
دينا:اوبا
جومى:ما تخافيش هتنكر كويس
دينا:ههههههههه اراسو
جومى:البسى اكتر حاجة سيكسى عندك
دينا:هو تى شيرت وبنطلون
جومى:بتبقى سيكسى اوى فيهم يا حياتى
دينا:جومى بطل قله ادب يا بابا وبطل قعدتك مع هنرى يا حبيبى
جومى:انا برضة بقول كدة هههههههههه... هقفل انا دلوقتى وهنتقابل وعندى ليكى هديه
دينا:ايه ايه
جومى:لا مفاجأه اشوفك بليل يا حياتى
دينا:انيوو اوبا
(جت دينا تخرج من الاوضة لقت منيرة وساره2 وسلمى2 واسراء وميرنا واقفين قدام بابا اوضتها وبيبتسموا ببلاها)
دينا:ابو اشكالكم المنيله
(رن موبايل دينا تانى ..البنات بصوا لبعض وابتسموا)
دينا:مش هو مش هو يا كلاب ..دة السنباى الى قابلته فى المستشفى روحت اوصية على الست  الى اهتمت بسلمى اسمها لى دى تقريبا...يبسيو
كيم سو:دينا شى ازيك
دينا:بخير سنباى وانت
كيم سو:انا كويس بصى اختك هتيجى امتى علشان نكمل بقية الاجراءات قالت هتجيب ابن السيدة وتيجى وهو جيه بس هى لسة ما جتش ومش راضيين نحرق الجثة قبل اما هى تيجى
دينا:جثة ايه
كيم سو:السيدة لى الى جت من فترة هنا ..تعبت اوى امبارح وماتت واتصلنا باختك جت شوية وبعدين مشيت
دينا:هاا
كيم سو:نستنا ولا نبدأ
دينا:لا ارجوك هى بس وراها شغل اكيد هتيجى
كيم سو:خلاص وصلت اسف ازعجتك سلام
دينا(بصدمه):سلام
(قفلت دينا التيلفون وفضلت متنحه)
منيرة:جثة اية يا بت
دينا:ميس لى
منيرة:مالها
دينا:ماتت امبارح وسلمى حاليا فى المستشفى


تغريد:ها ماتت
دينا:ايوة  ربنا يكون فى عون سلمى يارب دى هتبقى ..
تغريد:ربنا يستر
ساره1:تفتكروا ممكن تهرب ومتجيش
منيرة:اية الى خلاها تروح بقى تصوير الاعلان سلمى انتى عرفاها مش هتتخلى عن حاجه غير لما تخلصها
ساره1:ايوة 
ميرنا:طيب احنا ناخد بالنا منها بعض العرض دة اهم حاجه
(الساعه تلاته قبل العرض بخمس ساعات سلمى1 وصلت مكان التدريب..اول لما دخلت الاوضة البنات فضلوا يبصوا لبعض)
سلمى1:معلش اتأخرت بس كان ورايا حاجات مهمه اعملها
ميرنا:انتى كويسة
سلمى1:ديييه ومش هكون كويسة ليه
اسراء:ميس لى
سلمى1:احنا ورانا عرض على فكرة ...ميرنا حفظتى كلمات الاغنيه السولو
ميرنا:حفظتها فى الطريق دونت ورى
سلمى1:كويس يلا نتدرب على عرضنا علشان سمعت اننا  مش هنمسك المايكات هيحطوا المايك الحقير الى بيلزق دة
اسراء:بحس بلغبطة وصوتى مش بيطلع فيه
سلمى1:معلش تعالى على نفسك الرقصة رخمه
اسراء:ايييش اراسو
(دخل هيوك الاوضة)
هيوك:سلمى
سلمى3:نعم
هيوك:لا مش طايقك انتى
سلمى1:يبقى انا
هيوك:هههههه بالظبط
سلمى3:بكرهك
هيوك:امشى من هنا يا بت
سلمى1:فى حاجه اوبا
هيوك:اه تعالى اقولك حاجه
سلمى1:طيب هخلص التدريب
هيوك:لا تعالى بس
سلمى1:طيب
(خرجت سلمى1 من الاوضة لقيت ليو فى وشها )
سلمى1:فى اية
هيوك : ليو هيونغ حكالى كل حاجه وانا شايف ان العرض الى قالك عليه كويس وهتقدرية تستغليه حلو جدا
سلمى1:مش عايزة اسبب مشاكل لحد
ليو:اسمعى الكلام دة احسن حل علشان تستريحى
سلمى1:اوبا ارجوك  انا دلوقتى مش فى حالتى ومتوترة انا هدخل اتدرب احسن
(ودخلت سلمى1 وسابتهم)
هيوك:انت شايف رأيك دة صح
ليو:امال انا جبتك تقنعها ليه
هيوك:دة احسن حل ليها بجد
ليو:اكيد يا بنى بالنسبة ليها ممكن كيوهيون يكون فعلا فى حاجه
هيوك:طيب
(فى الاوضه البنات فضلوا يتدربوا لمدة ساعتين وبعدين دخل كيوهيون وليو الاوضة)
ليو:هنتدرب على الاستيج حاليا بتاع العرض بتاعنا
سلمى1:اوكى..يلا يا ميرنا
(خرجوا كلهم من الاوضة وراحوا على المسرح وبعد شوية الكل ابتدى يجهز لبس البنات اطقم متشابه علشان عرضهم

لبس سلمى1 اسراء  وميرنا




لبس سلمى3 وساره2 وياسمين

سلمى1:احنا مش هنريح ماشى عرضنا وبعدين عرضنا مع فيكس وبعدين انا وانتى يا ميرنا هندخل نغير بسرعه ونرجع تانى على الاستيج  فى فرقة تانيه بينا فاصل
سانى:اهدى شوية يا ليدر
سلمى1:انيوهسايو
سانى:ديييه جاهزين للعرض
سلمى1(بصتلها بقرف):طول عمرنا مستعدين...يلا يا بنات نروح نقف قريب من الكواليس
ياسمين2:ديييه اونى انتى كويسة انتى عماله تعرقى من الصبح
سلمى1:ديييه يلا بينا
سانى:جود لاك
سلمى1:مش محتاجينه منك
(بصت سانى لسلمى1 والبنات بعصبية وهما ماشيين وبعدين بصت ليهم وعلى وشها علامه انتصار رهيبه __والبنات واقفين جيه هيوك يكلم سلمى1 )
هيوك:الموضوع دة ياسلمى انا كنت معارض بس حاليا فعلا متفق مع هيونغ هتقدرى كدة تخلى كيوهيون ينساكى وكمان ييسونغ
سلمى1:اوبا انا
(عدى واحد من العاملين وخبط سلمى1 راح حضنها هيوك ولحقها على اخر لحظه)

هيوك:انتى كويسة
سلمى1:ديييه
(عدى كيوهيون ولقى سلمى1 فى حضن هيوك)
كيوهيون:المفروض المواضيع دى مش هنا فى كاميرات
سلمى1(بصتله بعصبية):معلش ازعجناك
الاستف:شاينى ستارز على الاستيج
اسراء:فايتينغ جيرلز
(بعد العرض دخل سلمى1 وميرنا جرى غيروا هدومهم)
سلمى1


ميرنا


ليو:واو انا هطلع مع الجميلتين دول المسرح واو انا بجد محظوظ جدااا
كيوهيون:يلا دورنا قرب
سلمى(بدلال مصطنع)1:اية رأيك فى فستانى اوبا
كيوهيون:حلو
سلمى1:اها عارفة انا اقصد اية رأيك فيا لايق عليا
كيوهيون:اى حاجه بتليق عليكى
(جت سانى من ورا كيوهيون وحضنته)
سانى:اوبا
كيوهيون:قولتلك مليون مرة بلاش الحركات دى هنا مفهوم
الاستف:يلا اجهزوا على الاستيج
(دخلوا وقفوا واستعدوا على المسرح)
الاغنيه
 https://www.youtube.com/watch?v=WhE9jHG3N9Y

ليو:الوداع يسيل على خديك مثل الدم
شفاهك تسألنى لما هو محزن جدا
كيوهيون:لا لا تأتى لا تصنعى هذا الوجه
فقط تجاوزينى
ميرنا1:كلمات لا تحصى من الحب لقد همسنا بها
وعودنا تنكسر حاليا
سلمى1:لا هذا حلم عيناك تخبرنى بهذا 
فقط عانقنى مجداا
ليو:احببتك اهتممت بك هذا كل شئ
احببتك والان اكرهك هذا هو السبب
ميرنا:هل تعتقدنى لا اعرفك انت تكذب الان
مازلت تحبنى
مازلت نفس الشئ
كيوهيون:انا لا احبك
سلمى:انه يحبنى لا انه لا يحبنى
اقتطفت بتلات الازهار مع بكائى الغير منتهى
بتلات الازهار غمرت ساقى
ليو:كل بتله قد سقطت
تبدو مثلنا تؤلم قلبى
ميرنا:لماذا علينا ان ننفصل
كيوهيون: احببتك اهتممت بكى هذا كل شئ
ميرنا(لا تقل هذا)
كيوهيون:احببتك والان انا اكرهك هذا هو السبب
سلمى1:هل تعتقدنى لا اعرفك 
مازلت تحبنى مازلت نفس الشئ
ليو:كل يوم كنت وحيدا بسبب حمايتى لكى
سلمى1:انا اسفة على الاوقات المؤلمه لن اخسرك مجددا 
تعال الى احضانى الان
كيوهيون:انا احبك انا احبك هذا كل شئ
حتى لو احترق قلبى وانفجر
ميرنا وسلمى1:سأبقى هنا الان لأن لدى الكثير لافعله لك
لا هناك الكثير انا مدينه لك به
انا شاكره جدا
كيوهيون وليو:دعينا لا نكبر مفترقين



بعد اما خلصت الاغنيه دخلت سلمى1 جرى وهى بتعيط
ميرنا:اونى استنى هنا ما تمشيش
سلمى1:انا تعبانة يا ميرنا وورايا بكرة اعلان علشان اصورة
ليو:مش هنحتفل
سلمى1:مش فايقة انى احتفل حاليا اسف اوبا
(اخدت سلمى1 الجاكت بتاعها ومشيت ...اتقابل البنات مع فرقة فيكس والسوجو وراحوا يحتفلوا مع بعض)
منيرة:سلمى روحت لية
ميرنا:معرفش والله بس اكيد تعبت او حست بملل يعنى وهى كمان صحيت قبلنا كلنا
ييسونغ:لية
اسراء:كانت بتصور اعلان لمجله تقريبا معرفش
لى تووك:هو كيوهيون  مشى
ليو:من زماان
لى تووك:طيب
جومى:يلا بقى نحتفل بالبنات وانا بخطوبتى انا ودينا دة طبعا بعد اذن منيرة
دينا:ها
جومى:اية مش عجبك
دينا:خطوبة مين
منيرة:اخيرا يا بت لولولولولى
لى تووك:جرى اية يا فرقة عرة انا الليدر لازم اتجوز الاول

سونغمين:اهدى يا عم بطه
جومى:تقلقش يا عم انت هظبط انا بقول خطوبة علشان تبقى رسمى بتاعتى ليا انا وبس
دينا:ها
منيرة:البت تنحت
دينا:انا فين
(جومى مسك ايد دينا ووقفها قصداه )
جومى:دينا انا بحبك جدا (وقرب منها واداها بوبو)

البنات:وووووووووووووة..
(جومى بعد عن دينا وقعد مكانه ودينا وشها احمر ابتدى الشباب يخبطوة على كتفه)
هنرى:انت منحرف ععععع
لى تووك:ياااه برة
جومى:يااااه واحد ومراته انتوا مالكوا
دينا:ها مراتك
سلمى3:ههههههههه اونى مخها طار لبعيد يعينى
ساره1:يييييس هخلص منك يا دينا
سيون(بصلها بحب):عقبال اما يخلصوا منك يا حياتى
البنات:وووة
سلمى3:اية الاقرف دة يييييييييع
ميرنا:بلاش انتى بس علشان لو كان سيهيون هنا كنتى فضحتينا
سلمى3:ها
(جيه صوت من وراهم)
سيهيون:ومين قال ان سيهيون مش هييجى
سلمى3:اوبااااا
(ونطت عليه وحضنته)
ميرنا:واضح ان فى اجماع انى هفضل متنيلة كتير لوحدى
ساره2:ما تتصلى بوويونغ ييجى
ميرنا:بيجهز للكومباك وبيتدرب بقى وكدة
ساره2:ماشى
(وبصت ورا سيهيون..سيهيون ابتسم بخبث)
سيهيون:هيونغ جاى ورايا دونت ورى ههههههههه
(بصت ياسيمن لهيتشول بقرف)
هيتشول:بووة
ياسمين:شفت يا اخويا المفاجأت مش زيك عيل تنح اقولك فاجأنى تقف تستناى بعد التدريب وانت حاطط وش عفريت وتقولى فجأه ابو شكلك يا هيتش مش رومانسى يلا يلى شعبان عبد الرحيم احلى منك
هيتشول:اتريقى اتريقى يا اوزعه
منيرة:ياارب اخلص من ناقر ونقير دول
ليو:واضح ان هم بيفضحوا بعض
كين:بيفضحوا بعض اية دول بينشروا غسيل قذر قدام الناس هههههه
هونغبين:قشطه انا بحب كدة
اسراء:انتوا جايين تشمتوا فينا
رافى:اه ليه ههههههه
سيهيون:لو سمحت عايز اسرق سلمى وساره2 لهيونغ
نسمه:اسرقها يا اخويا وماله كتكم البلاوى فى الرومانسية الى تجيب الاقرف دى وساره2 هيونغتك ييجى يخطفها
سيهيون:هههههه طيب 
سلمى2:انا متضايقة
سلمى3:طيب الحق امشى انا قبل اما تحكى شريط حياتها يلا يا بيبى
سيهيون:انيو
سلمى2:البت دى زباله
ميرنا:طلعة شبهك ككككككككككك
سلمى2:لا وانتى الصادقة احنا الاتنين طالعين لسلمى1
انهيوك:متضايقة ليه يا حبى
سلمى2:معرفش  ليا مزاج اتضايق
انهيوك:ما تتضايقيش
سلمى2:طيب هههه
ساره2:بمناسبة سلمى1 فين سدين
نسمة:شوقا خطفها من شوية وقال هرجعها البيت
منيرة:الله حلو الخطف دة
سونغمين:تحبى تجربية
البنات:ييييييييييع  ششششششش
سونغمين:جت عليا انا والغلبانه
ساره1:انت هتتجوز منيرة يعنى هتكون بابا فانت فاهم يعنى اية يكون اب بيعاكس ام قدام الاطفال شئ مقزز جدا
سونغمين:اطفال مين بس يلا يا شحطه منك ليها
دينا:عععععععع بابا ما بيحبناش
رافى:يعينى عليك يا سنباى
ريرووك:الموضوع دة بفكر انشر فى راديو سوكيرا سونغمين اب لكام شحطه هههههههه
(بصت نسمه لريووك الى واقف قدام باب المطعم وجريت عليه)
نسمه:انت جيت امتى
ريووك:لسة دلوقتى حالا
نسمه(خبطته على كتفه):اتأخرت ليه
ريووك:علشان كنا بنسجل حلقة سوكيرا اسف
نسمه:ولا يهمك
(ريووك ادى نسمه بوبو على خدها)
البنات:وووووووووة
نسمه:بتهيصوا انتوا فى الهيصة
البنات:جداااااااا
ديما(بصوت عالى):بس بقى
منيرة:بسم الله الرحمن الرحيم بيطلعوا امتى دول
ديما:انا عماله اقول هيسكتوا هيسكتوا بس بقى كفاية صدعت
ساره1:ديما شربت سوجو يا جدعان وشكلها كدة سكرت
(دخل دى او وكريس جريت ساره2 وحضنت دى او )
ساره2:اوبا وحشتنى
دىاو:وانتى كمان يا حياتى
ميرنا:مين الى كان ضد الرومانسية دلوقتى ههههههههههه
كريس:ديما فين
تغريد:اهى مرزوعه هناك اهى وسكرت وهتقرفنا بقى
ديما:ياااااه انتى بالذات ما تتكلميش
تغريد:هتعملى اية يا اوزعه
ديما:ايجو هو لية كل الى بيحبوا الرابرز مستفزين
تغريد:ديما
ديما:بووووووة
منيرة:كريس خد ديما وخرجها برة لو سمحت علشان ديما دلوقتى هتقعد تقول كلام غريب مين الى خلاها تشرب يا جدعان اصلا
ساره1:تقريبا هى افتكرت ان الكوباية دى ميه وبلعتها مرة واحدة
كريس:ايجووو مجنونة
هيوك:وانا الى كنت فاكر سلمى3 هبلة طلع العيلة كلها
N:شكلهم كدة يا اخويا
(وشالها كريس على ضهرة ومشى ..قعدت تغريد مكانها وهى مبلمه)
دونغهى:اية يا جدعان سكتوا ليه
ساره2:اكلتوا سد الحنك ولا اية فوقوا يا هبل
تغريد:انا تعبانة وعايزة اروح
لى تووك:تعالى هوصلك
تغريد:لا خليك
لى تووك:لا هوصلك اصلا انا كمان تعبت
تغريد:اراسو
لى تووك:حاولوا محدش يتأخر علشان الشغل بتاعنا بكرة
انيهوك:يييس
(خرج لى تووك وتغريد وراحوا على العربية...عند سدين وشوقا)
شوقا:سدين
سدين:دييييه
شوقا:هو لو احنا اخرنا معاد فرحنا شوية هتزعلى
سدين:لا طبعا اوبا
شوقا:اصل فى لغبطة فى الجداول وكدة فكدة ممكن نأجل الفرح شهر يعنى
سدين:ديييه اوبا
شوقا:مش زعلانه
سدين:اوبا انا اهم حاجه عندى انى اشوفك ناجح دة بس المهم اوبا
شوقا:سارنهيو
(وقرب من سدين جامد واداها بوبو...عند سلمى3 وسيهيون)
سيهيون:سلومتى
سلمى3:دييه
سيهيون:اية رأيك نهرب ونتجوز
سلمى3:هنهرب فين ههههه
سيهيون:هنروح مصر واتقدم لاهلك رسمى ونتجوز هناك
سلمى3:وهتاخد بالك منى لو المعجبين ولعوا فيا
سيهيون:مجدش هيقدر يلمسك طول ما انا عايش
سلمى3:ههههههه خلاص يبقى الفان بويز بتوعى هيقتلوك
سيهيون:لية انتى شم هتعتزلى
سلمى3:هعتزل ليه
سيهيون:علشان هنتجوز
سلمى3:هو انت هتعتزل
سيهيون:لا
سلمى3:وانا هعتزل لية
سيهيون:علشان الاطفال
سلمى3:ياااه اسكت خالص انت خليتنا اتجوزنا لا وكمان جبنا اطفال اسكت خالص يا سيهيون
سيهيون:ومين هيربى ولادى
سلمى3:اول بس لما ييجوا هقولك ههههههه
سيهيون:طيب -_-
(عند تغريد ولى تووك فضلوا فى العربية ولى تووك راكن تحت البيت)
لى تووك:مش هتطلعى
تغريد:اوبا عيزاك تعرف حاجه
لى تووك:مش دلوقتى
تغريد:اوبا انا كنت بحب انهيوك ولما هو وسلمى2 ابتدوا ينجذبوا لبعض انا بعدت تماما عن الموضوع وفى نفس الوقت انت ابتديت تدخل حياتى وسلمى1 كانت عارفة كل حاجه ورغم عن كدة اصرت ونستنى انهيوك بحبك ليا وابتديت احبك  انا لما قولتلك انا بحبك  ما كنتش مجبورة انا كنت بقولك الى انا حساه فعلا انا غلطت انى محكتلكش من الاول اوبا انا اسفة بس انت لازم تعرف لان بجد الحقيقة دى تعبانى اوى ومش قادرة اخبى عنك
لى تووك:لسة بتحبية
تغريد:لو كنت لسة بحبه عمرى ما كنت هقدر اقف قدامك واقولك بحبك اوبا عارفة انى غلطت من الاول انى مش قولتلك رغم انى كنت عارفة شعورك ناحيتى وكنت بخدعك
لى تووك:تغريد يعنى الموضوع انتهى صح
تغريد:ديييه
لى تووك:يبقى مش عايزك تجيبى سيرته تانى موافقة
تغريد:دييه اوبا
(حضنها لى تووك)
لى تووك:انا كنت عارف كل حاجه من البداية على فكرة سلمى1 حكتلى لما قلتك حاسه بالذنب ناحيتى وكنت مستنى انك تيجى تقوليلى ولو ماكنتش قولتيلى كنت هسامحك برضة على فكرة لان سلمى1 وضحتلى كل حاجة والى حصل وقالتلى انك عمرك ما هتقولى حاجه مش حساها
تغريد:ها سلمى1
لى تووك:اه حكتلى قالتلى تغريد ممكن تتوتر ومش تحكيلك وكمان قالتلى دة حب معجبين يعنى الى انتى حبتيه لانهيوك يعنى انا حبك الاول برضة هههههههه
تغريد:ههههههههههه سارنهيو اوبا
لى تووك:نادو
(وقرب منها واداها بوبو..بعدت عنه تغريد بسرعه وطلعت جرى ..دخلت تغريد الشقة ولقت سلمى1 بتتدرب)
تغريد:ماذا تهببين
سلمى1:بتدرب
تغريد:يا بنتى ريحى جسمك شوية
سلمى1:حاضر
تغريد:محكتليش لية يا كلبه
سلمى1:على ايه
تغريد:انك معرفة لى تووك انى كنت معجبة بانهيوك
سلمى1:البطة دى خرفانه بزياده ورغاية
تغريد:انتى كلبة
سلمى1:انا تعبت اتصدقى هدخل انام
تغريد:سلمى انتى كويسة
سلمى1 ومش هكون كويسة ليه
تغريد:انتى عارفة
سلمى1:عارفة ايه
تغريد:سلمى انتى منستيش حاجه انتى بتمثلى
سلمى1:انتى بقيتى بتخرفى انتى كمان
تغريد:سلمى انا عارفة كل حاجه بطلى بقى انا اختك ولازم يبقى فى حد جنب علشان تسندى عليه
سلمى1:تغريد بطلى كلام ملهوش اى معنى
(دخلت سدين الشقة وسلمى3)
سدين وسلمى3:احنا جينا
تغريد:انتوا كنتوا مع بعض
سلمى3:لا قابلنا بعض قدام بابا الشقة
تغريد:اااه
سدين:ماذر انتى لسة صاحيه
سلمى1:دييييه يلا تصبحى على خير يا دوتر ونامى بدرى يا سلمى الكلب
تغريد:سلمى انا لسة مخلصتش كلامى
سلمى1:لا خلص يا تغريد ومتجيش ورايا الاوضة مفهوم
(دخلت سلمى1 وسابت تغريد واقفة والبنتين واقفين عمالين يبصوا بعض..تانى يوم الصبح)
سلمى3:الله الحفلة التعليقات عليها جميله اوى
منيرة:طيب الحمد الله
نسمه:انتى بتشوفى التعليقات فين
سلمى3:اليوتيوب
نسمه:ادخلى موقع ديسباتش اكيد منزلين حاجه
سلمى3:قشطه
(فتحت سلمى3 موقع ديسابتش )
سلمى3:احيييه
منيرة:ايه يا بت
سلمى3:اونى سلمى1
منيرة:مالها
سلمى3:نزل عنها مقالين
دينا:اية الى سلمى1 لابساه دة









منيرة:ورينى كدة
دينا:من امتى الاس ام بتعبت الايدولز لمفاهيم تصوير بلس18
منيرة:تقريبا لى سومان اتجنن
سلمى2:طيب استنى كدة المقال التانى بيتكلم عن اية
سلمى3:سلمى1 بتواعد 3
سلمى2:ها دة ازاى يعنى
دينا:موجود فى المقال صور لسلمى1 مرة مع كيوهيون وصورة مع ييسونغ وصورة من حفلة امبارح بس مع هيوك من فيكس
سلمى2:ازاى مش فاهمه ايه الى بيحصل
ميرنا: احييه الصورة دى من حفله امبارح
تغريد:ايه الى حصل
اسراء:اونى امبارح واحنا طالعين على المسرح كانت بتكلم هيوك سنبانيم وبعدين حد من العمال وهو بيعدى خبطها هيوك سنباى لحقها بس مفيش حاجه بينهم وانا متأكدة من كدة
سلمى3:التعلقيات بتتكلم ان علشان كدة سلمى1 هتسيب الفريق وبيتكلموا انها حتى عملت جلسة التصوير من ورا الاس ام
منيرة:احنا مش هنخلص من المشاكل
(خرجت سلمى1 من الاوضة وهى لابسة جاكت وبنطلون ولابسة النضاره والماسك)
منيرة:انتى رايحه فين
سلمى1:رايحه الشركة لى سومان اتصل بيا
منيرة:انتى اتهبلتى ولا اية نظامك واية جلسه التصوير دى
سلمى1:شغلى مش بمزاجى يعنى
تغريد:انتى بتستهبلى يا سلمى
سلمى1:عقد وجيه للشركة ولى سومان عرض عليا وانا وافقت
منيرة:ازاى توافقى على حاجه زى كدة فهمينى
سلمى1:وانتى مالك انتى اصلا بيا انا كبيره و اقدر اتصرف
(ضربت منيرة سلمى1 على وشها)
منيرة:انتى ازاى بتتكلمى كدة اصلا
سلمى1:شكرا يا استاذة انا نازله
(مشيت سلمى1 وسابت منيرة واقفة متنحه والبنات بصيين لمنيرة باستغراب)
دينا:فى اية يا منيرة
منيرة:انا ازاى ضربتها كدة يا دينا
(اترمت منيرة فى حضن دينا وقعدت تعيط)
دينا:اهدى بس يا منيرة سلمى1 غلطت فى حقك وفى حق نفسها
منيرة:وانا من امتى ضربتها علشان غلطت
دينا:يمكن تفوق لنفسها شوية يا  منيرة

ستوووووب الشابتر خلص

تعليقات

  1. Oops 😲
    اييه القفلة ديييي؟!!!
    حلووة جدااا بجد😍
    فييييين الباااقي؟؟؟
    هينزل امتى؟؟؟
    يااااريييت بسرعة
    (ارجوووووكيييي)💗😘
    من فضلك من فضلك من فضلك من فضلك من فضلك

    ردحذف
    الردود
    1. الحمد الله انه عجبك وان شاء الله كلها كام ساعه وينزل البارت الجديد^^

      حذف
  2. كل دي ساعااات؟!!😲😲
    امال لو كانت دقاايق كانن اي اللي هيحصل 😭😭
    فييين البارت الجديييد؟؟؟ هينزل امتى بجد بقى؟
    واللي بعده وواللي بعده واللي بعده 😍😄

    ردحذف
    الردود
    1. والله حصل ظروف خارج عن ارادتى البارت كان كامل بس النت فصل فاتمسح وعدت الكتابه من اول وجديد

      حذف
  3. كل دي ساعااات بجد؟! 😔😔😔

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة