Fans Love (37)

حب المعجبين البارت ال37


تغريد:طيب اوبا هديك الرقم السرى وادخل شوفها
كيوهيون:اااه ماشى
تغريد:اكتب 198823
كيوهيون:ها
تغريد:سلمى1 هى الى كانت عامله الرقم دة
(دخل كيوهيون الشقه ببطء لقاها متكركبه تماما ... دخل كيوهيون ناحيه اوضة سلمى 1 وفجأه كيوهيون  تنح وبلم لما لقى سلمى1 خارجه من الاوضة وهى لافه الفوطة على جسمها


...اول  لما سلمى 1 شافت كيوهيون اتخضت وصرخت وجت تجرى وقعت على الارض..صرخ كيوهيون بفزع)
كيوهيون:سلمى
سلمى1:انت بتعمل هنا ايه يااااااااه
(مسكها كيوهيون وحضنها)

كيوهيون:الحمد الله انك كويسه الحمد الله
سلمى1:ياااااااااااه انت بتعمل ايه
(زقت سلمى1 كيوهيون ومسكت الفوطه ودخلت جرى على الاوضة وقفلت الباب...كيوهيون فضل واقف مكانه وشه احمر  وعماله ينعكش فى شعره...اتصل بتغريد)
كيوهيون:ايوة يا تغريد سلمى1 كويسة متقلقيش ومتخافيش هقفل انا دلوقتى سلام
(وقفل كيوهيون التليفون فى وش تغريد...خرجت سلمى1 بعد اما لبست بنطلون جينز وتى شيرت اسود وشعرها المبلول عمال ينقط على هدومها...بصت لكيوهيون بغضب)
سلمى1:انت اية الى جابك هنا
كيوهيون:تغريد قالتلى انك من الصبح عماله تقولى حاجات غريبه عن الموت وهى خافت وقالتلى وانا خفت وكمان قالتلى انك هتودعى الحاجات الى موجوده فكنت خايف
سلمى1:اه كنت بودع الدقيق والبيض واللبن والكريمه والشيكولاته علشان كنت عايزة اعمل كيك .. وودعت الشامبو بالمرة علشان انزل اجيب حاجات تانى واملى البيت
كيوهيون:ها
سلمى1:ايه حرام اعمل كيك
كيوهيون:طيب ماكنتيش بتردى على تليفونك ليه ولا تليفون البيت
سلمى1:تليفونى جوة فى الاوضة وتليفون البيت اكيد ما سمعتهوش لانى كنت مشغله الاغانى من الايباد
كيوهيون:ومسمعتيش خبطى على الباب
سلمى1:لا كنت بستحمى -_- زى ما حضرتك شفت
كيوهيون:يعنى خليتنا نقلق عليمى وانتى قاعدة بتستحمى وبتسمعى اغانى
سلمى1:اوووووووف ممكن تشمى
كيوهيون:لأ اه صحيح انتى عامله اكل ايه
سلمى1:انت مجنون
كيوهيون:طيب هاكل من الكيكه الى انتى عملاها
سلمى1:ها
كيوهيون:انا طلعت جرى علشان اطمن عليكى وكنت خايف وتعبت فالمفروض اكل
سلمى1: نعم
كيوهيون:زى ما سمعتى
سلمى1:منك لله يا تغريد -_-
(راحت سلمى1 تجيب لكيوهيون قطع كيك وكوبايه عصير)
سلمى1:اتفضل ياريت تاكل وتمشى على طول عايزة اغير الرقم السرى تانى هووف
(جت تمشى,,وقفها كيوهيون بكلامه)
كيوهيون:انا خلاص سبت سانى
سلمى1:وانا اعملك ايه
كيوهيون:بقولك علشان ابينلك انى مش هكسر الوعد التانى
سلمى1:ها
كيوهيون:زى ما سمعتى كدة مش هكسر الوعد التانى بينا
سلمى1:انا مش فهماك
كيوهيون:لا فهمانى
سلمى1:لا
كيوهيون:خلاص هفهمك تانى ..انا مش هسيبك
سلمى1:هو انا لعبه تسيبها وقت اما تحب وترجعلها وقت اما تحب
كيوهيون:انتى قولتى انى لو رجعت مش هتسألينى
سلمى1:لا ما قولتش
كيوهيون:لا قولتى كدة ليا فى حلمك
سلمى1:حلمى
كيوهيون:اه حلمك
سلمى1:بلاش نقول كلام ملهوش لازمة
كيوهيون:لا انا بحبك وانتى عارفه كدة وهقولهالك لغايه اخر يوم انى بحبك
سلمى1:مش عايزاك تكدب تانى عليا ارجوك كفايه
(مسك كيوهيون وش سلمى1 بين ايديها)


كيوهيون:وانتى فاكره انى ممكن اقدر اكدب عليكى تانى واخدعك
(دمعت سلمى1)
كيوهيون:كل الحلم الى شفيته امبارح كان حقيقه انا مقدرتش لحظة واحدة بس اعيش حياتى طبيعى من ساعه اما سبتك كانت كل لحظة عليا كانت غيرة مجنونه وكلام ملهوش اى معنى اه ببقى مضايق ان احنا بنتخانق بس فى نفس الوقت فرحان انك بتردى عليا وانك واقفه قدامى
سلمى1:كيوهيون
كيوهيون:انا حيوان وغبى وحقير عارف انى غلطت فى حقك اوى بس سامحينى انا قررت انى اسيب اهلى يشوفوا شغلهم بعيد عن حياتى ولو رفضوا جوزانا هنتجوز من غير اذنهم انا مهما حاولت ابعد عنك بلاقى نفسى برجعلك تانى عمرى ما هكون مستريح مع حد غيرك..لو انتى مش عايزة ترجعيلى وعايزة تفكرى انا هديكى كل الوقت بس اهم حاجه اوعى تفكرى تسبينى لأنى بجد كنت بموت
سلمى1:بعد الشر
كيوهيون:هههههههه ياااااااه سبتى الكلام كله ومسكتى فى بموت
سلمى1:اه ما هو لو انت مت انا هتجوز مين
كيوهيون:صح هتتجوزى مين
(وقرب منها KISS  

[الكاتبه:نسمه ما تقريش يا ضنايا وتقولى اشمعنى سلمى1 كان ليها بوبو باريتن ورا بعض احب اقولك شئ ميخصكيش -_-  وبلاش قر بدل ما الاب توب يولع لأن العيال لسة متصالحين جداد ومش عايزينهم يفشكلوا بقالهم كتير متخانقين بقى وكدة فبنصالحهم]......)
كيوهيون:انا بحبك
(بصت سلمى1 فى الارض بخجل)
كيوهيون:سلمى تتجوزينى
سلمى1:لأ
كيوهيون:ها
سلمى1:لازم تاخد رضى منيرة ودينا وساره1 وساره2 وسلمى2 وسلمى3 وايثار وتغريد وديما وميرنا وياسمين واسراء ونسمه وسدين وانتصار علشان اوافق
كيوهيون:ها
سلمى1:اسمع الكلام احسن
كيوهيون:بس دول كتير اوى
سلمى1:حضرتك دول عيلتى لازم يوافقوا هما الاول ولازم تراضى منيرة بالذات
كيوهيون:ما هى اخدت حقها امبارح ما تخافيش
سلمى1:ضربتك بالقلم فعلا o.O
كيوهيون:اها
سلمى1:احيييييه انا افتكرت انى بحلم....واو ماما شخصيتها قوية
كيوهيون:واديها اقوى من شخصيتها
سلمى1:احسن احسن
(حضنها كيوهيون)

كيوهيون:بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك..كل يوم هقولهالك عشر مرات
(فى الشركه)
منيرة:ععععععععععع هموت من التعب
سلمى2:بعد الشر يا كلبه
منيرة:تفتكرى سلمى1 بتعمل ايه
سلمى2:اكيد بتعمل مصيبه جديد
(دخل سونغمين اوضة التدريب)
سونغمين:وحشتينى
منيرة:انا
سلمى2:اكيد ما بيقولهاش ليا...انا فقدت الامل فيكى
سونغمين:ساعدينى شوية
سلمى2:من عنيا تؤمر ههههههه...هخرج انا من الاوضة
منيرة:يااه متسبنيش
(وقبل اما منيرة تكمل الجمله كانت سلمى2 فلسعت)
سونغمين:مالك
منيرة:ها مفيش
سونغمين:لأ فى
منيرة:ابداا
سونغمين:منيرة
منيرة:دييه
سونغمين:انا بحبك
منيرة(بخجل):وانا كمان
سونغمين:منيرة..انا عايز اتجوزك ومتفهم رغبتك فى ان البنات لازم يتجوزوا الاول بس لسه ناقص 15 بنت وانا كدة هعنس يا منيرة وهكبر فى السن
منيرة:هههههه لا متخافش هنتجوز
سونغمين:امتى
منيرة:اخلص حتى من خمس بلاوى
سونغمين:طيب خلصنا امبارح من واحده ناقص اربعه
منيرة:ااه ناقص اربعه
(قرب منها سونغمين KISS )

سونغمين:ربنا يخليكى ليا يا اغلى حاجه عندى فى الدنيا
(حضنته منيرة)

منيرة:ويخليك ليا ..(بصوت واطى)تحب اوريك حاجه مضحكه
سونغمين:ايه
منيرة(بصوت واطى):اعمل زى...اوبا بس انت ما قولتليش الشقة هتبقى فين
سونغمين:شقة ايه
(منيرة قعدت تشاورله)
سونغمين:اه شقتنا..هخليها قريبه من البيت الاساسى علشان تبقى قريبه من البنت وانا قريب من العيال
(فتحت منيرة الباب بسرعه...لقت سلمى2 وسلمى3 واسراء وساره2 واقفين قدام الباب وبيضحكوا ببلاها)

منيرة:كنت متوقعه انكم هتعملوا كدة
اسراء:اصلا انتى الى معلمانا الموضوع دة
منيرة:احم اية الاحراج دة
اسراء:كلبه
منيرة:عيب احترمى حتى وجود ابيه سونغمين
سونغمين:لا خلاص اخدت مناعه الحمد الله ههههههههههه
(بليل لما البنات رجعوا من الشغل لقوا سلمى1 قاعدة قدام باب الشقه وبتتضحك)
منيرة:في  ايه
سلمى1:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

منيرة:سلمى
سلمى1:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دينا:الظاهر سبناها قاعد كتير لوحدها
سلمى2:سلمى
انتصار:البت اتجننت يا عينى
سلمى1:هههههه انتوا جيتوا
ميرنا:هى ماكنتش سمعانا ولا شيفانا ده كله
سلمى1:انا عملت كيك ههههههههههههههه وخلصت الدقيق والبيض واللبن هههههههههههههههههههه

منيرة:طيب هتعملى ايه
سلمى1:هنزل اعمل شوبينج  ههههههههههههههههههه
منيرة:ماشى
سلمى1:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دينا:سلمى
سلمى1:ههههههههههه هقوم اغير ااااااااه هههههههههههههههه مش قادرة هموت
منيرة:انتى كدة هتموتينا احنا مالك
سلمى1:مفيش  هههههههههههههههههههههههههههه
(دخلت سلمى1 الاوضه)
اسراء:انا خايفه اوى
منيرة:وانا كمان
دسنا:احنا هنسيبها تنزل لوحدها وهى هاطله كدة
منيرة:حد فيكم هينزل معاها طبعا
نسمه:انا هنزل معاها
ساره1:انتى اهطل منها لا
(خرجت سلمى1 من الاوضة وهى عماله بتضحك ولابسة تى شيرت خفيف وحاضنه الموبايل)
منيرة:ها فى ايه
سلمى1:انا هنزل
منيرة:طيب البس جاكت وخدى بالك الدنيا احتمال تمطر خدى الشمسية
سلمى1:اسمها مظله
منيرة:خدى المظله
سلمى1:لا هههههههههههههههههههه
دينا:انا هنزل معاها
سلمى1:هتنزلى مع مين
دينا:معاكى
سلمى1:بصى  انا اصلا مش عايزة حد معايا
دينا:هساعدك فى شيل الحاجه
سلمى1:خلاص ماشى...(وبعدين بصت بفزع للحيطه)..ييييع اية دة
(البنات كلهم بصوا على الحيطه وسلمى1 فلسعت ونزلت جرى)
منيرة:غريبه فى ايه

دينا:دونت اسك
(دخلت تغريد وديما الشقه)
تغريد وديما:احنا جينا
منيرة:ايه دة ايه الى جابكم
تغريد:التصوير باظ بسبب الريح وقالوا كمان  على المطر فالمخرج اجل التصوير...صحيح فين سلمى1
دينا:انتى ما شفتهاش
منيرة:تلاقيها نزلت على السلم
تغريد:هى كويسه
منير:ااه بس بتضحك بطريقة غريبة ومش رديت حتى تاخد دينا معاها وهى رايحه الماركت تجيب حاجه البيت...مش فاهمه بصراحه سبب تصرفها كدة
(بصتلهم ديما بلا مبالاه)
ديما:عادى تلاقيها هى وكيوهيون اتصالحوا  وهى محبتش تقولكم غير لما كيوهيون ييجى الاول يعتذر منكم واتفقت معاه ينزلوا سوا يجيبوا الحاجه من الماركت ويمشوا مع بعض تحت المطره
(بص البنات لبعض وقعدوا يضحكوا)
منيرة:يخربيتك
ايثار:بتجيبى التحليلات الغريبة دى منين
ديما:انا اصلا خيالى واسع وبفكره اتجه للتأيف
تغريد:احسن اهو اخلص منك
(طلعت ديما لسانها لتغريد)
ديما:انتى بتحقدى عليا اصلا
تغريد:ماشى يا حشرة
منيرة:يلا نطلب اكل علشان هموت من الجوع
تغريد:ااه يلا
دينا:سلمى1 عامل كيك كتير اوى
نسمه:هههههههههههههههههههههههههههههه
تغريد:كيك
دينا:اينعم
(بصت تغريد للبنات ومرة واحدة قامت مفزوعه)
ساره2:فى ايه
تغريد:انا نسيت حاجه ثوانى وراجعه
(ونزلت تغريد جرى وقفت فى البوابه...فى نفس الوقت كان كيوهيون ماسك ايد سلمى1 وماسك الاكياس بالايد التانيه وقربوا من البيت)
سلمى1:كيوهيون
كيوهيون:ديييه
سلمى1:انا كدبت عليك
كيوهيون:ها
سلمى1:عايزة اعرف ليه
كيوهيون:_________
سلمى1:اصل مهما فكرت فيه مش عارفه اتقبل الموضوع حاسه انى اصلا بحلم انى واقفة معاك دلوقتى وانك ماسك ايدى كأن مفيش حاجه حصلت بس قلبى لسه بيوجعنى  بصراحه لأنى مش عارفه افهم حاجه
كيوهيون:الموضوع طويل وصعب
سلمى1:مهما كان صعب مش هيكون اصعب من الى شفته لما كنت بعيد عنى ..الموضوع دة ليه علاقة بالحدثة الى حصلت لما كنا مرتبطين صح
كيوهيون:صح
سلمى1:فهمنى اية الى حصل بالظبط
كيوهيون:والدى و والدتى كانوا عاوزنى اتجوز سانى علشان فى مشروع بين والدى ووالد سانى ...سانى ما صدقت واجبرت والدها انه يوافق وانه يخلى الجواز دة يتم بأى طريقة..وفى الاخر بعت رجالته علشان يضربونى وانتى كنتى بدالى وعلشان احميكى بعدت  ولما عرفت ان بابا تعب اخدت القرار بس دة كان اصعب قرار فى حياتى
سلمى1:طيب ليه ما قولتليش
كيوهيون:هقولك انا هتجوز واحدة غيرك علشان اهلى عاوزين كدة ولا هقولك اية بالظبط
سلمى1:كنت تقولى انك بتحبنى وانا كنت هستناك ميه سنه لغايه اما ترجع مش هعوز حاجه اكتر بس انت فضلت انك تجرحنى
كيوهيون:ماكنش قصدى انى اجرحك واوعى تكونى فاكرة ان جرحك كان سهل عليا...كل كلمه قولتلهالك كنت بقعد اضرب نفسى مليون مرة لما افتكرها..ما كنش سهل اه ..بس كان الاحسن ليكى
سلمى1(عيطت):انا بحبك اوى اوى اوى واوعى تسبنى تانى ارجوك

(واترمت فى حضنه..حاوطها كيوهيون بدراعه)

كيوهيون:مش هقدر اسيبك تانى لانى كنت بتخلى عن روحى
(وصل كيوهيون وسلمى1 للبيت وهما ماسكين ايد بعض

 واول لما دخلوا العماره  لقوا تغريد واقفه ..سابت سلمى1 ايد كيوهيون بسرعه)
سلمى1:اوونى
تغريد:ممكن افهم اية الى بيحصل..مش انت قولت يا كيوهيون انك هتسيبها علشان بتحبها وخايف عليها اية الى بتعمله دلوقتى
كيوهيون:انا اسف يا تغريد بس انا مش قادر اعيش من غيرها ولو للحظة....والنهارد الصبح نهيت كل حاجه مع سانى واتنازلت عن كل حاجه مع اهلى
تغريد:كيوهيون ..سلمى اتأذت  كتير وانا مش حمل انها تتأذى تانى
كيوهيون:اوعدك يا تغريد انى هحميها بس ساعدينا علشان نقنع منيرة
سلمى1: اووونى ساعدينا بوتاركيه ها ها
تغريد:يااااه
سلمى1:بووة بووة
تغريد:المفروض تبقى تاخدى اذنى
سلمى1:ميانهاى ها ها
تغريد:اوووووف
كيوهيون:هتساعدينا
تغريد:امرى لله هساعدكم...بس الاول قولى للى تووك وسونغمين لانهم هيساعدونى اكتر
سلمى1:هتعملى ايه
تغريد:هقولك
(طلعوا الشقه)
تغريد:احم احم
ساره1:انتى هتقولى خطبه ولا ايه
تغريد:كلكم بكرة معزومين على العشا
ساره2:ايه دة اية سبب الكرم المفاجئ دة
تغريد:هتعرفوا بكرة..يلا انا هدخل انام
سلمى1:انا مش فاهمه انتى ناويه على ايه
تغريد:هتعرفى بكرة
(دخل البنات كلهم يناموا ...وبعد شوية صحيت تغريد وصحتهم كلهم ما عدا سلمى1)
ديما:ايييه بقى
تغريد:تعالوا كلكم ورايا بس من غير صوت لتصحى سلمى1
منيرة:فهمينى فى ايه
تغريد:تعالوا ورايا بس
(دخل البنات كلهم اوضة التدريب وبعد ساعه كلهم خرجوا من الاوضة متنحين..ودخلوا على اوضهم)
ساره2:انا مش فاهمه حاجه
ايثار:اسكتى ونامى احسن
انتصار:اصلا انتى مش بتفهمى يا سرسورة من الاساس فميش مشكله لو مفهمتيش كمان النهاردة
ساره2:عرر
(تانى يوم الساعه12...ًحيت سلمى1 من النوم ملقتش حد فى البيت..لقت بس نوته صغيرة من منيرة)
:احنا روحنا الشغل خدى بالك من نفسك يا بطتى :* :* انا سيبالك فطارك على الترابيزه
سلمى1:العيال دول عرة اوى كانو يصحونى  اووف
(راحت سلمى1 تفطر ولقت تغريد بتتصل بيها)
سلمى1:ايه يا نادله
تغريد:سلومتى معلش ممكن طلب
سلمى1:ها
تغريد:اوعى ترفضى
سلمى1:ها
تغريد:بصى هقولك على حاه غريبة انا عارفه بس
سلمى1:هااا اخلصى
تغريد:فى فستان لونه ازرق صحيح انا جبته امبارح ليكى ادخلى قيسية
سلمى1:نعم
تغريد:قيسية واتصورى بيه وابعتى الصورة وما تغيريش غير لما اقولك
سلمى1:تغريد انتى اتهبلتى
تغريد:يا بت هشوف حاجه والله مهمه دة بتاع الوصيفات
سلمى1:اااه طيب
(دخلت سلمى1 تشوف الفستان)
سلمى1:واو اية الفستان الجامد دة

(لبست الفستان  وفكت شعرها واتصورت ولسه هتبعت الصورة لتغريد..لقتها بتتصل)
تغريد:سلمى
سلمى1:ايوة
تغريد:لبستى الفستان
سلمى1:ااه واتصورت وهبعتلك الصورة اهو
تغريد:طيب انزلى بسرعه
سلمى1:ها
تغريد:هتلاقى لي تووك وقف تحت البيت
سلمى1:طيب هغير
تغريد:هيتخانق معايا ابوس ايدك وهتحصل مشكله البسى جاكت وخلاص وانزلى
سلمى1:فى اية طيب
تغريد:اصلى مسافر بوسان ولى تووك لقى شقة حلوة وكدة  وحتاج رأى علشان يمضى العقد والنهاردة لو مضاش العقد الشقه هتروح وهى عاجبه لى تووك بس انا عايزاكى هل الاوض كبيرة والشقه هتحتاج تظبيط كتير ولا لأ
سلمى1:طيب هغير
تغريد:انا هقفل علشان الطريق زحمه انزلى بسرعه والبسى اى جاكت
سلمى1:طيب الفستان مش حلو مش هينفع وصيفه
تغريد:ميهمش انزلى بس ونتكلم على الفستان بليل
سلمى1:بووف عليكى
(لبست سلمى1 جاكت وشالت طرف الفستان ونزلت جرى)
لى تووك:معلش يا سلمى هزعجك
سلمى1:هو انا ليه ازعاج غيركوا يلا يا اخويا سوق
(وركبت العربية وراحوا على البيت الجديد)
لى تووك:بس اى موضوع الفستان دة
سلمى1:خطيبتك حبت تجرب فستان الوصيفة فيا ..بس ضخم اوى مينفع وصيفة نهائى
لى تووك:لا شكلك حلو
سلمى1:ايا كان ها قربنا نوصل
لى تووك:اه اهى العماره
(ركن لى تووك العربية وطلع هو وسلمى1 الشقه...فضلت سلمى1 تلف فى الشقه ولى تووك فضل واقف مكانه)
لى تووك:ها اية رأيك
سلمى1:الشقه جميله جدا وهتعجب تغريد وواسعه  ومش محتاجه توضيبات كتير ربنا يسعدكم
لى تووك:طيب كويس ...اه صحيح
سلمى1:ايه
لى تووك:الشقه الى قدامنا برضه للبيع انا شايف انها احلى
سلمى1:طيب تعالى نروح نشوفها
لى تووك:روحى متخافيش هتلاقى الباب مفتوح انا بس هعمل مكالمه لصاحب البيت واجيلك على طول
سلمى1:ديييه
(راحت سلمى1 على الشقه التانيه ولقت الانوار مطفيه لسه هتأيد النور لفت انتباها نور غريب جاى من اوضة دخلت سلمى1 ببطء لغايه اما لقت  الاوضة كلها مليانه ورد وشموع 

..ولقت مرة واحده حد حاضنها من ضهرها)

كيوهيون:تتجوزينى
سلمى1:كيوهيون
كيوهيون:تتجوزينى 

ستوووووووووووب الشابتر خلص

تعليقات

  1. عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا الى بيحصل دا والله حراااااااااااااااااااااااااااااااااااام ايه الجماااااااااااال الى فى البارت دا انتى ليه بتقفى على حتت المفروض مش تقفى عليها وانتى مخليانان نتخيل ان سلمى1 حصلها حاجه وطلعت دا كله بتستحمى ماشاء الله هى عامله كيكه للعماره كلها ولا ايه ولا المفاجاه الى فى الاخر دى جبتلى هارت اتاك البارت فوووووووووووق الفظيع ابدعتى فيه بجد ربنا يوفقك يارب ويارب دايما تبقى فى تفوق دائم وياريت البارت الى بعده 3 ايام بالكتير والقيه بدل ما اقتلك فاااااااااااااااايتنج يا عمرى

    ردحذف
    الردود
    1. ههههههههههه موونى الحوب الحمد اللله انه عجبك ...لو انتى عيزانى اقتل سلمى1 مفيش مشكله اؤمرى انتى بس ....لسة فى هارت اتاك جايه كمان هههههههه وان شاء الله هحاول اهلصه قبل تلت ايام وربنا يستر

      حذف
  2. 😍😍😍😍 تحفة... طولي البااارت شويتيين تلاته علشان بيخلص بسرعة قوي 😄😄

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة