Fans Love 36
حب المعجبين البارت ال36
(فتحت
سدين عنيها ببطء شديد جدا لما سمعت صوت همس وضحك والشمس جت على عنيها..فتحت عنيها
للحظات وبعدين قفلتها وبعدين فتحتها مرة
واحدة )
سدين:ععععع انتوا واقفين هنا ليه
منيرة:صباح الخير يا عروسة
سدين:انتوا كنتوا هتخلونى المرحومة واقفين هنا ليه
منيرة:الساعه 9
سدين:ايوة بتعملوا هنا اية احنا هننزل على 11
سلمى3:اول حاجه حمام العروسه...واحنا عملنا استعدادتنا كامله
سدين:ها
منيرة:بنات كتفوها
سدين:ها
(نطت دينا على سدين ومسكتها من ايديها وساره1 من رجلها وديما قربت لمت
شعرها)
منيرة:اول حاجه ماسك الطين ودة مستخرج من احسن انواع الطين
سدين:لا بجد
منيرة:ايوة
سدين:طيب ما ممكن تحطولى الماسكات والحاجات دى وانتوا سايبنى مش لازم
تكتفونى كدة
ايثار:اه صحيح اية وجه النظر
منيرة:معرفش بس سلمى1 قالت لازم نعمل كدة...قوموا يا عيال
(هوبا دبل كيك قامت سدين جرى من على السرير)
سدين:اخرتى احط طين على وشى يلا يا بت منك ليها كتكوا الاقرف
(وجت تخرج من الباب لقت سلمى1 واقفه وسانده الباب برجلها)
سلمى:هاى
سدين:عععععععع
سلمى1: سؤال بقى انهى كلمه مفهمتوهاش لما قولت سدين لازم تتكتف
منيرة:الحمد الله انك كنتى واقفه يا بنتى
سلمى1:امال هعتمد عليكوا..يلا كتفوها
سدين:مااااذر
سلمى1:معلش والله الماسكات حلوة وهتخليكى احلى معلش
سدين:بتضايق هفضل قاعدة ساعه فى طين
سلمى1:روحى يا بت -_- لاضربك
سدين:اوووف عليكوا
منيرة:دة ليكى انتى يا هطله
سدين:بوف عليكوا -_-
(وبعد ساعتين من ماسكات وتمرينات غريبة وكلام اغرب مش مفهوم من ديما وتغريد
..ربنا هداهم وساتعدوا يروحوا على الفندق علشان يجهزوا)
منيرةكل واحدة تشيل مسؤليه فستانها ما عدا سدين لانها اصلا مش عارفة تشيل
مسؤليه نفسها
سدين:هههههههه انا هتجوز
منيرة:يلا يلا يلا
سلمى1:تصحيح للأخت منيرة حضرتك احنا مش فى جيش او تدريب للقوات الخاصه احنا
رايحين ننبسط ونجهز علشان فرح الموكوسه سدين
سدين:اووة ميرسى كتير ههههههههههه
منيرة:البت حالتها اتأخرت يلا بسرعه نروح الفندق
(نزل البنات وراحوا على الفندق ... الساعه 11 بالظبط كان البنات وصلوا
الفندق وقسموا نفسهم طبعا عدد البنات كان محتاج اكبر جناحين فى الفندق دة غير الجناح
الخاص بسدين وبعد تقريبا ست ساعات من الميك اب والشعر ..البنات خلصوا ووقفوا كلهم
قدام اوضة بالفساتين
وماسكين بوكيهات الورد البيضا
خبطت منيرة على باب اوضه سدين)
منيرة:سدييينو
سدين:ها
منيرة:ندخل
سدين:اه ادخلوا عايزة اشوفكم
(دخل البنات الاوضة ووقفوا...وشافوا سدين خرجت قدامهم تنحوا وفتحوا بوقهم ...كانت سدين واقفة فى وسط الاوضه بالفستان)
سدين:واو شكلكم يهبل الفساتين توحفه بجد عليكم زوقى طلع حلو
الازرق عليكم يهبل اتصدقوا نفس لون البوكيه بالظبط
(ومسكت بوكيه الورد فى ايديها)
...احم احم مالكم متنحين ليه
سلمى2:مين دى
ميرنا:معرفش
ايثار:تفتكروا هى خطفت سدين وخرجت من ديزنى لاند
سدين:ياااه فى اية
سلمى3:بت هو شوجا عارف انه هيتجوز قمر كدة
سلمى1:عامله شبه الاميرات بتوع ديزنى
سدين:يييوة بتكثف
ايثار:بطلى كدب بقى يا شيخه انتى وش كسوف انتى
سدين:ماشى يا عرة العرر
منيرة:اهدى يا اختشى الفستاه فظيع متضيعيش شكله باخلاقك دى
سدين:مالها يا عنيا
منيرة:عععععع اهدى
دينا:اسكتى لتتحول علينا وساعتها ممكن اقتلك يا سدين
(دخلت ام سدين ..واول لما شتفت سدين عيطت)
ام سدين:بنتى جميله جدااا
منيره:عقبال ايثار كمان يارب
ام سدين:يااارب
البنات:يااااااااااارب
ايثار:واضح انى مهمه اوى وخايفين عليا لامشى
سلمى2:انتى فاهمه غلط احنا عايزين نخلص منك يا روحى
ايثار:ااه يا كلاب
(دخل شوجا الاوضة..اول لما دخل وشاف سدين فتح بوقة وتنح)
سلمى1:خد بالك لدبانه تدخل بوقك
(شوجا وشه احمر وحط ايده على شعره)
منيرة:اتملى يا جذمه
شوجا:انا اسف انى دخلت مرة واحده
سلمى1:لا تنور يا شوجا
شوجا:انا هنزل تحت علشان الضيوف ماشى
(فضل شوجا متنح لسدين وابتدى يرجع بضره لغايه اما اتكعبل ووقع فى
الارض..جريت سدين عليه ومسكته من ايده وقومته....فضل شوجا باصص لسدين وماسك
ايديها)
سلمى1:طيب انا امها المزيفة تمام بالنسبة لمامتها الى واقفه ولا باباها الى
واقف وراك
(بص شوجا وراه بسرعه ووقع تانى على الارض ..وفضل البنات يضحكوا)
سدين:مااذر
سلمى1:هههههههههه والله شوجا كيوت جدا...روح يابنى علشان الضيوف ليحصلك
مصيبة..اكيد اللعنه الدونغيه بتتنشر فى المكان ودونغهى وصل
شوجا:اه دونغى سنبانيم وصل
سلمى1:ايووة انا كنت متأكدة
شوجا:اه سلمى1
سلمى1:بووة
شوجا:انا جبلتك البيست مان بتاعى علشان يبقى معاكى فى الفرح
سلمى1:مين ها ها
شوجا:خليها مفاجأه بس يلا انا هنزل
سلمى1:عارف انا كدة هبتدى احبك يا شوجا
شوجا:بجد طيب كويس ^^
(وخرج شوجا من الاوضة جرى)
منيرة:انتى ما قولتيش لهيوك ييجى ليه
سلمى1:علشان نعلن انفصالنا فى اقرب وقت
ام سدين:هتنفصلى عن حبيبك
سلمى1:لا دة موضوع طويل بس عموما هو مش حبيبى دة تمثيل فى تمثيل انا ما
حبتش غير مرة واحده بس ههههههههه
(سمع البنات صوت خبط على الباب)
تغريد:مين
لى تووك:انا
تغريد:مين يعنى
لى تووك:بتاع اللبن يا تغريد
تغريد:تيييكى
منيرة:وحيات امك انتى معرفتيش صوته ..دة صوته مسرسرع زى الفل
لى تووك:تسلمى يا منيره..هتفتحوا ولا هتفضوا وسايبنا برة كدة
(جريت تغريد تفتح باب الاوضة [وياريتها ما فتحت العيال بينوروا...الكاتبه
بتنهار ]...فتحت تغريد باب الاوضة لقت الشباب كلهم واقفين قدام الباب وكل واحد لابس بدله سودا
وكرافته زرقا)
البنات:احيييه
جونغ كوك:انا جيت
البنات:ها *.* (وعنيهم طلعت قلوب ونسيوا تماما الى واقفين قدام الباب)
تغريد:نورت يا جونغكوك
لى تووك:لا بجد
جونغ كوك:انا جاى لسلمى1
سلمى1:انا
جونغ كوك:اييوة هيونغ قالى انك لوحدك فانا جيت ^^
سلمى1:هههههههههههه انا بحب شوجا اووى
تغريد:العرة شوجا
لى تووك:فى حاجه يا تغريد
تغريد:ابداا يا كابتن والله
نسمه:كوكى
جونغكوك:انيوهسايو (وابتسم)
نسمه:ههههههههههه
ريووك:لا بجد
نسمه:ووكى
ريووك:مش كان كوكى
نسمه :ما تفهمنيش غلط
سلمى:طيب هسيبكم انا بقى تتخانقوا وهنزل مع جونغكوك...ما يلا يا بت منك
ليها علشان ما اعوركوش دة فرح بنتى
ريووك:حسابك معايا بعدين يا نسمه
(ونزل البنات كل واحد فى ايد البوي فريند الى هيولعوا فيهم والبنات مطنشين
خالص وعمالين يقروا على سلمى1 الى متشعبطه فى دراع جونغكوك...وبعد مراسم الفرح
..كل واحد اخد جثته اقصد مزته ورقصوا سوا ..وسلمى1 ورقصت مع جونغكوك فى نفس الوقت
كان كيوهيون بيراقب سلمى1)
ييسونغ:اييه مالك
كيوهيون:مفيش -_-
ييسونغ:لا بجد
كيوهيون:اه -_-
ييسونغ:مالك
كيوهيون:يعنى هى قالت لام سدين انها ما بتحبش حد وواقفة بترقص مع جونغكوك
ييسونغ:ما انت برضه قولت انك ما بتحبش غيرها ورغم عن كدة هتتجوز سانى
كيوهيون:يا هيونغ فى فرق
ييسونغ:كيوهيون ما تبقاش انانى
كيوهيون :بس انا لسه بحبها بجد
سلمى1:بتحب مين
ييسونغ:انتى واقفة هنا من امتى
سلمى1(طنشت ييسونغ تماما ومسكت ايد كيوهيون):بتحب مين يا كيوهيون
ييسونغ:سلمى اهدى
(مسكت سلمى1 ايدك كيوهيون وشدته جامد وخرجوا بره القاعه تماما ووقفت قصاده)
سلمى1:رد عليا بتحب مين ...(بسخريه)بتحبنى انا
كيوهيون(بصلها جامد فى عنيها):اه انتى
سلمى1:بطل كدب وبطل تلعب بمشاعرى
كيوهيون :انا مش بكدب
سلمى1:اخرس بقى كفايه
(ومشيت سلمى1 من قدامه)
يييسونغ:قولتلك انه مش هينفع تخبى
كيوهيون:طيب قولى اعمل اية يا هيونغ
شيون:فى ايه
ييسونغ:اية الى خرجك من الفرح
شيون:شفت سلمى1 وهى بتشد كيوهيون فقولت اشوف فى اية
كيوهيون:مفيش
شيون:فهمنى هنا يا بنى
(وحكاله كيوهيون عن كل حاجه ..فى نفس الوقت عن نسمه وريووك)
نسمه:والله ما تفهمنى غلط احنا بنهزر
ريووك:لا كدة الهزار دة غلط على فكرة
نسمه:ازاى
ريووك:ايوة غلط لان انتى بتاعتى
نسمه:ها
(قرب ريووك منها KISS )
ريووك:زى ما سمعتى انتى بتاعتى ويلا بينا على الفرح احسن يلاحظوا اننا
اختفينا من قدامهم ولى تووك يبرطم زى البطه
نسمه:ها
ريووك:هههههههه...يلا بينا
(وسحبها من ايديها وراحوا للفرح...عند شيون وكيوهيون)
شيون:هار اسود
ييسونغ:ششششش ساره1 جايه
ساره1:بتعمل هنا اية اوبا
شيون:بتكلم مع الشباب بس
ساره1:ماشفتش سلمى1
ييسونغ:اااه حد من الشركه اتصلوا بيها وراحت على الشركه
ساره1:ياخسارة L مش هتلحق
تودع معانا سدين
شيون:هى رايحه فين
ساره1:هنروح على المطار
اهو...علشان شوجا وسدين ليهم طياره
الساعه عشرة رايحه باريس يعنى كمان ساعه
والدة والد سدين وايثاار طيارتهم الساعه 11 فهنفضل معاهم
شيون:اااه طيب ماشى ...كيوهيون هنكمل كلامنا بعدين
كيوهيون:ماشى يا هيونغ
ييسونغ:تعالا يا نروح
كيوهيون:انا مخنوق يا هيونغ وعايز الف شوية بالعربية
يييسونغ:ماشى بس ما تتأخرش
(فى المطار)
سدين:انا مش هروح معاكوا
منيرة:يلا يا ضنايا مع جوزك
سدين:ما تسبونى هنا شوية
منيرة:يلا يا بت
سدين:طيب
ام سدين:خدى بالك من نفسك..(وبصت لمنيرة)قولى لشوجا ياخد باله من سدين
منيرة:حاضر...(بصت لشوجا)...ام البت بتقولك خد بالك منها يا شوجا ..وانا
بقولك لو زعلتها هولع فيك ^^
شوجا:مقدرش ازعلها
سدين:هى فين ماذر
ساره1:راحت الشركه طلبوها فى شغل تقريبا
سدين:ععععععع
ميرنا:حبيبتى انتى كلها اسبوعين وهترجعى تقرفينا يلا يا ماما ابوس ايدك
ورانا اكل عيش
سدين:انتوا عيال رخمه
ابو سدين:خدى بالك من نفسك وحاولوا تفضوا نفسكوا وتيجوا شوية مصر
سدين:حاااضر ^^
(مشى شوجا وسدين وراحوا يركبوا الطياره..بص ابو سدين للبنات)
ابو سدين:يلا روحوا
منيرة:هنفضل معاكوا لغاية اما تركبوا الطياره
ام سدين:لا يلا روحوا احنا هنروح
نقعد فى اماكن الانتظار وانتوا روحوا ناموا شوية
منيرة:بس
ام سدين:مفيش بس
ايثار:يا ماما
ام سدين:قريب هنيجى لفرحك يا حبيبتى ..اه وعلى فكرة جون باين عليه انه شاب
كويس اوى ومحترم وهيسعدك
ايثار:بجد هييييه
ام سدين:يلا بقى روحوا يا عيال
البنات:حاضر
ابو سدين:خدوا بالكم من نفسكم ولو احتجتوا ايه حاجه عرفونى مفهوم
البنات:مفهوم يا فندم ههههههههههه
ام سدين:تربيتك نفعت يا منيرة
منيرة:هههههه ربنا يخليكى يا طنط
(ودع البنات اهل سدين وايثار ورحوا على البيت)
سلمى2:زمان سلمولتلى رجعت
(دخلت الاوضة جرى..وخرجت وهى عامله بوز البوبى)
سلمى3:اية نايمه
سلمى2:لا لسة ماجتش
تغريد:هى دة كله فين عايزة اسألها على حاجه بكرة مش هبقى موجوده
منيرة:مين اصلا الى هيببقى موجود بكرة كلنا هنروح النيله الشركه
دينا ونسمة(فى نفس واحد):احنا مش هنروح الشركه نياهايهاهاه
منيرة:يعنى هتقعدوا فى البيت
دينا:لا هنروح المستشفى تدريب
منيرة:طيب اخرسوا
ديما:انا جعانه
تغريد:امال مين الى خلص البوفيه واحنا هناك
ديما:مش انا دى انتصار
انتصار:انا ابداا تعرفوا عنى كدة
البنات:ااااااه
انتصار:كلاب
تغريد:تعالوا نطلب بيتزا
منيةر:الساعه داخله على اتناشر وانتى عايزة تاكلى بيتزا
تغريد:يعنى ما نعملش حسابك فى الاكل
منيرة:لا طبعا هاكل
تغريد:امال ليه عماله تتكلمى وخلاص -_-
(دخل البنات يغيروا هدومهم وطلبوا الاكل ..وبعد نص ساعه قعدا كلهم قدام
التلفزيون ياكلوا)
منيرة:اخلصوا بسرعه الساعه بقت 12 ونص ها
ميرنا:سلمى1 مجتش
اسراء:وموبيلها مقفول
ساره2:متخافوش تلاقيها بتتدرب او بتسجل اغنيه ولاحاجه
سلمى2:اكييد
(فى نفس الوقت ..تحت قدام العمارة
كيوهيون ركن عربيته ودخل العماره اول لما دخا البوابه لقى سلمى1 قاعده على
السلم وفى ايديها ازازة سوجو ..بصلها كيوهيون بحزن وراح للأسانسير)
سلمى1:يعنى بجد كدة خلاص انت مش عايزنى تانى مهما كان.....طيب ممكن بس افهم
ليه عملت كدة فيا انا مش عايزة اكتر من انى افهم ليه لأنى مهما فكرت ما اظنش انى
فى يوم جرحتك بالشكل الى يخليك تسبنى
وتخطب واحدة غيرى
كيوهيون:كفايه
سلمى1:لا مش كفايه قولى بس انا جرحت كرمتك او ضايقتك قبل كدة..(عيطت)
لو
انت فاكر انى بحب حد غيرك تبقى غلطان انا مش بحب حد غيرك انت وبس ..ومفيش حاجه
بينى انا وييسونغ هو عمرة ما فكر يخونك وانت معايا وحتى فى عدم وجودك وبومى اخويا
بس فقولى بقى انا غلطت فى اية
كيوهيون:مغلطتيش انا الى غلطت
سلمى1:طيب انت الى غلطت وجرحتنى ودست عليا وعلى كرامتى ..بس ليه انا عايزة
اسامحك..ممكن تقولى ليه انا لسة بحبك
كيوهيون:سلمى كفايه
سلمى1:قولتلك مش كفايه ...رد عليا ليه انت عايز تسبنى وليه مخلينى محتاره
وانت عارف انى مش بحب حد ييجى كرامتى وانت عمال تيجى عليها بس لسه
بحبك ليه مش فاهم....انت بطلت تحبنى صح.....(حطت سلمى ايديها على وش كيوهيون
وقربته ليها)
انت بطلت تحبنى صح...قولى انك بطلتى تحبنى وانى سعت غلط فى
الفرح..اكدب عليا
(بصلها كيوهيون وهو بيعيط)
كيوهيون:اه بطلت احبك
(نزلت سلمى1 ايديها ببطء من على وش كيوهيون ولفت علشان تمشى ودموعها عماله تنزل
مسك كيوهيون
ايديهاولفها ليه تانى ومسح دموعها)
كيوهيون:دى الكدبة الى انتى عايزة تسمعيها بتعيطى ليه بس مش حقيقه وعمرها ما هتكون
حقيقه لانى مش هقدر ابطل ومحبكيش بكل ببساطه مش معنى انى هتجوز واحدة تانيه انى
بحبها مش معنى انى سيبتك انى بطلت احبك
سلمى1:طيب ليه انت عايز تجرحنى ووتسبنى..والله انت لو جيت مش عايزة تفسير
انا عيزاك
(قرب كيوهيون من سلمى1 جامد [KISS]
..بعد
كيوهيون عنها براحه)
كيوهيون:وانا مش عايز حد غيرك برضه
سلمى1(بصوت نعسان):طيب خليك معايا وماتمشيش انا نسيت ان حضنك دافى اوى
(حضنت سلمى1 كيوهيون واتشعلقت فى رقبته
..حس كيوهيون ان سلمى ابتدت تسيبة براحه وتنام لغايه
اما قعدت على السلم وكملت نوم....فضل كيوهيون واقف قدام سلمى1 بيرااقبها وبعد شوية
شالها وطلع بيها البيت...عند البنات)
منيرة:يلا ندخل ننام شكل سلوكا هتتأخر
*صوت الجرس*
نسمه:انا هفتح انا هفتح انا هفتح
منيرة:اهدى يا بت تلاقيها سلمى
تغريد:سلومتى *.*
(راحت تغريد تفتح الباب ولقت كيوهيون فى وشها وشايل سلمى1)
تغريد:سلمى مالها
كيوهيون:كنت جاى من برة ولقيتها سكرانه على السلم
تغريد:احيييه طيب معلش يا كيوهيون دخلها الاوضة
كيوهيون:طبعا
(دخلت تغريد الاوضة وكيوهيون وراها شايل سلمى1)
منيرة:فى ايه
كيوهيون:كانت سكرانه وانا
(لطشته منيرة على وشه *
منيرة:انت السبب
تغريد:منيرة بس
منيرة:انت الى هتموت اختى يا كيوهيون
تغريد:تعالى بس يا منيرة اخرجى من الاوضة
(شدت تغريد منيرة بره الاوضة وكيوهيون حط سلمى1 على السرير..لسه هيخرج من
الاوضة مسكت سلمى1 ايده)
سلمى1:انت هتيجى تانى صح..متسبنيش..ماتنساش انتى وعدتنى والمفروض ما تكسرش
وعدك مرتين
كيوهيون:اه وعدتك ومش هكسره
(سابت سلمى1 ايده وخرج كيوهيون من الشقه لسه هيدخل شقته لقى تغريد خرجت
وندت عليه)
تغريد:كيوهيون
كيوهيون:ديييه
تغريد:شكرا يا كيوهيون انك طلعتها
كيوهيون:خدى بالك دى شربت كتير وقالت كلام كتير فممكن تبقى متعصبة
تغريد:متخفش اصلا سلمى1 بتنسى يعنى هتصحى مش فاكره كلمه واحدة كل حاجه حصلت
هيبقى فى اعتقادها حلم مش اكتر يعنى كل كلمه قالتها ليك دة كان الحلم
بتاعها..علشان كدة ما بنخلهاش تشرب سوجو علشان بتتعبنا
كيوهيون:يعنى كل حاجه حصلت دلوقتى حلم بس
تغريد:اه وساعات مش بتبقى فكراه اصلا
كيوهيون:طيب
تغريد:على العموم شكرا خد بالك من نفسك
(ودخلت تغريد جرى)
منيرة:كنتى بتقوليله ايه
تغريد:بشكرة
منيرة:بتشكريه على ايه
تغريد:ما كان ممكن سابها على السلم ومعبرهاش على فكره بس هو طلعها وانتى
لطشتيه بالقلم
منيرة:اصل بصراحه كان معصبنى جامد يا تغريد
تغريد:اهو يا اختى احدتى حقك اهدى بقى يا منار
ديما:يلا ننام يا تيتو بكرة ورانا سفر
تغريد:اه يا اختشى يلا
(دخل البنات كلهم يناموا..الساعه 9 دينا دخلت تصحى سلمى1)
دينا:سلمى سلومتى حبيبتى اصحى يلا
سلمى1:اييييييه
دينا:قومى يلا افطرى
سلمى1:طيب شوية
(دخلت منيرة الاوضه بتاعت سلمى1 وقعدت تتضرب فيها)
منيرة:يااه قومى حالا يعنى احنا حتى مش عارفين نعتمد عليكى تروحى الشركه
وترجعى سكرانه ياااه قومى حالا
سلمى1(قامت وقعدت على السرير):بوووة بووة
منيرة:قومى يلا يا زفته علشان تفطرى كلنا هننزل من البيت
سلمى1:ليييه
منيرة:ورانا شغل وكليات مش صايعين زيك
سلمى1 :مش هرد عليكى -_-
(خرج دينا ومنيرة وسلمى1 من الاوضة)
سلمى1:صباح الخير يا عرر
(البنات كلهم بصوا لسلمى1 وتنحوا)
سلمى1:فى ايه يا عيال
نسمه:انتى كويس
سلمى1:ااه
سلمى3:مش فاكره اية الى حصل امبارح
سلمى1:كان فرح سدين وانا سمعت كلام كدة ضايقنى وبعدين روحت شرب سوجو وبعدين
جيت على البيت
سلمى2:بسس
سلمى1:ااه هو حصل حاجت تانيه غير دة
تغريد:لا يا حبيبتى بس شتمتينا
سلمى1:انا
سلمى2:لأ انتى جيتى مع
تغريد:اه بس شتمتينا متخافيش (وقرصت سلمى2)
سلمى2:بووة
تغريد:سلمى1 شتمتنا بس -_-
سلمى1:مش فاكره بس حلمت بحلم غريب اوى امبارح
تغريد :ايه ايه ايه ^^
سلمى1:تعالى ورايا الاوضة
تغريد:قشطه
(قامت تغريد جرى وراها...ودخلوا الاوضة وقفلوا الباب)
سلممى1:حلمت انى كلمت كيوهيون وهو باسنى وبس
تغريد:احييييييه
سلمى1:تغريد اوعى يكون دة حصل انتى عارفة انى لما بشرب بنسى نفسى
تغريد:لا يا حبيبتى متخافيش طبعا ... احم يلا علشان ما اتأخرش على الشغل
سلمى1: مش هتفطرى
تغريد:بعدين هفطر وانا وديما فى بوسان والبنات اصلا كلوا من بدرى
سلمى1:ياااه كلى حاجه
تغريد:يلا اصل الساعه داخله على
واحده يلا
سلمى1: طيب خدوا بالكوا من نفسكوا وابقى قولى للعيال يجيبوا اكل وهما جايين
تغريد:حاضر
سلمى1:ما تعملوش حسابى معاكوا
تغريد:لييه
سلمى1:الحياه ممله بما فيه الكفايه فكرت انى بتنفس اصلا متعبه فاكيد مش ليا
نفس اكل
تغريد :اية الى مضايقك
سلمى1:مفيش بس دى الحقيقه
تغريد:انتى كويسة يا سلمى لو مش عيزانى اسافر انا
(قاطعتها سلمى1 )
سلمى1:لا روحى شوفى شغلك انا مش قعدالك ومش هصرف عليكى لازم تشوفوا حياتكم
.وانا برضه هشوف الى يريحنى...
تغريد:اية الى هيريحك وانا اعمله يا حبى
سلمى1:ممكن تقتلينى دة هيبقى احلى راحه ليا
تغريد:ياااه متتكلميش عن الموت كدة
سلمى1(ضحكت):ديييه اراسو اراسو..يلا خدوا بالكم من نفسكم
تغريد:طيب ما تيجى معايا بوسان او روحى مع البنات الشركه احسن بدل ما تقعدى لوحدك فى البيت
سلمى1:لا انا عايزو اودع كل حاجه هنا بطريقة مميزة....يلا بقى انتوا رغايين
اوى بره
تغريد:انتى عارفه انى بحبك صح اوعى
تشتكى فى كدة
سلمى1:ماشى يا هبله يلا برة الاوضة
تغريد:يااه
سلمى1:برره
(خرجت تغريد من الاوضة ومعاها سلمى1)
منيره:يلا علشان ما نتأخرش..سلمى متأكدة انك هتبقى بخير لوحدك
سلمى1:ايوة متخافيش النهاردة دى النهايه
(نزل البنات من البيت وراحوا على الشغل..فى عربيه تغريد وديما فى طريقهم
لبوسان)
ديما:الساعه بقت اتنين ونص يا تغريد
تغريد:قربنا اهو يا ديما ممش احنا الى نازلين الساعه واحدة لا وكمان كنتى
عايزة تاكلى فى البيت
ديما:خلاص بقى -_-
تغريد:هو انا الى اتكلمت
ديما: بس تحسى ان سلمى1 كانت تصرفاتها غريبة اوى النهارده
تغريد:ااه دة انتى كمان ماسمعتيش قالتلى ايه فى الاوضة انا قلقانه اوى
عليها ولولا ان المخرج رخم كنت طلبت اجازة يوم كمان بدل ما سبناها كلنا
ديما:طيب نتصل بحد من العيال
تغريد:لى سومان ابن ***** ارخم
من المخرج وساره مشغولة بالشركه مع ابو
شيون..ودينا ونسمه الامتحانات قربت
ديما:طيب كلمى سلمى1 اهو نرغى معاها طول الطريق وادينا بنونسها
تغريد:حلوة الفكرة دى
(اتصلت تغريد بسلمى1...وبعد دقيقه)
تغريد:ما بتردش
ديما:تلاقيها نايمه او عامله الموبايل صامت رنى على تليفون البيت
تغريد:ما بتردش برضه عليه
ديما:استننى هجرب انا على موبايلها وانتى جربى على البيت
تغريد:ماشى
(اكتر من نص ساعه وسلمى1 ما بتردش واخر مرة موبايلها اتقفل تماما)
ديما:موبايلها اتقفل
تغريد:احييه
ديما:طيب كلمى لى تووك شوفيه فين يروح يشوفها او اتصلى بالبنات
تغريد:انا هشوف الاول الاقرب ليها
(اتصلت تغريد بلى تووك)
تغريد:اوبا
لى تووك:عيون اوبا
تغريد:انت فين
لى تووك:فى الشركه
تغريد:ااه طيب هو فى حد فى البيت
لى تووك:تقريبا كيوهيون كان عند اهله وهيروح يغير وييجى على الشركه ليه
تغريد:لا خلاص ماشى انيو
لى تووك:يااه فهمينى فى ايه
تغريد:لا هسأله بس على عربيه منيرة موجودة ولا لأ انيو
ديما:قالك ايه
تغريد:استنى هكلم كيوهيون
(اتصلت تغريد بكيوهيون)
كيوهيون:الو يا تغريد
تغريد:اوبا انت فين
كيوهيون:انا جنب البيت
تغريد:معلش ممكن طلب اوبا
كيوهيون:اتفضلى
تغريد:بس ممن تخبط على الباب وتخلى سلمى1 ترد على التليفون عماله اتصل بيها
من الصبح وهى ما بتردش
كيوهيون:حاضر..بس هو فى ايه
تغري(عيطت):انا غلطانه انى سبتها من الاول انا اول لما اوصل هركب طياره
وارجع تانى
كيوهيون:سلمى مالها يا تغريد
تغريد:معرفش من الصبح عماله بتتكلم عن الموت وافكار غريبة ودلوقتى ما بتردش
عليا واانا خايفه لتكون عملت حاجه فى نفسها
كيوهيون:انا خلاص قربت على البيت اول لما تفتح هخلهيها تكلمك متخافيش
(قفل كيوهيون مع تغريد وساق بسرعه وطلع البيت..ٌعد كيوهيون يخبط على الباب جامد
ويرزع فيه..اتصلت بيه تغريد)
تغريد:سلمى1 فتحت
كيوهيون:لا
تغريد:طيب اوبا هديك الرقم السرى وادخل الشقه شوفها
كيوهيون:ااه ماشى
تغريد:اكتب 198823
كيوهيون:ها
تغريد:سلمى1 هى الى كانت عامله الرقم دة
(دخل كيوهيون الشقه ببطء لقاها متكركبه تماما ... دخل كيوهيون ناحيه اوضة
سلمى 1 وفجأه كيوهيون تنح وبلم......................صرخ
كيوهيون بفزع)
كيوهيون:سلمى
ستوووووب الشابتر خلص ^^
لالالالالالالالالالا ليييه كده 😭😭😭
ردحذفايه القفله ديييي 😍
بجد تحفة 😍😍😍
الباااقي فييين وطولي شويه علشان ده بيخلص بسرعة قويييي 😍
ماتتأخريش بليييييز 😉😍